Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 

Crossover

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#55
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007

View Postcosmin147, on 19 mai 2022 - 15:04, said:

trebuia sa
... nu debitezi prostii Posted Image

#56
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
Am și d'aia si d'ailalta.
E mult mai mișto aia cu.
Leinasistu' ala e dezactivat, dar camera, senzorii, pilotul automat, citirea indicatoarelor, navigația, farurile automate   cutia automata etc. sunt mult mai mișto decât la ailaltã . Care nu le are...

#57
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 16.02.2013
Nici moartea nu mai e ce-a fost! :)) Desi relaxarea totala la volan e nebenefica pt activitatea cerebrala (si duce la letargie si imbatranire prematura), ce ai enumerat tu acolo sunt sisteme NEintruzive, care daca sunt folosite cu cap, pot fi si sunt utile, iar asta se numeste inginerie facuta inteligent pt puturosi ca tine sau pt pictori atehnici neinteresati.
E trist, insa. Sa vezi pasionati auto ce se perinda pe aici cu anii si care au masina in vene, care au uzat serverele astea si care vin acum si spun: "eu am murit, automat aia, automat ailalta, doua pedale, daca se poate si una, eventual sa ma scoata masina din pat." Mai traiesti sau te-ai autodeclarat mort? Esti pasionat de masini dar nu le mai conduci sau ce esti? Ipocrizie si violare a constiintei din cauza neputintei in fata industriei care stabileste trenduri.
O sa vina ziua cand o sa plangi dupa vremurile actuale si dupa o masina cu 3 pedale, intr-o zi o sa te uiti in oglinda si o sa te intrebi pt ce mai traiesti pe lumea asta si daca cumva nu e prea tarziu ca sa mai poti face ceva? Poate va fi prea tarziu.
Tu esti ala care deschide si inchide hayonul din buton, iar daca nu ai inca asta pe masina actuala, o sa o ai pe urmatoarea, ca e jucarie noua. Dar dupa aceea, cand jucariile vor deveni banale, vei dori sa pui mana pe chestii, sa apesi, sa inchizi, sa deschizi, sa misti carnea aia puturoasa de pe tine ca sa simti ca traiesti si nu vei mai avea cu ce sa o faci, trendul automatizarii fiind deja stabilit chiar de tine. Daca asta votam, asta vom avea, vom fi cea mai retardata si puturoasa civilizatie. Cheia e la noi.
Granita dintre confort la volan si absurd e firava, aici e hiba Adica, pana unde vei merge cu confortul si cu lenea creierului? Pt ca daca nu esti in stare sa le discerni, te poti trezi deodata ca rumegi necontrolat, ma-ntelegi?
Deci nu-mi propovadui mie puturosenia ca aia e tot zombeala.


#58
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
Când faci cate un drum de 800-1000km, sa vezi ce bune sunt sistemele alea automate...bine, pe autostrãzile din afara, ca în RO te simți ca pe circuit! Nu poți merge 3 minute fãrã sa frânezi sau fãrã sa accelerezi.

#59
cosmin147

cosmin147

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 16.02.2013
Io te-nteleg si pe tine. Am b c si e de la 19 ani, din 98, deci e f posibil sa stiu bine ce zici. Cu respectul aferent, zic.
Tocmai aia e, ca daca stai ca pe canapea la film in timp ce conduci esti mai predispus la oboseala decat unul ce merge mai pe clasic, ca mine, activ, dinamic si relaxat in acelasi timp. Si am si io destule prostii pe masina, dar la mine-s toate pe off, eu inca n-am murit, mie-mi place sa conduc EU masina, nu invers.
Sa vina zombii!!! Sunt retrograd ce-si lumineaza casa cu lumanareaaaa. :))

Edited by cosmin147, 19 May 2022 - 18:22.


#60
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
Am început cu tico. Acum fo' 20 de ani. Nu-mi mai trebuie. Senzațiile erau maxime!

#61
sonyc16

sonyc16

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 177
  • Înscris: 18.08.2006
Nu vreti voi sa vorbiti in privat? Chiar citeam interesat recomandarile cu pareri pro si contra pentru ca nu am bani de SUV si cred ca ma incadrez aici. Poluati tare mult discutia desi aveti fiecare pareri argumentate dar si multe pareri personale care nu au legatura cu topicul




#62
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 06.01.2022

View Postun_dac, on 17 mai 2022 - 23:27, said:

1. Buget de achizitie: ~€25K dupa aplicare Rabla
2. Noua sau SH: Noua
3. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar / anual): familie, 1/3 condus in oras si 2/3 in afara orasului (vacante, drumuri tara, munte), 12-15.000 km / an
4. Preferinte pentru Diesel / Benzina / hibride / electrice: Benzina / Hibride
5. Cutie Manuala / Automata: Automata
Cateva modele pe stoc, doar ca nu stiu daca pretul include si rabla sau se adauga si reducere rabla la acest pret: https://carmira.ro/m...n/Tiguan/365524
https://carmira.ro/m...el/Mokka/347479
https://carmira.ro/m...da/Kamiq/365929

Asta sigur e spatios: https://carmira.ro/m...AIRCROSS/346358

Sau mai ai varianta de Duster Extreme pe care-l iei full si 4x4 cu vreo 22k prin programul Rabla (da stiu ca multi nu accepta duster, dar zic si eu) - https://www.dacia.ro...ta-extreme.html
Sau mai e varianta de Ssangyong Korando pe care ma mir ca n-a mai recomandat-o nimeni: https://www.ssangyon...dele/uj-korando

#63
lyanna

lyanna

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,318
  • Înscris: 02.09.2007
Misto Tiguanul ala. Sper totusi ca nu e chiar asa de chel.
In mod cert merita dat un telefon la dealer.

La Korando mi-au placut materialele din interior. Cumva sunt mai premium decat multe alte modele.
Singurul draw-back pe care l-am gasit e ca nu e nici macar mild-hibrid. Daca vrei sa tii masina 5-6 ani nu conteaza. Daca o tii mai mult s-ar putea sa se impoziteze zdravan astea "doar" termice.
In mod cert o optiune de luat in seama.
PS: Tanti aia de la SsangYong Pipera e ultra-acra si cam proasta. (nu stiu daca esti din Bucuresti sa te ajute informatia)

#64
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Pe mine ma surprinde in continuare , negativ evident design-ul practic inexistent de la VW, pana si skoda arata mai bine, dar tine de gusturi.
Kuga mi se pare ca arata foarte bine iar korado cred ca este pentru temerari, adica trebuie sa fii tare de psihic sa dai atatia bani pe un brand mai nepopular asa chiar daca puncteaza foarte bine la toate aspectele.
Oricum toate sunt departe rau de  categoria si bugetul op, astea nu sunt crossovere, sunt suv-uri.
In categorie si buget probabil ar fi un Captur, 2008 , Ecosport, Puma.
Francezii au marit bine clasele mici si deja devin interesante in detrimentul suv-urilor fiindca de aceeasi bani poti lua un crossover complet echipat  sau un suv echipat mediu  la o diferenta de dimensiuni destul de mica.


#65
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Un pic de update daca mai intereseaza pe cineva: dupa numeroase drumuri pe la dealeri, si cateva test driver-uri, am suplimentat bugetul si am renuntat un pic la pretentiile pentru portbagaj si am ales Honda e:HR-V.

Masina se incadreaza la toate cerintele si vine in septembrie, destul de repede fata de celelalte modele.

Ce mi-a placut:
- interiorul este peste orice am testat pana acum, mai putin Mazda
- sistem hibrid silentios, consum bun in oras - masina de test avea afisat 3.5l/100 km
- spatiu enorm pe locurile din spate, banchetele sunt rabatabile (spatar si sezut), scanuele sunt confortabile
- vine foarte bine echipata in versiunea standard
- garda inalta
- termen livrare rezonabil 3 luni
- garantie decenta 3+2 ani <160K Km

Ce nu mi-a placut, dar nu ma deranjeaza asa tare:
- portbagaj cam limitat, insa ii iau suport pentru bicicleta daca e nevoie si un portbagaj extern pentru concedii / suport skiuri
- in Europa nu e disponibila cu 4x4, oricum mie nu prea imi trebuie tractiunea integrala
- nu am apucat sa o testez la drum lung sau viteze foarte mari si e posibil sa fie un pic zgomotoasa pe autostrada
- puteau sa-i adauge un plafon panoramic macar ca optional, insa asta nu a fost un criteriu de selectie pentru mine

Varianta a doua ar fi fost Mazda CX-5 echipare mai slaba cu automata, insa termenul de livrare era aprilie - mai 2023.

Alte variante si motivele pentru care am renuntat la ele:
- Toyota CH-R, claustrofoba pe locurile din spate din cauza geamurilor mici; Corolla Cross - nu au inca preturile iar masina de showroom vine abia in decembrie.
- Mazda CX-30 - materiale ok, masina foarte frumoasa, insa cam inghesuita la interior
- Suzuki S-Cross / Vitara: nu se pot comanda cu automata, nu au preturi pentru noile motorizari, termen lung de livrare fara sa se garanteze pretul
- Kia Sportage - versiunea cu automata incepe de la 30K Euro in configuratie de baza mild hibrid, varianta cu automata si full hibrid inccepe de la 36K Euro si termen de livrare 2023-2024...
- Renaul Arkana Hibrida - am taiat-o de pe lista prima, garantia doar 3 ani si nu prea am incredere in sisteme hibride de la Renault

Multumesc celor care ati contribuit constructiv la topic, in special colegului Stere!
Sper sa fie de folos informatiile de mai sus celor care inca cauta sa-si ia masina in perioada astea.

Edited by un_dac, 13 June 2022 - 13:59.


#66
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Dupa 2 luni si jumatate a ajuns masina, inainte de termenul din septembrie.

Attached Files



#67
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,751
  • Înscris: 22.11.2006
Felicitari! s-o stapanesti sanatos fara evenimente !

#68
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011

View Postbluesnake, on 27 august 2022 - 22:02, said:

Felicitari! s-o stapanesti sanatos fara evenimente !

Merci!

Dupa o saptamana si 800 Km rulati cu masina, revin cu cateva aspetcte constatate:

1. zgomot la viteza: este, insa nu asa grav. Se aude motorul turat doar la depasiri pe autostrada, insa e o sonorizare placuta, cel putin pentru mine. M-am invatat repede cu ea si deja pot sa depasesc pe autostrada fara sa o turez. Nu este o masina pentru un stil de mers cu accelerari si franari din scurt
2. oglinzile sunt montate prea in spate, trebuie sa intorc capul ca sa ma asigur in ambele
3. In modul B, nu memoreaza nivelul de franare regenerativa setat anterior
4. nu stiu cum se prinde centura de la locul din mijloc din spate. Am resuit s-o prind doar incrucisat peste centura de pe locul din stanga spate
5. rezolutia camerei de marsarier e naspa, dar macar se vede binisor noaptea si cred ca am umblat pe la setari acum si nu se mai inclina oglidna din dreapta in marsarier
6. daca deschizi geamul la jumatate si inchizi usa, geamul zdrangane si se misca. Ma asteptam sa fie mai solida
7. nu are contraaripa, daca deschizi capota se vede direct tabla de la aripa exterioara
8. locul din mijloc din spate este prea ridicat si stai cocotat; in schimb, pentru un copil e perfect
9. sezutul locurilor din fata putea sa fie mai lung; nu exista suport sub genunchi
10. luminile interioare sunt cam slabe

Astea sunt chestiile care m-au "deranjat" la ea, insa pentru mine nu sunt aspecte majore, pot sa traiesc cu ele.

Ce imi place:
1. consum: 6,5 l /100 km media. Masina consuma mai mult pe autostrada la drum lung  decat in oras: 7-8 mers cu 120-130 km/h si spre 10l/100km daca treci de 140km/h iar in Bucuresti am scos 5,1-6l / 100km; pentru o masina de aproape o tona jumatate eu zic ca e ok
2. e silentioasa la viteze pana in 100-120 km / h si destul de confortabila
3. sistemele de siguranta isi fac treaba cand trebuie si nu sunt enervante
4. spatiul din spate este foarte generos, poti sa stai intins
5. farurile lumineaza foarte bine noapeta
6. suspensia nu e rigida dar masina sta bine pe viraje
7. e agila la viteze de oras si foarte stabila la drum lung. Am mers cu ea pe autostrada noaptea pe ploaie torentiala si se simte foarte sigura

Edited by un_dac, 04 September 2022 - 22:27.


#69
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,695
  • Înscris: 29.10.2017
Felicitari de masina noua. Sincer acum consumul pe autostrada este enorm, ramane sa ii mai faci teste de consum si pe drumuri nationale si drumuri de munte
Eu din ce vad peste 120 km/h accelereaza greu fata de o masina cu motorizare clasica de putere similara de aici si consumul mare
Probabil trebuie condusa cu un 110 km/h altfel cu viteza mare o sa dai pe mere ce castigi pe pere mai ales daca mergi mai mult in afara decat in oras

Edited by stalker2142, 04 September 2022 - 23:45.


#70
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,791
  • Înscris: 09.01.2007
Cred ca mai trebuie testat, cifrele WLTP sunt mult mai mici, si din ce tin minte, si CR-V-ul e:HEV avea cam 8-9% la 140 (daca tin minte corect), si era si AWD.
Eventual testeaza la urmatorul drum mai lung, masoara si dus si intors.

Mai e si chestia de inteles si obisnuit cu sistemul hibrid. Desi se aplica la orice motorizare, majoritatea soferilor nu accelereaza/franeaza eficient. Asta e cu atat mai important la hibride si electrice pentru ca ai franare regenerativa.
La testul lui Vlad pe YT a zis ca la 140 are in jur de 7-8%, p-acolo mi se pare si mie plauzibil sa fie.
Daca esti curios despre transmisie, recomand - [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QLUIExAnNcE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] (e cea de CR-V dar principiul e acelasi si la HR-V)

Ah, si inca ceva: cel putin la Toyota, in B consumi mai mult decat in D, la drum intins. B-ul e gandit pentru regenerare in panta, unde te ajuti de gravitatie sa incarci bateria. Daca folosesti B-ul prin oras, tot ce faci e sa pierzi inertia mai repede. Adica da, o parte din energia aia se intoarce in baterie, dar e mai eficient sa faci "coasting" in D, cu piciorul luat de pe pedala, decat sa tii viteza constanta si sa ridici piciorul de pe acceleratie mai tarziu, cu regenerare mai puternica. Se pierde mai multa energie in cazul al 2-lea.
Eventual fa niste teste pe acelasi drum in D si B si compara consumul. Cert e ca la a mea, consumul e mai mic la frana regenerativa de intensitate mica dar constanta decat la regenerare maxima in timp scurt (franat mai brusc, ca sa zic asa). Asa ca s-ar putea sa nu fie o idee buna sa o tii in B si sa tii franarea regenerativa pe maxim, daca te intereseaza consumul. Fa niste teste.

#71
Smarty

Smarty

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 801
  • Înscris: 03.04.2006
Felicitari pt achizitie.

Legat de consum, la mine cifrele sunt un pic mai mici dar asta pt ca am invatat cum sa o conduc Posted Image
Pe autostrada cam asa e, 7-8l. Am reusit sa scot si sub 7 dar trebuie sa conduci constant, si sa accelerezi incet sa ajungi la viteza dorita.
In cluj scot cam 3.5-4.5 dar ma folosesc din plin de franarea regenerativa din padele combinat cu coasting. Nu folosesc B in oras.

Cel mai lung drum pe care l-am facut pana acum a fost cluj - mangalia si retur, consum 5.9

Edited by Smarty, 05 September 2022 - 10:22.


#72
un_dac

un_dac

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,651
  • Înscris: 13.06.2011
Am mai fatatit-o prin Bucuresti si mi-a afisat 4,7.
Mi se pare ok, oricum am perceput-o ca pe o masina de oras, acolo e in elementul ei.

View PostTehCube, on 05 septembrie 2022 - 01:53, said:

Cred ca mai trebuie testat, cifrele WLTP sunt mult mai mici, si din ce tin minte, si CR-V-ul e:HEV avea cam 8-9% la 140 (daca tin minte corect), si era si AWD.
Eventual testeaza la urmatorul drum mai lung, masoara si dus si intors.

Am mers in weekend Bucuresti - Constanta si retur, masina incarcata cu bagaje si 4 persoane adulte. ~9% mi-a afisat mers cu 120-130 Km/h si rar am trecut peste 140 la depasiri.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate