Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
eMag retur bani card expirat ING
Last Updated: May 20 2022 08:27, Started by
marius76392
, May 18 2022 09:42
·
0
#37
Posted 19 May 2022 - 08:34
Dany_Darke, on 18 mai 2022 - 10:20, said:
...pt informarea ta si a celor ce inca sunt pe ideile cum ca banii sunt "pe card". nu, NU SUNT PE CARD, CI IN CONTul (acela cu RO...) deschis la x banca. cardul este doar un instrument de plata, de tranzactionare mai bine zis intre contul tau si contul celui catre care faci plata, evident si invers pt celalalt. ... Explicatia mi-a dat-o dupa ce am intrebat de ce nu a ajuns instant o plata Instant din BT in CEC, din moment ce ambele banci sunt in Transfond?! Se pare ca "intarzierea" a fost de fapt ne-notificarea instant a clientului CEC ca a primit o plata. Altfel spus, destinatarului sumei are activata notificarea SMS pe telefon - e notificat printr-un mesaj cand se fac operatiuni pe cont. Eh, se pare ca e notificat doar pentru unul din cele doua IBAN-uri si, probabil, mi-a furnizat IBAN-ul de card, nu de cont (sau invers), naiba stie... |
#38
Posted 19 May 2022 - 08:42
Si la OTP cardul are alt cont IBAN, cel putin la persoane juridice, nu stiu daca si la PF.
|
#39
Posted 19 May 2022 - 08:48
Poti avea si 10 conturi, unele cu card atasat, altele fara card atasat. Notificarile pot sa fie pentru un cont, pentru cateva, pentru toate; sau pot sa fie doar pentru tranzactiile cu cardul, fara transferuri bancare intre conturi.
|
#40
Posted 19 May 2022 - 10:08
mosto, on 18 mai 2022 - 12:54, said:
Nu are ce discuta cu PayU. Cu PayU sa discute eMAG daca ei considera ca e o problema. Clientul discuta cu cel caruia i-a dat banii, adica eMAG. Nu il intereseaza pe client ce furnizori are eMAG si ce probleme are eMAG cu furnizorul indiferent de numele lui. Cel putin asa a fost in cazul meu. Tot un refund "pierdut" undeva pe drum intre eMag si mine; deci la PayU. |
#41
Posted 19 May 2022 - 20:38
Cred că aveți toți dreptate.
Azi am avut parte de un fast retur la bani și din SMS-ul primit de la BT înțeleg că eMag a inițiat returul și PayU s-a ocupat de retur în IBAN-ul meu. Și da, a durat cam 5 minute de la mailul că voi primi banii până mi-a venit SMS-ul de la bancă. Fastemag.jpg 102.86K 18 downloads |
#42
Posted 19 May 2022 - 22:23
Vezi ca nu de multe ori am returnat produsul si am primit si 37 de lei pe loc in alte dati si 7500 iar in alte zile...a durat 3-4 zile sa primesc si 50 sau 500 de lei.
tot in speta am de primti de la tazz by emag (*payU*) suma de 150 de lei de la o comanda cu probleme nu am primti banii de 2 saptamani, tazz si payu imi tot dau RRN iar raiffeisen nu gaseste banii sa imi vireze mie in cont....deci e cu dus si intors! Edited by alexandrualexww2, 19 May 2022 - 22:24. |
#43
Posted 20 May 2022 - 08:22
burebista, on 19 mai 2022 - 20:38, said:
Cred că aveți toți dreptate. Azi am avut parte de un fast retur la bani și din SMS-ul primit de la BT înțeleg că eMag a inițiat returul și PayU s-a ocupat de retur în IBAN-ul meu. Și da, a durat cam 5 minute de la mailul că voi primi banii până mi-a venit SMS-ul de la bancă. Fastemag.jpg |
#44
Posted 20 May 2022 - 08:25
Zice in mesaj ca este creditare la cardul Visa. "EMAG FAST FUNDS" apare la tranzactia de creditare la un retur.
|
#45
Posted 20 May 2022 - 08:25
Update: au intrat ieri banii.
Am mai vorbit o dată cu cei de la eMag: dacă aveam cardul reînnoit salvat în cont, procedura ar fi durat mai puțin. |
#46
Posted 20 May 2022 - 08:27
Scrie acolo in mesaj comision 0.
Si ala e IBAN-ul meu de cont curent. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users