![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
plata eronata
Last Updated: May 22 2022 14:15, Started by
Tidel_wave
, May 18 2022 20:32
·
0

#19
Posted 19 May 2022 - 08:34

face cercetari in spete pe drept penal. in cazul de fata, nu s-a comis nici o contraventie sau infractiune, deci te duci degeaba la politie. Dacă nu se returnează banii, e infracțiune. Art. 243 NCP Însuşirea bunului găsit sau ajuns din eroare la făptuitor (1) Fapta de a nu preda în termen de 10 zile un bun găsit autorităţilor sau celui care l-a pierdut sau de a dispune de acel bun ca de al său se pedepseşte cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă. (2) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează şi însuşirea pe nedrept a unui bun mobil ce aparţine altuia, ajuns din eroare sau în mod fortuit în posesia făptuitorului, sau nepredarea acestuia în termen de 10 zile din momentul în care a cunoscut că bunul nu îi aparţine. @OP - Se întâmplă chestiile astea. 99% firma respectivă îți returnează suma trimisă în plus. Edited by SmurfK, 19 May 2022 - 08:35. |
#20
Posted 19 May 2022 - 08:36

O sa-i dea banii inapoi, nu cred ca se complica o firma respectabila. Doar sa ii anunte. Daca nu cumva o sa se sesizeze ei si o sa-l contacteze, odata ce observa.
|
#21
Posted 19 May 2022 - 10:42

cum pot recupera banii?!...asta daca mai pot recupera banii Am făcut și eu aceeași boroboață, nu cu sume așa de mari din fericire. Am sunat la bancă (BT), m-au pus să dau o declarație că nu am dat destinatarului vreo dovadă a plății și în jumătate de oră s-a rezolvat problema. Acum fiecare bancă are proceduri proprii, vezi și tu ce zice banca ta. Edited by DaculScoril0, 19 May 2022 - 10:43. |
#22
Posted 19 May 2022 - 11:10

N-are cum sa mearga in civil, vorbim despre doua societati comerciale, nu despre persoane fizice. Nu-s avocat, asa ca pentru mine orce nu e orchestrat de procuror e civil. Ideea e ca am trecut prin asa ceva și personal as merge cu sesizare la politie, sau direct la procuratura. Cazul e super simplu. Asta nu e un caz de neplătirea unor facturi unde trebuie sa mergi în insolventa.
Dacă nu se returnează banii, e infracțiune. Art. 243 NCP Însușirea bunului găsit sau ajuns din eroare la făptuitor (1) Fapta de a nu preda în termen de 10 zile un bun găsit autorităților sau celui care l-a pierdut sau de a dispune de acel bun ca de al său se pedepsește cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă. (2) Cu aceeași pedeapsă se sancționează și însușirea pe nedrept a unui bun mobil ce aparține altuia, ajuns din eroare sau în mod fortuit în posesia făptuitorului, sau nepredarea acestuia în termen de 10 zile din momentul în care a cunoscut că bunul nu îi aparține. @OP - Se întâmplă chestiile astea. 99% firma respectivă îți returnează suma trimisă în plus. |
#23
Posted 19 May 2022 - 12:42

#24
Posted 19 May 2022 - 13:15

Banca ar trebui să anuleze tranzacția dacă banii n-au apucat să plece din sistemul băncii. Am făcut și eu aceeași boroboață, nu cu sume așa de mari din fericire. Am sunat la bancă (BT), m-au pus să dau o declarație că nu am dat destinatarului vreo dovadă a plății și în jumătate de oră s-a rezolvat problema. Acum fiecare bancă are proceduri proprii, vezi și tu ce zice banca ta. a sunat in maxim 30 de minute de cand a efectuat plata si cei dela banca au zis ca ma costa sa faca investigatii, ca dureaza pana la 45 de zile si nu garanteaza returnarea banilor. plata s-a facut din raiffeisen in libra. am discutat cu contabila si stie de firma respectiva, mi-a zis ca ei vor returna banii, ca nu sunt singurul care pateste asa ceva. Edited by Tidel_wave, 19 May 2022 - 13:17. |
#25
Posted 19 May 2022 - 13:21

Pe mine m-a sunat clientul ca a primit mai multi bani decat trebuia, mi-a luat ceva timp sa conving contabilitatea ca a facut plata intr-un cont gresit. A returat clientul banii si i s-a trimis suma corecta DAR DACA NU NE SESIZA SE AFLA DE EROARE ABIA CAND SE FACEA INCHIDEREA DE AN! Nu stiu exact procedurile contabile ca sa stiu cand e obligata o firma sa faca bilantul, cel mai indicat e sa anunti tu firma respectiva de greseala, altfel poate nu o observa imediat.
|
#26
Posted 19 May 2022 - 14:01

DAR DACA NU NE SESIZA SE AFLA DE EROARE ABIA CAND SE FACEA INCHIDEREA DE AN! și mie mi-au intrat în BT bani în cont dar a fost suficient să-i dau acceptul telefonic domniței ce m-a sunat ca să poată să îndrepte greșeala.cred că totul depinde de funcționarul bancar cu care vorbești dacă are chef sau nu să te rezolve |
#27
Posted 19 May 2022 - 14:08

la sfârșitul lunii se vrede pe extrasul de cont și la facturi neplătite clienților. ... Asta stiu dar bifasera ca situatia rezolvata, adica au incurcat platile intre ele, abia cand s-ar fi ajuns sa se verifice situatia pe fiecare client s-ar fi sesizat... (este o procedura ca la inchiderea de an sa trimiti fiecarui client bilantul cu sumele platite si sa vina feedback-ul de la contabilitatea acestuia, nu stiu exact procedura dar m-am izbit de asta cai ma sunau clienti care nu intelegeau ce li se cere, credeau ca e o cerere de restituiere sau altceva). |
#28
Posted 19 May 2022 - 17:42

N-au cum sa ii inregistreze in contabilitate. De ce i-ar inregistra in contabilitate ? poate e cont de persoana fizica. si daca sunt persoana juridica, ii scot din cont si eu cred la fel. initiator, te poti agita doar daca firma partenera nu recunoaste nimic. ai luat legatura cu ei?
@OP - Se întâmplă chestiile astea. 99% firma respectivă îți returnează suma trimisă în plus. Edited by strongsss, 19 May 2022 - 17:41. |
|
#29
Posted 19 May 2022 - 18:04

firmele au o chestie numita bilant contabil, pe care trebuie sa o faca anual, si acolo apar si chestiile astea
in principiu, nu e legal sa ai intrari pe care nu le poti justifica |
#30
Posted 20 May 2022 - 10:32

astazi m-au sunat cei de la firma respectiva, si m-au anuntat ca imi vor returna banii, si mi-au spus ca sunt persoana cu numarul 7 care a patit problema aceasta.
|
#31
Posted 20 May 2022 - 10:34

Nu trebuie sa iti faci griji in astfel de situatii cand plata este adresata unor comapnii mari. Alea nu fac smecherii sa nu iti mai inapoieze banii. Probelem sunt la firmele foarte mici care daca s-au vazut cu 100.000 euro sau poate milionul de euro in mod eronat in cont, inchid firma si fug cu banii.
|
#32
Posted 20 May 2022 - 11:37

astazi m-au sunat cei de la firma respectiva, si m-au anuntat ca imi vor returna banii, si mi-au spus ca sunt persoana cu numarul 7 care a patit problema aceasta. Da, sunt niște chestii ciudate care se întâmplă zilele astea în aplicația de banking online de la Raiffeisen. O fi având legătură cu noutățile care urmează sa fie implementate. Aproape la fiecare update s-a bușit altceva în aplicație. Și eu, ca persoana fizica, nu am putut face ieri plăti, tot îmi spunea ca smart token e dezactivat, chit ca nu era. Pana nu am dezinstalat și reinstalat smart token, nu s-a rezolvat. Totul e bine când se termina cu bine. Cățelul e fericit ca n-a trebuit sa împartă presul/cotețul cu tine 🤣🤣🤣. |
#33
Posted 22 May 2022 - 12:27

Tot din Raiffeisen, un client avea de plătit o factura de 1651.35 lei și a transferat 165135 lei. Contabilitatea m-a pus să întreb clientul dacă rămâne plată în avans pentru marfă ulterioară (și să facem o factura de avans) sau restituie bani. Clientul a ales restituirea banilor și au fost trimiși înapoi.
|
|
#34
Posted 22 May 2022 - 14:15

au fost si cazuri in care banii n-au fost recuperati asa de usor
https://www.mediafax...pereze-17377451 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users