Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Reglaj motocoasa. BaiKal

Cum isi mai petrec romanii vacant...

Fronius Gen24 Hibrid country code?
 Compatibilitate placa de baza/pro...

Identificare soi vita de vie

Iritatie ciudata pe picior

Problema Phillips 50PUS8536/12
 Examen restant

Colonoscopie

sisteme de operare 32 bit si 64 b...

Recomandari producatori pergole, ...
 Prima iesire cu masina in Grecia,...

A mai cumparat cineva tastaturi d...

Generator hidro artizanal

Convertire imprimanta pt sublimare
 

Toyota C-HR este sau nu pentru off road?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,556
  • Înscris: 24.09.2017

View PostOctavian___, on 18 mai 2022 - 07:13, said:

Au facut unii ceva incercari asa de amoru artei, nu prea merge. Garda la sol e exact cum o vezi, mica.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zMEMmlJflL0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D23IVrILirY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Am bagat si eu Focusu prin hartoape, nu ca sa vad ce poate, dar am vrut sa fim mai retrasi in natura. O singura data am facut asta si mi-a fost de ajuns, prea stai cu morcovu-n c.r.

Plaiu foii Posted Image ma leaga amintiri frumoase de acel loc, unii colegi de pe arie isi aduc aminte cu siguranta. Rau drum pana acolo (acum vreo 12 ani) gropi mari/adanci.
Loganu s-a descurcat ok
l-au facut ca-n palma, au pus asfalt, e misto si cu bicicleta. dar chiar daca mai vrei sa mergi dupa ce se termina drumul, sau sa stai pe malul apei, cred ca se poate si cu masinile de 135-140 garda la sol. cu loganul nici eu n-am avut probleme, dar bag meganul si vad.

#20
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,731
  • Înscris: 06.04.2007
Cu Stepwayu cred ca o sa ma descurc, e notat :)

#21
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
Stepway 1 in offroad:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2LzPyAw6npk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9Mi5v7Bvjn4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by cattavencu, 18 May 2022 - 10:31.


#22
TehCube

TehCube

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,739
  • Înscris: 09.01.2007
Nici macar Rav4 nu prea e de off-road, daca te iei dupa testele de pe net. E undeva sub Duster. Sa fim seriosi, 90% din crossoverele astea se vand doar pentru ca se bucura soferul ca vede traficul mai de sus, in rest nu prea ai niciun beneficiu de "SUV".

#23
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
@TehCube - bine punctat. Sunt masini "de orgoliu". Si...cam atat.

Si ii costa orgoliul ala de se caca pe ei.

#24
Yo-carman

Yo-carman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 20.01.2022
c-hr? imi spunea un posesor ca abia a urcat rampa ferryboat-ului. a atins-o putin.

#25
Thuraya_123

Thuraya_123

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,647
  • Înscris: 18.10.2017

View Postbobitad, on 17 mai 2022 - 14:26, said:

pun aici si video ca sa inteleaga lumea despre ce e vorba: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GOO253qU--g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cand a zis offroad ma gandeam la hartoape, gropi de intra 1/2 din roata sau sleauri pline de noroi de trebuie sa-ti iei avant ca sa te asiguri ca nu ramai blocat in mijloc.

Drumul ala din video e fix un drum foarte ok de tarana. Pe acolo intra si un matiz. Si nu radeti, stiu agricultor care umbla cu matizul pe camp si e ok, atat timp cat stii cum sa te adaptezi drumului ca sa nu distrugi baia de ulei in prima groapa.

Ca exemplu, eu am Captur nou si am intrat pe camp, pe drum agricol, pe sleauri de tractor si n-am avut nimic. Cine stie cum lasa tractorul in urma dupa o ploaie, cu dunga de pe mijloc foarte inaltata de stergi scutul continuu pe pamant va intelege.

Offroad e ce am facut eu, de prost, in vacanta. La Lacul Bolboci, inainte de baraj, drumul se imparte in doua. Un drum pe partea de est a lacului, care e asfaltat si unul pe partea de vest care dupa Cabana Bolboci e distrus de zici ca au trecut senilatele. Eu, prost, am luat-o pe cel din stanga si am reusit sa ies in capat, am ratat Pestera Ialomitei si am intrat in curtea celor de la Salvamont Pestera (aveau o Niva misto in curte).

Dar ma rog, Captur are garda la sol 170.

#26
stefteo21

stefteo21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 11.01.2009
Daca voiam masina de off-road imi luam masina de off-road. Este evident ca nu poti sa bagi C-HR-ul pe unde intri cu Jimny sau Duster, nu mai comparati mere cu pere. C-HR are alte avantaje printre care consumul foarte mic de benzina, nu e off roader.

Eram curios daca are cineva C-HR, daca l-a bagat prin hartoape si cum s-a comportat ... in rest sunt povesti. Garda la sol nu este uniforma, ci garda la sol se calculeaza in functie de cel mai jos punct al masinii raportat la sol. C-HR-ul are o garda la sol de 15 cm in fata, unde spoilerul este intr-adevar jos... in rest masina este inalta, nu se taraie pe burta. Unghiul de atac de problema, asta insemnand ca nu poti sa urci o rampa grea, dar daca dai intr-o groapa cu ea sansele sunt mici sa o atingi pe dedesubt.

Sandero ala Stepway prin mocirla e pus de spectacol cu sofer priceput la volan. Nu-si cumpara nimeni Sandero sa parcurga asemenea drumuri cu el... conteaza soferul 90% aviz colegului de mai sus care povestea care are un prieten ce a trantit c-hr-ul de rampa feribotului.

PS: Cel putin alea care trec prin iaz au cu siguranta admisia de aer modificata... am mers pasager in Logan taxi care a tras apa in admisie dupa ploaie torentiala ... ce e drept cu strazi transformate aproape in canale navigabile.

Edited by stefteo21, 19 May 2022 - 22:17.


#27
TehCube

TehCube

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,739
  • Înscris: 09.01.2007
Ma scuzi, nu voiam sa supar, da' threadu' se numeste "este sau nu pentru off road", nu poti sa te superi cand iti zice lumea ca nu e pentru off road.
Drumul forestier poate sa fie foarte lin, cum e cel din clip, sau foarte nasol, daca e frecventat de utilaje grele. Pe ce e postat acolo in youtube-ul ala poti intra cu orice.

Si-a cautat un prieten recent SUV cu ceva valeitati de offroad, si am cautat diverse teste pe net. Doar Tucson-ul se descurca, dintre astea populare, cam la nivel cu Forester si Outlander, si peste RAV, Sportage, etc. D-aia ziceam ca nu te poti astepta la nimic special de la el. Daca intrebai doar daca poti trece prin gropi cu el, poti, daca nu-s prea adanci. Nu stiu cu te ajuta informatia asta, tho.

#28
stefteo21

stefteo21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 11.01.2009
Nu am cum sa ma supar... asta nu e motiv de suparare. Astea nu-s lucruri de luat personal, sunt discutii pe forum si noi stim ce inseamna forum. Si chiar daca se supara cineva vizavi de un comentariu pe forum e problema lui, nu a noastra :)).

Imi asum totodata greseala de a fi pus titlul incorect pentru ca de off-road nu e clar... voiam sa zic prin off-road drumuri forestiere mai mult, de felul celor pe care le intalnesti la munte, cu pietris, pamant uscat etc. Fiind sofer de asfalt n-am apreciat corect termenul de off-road.

Practic masina e inalta, fata e joasa... daca reusesti sa treci cu fata tehnic ar trebui sa nu mai ai probleme.

Ca sa fac un sumar:

Cu orice masina iesi de pe drum asfaltat, depinde doar cat e de spart drumul.
Soferul conteaza 90%
Trebuie scut metalic

Pun si o poza cu un C-HR din care se poate observa cat este de joasa fata si cat este de inalt spatele... e o linie oblica descendenta din spate in fata.

https://ibb.co/kJ7666p
https://ibb.co/Jtd6Lyq

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate