Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Brother Eroare scanare A9

Achizitie auto

Procedura Preschimbare nr verzi p...
 Copiii si obezitatea

Reglare greutate doza Unitra GS-431

Potrivire jante ?

instant sau dus electric?
 Microfon extern pentru ML/DSLR

Schimbare parbriz

Costuri achiziție garsoniera.

Pensii publice - Venit total asig...
 Solutie (lichid pulverizat) pentr...

Backup calling

Ce placa video recomandati si car...

Telecomanda cu touch triplu PNI S...
 

Toyota C-HR este sau nu pentru off road?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
stefteo21

stefteo21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 11.01.2009
Va salut,

Am cumparat in urma cu vreo cateva o luni o Toyota C-HR 1.8 benzina hybrid noua si am mers doar pe asfalt cu ea.

Are cineva dintre voi modelul? Ati mers off-road?

Se preteaza pentru un drum forestier mai accidentat? De exemplu... drumul talienilor sau ceva mai serios cum ar Transbai in zi cu soare si uscat pe jos?

Mi se pare foarte joasa garda la sol in fata comparativ cu restul masinii.

#2
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 592
  • Înscris: 21.06.2012
Clar NU este o masina de facut off road.Eu am dar nu am incercat grozavii din astea cu ea.C-HR este un Auris la baza dar mai inalt.Cum sunt de ex. Golf Plus sau Ford C-Max.

#3
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 34,677
  • Înscris: 09.01.2007
daca poti pune scut metalic te duci pana unde te lasa
eu la toate masinile am avut scut metalic, numai sedanuri
cu Passat am fost pe drumuri f. accidentate

#4
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
Stefane, pai nu se vedea cat e de joasa inainte de cumparare? Ce rost au intrebarile astea DUPA ce ai luat masina?
Evident ca esti liber sa intrebi, desigur, dar sunt...aiurea intrebarile. Tardive.

E SUV wannabe, cum e si Skoda Kamiq, Tivoli, Peugeot 2008, Captur - ca sa nu mai zic de Sandero Stepway

Nu aveti ce sa faceti cu ele pe sleauri sau pe dealuri. Sunt fix ca un Logan 1 - parcati langa unul si vedeti si voi diferenta (daca e vreuna...)

Da voi ati dat treij da mii pe ele...AIA DA diferenta.


va face un Sandero Stepway 1 la diverse treceri pe coclauri de n-aveti aer...

Edited by cattavencu, 17 May 2022 - 12:11.


#5
stefteo21

stefteo21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 11.01.2009
Am vrut Rav4, dar stai fix la fel în ea ca in C-HR și chiar view-ul e la fel de inalt... nu merita diferența de bani decât dacă stai în vârf de deal și chiar îți trebuie tracțiunea integrala și garda mai înaltă...

Eu întreb asa.. sa-mi fac o idee daca sa încumet sa urc la vreo pensiune mai izolata la munte sau nu... 95% ard benzina prin oraș.

#6
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,421
  • Înscris: 01.08.2006
Degeaba e acelasi "view", daca garda la sol e diferita. Imi pun si eu scaunul de la sofer deasupra, pe masina, dar asta nu face ca garda la sol sa creasca.
Cauta si tu pe net care e garda la sol la ele, fa diferenta si vezi daca te poti duce cu una unde te duci cu cealalta.

Edited by bai3tzash, 17 May 2022 - 12:38.


#7
dan1980_25

dan1980_25

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,871
  • Înscris: 06.07.2007
Chr are o garda la sol(142) mai joasa decat a unui Logan(150), mai mica si decat la un Polo

Edited by dan1980_25, 17 May 2022 - 12:51.


#8
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,097
  • Înscris: 22.02.2014
Scut metalic si mergi pe orice drum de pamant.

#9
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,836
  • Înscris: 08.03.2015
Atata timp cat nu fortezi nota, orice masina poate iesi de pe asfalt.

Macar cu CHRul poti circula incet cand drumul e f rau fara sa tii ambreiajul patinat tot timpul. Sau la deal, la fel, fara sa o omori in caz ca mai patineaza rotile putin.

De unde nu se mai poate merge cu masina, o iei pe jos. Nu ti-o mananca nimeni daca o lasi pe munte sau in padure.

Have fun!

PS. Daca n-ai roata de rezerva si certitudinea ca o si poti folosi, ramai pe (langa) asfalt.

PS2. Gumele de iarna sau A/S sunt mai bune decat gumele vara pentru ce vrei tu.

Edited by underb, 17 May 2022 - 13:08.


#10
stefteo21

stefteo21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 11.01.2009
Am roata normala de rezerva

#11
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,250
  • Înscris: 26.06.2003
Nu

#12
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,558
  • Înscris: 24.09.2017
eu am fost cu un Ford focus(135 garda la sol) fara nici o imbunatatire pe drum neasfaltat(cam o ora de mers) pana unde se termina poteca de la Nucsoara, unde se urca spre Moldoveanu. off-road din ala de faci cu Suzuki jimy nu, dar ca sa ajungi la o cabana sau drum de pamant poti fara probleme.

am meganul cu garda la sol de 136, si nu-mi fac probleme sa ajung la plaiul foii de exemplu sau la Dambovicioara.

Edited by bobitad, 17 May 2022 - 14:20.


#13
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,284
  • Înscris: 24.02.2017

View Postbobitad, on 17 mai 2022 - 14:20, said:

, dar ca sa ajungi la o cabana sau drum de pamant poti fara probleme.



Drum de pamant uscat. Daca e ud ......  adio. Ajungi in primul sant.   Deci NU, nu este o masina de offroad. Un Jimny face treaba de 10 ori mai buna.

#14
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,558
  • Înscris: 24.09.2017

View PostBogotta, on 17 mai 2022 - 14:23, said:

Drum de pamant uscat. Daca e ud ......  adio. Ajungi in primul sant.   Deci NU, nu este o masina de offroad. Un Jimny face treaba de 10 ori mai buna.
s-a exprimat si gresit cu off road. el vrea sa mearga pe un drum de pamant uscat si eventual sa treaca de niste gropi mai superficiale.

clar nu bagi masina aia pe unde bagi jimny sau Duster, si daca avea garda la sol 180 si unghiuri de degajare mari, tot nu cred ca o baga, ca e prea frumoasa sa o strice:)

nu stiam de ”drumul talienilor” dar din ce vazui cateva cadre pe youtube cred ca ar putea sa-l faca. acum, de ce ar vrea sa faca asa ceva cu C-HR habar n-am. eu daca vreau sa urc pe munte, urc cu picioarele. tipul din video de mai jos l-a facut cu un daewoo nubira, care cred ca are cam aceeasi garda cu c-hr-ul lui. din ce am gasit eu pe net, nubira are 140 mm garda la sol.

pun aici si video ca sa inteleaga lumea despre ce e vorba: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GOO253qU--g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by bobitad, 17 May 2022 - 14:34.


#15
Leo2006

Leo2006

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,278
  • Înscris: 30.08.2006
Toyota C-HR este un crossover de oras. Ca vrei sa mergi pe pietris,noroi si sa traversezi cursuri de apa asta poate sa faca orice masina, pana la un punct. Am coborat cu un Renault Symbol un deal pe o ploaie torentiala iar masina a plutit pe torentul de noroi pana am ajuns la sosea. Norocul meu e ca si-a pastrat directia si a continuat sa coboare ca altfel doar cu un utilaj greu mai putea fi extrasa din noroi. Nu exista nici o semnalizare ca drumul era inca in constructie asa ca am presupus ca voi ajunge la jonctiunea cu soseaua principala fara nici o problema.

Edited by Leo2006, 17 May 2022 - 16:51.


#16
Cumulus

Cumulus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,917
  • Înscris: 08.01.2010
Exclus. Marea hiba este consola fata foarte lunga. Concret, cu un Golf cu suspensii sport si foarte jos sau cu un BMW 118d cobor bordura direct, fara probleme. Cand am facut asta cu C-HR am atins cu spoilerul fata, din cauza consolei si a balansului provocat de suspensiilor moi.

#17
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,284
  • Înscris: 24.02.2017
Sincer, cata lumea  o cumpara pentru off-road ??  Majoritatea o cumpara pentru designul fistichiu. Nu am citit date tehnice insa dupa cum o vad eu, nici portbagajul nu e prea incapator...

#18
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,734
  • Înscris: 06.04.2007

View Poststefteo21, on 17 mai 2022 - 11:15, said:

Va salut,

Am cumparat in urma cu vreo cateva o luni o Toyota C-HR 1.8 benzina hybrid noua si am mers doar pe asfalt cu ea.

Are cineva dintre voi modelul? Ati mers off-road?

Se preteaza pentru un drum forestier mai accidentat? De exemplu... drumul talienilor sau ceva mai serios cum ar Transbai in zi cu soare si uscat pe jos?

Mi se pare foarte joasa garda la sol in fata comparativ cu restul masinii.
Au facut unii ceva incercari asa de amoru artei, nu prea merge. Garda la sol e exact cum o vezi, mica.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zMEMmlJflL0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D23IVrILirY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postbobitad, on 17 mai 2022 - 14:20, said:

eu am fost cu un Ford focus(135 garda la sol) fara nici o imbunatatire pe drum neasfaltat(cam o ora de mers) pana unde se termina poteca de la Nucsoara, unde se urca spre Moldoveanu. off-road din ala de faci cu Suzuki jimy nu, dar ca sa ajungi la o cabana sau drum de pamant poti fara probleme.

am meganul cu garda la sol de 136, si nu-mi fac probleme sa ajung la plaiul foii de exemplu sau la Dambovicioara.
Am bagat si eu Focusu prin hartoape, nu ca sa vad ce poate, dar am vrut sa fim mai retrasi in natura. O singura data am facut asta si mi-a fost de ajuns, prea stai cu morcovu-n c.r.

Plaiu foii :) ma leaga amintiri frumoase de acel loc, unii colegi de pe arie isi aduc aminte cu siguranta. Rau drum pana acolo (acum vreo 12 ani) gropi mari/adanci.
Loganu s-a descurcat ok

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate