Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
eMag retur bani card expirat ING
Last Updated: May 20 2022 08:27, Started by
marius76392
, May 18 2022 09:42
·
0
#19
Posted 18 May 2022 - 12:54
noname44, nu vad relevanta la comentariul tau, dar citeste aici: https://www.investop...-cards-work.asp
|
#20
Posted 18 May 2022 - 12:54
mannyx92, on 18 mai 2022 - 11:31, said:
Discuta cu payU. Este o problema daca ai schimbat cardul intre timp dar ar trebui sa se rezolve relativ usor cu cei de la PayU; ei sunt procesatorii eMag. Clientul discuta cu cel caruia i-a dat banii, adica eMAG. Nu il intereseaza pe client ce furnizori are eMAG si ce probleme are eMAG cu furnizorul indiferent de numele lui. |
#21
Posted 18 May 2022 - 13:07
Pentru colegii care nu citesc cu atentie
postarea initiala ... si restul de replici ... Sa facut precizarea de catre initiator ca este vorba de un card ING . Intrebare : cei de Banca ING Romania ofera carduri preplatite ? Poate nu am aflat eu, inca ... chirea_mircea, on 18 mai 2022 - 12:53, said:
Edenred / Sodexo. Bine, nu-s carduri bancare si au retea separata de cele mari (Visa/MC). In Romania nu stiu de carduri preplatite, dar in strainanate sunt multe, in reteaua MasterCard: https://www.masterca...mastercard.html Sau Visa: https://usa.visa.com...paid-cards.html In Italia poti lua card preplatit de la posta: https://postepay.pos...c=1476515998628 (pe langa preplatite poti opta si pentru card de debit cu cont bancar, tot de la posta ) Cele prepaid se pot alimenta, cele de cadou nu. Initiatorul a spus ca este comanda facuta in Romania ... Edited by noname44, 18 May 2022 - 13:14. |
#22
Posted 18 May 2022 - 13:08
Dany_Darke, on 18 mai 2022 - 10:20, said:
cardul este doar un instrument de plata, de tranzactionare Uite, iti dau un exemplu: la emiterea unui card nou in locul celui expirat, a fost nevoie sa-l inlocuiesc pe cel vechi in platformele unde era inrolat (google, netflix) pentru ca altfel nu se putea face plata. Nu cumva este aceeasi situatie si in cazul de fata? Uite un exemplu la trading 212, explicat corect clientului: If you’ve placed a request for a withdrawal, but meanwhile, your card has been cancelled by your bank, you can check if your request has been processed already, as you may still be able to cancel it. In case your request has been executed from our end, you should contact your bank and ask them for more information on how they operate in common situations. They can either accept the withdrawn funds (and allocate the money in your bank account associated with your card) or return them back to us. In this case, the amount will be added to your trading account value and it will be available for withdrawal once there is a valid payment method. Dany_Darke, on 18 mai 2022 - 10:20, said:
asadar, poti schimba si 10 carduri intr-o luna, transferul de bani se face intre conturile celor implicati. Cel mai probabil banii sunt la ING, in standby si probabil se vor intoarce la emag daca nu "plange" nimeni dupa ei. Edited by trandafirdoru, 18 May 2022 - 13:22. |
#23
Posted 18 May 2022 - 13:13
Si schimbatul cardului e de mai multe feluri.
La unele se schimba toate datele cardului, adica inclusiv numarul cardului. |
#24
Posted 18 May 2022 - 13:15
@noname44 este irelevant, pentru ca oricum eMAG nu are de unde sti IBAN-ul contului bancar din spatele cardului.
@trandafirdoru nu este aceeasi situatie; plata nu se poate face cu un card expirat fiindca nu o autorizeaza banca. Chiar daca ar ramane acelasi numar la reinnoire, s-ar schimba data de expira si posibil codul CVV, cum acestea difera de ce ai salvat inainte in cont plata va fi refuzata. La creditarea cardului nu mai conteaza aceste detalii, atata timp cat inca exista contul banca poate accepta banii si sa-i depuna in cont. Am avut aceeasi situatie in trecut, tot cu ING, card expirat & retur Edited by chirea_mircea, 18 May 2022 - 13:21. |
#25
Posted 18 May 2022 - 13:20
Nu are nici o legatura schimbatul cardului: datele de pe care sunt doar date de autentificare intre posesor si banca. Adica a introdus datele cardului iar banca (ING in acest caz) intelege ca Gigel vrea sa plateasca 10 lei catre Emag. Banca autorizeaza tranzactia si procesatorul o proceseaza si trimite catre Emag.
Cand Emag trimite banii inapoi el transmite informatia catre procesator, procesatorul catre ING si ING stie exact ce conturi are Gigel la ei si ii transmite banii acolo. |
#26
Posted 18 May 2022 - 13:42
@chirea_mircea
Teoretic ar trebui sa-i crediteze contul dar dupa cum vezi nu s-a intamplat. Vezi si exemplu dat de trading212 "What if a withdrawal is sent to a cancelled card?", unde am citat cu bold partea interesanta in postarea anterioara. |
#27
Posted 18 May 2022 - 13:46
Poate sa dureze pana la 14 zile lucratoare, cat este termenul legal. De regula se misca (mult) mai repede.
marius76392, on 18 mai 2022 - 11:58, said:
Da, am primit email-ul respectiv. Am vorbit iar cu cei de la eMag au spus ca dureaza 2 - 5 zile deoarece cardul reinnoit nu il aveam salvat in cont. In cazul in care nu ii primesc nici in 5 zile, sa revin cu un apel. Iar din raspunsul lui inteleg ca au schimbat in cont datele cardului si vor face rambursarea catre cardul nou, probabil dureaza pana comunica la PayU si pana initiaza PayU creditarea. |
#28
Posted 18 May 2022 - 14:23
bai3tzash, on 18 mai 2022 - 10:38, said:
emag nu stie IBAN-ul aferent cardului, stie doar de card. Ai primit un card nou, cu datele de pe el total diferite? Doar CVV si data expirarii sunt diferite? Ca daca sunt la fel datele de pe fata cardului, doar CVV si data diferite, ar trebui sa intre banii. Daca vechiul card a fost sters cu totul din sistemul bancii cand l-ai predat si ai primit un card nou, total diferit de cel vechi, atunci se prea poate sa nu primesti banii, pentru ca nu mai exista legatura intre cardul vechi (instrument de plata) si cont. Eu zic totusi sa mai astepti o zi, doua, apoi sa vorbesti din nou la emag daca nu primesti banii. Se poate face ramburs la o plata cu cardul si daca acel card expira inainte de rambursare. Caz concret: plata cu card de unica folosinta Revolut(cardul virtual se anuleaza automat, dupa ce se efectueaza o plata = card de unica folosinta) si apoi rambursare, fara probleme. |
|
#29
Posted 18 May 2022 - 14:36
wertyck, nu dezinformez, pur si simplu ce spui tu e cu totul alta situatie. Mai degraba Revolut trebuie luat ca un caz particular, nu ca unul general.
Revolut are probabil altfel managementul cardurilor, al banilor. Caz simplu: ca ai lei, ca euro, ca ce moneda vrei, daca platesti undeva folosind cardul lor, Revolut stie sa converteasca moneda de pe cardul tau, in moneda achizitiei, ba chiar sa ia si din alta moneda, daca nu ai suficienti in moneda achizitiei. Ceea ce denota ca, cumva contul curent, e la comun pe toate monezile, ca e lei, ca euro, ce o fi. Ceea ce la o banca traditionala nu vezi. Daca platesti cu card de lei si nu ai lei in cont curent, nu iti ia bani din contul de Euro. Adica Revolut nu are 100% aceleasi mecanisme ca o banca normala. Probabil la ei un card virtual e vazut ca o extensie a unui card traditional. |
#30
Posted 18 May 2022 - 14:49
Revolut nu e caz special la o rambursare. E vorba de cardurile Visa si Mastercard, indiferent cine e emitentul cardului respectiv, procedura rambursarii ("refund") e aceeasi la toate aceste carduri.
Cardul fizic, cardul virtual si cardul de unica folosinta se comporta la fel. Au tot 16 cifre de identificare si la o tranzactie cu ele are trasabilitate, prin acel cod RRN, pe baza caruia procesatorul poate "reversa" o tranzactie din trecut si iti poate returna banii, in urma acceptarii de catre comerciant a rambursarii, catre contul asociat cardului folosit la plata, chiar daca acesta expira sau e blocat. |
#31
Posted 18 May 2022 - 14:52
Da, revolut nu e caz special la rambursare, ci la managementul cardurilor proprii. Cere rambursare pe un card traditional expirat si o sa ajungi exact ca initiatorul topicului, care a a trebuit sa dea datele noului card, ca pe cel vechi nu putea sa mai primeasca rambursarea.
|
#32
Posted 18 May 2022 - 15:12
Cardul nu este decat o combinatie de cifre, o parola, care asigura banca emitenta ca poate autoriza virarea unei sume de bani din contul la care este atasat catre un vanzator. Procesatorul de plati stie exact din ce cont pleaca banii. Si mie mi s-au restituit banii dupa expirarea unui card BRD fara nici cea mai mica problema.
|
#33
Posted 18 May 2022 - 16:10
bai3tzash, on 18 mai 2022 - 14:52, said:
Da, revolut nu e caz special la rambursare, ci la managementul cardurilor proprii. Cere rambursare pe un card traditional expirat si o sa ajungi exact ca initiatorul topicului, care a a trebuit sa dea datele noului card, ca pe cel vechi nu putea sa mai primeasca rambursarea. |
|
#34
Posted 18 May 2022 - 18:07
Mie eMag mi-a cerut prin mail IBAN-ul contului in cazul unui produs defect în garanție.
Banii sunt in cont, nu pe card. |
#35
Posted 18 May 2022 - 20:21
Cu garantia e alta treaba, doar la retur si genius iti dau banii automat 'pe card'.
|
#36
Posted 18 May 2022 - 20:46
Mai astepti pana Luni si daca Luni nu iti apar bani pe card bagi o sesizare catre ANPC.
Si verifica bine cu returul banilor. Am avut un produs defect la emag, depanero a trimis ca sa imi trimita alt produs sau bani. Am ales bani si cred ca emag m-a intrebat pe ce alea sa trimita bani. Acum nu stiu daca numar card sau iban. La cate carduri am salvate in contul emag este si bine ca m-au intrebat inainte. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users