Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Identificare soi vita de vie

Iritatie ciudata pe picior

Prblema Phillips 50PUS8536/12
 Examen restant

Colonoscopie

sisteme de operare 32 bit si 64 b...

Recomandari producatori pergole, ...
 Prima iesire cu masina in Grecia,...

A mai cumparat cineva tastaturi d...

Generator hidro artizanal

Convertire imprimanta pt sublimare
 Despagubire defectiune curent?

Ceausescu, erou sau criminal?

Cazan lemne cu puffer legat in te...

Adaptor mufa scart la coaxial
 

problema garantie asus tuf dash 2022

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#19
emiro

emiro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 31.05.2011
Smiley,scriu rar pe forumuri și chiar nu știam treaba,ai dreptate că tastatura nu este exagerat de scumpă dar mă deranjata faptul cu componentă desprinsa și laptop deteriorat.multu.esc pentru ironie

#20
crazykiller

crazykiller

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 22.09.2007
Intervin și eu, înainte sa îți bagi nasul, tastatura funcționa, după ce ai "lucrat" tu, nu mai merge. Cine spui tu ca e vinovat?

#21
emiro

emiro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 31.05.2011
Smiley,scriu rar pe forumuri și chiar nu știam treaba,ai dreptate că tastatura nu este exagerat de scumpă dar mă deranjata faptul cu componentă desprinsa și laptop deteriorat.multu.esc pentru ironie

#22
Nickey

Nickey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 13.12.2004
Pana la urma, laptopul functioneaza bine mersi si fara tastatura iluminata. Inteleg ca e deranjant ca un laptop nou sa nu aibe 100% toate functionalitatile, dar daca nu vor sa il repare, poate nu e chiar asa un capat de lume. Cumperi o iluminare din aceea pe USB, gen mini veioza si aia e.

Dar, sa speram ca problema e simplu de rezolvat si ti-o rezolva fara bani si alte batai de cap.

#23
emiro

emiro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 31.05.2011
pana in 25 mai trebuie sa soseasca si un chit de memorii. o parere unde sa duc laptopul sa ii monteze ssd si memorii ca nu vrea sa am din nou probleme , recomandare in judetul alba.

#24
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 418
  • Înscris: 15.05.2017

View Postrouterboard71, on 20 mai 2022 - 10:57, said:

Buna ziua!
Ce vedem noi aici, lamentarile unui posesor de laptop care din vina dumnealui a produs o defectiune si apoi o baga pe aia cu:
- "eu n-am facut nimica"... "el s-a stricat", sa mi se repare pe garantie!
Desi provoaca un defect din vina 100% a dansului (a utilizatorului), are pretentia sa-i fie reparat pe garantie, constient fiind ca, in urma interventiei s-a produs o defectiune!
Defectiunea poate avea multe cauze:
1 - Incepem cu scoaterea mufei bateriei si apoi reconectarea ei la loc:
Domnule initiator, ca om de service care repar electronice si IT de peste 23 de ani, iti spun ca... si daca ti-a tremurat putin mana la reintroducerea mufei, acel arc electric invizibil ochiului uman poate duce la producerea de defecte pe MB!
2 - Daca nu ai folosit bratara antistatica, iti asumi vina defectarii MB-ului de la laptop in proportie de exact 100% din 100%!!! Degeaba folosesti manusi, acestea nu te apara de incarcarea electrostatica! Te-ai descarcat in componente si... poftim rezultatul!
3 - Desi pare de necrezut sau aproape imposibil, in timpul operatiei, ai atins cu varful surubelnitei doua SMD-uri de pe placa sau ... tot rar dar NU imposibil, o "zganta" de pilitura de fier intre doua SMD-uri sa fi provocat scurt-circuitul.
Am intalnit astfel de situatii de-a lungul vremii de la diversi clienti, am lucrat si la garantii, stiu ce spun si ce "dau din casa"!
Asa ca... reclamatia la ANPC nu vad sa-ti aduca vreun avantaj!
Hai sa recapitulam:
- Ai desfacut laptopul, DAAAA!
- Ai deconectat bateria si apoi ai reconectat-o... din spusele tale DAAAAA!
- Ai pus surubelnuta metalica pe el fara sa-ti iei masuri... DAAAAA!
- Ai folosit bratara antistatica? NUUUUU!!!!!!!!
- Ti-a tremurat mana cand ai reintrodus mufa bateriei: iti zic eu, 150% DAAAAAAA!!!
Degeaba faci tu poze post defectare! Ca tehnician de service... cu ce ma ajuta pe mine?!?
Vine laptopu' defect din vina utilizatorului, eu te scot din garantie, scurt pe doi!
Nu ma incalzeste pe mine ca "te pricepi si tu", "ai mai desfacut zeci de laptopuri", "ai si ceva scule"... pentru mine astea sunt egale cu zero!
DA, PC Garage are dreptul sa faca o constatare primara inainte de trimiterea in service a laptopului, contrar opiniei tale ca "De ce desfac ei laptopul" si ei "ti-au provocat daune"... acuzatii ce tu nu le poti sustine/dovedi!
Final:
Ai provocat defect? DA! Iti asumi consecintele!
P.S. - NU lucrez la/pentru ASUS! NU lucrez acum cu garantii, am lucrat in trecut, acum sunt in domeniul IT, retelistica si electronica telecomunicatii/radio - asta ca sa nu aud discutii ca eu as fi tehnicianul care ti-ar prelua laptopul in service si te-ar scoate din garantie! Asteapta raspunsul de la service! Numai ei decid ce si cum, au tot dreptul si competenta, crede-ma!
Hai bafta si pe viitor... invatatura de minte...!!!



ca aia de la service nu sunt tot niste oameni alora nu le tremura mana ce sa-ti spun...

in 15 ani de IT nu am auzit de socuri antistatice care sa defecteze vreun produs.

#25
emiro

emiro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 31.05.2011
Alexandrualexww2.eu am cerut o părere pe forum dar am primit numai acuzații.am respectat instrucțiunile asus de upgrade.ceva sa întâmplat denu mai funcționa iluminarea.am văzut pe YouTube cum schimbau memorii,ssd fara să se întâmple nimic ,lucrau fara mănuși,brățară..ce mă deranjata cel mai mult a fost constatarea celor de la pcg care au spus că este deteriorat laptopul,intervenții neautorizate și componentă desprinsa din laptop,concluzie la care au ajuns doar inspectand și manevrând in mana laptopul.cred că l-au scuturat că sa miste ceva in el.am luat legătura și cu cei de la asus și acum aștept răspunsul celor de la firma care repara.este o problema daca o simpla operatie de înlocuire ssd sau memorii poate afecta un produs.asus permite upgrade la laptop,am cerut și informații de la pcg daca pierd garanția și au spus că pot face upgrade fara problema

#26
emiro

emiro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 31.05.2011
am atasat foto cu laptopul

Attached Files



#27
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 24.02.2006

View Postemiro, on 24 mai 2022 - 12:23, said:

....este o problema daca o simpla operatie de înlocuire ssd sau memorii poate afecta un produs...
atunci...."este o problema" :)
nu de alta, dar s-a intamplat fix ce spui tu: o "simpla operatie de înlocuire ssd" a rezultat in probleme cu tastatura.

View Postemiro, on 19 mai 2022 - 19:07, said:

.....am desfacut laptopul.....am scos ssd-ul intel ....si l-am montat in al doilea slot m2 iar samsungul in slotul 1....dupa pornire nu mai functiona iluminarea la tastatura...


View Postemiro, on 24 mai 2022 - 12:23, said:

......asus permite upgrade la laptop,am cerut și informații de la pcg daca pierd garanția și au spus că pot face upgrade fara problema
daca o sa pierzi garantia se va intampla din cauza ca ai stricat ceva prin laptop, nu din cauza ca i-ai facut upgrade.
un upgrade de ssd, efectuat corespunzator si corect, nu duce la pierderea garantiei. dar nici la defectiuni ale tastaturii.

#28
emiro

emiro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 31.05.2011
smiley dar voi cei care ma acuzati ca sunt de vina pe ce temei va bazati?  daca am spus ca am pus ssd dupa instructiunile date de asus si sa intamplat treaba cu tastatura inseamna ca tot trebuie facut in service.  nu mi-a tremurat mana ,nu am atins nimic(circuite pe placa de baza,nu am lovit laptopul)  i-mi pare foarte rau ca am scris ce am patit.. cum sustineti voi parerea voastra de specialisti asa sustin si eu parerea mea de nespecialist,tremurator.nu am postat aici ca sa ma dau victima,,, daca cei de la service ajung la concluzia ca eu am defectat laptopul o sa platesc reparatia si o sa vad ce fac in continuare. daca cer mii de lei pentru reparatie renunt si sa trimita laptopul inapoi(era functional in afara de iluminarea la tastatura)

Edited by emiro, 24 May 2022 - 17:26.


#29
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 418
  • Înscris: 15.05.2017

View Postemiro, on 24 mai 2022 - 15:25, said:

am atasat foto cu laptopul


arata bine totul.

eu zic doar ca sa desprins ceva de la banda RGB a tastaturii. si trebuie schimbate prea multe

posibil si interventia ta sa fi facut ceva, poate lumina tastaturii urma sa cedeze. La asusu meu tuf f17, ledurile de la butoanele M si virgula lumineaza aiurea fata de celelalte scos de nou din cutie...dar am luat de la emag, care cand i-am sunat, mi-au oferit voucher de 10% din valoarea produsului!

#30
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,020
  • Înscris: 24.02.2006

View Postemiro, on 24 mai 2022 - 17:19, said:

smiley dar voi cei care ma acuzati ca sunt de vina pe ce temei va bazati?  daca am spus ca am pus ssd dupa instructiunile date de asus si sa intamplat treaba cu tastatura inseamna ca tot trebuie facut in service.  
dupa mine partea de vina e destul de simpla: laptopul functiona, ai umblat in el, laptopul n-a mai functionat. sansele sa se fi stricat ceva chiar atunci, fara nici o legatura cu ce faceai tu, sunt foarte mici.
faptul ca ai voie sa umbli acolo (presupun ca Asus permite asta si ofera instructiuni) nu inseamna ca nu esti raspunzator pentru ce faci acolo.

View Postemiro, on 24 mai 2022 - 17:19, said:

nu mi-a tremurat mana ,nu am atins nimic(circuite pe placa de baza,nu am lovit laptopul)  
electronicele nu se defecteaza chiar din senin. ceva trebuie sa se fi intamplat acolo.
poate ai desprins o mufa, sau ai deplasat un fir (si l-ai sectionat ulterior incercand sa inchizi carcasa), sau ai incurcat suruburile si vreunul a strivit vreun contact pe undeva


View Postemiro, on 24 mai 2022 - 17:19, said:

daca cer mii de lei pentru reparatie renunt si sa trimita laptopul inapoi(era functional in afara de iluminarea la tastatura)
gasesti la chinezi pe la ~100E tastatura : https://www.aliexpre...2967033268.html
si da, asa as face si eu in locul tau: m-as bucura ca nu e vorba decat de iluminarea tastaturii si ca pot sa-l folosesc in continuare.

#31
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,711
  • Înscris: 26.06.2009

View Postemiro, on 24 mai 2022 - 17:19, said:

smiley dar voi cei care ma acuzati ca sunt de vina pe ce temei va bazati?  daca am spus ca am pus ssd dupa instructiunile date de asus si sa intamplat treaba cu tastatura inseamna ca tot trebuie facut in service.

1. Ne bazam pe cuvintele tale: laptopul functiona -> l-ai deschis/inchis -> laptopul nu mai functiona. Nu a fost nimeni langa tine sa vada ce ai facut, doar am tras o concluzie logica.
2. Cel mai important: un service isi asuma raspunderea si plateste pentru un astfel de "incident"! Poate banda RGB era sudata prost si se dezlipea oricum la prima deschidere. Dar s-ar fi stricat la ei in service si isi asumau costul. Iar producatorul nu merge pe principiul "schimb orice la oricine"! El va constata ca "ceva" s-a stricat si asta s-a intamplat dupa ce s-a deschis laptopul prima data; avand in vedere ca tu l-ai deschis probabil va trebui ca tu sa iti asumi chestia asta.

#32
emiro

emiro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 31.05.2011

 Xman_ghio, on 24 mai 2022 - 22:40, said:



1. Ne bazam pe cuvintele tale: laptopul functiona -> l-ai deschis/inchis -> laptopul nu mai functiona. Nu a fost nimeni langa tine sa vada ce ai facut, doar am tras o concluzie logica.
2. Cel mai important: un service isi asuma raspunderea si plateste pentru un astfel de "incident"! Poate banda RGB era sudata prost si se dezlipea oricum la prima deschidere. Dar s-ar fi stricat la ei in service si isi asumau costul. Iar producatorul nu merge pe principiul "schimb orice la oricine"! El va constata ca "ceva" s-a stricat si asta s-a intamplat dupa ce s-a deschis laptopul prima data; avand in vedere ca tu l-ai deschis probabil va trebui ca tu sa iti asumi chestia asta.

Laptopul funcționa normal numai iluminarea la tastatura nu functiona

#33
marius2k

marius2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 540
  • Înscris: 11.03.2014
Asteapta raspunsul de la depanero.
La transport, a fost ambalat corespunzator+fragil?
Oricum ar fi, daca a ajund la PCG mai deteriorat va fi cuv tau impotriva cuv lor, si cum ti l-ai desfacut cam atarna spre ei balanta.
Din experienta, cand faci o astfel de operatiune, daca ai scule corespunzatoare nu prea se lasa semne, nici macar pe suruburi... asta daca nu se cauta cu microscopul.
Poate ai bafata si este ceva minor si iti repara pe garantie, tine-ne la curent!

#34
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,689
  • Înscris: 24.12.2010
cam asa zic si eu, pana nu primesti un raspuns oficial de la asus in legatura cu ce s-a intamplat, degeaba bagam noi supozitii pe aici
numai ca pe scurt e aiurea pentru tine in sensul ca: inainte sa desfaci laptopul functiona corespunzator. dupa ce l-ai desfacut si mesterit prin el a picat iluminarea la tastatura.
si eu tot un tuf A17 am, am facut upgrade la ram si ssd, simplu ca bunaziua, dupa un tutorial pe YT l-am facut singur. nu sunt atehnic dar nici mare cunoscator in ale electronicelor.  posibil sa fie cum zicea un coleg mai sus, la desfacerea capacului a picat iluminarea la tst, si o sa cada magareata pe tine pentru ca e cam greu de demonstrat contrariul.

oricum lapul functioneaza f bine si fara iluminare, eventual vorbeste cu ei cat te-ar costa un kit nou, probabil in jurul a 100 euro dar pana atunci asteapta raspunsul lor oficial si de acolo actionezi in consecinta.

Edited by mikaell, 25 May 2022 - 15:20.


#35
emiro

emiro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 31.05.2011
buna ziua. am primit in sfarsit si raspunsul.  acesta este: PC Garage
Magazin Promotii Noutati Info Contact
Intrare in service PC Garage #454712
Buna ziua,
Produsul Laptop ASUS Gaming 15.6'' TUF Dash F15 FX517ZC, FHD 144Hz, Procesor Intel® Core™ i5-12450H (12M Cache, up to 4.40 GHz), 8GB DDR5, 512GB SSD, GeForce RTX 3050 4GB, No OS, Off Black [ FX517ZC-HN005 ] a fost solutionat in service prin storno.
Soldul aferent stornarii poate fi folosit in comandarea unui produs nou, sau puteti opta pentru plata intr-un cont bancar. In cazul in care doriti returnarea soldului intr-un cont bancar, va rugam sa apasati aici pentru a completa formularul de retur.
Toate cele bune,
Echipa PC Garage
https://www.pcgarage....ro    acum ce mai acuza stiutorii de service care m-au acuzat in toate felurile in special routerboard71 si altii.  deci a avut laptopul o problema si nu am fost eu vinovat.  oricum nu o sa mai cer pareri pe forumuri pentru ca sunt multi habarnisti. oricum va multumesc si astept pareri.

#36
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,689
  • Înscris: 24.12.2010
welcome to softpedia
aici toti suntem profesori conferentiari cu 10 masterate si 14 doctorate - pacat ca rupti de realitatea cotidiana

iti returneaza toti banii pana la ultimul leu? mai poti sa iei ceva cu banii aia? esti multumit de solutie?

Edited by mikaell, 02 June 2022 - 17:48.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate