Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
One Number - Vodafone
Last Updated: Mar 28 2024 12:53, Started by
MembruAnonim
, May 17 2022 10:58
·
24
#253
Posted 03 February 2023 - 10:30
Bine ai venit în club... Din păcate!
Parcă ai descris experiența mea. |
#254
Posted 07 February 2023 - 09:57
Salut!
Am incercat activarea unui abonament onenumber vodafone pe un cont de business (pe un AW Ultra) din luna Noiembrie si nu a functionat. Am discutat de mai multe ori cu cei de la call center dar nu stiau sa imi spuna cand o sa functioneze activarea pe AW pentru conturile de business. Daca incercam sa activez de pe telefon din aplicatia Watch - dupa autentificarea in aplicatia vodafone cu nr de telefon si parola imi spunea ca am o optiune activa si nefolosita si ma intreba daca sa o utilizez, apoi dadea eroare ca nu a reusit activarea si sa reincerc. Am tot incercat periodic si nicio schimbare pana saptamana trecuta. De vineri incepand nu am mai putut sa trec de autentificarea in aplicatia vodafone. Imi spunea ca userul sau parola sunt gresite. Am incercat de pe laptop in Myvodafone si primeam aceeasi eroare. Am facut un cont nou cu acelasi nr de telefon si a functionat ca si cum contul vechi ar fi fost sters insa de data asta m-a obligat sa pun o parola mai complexa (inainte era doar cu litere si cifre acum a cerut si caracter special). Dupa autentificarea in Myvodafone nu imi mai apare optiunea de onenumber ca fiind disponibila, de fapt nu imi mai apare nici optiunea de a crea un nou esim pentru telefon. A mai patit cineva asta? La call center evident nu stiu nimic... |
#255
Posted 08 February 2023 - 12:08
Acelasi raspuns din call center: Serviciul nu este disponibul pentru apple watch, daca ai cont business. Cu toate ca in myvdf apare activat pentru apple watch, nu merge transferat profilul.
Ai un cod qr in aplicatie, nu stiu exact daca trebuie mai intai instalat pe telefon, cei din call center sunt putin pe langa subiect. |
#256
Posted 15 February 2023 - 21:56
Ieri am reusit activarea pe AW ultra, anonament Vodafone business. Am cerut emiterea unui nou eSim pe tru OneNumber, mi-au spus ca nu va functiona dar am insistat sa il emita, am intrat in myvodafone de pe laptop si am adaugat nr de telefon la servicii asociate, apoi dupa ce m-am logat din aplicatia watch cu nr de tel si parola mi-a afisat ca activarea a reusit. Am restartat ceasul si telefonul si pe ceas si pe tel imi arata ca sunt conectat desi pe telefon imi scrie “carrier does not currently support Apple Watch”. In realitate functioneaza. L-am testat cu telefonul inchis, pot sa fiu apelat si sa apelez.
|
#257
Posted 16 February 2023 - 11:03
Tot ieri am reusit si eu activarea, pe AW 8 cand am intrebat daca functioneaza, raspunsul lor a fost: "Aceasta posibilitate exista, dar nu putem garanta ca va functiona inca."
|
#258
Posted 16 February 2023 - 11:27
Cristy1989, on 16 februarie 2023 - 11:03, said:
Tot ieri am reusit si eu activarea, pe AW 8 cand am intrebat daca functioneaza, raspunsul lor a fost: "Aceasta posibilitate exista, dar nu putem garanta ca va functiona inca." De la suport mi s-au dat toate motivele posibile si au zis sa incerc si cu wifi-ul oprit pe telefon. Am incercat sa-l activez cu wifi-ul pornit, oprit — nicio schimbare. Poate merita intrebat, dar: vazand mentionat pe aici eSIM, cei care ati reusit activarea, ati scanat cu telefonul codul QR generat de apliatia One Number pentru a fi instalat pe ceas, sau doar ati urmat procedura din aplicatia Watch de pe telefon? Pe site-ul Vodafone nu este mentionat nicaieri ca ar trebui scanat codul QR, o fi si asta un pas care lipseste din procedura? |
#259
Posted 16 February 2023 - 11:46
svens, on 16 februarie 2023 - 11:27, said:
Cum ai reusit activarea? Eu ma chinui inca de la Craciun sa-l activez. De la suport mi s-au dat toate motivele posibile si au zis sa incerc si cu wifi-ul oprit pe telefon. Am incercat sa-l activez cu wifi-ul pornit, oprit — nicio schimbare. Poate merita intrebat, dar: vazand mentionat pe aici eSIM, cei care ati reusit activarea, ati scanat cu telefonul codul QR generat de apliatia One Number pentru a fi instalat pe ceas, sau doar ati urmat procedura din aplicatia Watch de pe telefon? Pe site-ul Vodafone nu este mentionat nicaieri ca ar trebui scanat codul QR, o fi si asta un pas care lipseste din procedura? Salutare! Am intrat in onenumber.vdf si de acolo am activat optiunea. Am primit 2 sms pe telefon ca a fost activat esim-ul. Dupa am intrat in aplicatia watch de pe telefon, date mobile si am fost redirectionat automat in aplictia vdf. Acolo aparea ca am o optiune activa si daca vreau sa o trasfer pe ceas. Am selectat ca vreau sa transfer si imi aparea pe ceas ca se activeaza. Altceva nu am facut, nu am scanat codul qr, am urmat pasii din aplicatie. |
#260
Posted 16 February 2023 - 11:51
Cristy1989, on 16 februarie 2023 - 11:46, said: Salutare! Am intrat in onenumber.vdf si de acolo am activat optiunea. Am primit 2 sms pe telefon ca a fost activat esim-ul. Dupa am intrat in aplicatia watch de pe telefon, date mobile si am fost redirectionat automat in aplictia vdf. Acolo aparea ca am o optiune activa si daca vreau sa o trasfer pe ceas. Am selectat ca vreau sa transfer si imi aparea pe ceas ca se activeaza. Altceva nu am facut, nu am scanat codul qr, am urmat pasii din aplicatie. Poti spune si daca erai conectat la WIFI cand ai activat serviciul? Mie mi s-a spus de 2 ori sa incerc de pe datele mobile, nu de pe WIFI. Mersi! |
#261
Posted 16 February 2023 - 12:37
#262
Posted 16 February 2023 - 15:59
Nu are importanta daca esti pe wifi sau date mobile. Nu este nevoie sa scanezi niciun cod QR, doar sa fie activat in MyVodafone (sau de reprezentantul Vodafone in caz ca e contract pe PJ (Business)). Apoi intri in aplicatia watch de pe telefon la sectiunea Mobile Data , iti va deschide o sesiune de myvodafone unde te loghezi cu dtele tale apoi alegi sa utilizezi optiunea OneNumber si asta e tot. Primesti mesaj sau afiseaza direct raspuns in aplicatie ca planul de date a fost transferat cu succes. Dai restart la ceas si la telefon si...va merge.
|
|
#263
Posted 17 February 2023 - 11:01
Am urmat și eu pașii descriși mai sus. Mie îmi da eroare “ceva nu a funcționat cum trebuie”
E vb de AW ultra și abonament bussines |
#264
Posted 17 February 2023 - 11:08
satellite_pro, on 17 februarie 2023 - 11:01, said:
Am urmat și eu pașii descriși mai sus. Mie îmi da eroare “ceva nu a funcționat cum trebuie” E vb de AW ultra și abonament bussines Am dezactivat optiunea si am reactivat-o, asa a mers la mine. Edited by Cristy1989, 17 February 2023 - 11:09. |
#266
Posted 17 February 2023 - 12:26
#267
Posted 17 February 2023 - 13:14
Am reușit activarea. Am dat restart la tf și ceas. Dar dacă vreau apel de pe ceas îmi apare apel eșuat
|
|
#268
Posted 17 February 2023 - 14:01
A reusit si la mine instalarea, in sfarsit.
Am facut un test astazi. Prima data, a esuat apelul, apoi am sunat cu telefonul inchis si a aparut apelul pe ceas. |
#269
Posted 18 February 2023 - 11:02
S-a rezolvat și la mine după un apel al *222, apărea esim-ul activ dar nu se puteau primi sau efectua apeluri. A resetat profilul și apoi a funcționat. Deci funcționează și pe ultra pentru abonamentele business
|
#270
Posted 18 February 2023 - 14:13
intrebare pentru cei cu abonament business: este gratuit atasarea unui ceas la abonament sau se taxeaza suplimentar acest eSIM pe ceas?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users