Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Noua lege a Educatiei
Last Updated: Sep 22 2022 12:44, Started by
Bursul
, May 19 2022 14:19
·
0
#19
Posted 19 May 2022 - 18:59
Nu se schimba fondul, doar forma.
Edited by miki07, 19 May 2022 - 19:00. |
#20
Posted 19 May 2022 - 23:08
O problema e numarul mare de elevi intr-o clasa....30 de elevi. Oricat ai vrea ca profesor sa faci treaba, nu poti sa te ocupi de toti. Asa ca, cea mai buna formula e fix aia comunista....scris dupa dictare, copiat ce se scrie la tabla etc. Metode care sunt eficiente, avand in vedere numarul mare de elevi intr-o clasa. Dar cati profesori fac asta ? Nu prea multi, ca e cam greu sa te implici, cand poti sa ai discutii libere cu 2-3 elevi intr-o clasa.
|
#21
Posted 20 May 2022 - 13:11
Meditaţii am făcut şi eu. Pentru că în clasă nu pricepeam totul la Română şi Mate (mai ales că mă "pasionau" ambele de nu mai puteam) şi la Engleză, ca să-mi îmbunătăţesc Engleza (asta mă pasiona mai mult, că voiam să cunosc despre străinătăţuri; Literatura Română, 99% plictisitoare; la Istorie am fost în general autodidact). Am făcut meditaţii şi cu persoane care îmi erau cadre didactice, dar şi cu alte persoane, care nu predau (la clasa unde eram eu).
Văd că discuţia se axează în special pe meditaţii. Dar va intra în funcţiune şi aia cu schimbarea structurii anului şcolar şi cu testele? Şcoală de pe 5 Septembrie? Dacă aş fi tată: copii, trenuri mai sunt şi pe 10 Septembrie, aşa că mai prelungim vacanţa. |
#22
Posted 20 May 2022 - 13:32
Io am fost în tabăra ailaltă - luam ore la mate de la altă profesoară (nici măcar din școala aia) în loc să iau ore cu diriginta. A fost toată spume clasa a 8-a că știam mai bine decât meditații ei. Ce vremuri!
Mno acum, referitor la ultima emanație a sinistrului ineducației: Nu se poate aplica nici verifica decât dacă se pârăsc profesorii între ei. Da' mai fac o comisie să mai ia ceva famiglie (cum sunt pe la facultăți) un ban grămadă. Ar fi mai aproape de realitate dacă ar legaliza homeschooling, cu evaluări periodice (că tot vor să facă unele universale)și program școlar până la 4 dupămasa. |
#23
Posted 21 May 2022 - 18:03
Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a declarat că se doreşte schimbarea tablelor şcolare clasice, cu cretă, cu table interactive, în toate cele peste 80.000 de săli de clasă din România. Cu ajutorul acestor table, elevii vor putea, în timp real, să preia informaţiile pe laptop, tabletă sau telefonul mobil.
Sorin Cîmpeanu a declarat, sâmbătă, la Digi24 că rolul profesorului s-a schimbat şi că acesta trebuie să aibă rolul de indrumător al elevului. ”Ne propunem înlocuirea tablei clasice cu cretă şi butere de către table interactive, în toate cele peste 80.000 de săli de clasă din România. De ce profesorul va trebui şi va înţelege că rolul s-a schimbat, că trebuie să aibă o componentă mai puternică de facilitator de învăţare, de îndrumare a elevilor între acele surse de informare care sunt atât de multe şi atât de la îndemână, dar nu sunt toate bune. Rolul profesorului este acela de a-i îndruma pe elevi”, a declarat Sorin Cîmpeanu. Nu-i rau. Sper sa fie bani si pentru intretinerea lor. |
#24
Posted 21 May 2022 - 18:13
Bursul, on 21 mai 2022 - 18:03, said:
Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a declarat că se doreşte schimbarea tablelor şcolare clasice, cu cretă, cu table interactive, în toate cele peste 80.000 de săli de clasă din România. Cu ajutorul acestor table, elevii vor putea, în timp real, să preia informaţiile pe laptop, tabletă sau telefonul mobil. Sorin Cîmpeanu a declarat, sâmbătă, la Digi24 că rolul profesorului s-a schimbat şi că acesta trebuie să aibă rolul de indrumător al elevului. ”Ne propunem înlocuirea tablei clasice cu cretă şi butere de către table interactive, în toate cele peste 80.000 de săli de clasă din România. De ce profesorul va trebui şi va înţelege că rolul s-a schimbat, că trebuie să aibă o componentă mai puternică de facilitator de învăţare, de îndrumare a elevilor între acele surse de informare care sunt atât de multe şi atât de la îndemână, dar nu sunt toate bune. Rolul profesorului este acela de a-i îndruma pe elevi”, a declarat Sorin Cîmpeanu. Nu-i rau. Sper sa fie bani si pentru intretinerea lor. De ce nu se preocupa sa schimbe profesorii? |
#25
Posted 21 May 2022 - 22:41
Pentru că sistemul, pentru că nu îţi vine să dai în colegi, pentru că concedieri, pe lângă proteste, să dai oameni afară nu sună uman.
Nu cred că voiai să zici şi de competenţele digitale când vorbeai de concediere, flovio, dar, vorbind la modul general, un cadru didactic care are să zicem cel puţin 55 de ani, poate nu are competenţe digitale (avansate), dar ştie să predea, să se facă înţeles; deci unii ar vrea să-l concedieze, dar nu oameni de calitate nu găseşti uşor, aşa că chiar dacă nu are competenţe digitale (avansate), trebuie păstrat. Off-topic @ flovio : calul de la avatarul tău e cumva de la Steve Miller Band? |
#26
Posted 21 May 2022 - 22:49
Bursul, on 21 mai 2022 - 18:03, said:
Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a declarat că se dorește schimbarea tablelor școlare clasice, cu cretă, cu table interactive, în toate cele peste 80.000 de săli de clasă din România. Cu ajutorul acestor table, elevii vor putea, în timp real, să preia informațiile pe laptop, tabletă sau telefonul mobil. |
#29
Posted 22 May 2022 - 14:33
#30
Posted 22 May 2022 - 15:38
miki07, on 19 mai 2022 - 18:59, said:
Nu se schimba fondul, doar forma. Ca un exemplu. Fiu-meu (clasa a X-a) face acum, in semestrul 2, Geometrie Analitica. In 1989 se facea in Clasa a XI-a, un an intreg. Exista manual separat, domeniul fiind unul de fuziune intre algebra si geometrie. Vezi aici: http://manualul.info/index.html Comprimarea a generat cea mai de “rahat cu apa rece” situatie. Acum se preda ca o lista de formule, fara nici un desen pe tabla. Nici macar un desen pana acum. Cam acesta e invatamantul. |
#31
Posted 22 May 2022 - 15:56
radunic, on 19 mai 2022 - 16:56, said:
Io nu înțeleg de ce e nevoie de meditații. De ce se mai duc copiii la școală dacă trebuie să reia fix aceeași materie în particular? Înțeleg pentru cîțiva care ar putea avea probleme cu învățatul dar nu en-gros cum a ajuns acum. Practic se adună clasa și se reface ora deja făcută. Vorba vine făcută, că dacă era făcută nu mai era nevoie de meditații. PS - întrebarea cu înțelegerea e retorică. Știu de ce e nevoie de meditații - profesori buni = ioc, disciplină = ioc, chef de învățătură = ioc. |
#32
Posted 22 May 2022 - 16:17
#33
Posted 29 May 2022 - 17:47
Nu ştiu dacă are legătură cu legea, dar cică pentru stabiliarea perioadei vacanţelor şi a duratei acestora vor să-i consulte pe părinţi, şi eventual autorităţile locale. Pe elevi nu. Ăştia au probleme cu circulaţia... mentală.
|
|
#35
Posted 30 May 2022 - 19:15
Așa-zisa reformă a educației nu se știe ce abrambureală e. Nici nu contează, nici nu m-am uitat ce conține dar provoacă dispute peste tot. Toată lumea a uitat un concept foarte important al educației în general și anume, meritocrația . Individul ăsta care e vremelnic ministrul educației l-a protejat pe ponta cu faimosul plagiat iar sub mandatul lui avem un alt prim-plagiator sau a fost acel faimos concurs pentru un loc la Curtea supremă, ceva de genul și plagiatorul a câștigat în fața autorului lucrării de doctorat. Păi ca ministru al educației ar fi trebuit să fie întrebat obsesiv la fiecare ieșire în public despre plagiate și dacă își dă demisia. În schimb este tratat de presă că cine știe ce savant inovator reformist când de fapt originile lui politice sunt de conservatorism turnătorian securistozaur (mă refer la părintele lui politic)
|
#36
Posted 30 May 2022 - 19:42
schimbari facute ca sa se faca si ministerul ca munceste ... in realitate ele nu schimba absolut nimic ... avem exact acelasi sistem, aceiasi profesori, aceleasi metode de predare, aceeasi programa.
acest sistem a fost creat de comunisti, si a fost creat bine, pt ca el avea un scop, avea o idee, el trebuia sa creeze oameni functionali societatii care exista si pe care si-o doreau comunistii la momentul la care au creat acest sistem ... acea societate e demult apusa insa noi continuam sa perpetuam acel sistem care acum nu mai are nici cap nici coada ... el este format din si scoate in continuare oameni care sunt mai aproape de societatea incepututrilor comunismului decat societatii moderne ... totul doar pentru a pastra o mare masa amorfa de angajati din sistem care sa produca un singur lucru ... voturi ... totul pt cei did sistem >>> nimic pentru beneficiarii sistemului, recte elevii ... de asta s-a si creat acest sistem paralel de invatatamant bazat pe meditatii in particular si afterschooluri care acopera tot spectrul de la clasa intai pana la finalul liceului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users