Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie telefon
Last Updated: May 18 2022 19:20, Started by
JoBestie
, May 14 2022 23:22
·
0
#19
Posted 15 May 2022 - 16:40
Depinde, eu am un mid care are un an si va mai duce inca 2-3 relaxat, are Snapdragon 865.
Vezi ca mid inseamna telefon de 500+ euro ! Altfel, motorola ala pus de mine chiar are pret bun rau ! |
#22
Posted 15 May 2022 - 19:40
Depinde de model. Pentru AOD e musai să fie ecranul de tip AMOLED.
|
#23
Posted 15 May 2022 - 22:07
underb, on 15 mai 2022 - 17:49, said:
300+ ar fi mai aproape de adevar. JoBestie, on 15 mai 2022 - 18:02, said:
Motorola are AOD permanent pe ecran? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K0uUvZGGJJU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by icssizero, 15 May 2022 - 22:09. |
#24
Posted 15 May 2022 - 23:00
Zilele astea ma uitam sa iau un Nova 9 copilului, dupa ce i-au furat P40 pro-ul cand mergea spre scoala.
Si sigur il luam, daca nu ma sunau de la Politie ca i-au prins si au recuperat si telefonul (asteptam sa ni-l restituie). 1700 lei in magazinul online al lor. Fara GMS nativ am avut P40 pro (dat copilului intre timp), acum am Mate40 pro. Pe P40 pro am pus GMS de la inceput, pe Mate 40 pro nu se pot instala ... Dar nu am intalnit probleme, la modul meu de utilizare. Nu folosesc Android auto sau vreuna din cele cateva aplicatii care inca nu functioneaza pe astfel de telefoane, dar chiar si pentru majoritatea din acele aplicatii se pot gasi solutii (inclusiv Android auto). Pentru ce ai zis ca-l folosesti, nu cred ca vei avea dificultati. Chiar si pentru jack au un adaptor de la jack la usb-c. NFC, implicit platile cu telefonul, nu reprezinta o problema. Ceva vreme nu am avut BT Pay, dar au bagat-o si p-aia ... mai sunt cateva aplicatii de plata prin NFC, unele inca lipsesc ... DAR exista Curve, aplicatie in care iti inrolezi ce card vrei si merge brici (daca nu ai aplicatia dedicata disponibila). Aplicatii bancare de genul NeoBT merg si alea fara probleme. Atu-ul unui Huawei sta in baterie si semnal; evident, putem baga si camerele in ecuatie, daca vorbim de flagship-uri. AoD discret, daca ti-e teama ca inchizi apelul cu urechea poti chiar inchide ecranul in timpul convorbirii (are o setare, apesi butonul power si inchizi ecranul, convorbirea ramane ...) Un mare plus il au la garantii ... probleme la ecran (de exemplu burn in) sau baterie (automat, dupa 2-3 ani nu mai are aceeasi autonomie), chiar si o saptamana daca mai aveam pana la expirare, le-au schimbat fara discutii. Urmatorii 2-3 ani ii ai fara probleme, iarasi ... Oricum, fata de altii, la baterii stau excelent; si nici nu-ti incetinesc telefonul din soft, cum fac altii (se stiu ei). Off topic, sa intelegeti si o alta parte a relatiei firma-client: Zilele astea, la vreo 10 zile dupa schimbarea ecranului spart la P40 pro-ul ce a fost ulterior furat, am fost cu Mate40 pro-ul sa-i schimb ecranul (in garantie; folosit la luminozitate maxima, 12-15 ore pe zi, e imposibil sa nu ramana imprimata macar zona de sus, ora/baterie - nu foarte vizibil, dar era acolo). De obicei treaba dureaza pana intr-o ora, daca au piesele pe stoc; acum a fost prima data cand am solicitat ceva si nu au avut piesa. Avand nevoie de telefon, pe perioada reparatiei mi-au dat un Mate20 pro. La nici 2 ore distanta, un mic accident, l-am scapat si i-am spart ecranul !!! Mi-a stat inima ... resemnat destul de repede, am pregatit deja 1000 lei pentru reparatia acestuia. La 2 zile distanta, cand m-au anuntat sa merg dupa telefonul meu, primul lucru facut a fost sa ii cer d-rei de la receptie pretul ce urma sa-l platesc pentru paguba produsa. I-am zis in mare ce s-a intamplat ... INSA ce a urmat m-a lasat fara cuvinte. A incercat de la bun inceput sa ma linisteasca ... "Stati putin, sa vorbesc si eu cu colegii, sa vedem ce solutie gasim". A intrat in spate la ei, a iesit si m-a intrebat daca mai pot astepta 3-5 minute, ca au dat mail la centru si asteapta solutiile propuse de-acolo. N-am cronometrat, dar n-au trecut 10 minute si m-a chemat ... sa-mi dea telefonul meu, cel reparat. "Bun, zic, si cat ma costa paguba produsa ??" "Nu va costa nimic, facem o exceptie ... a fost un accident, le-am explicat colegilor, se mai intampla ..." Am insistat ca vreau sa platesc, nu mi-au luat niciun ban. UNDE se mai intampla asta, mai ales in Romania ?? Alta data, la un P10 lite, inca in garantie (aproape de expirare), cand am solicitat schimbarea bateriei mi-au schimbat si spatele de sticla ("era usor zgariat, vi l-am schimbat gratis si p-ala, speram ca nu va deranjeaza ..."). Edited by shymano, 15 May 2022 - 23:07. |
#25
Posted 15 May 2022 - 23:30
shymano, on 15 mai 2022 - 23:00, said:
Zilele astea ma uitam sa iau un Nova 9 copilului, dupa ce i-au furat P40 pro-ul cand mergea spre scoala. Si sigur il luam, daca nu ma sunau de la Politie ca i-au prins si au recuperat si telefonul (asteptam sa ni-l restituie). 1700 lei in magazinul online al lor. Fara GMS nativ am avut P40 pro (dat copilului intre timp), acum am Mate40 pro. Pe P40 pro am pus GMS de la inceput, pe Mate 40 pro nu se pot instala ... Dar nu am intalnit probleme, la modul meu de utilizare. Nu folosesc Android auto sau vreuna din cele cateva aplicatii care inca nu functioneaza pe astfel de telefoane, dar chiar si pentru majoritatea din acele aplicatii se pot gasi solutii (inclusiv Android auto). Pentru ce ai zis ca-l folosesti, nu cred ca vei avea dificultati. Chiar si pentru jack au un adaptor de la jack la usb-c. NFC, implicit platile cu telefonul, nu reprezinta o problema. Ceva vreme nu am avut BT Pay, dar au bagat-o si p-aia ... mai sunt cateva aplicatii de plata prin NFC, unele inca lipsesc ... DAR exista Curve, aplicatie in care iti inrolezi ce card vrei si merge brici (daca nu ai aplicatia dedicata disponibila). Aplicatii bancare de genul NeoBT merg si alea fara probleme. Atu-ul unui Huawei sta in baterie si semnal; evident, putem baga si camerele in ecuatie, daca vorbim de flagship-uri. AoD discret, daca ti-e teama ca inchizi apelul cu urechea poti chiar inchide ecranul in timpul convorbirii (are o setare, apesi butonul power si inchizi ecranul, convorbirea ramane ...) Un mare plus il au la garantii ... probleme la ecran (de exemplu burn in) sau baterie (automat, dupa 2-3 ani nu mai are aceeasi autonomie), chiar si o saptamana daca mai aveam pana la expirare, le-au schimbat fara discutii. Urmatorii 2-3 ani ii ai fara probleme, iarasi ... Oricum, fata de altii, la baterii stau excelent; si nici nu-ti incetinesc telefonul din soft, cum fac altii (se stiu ei). Off topic, sa intelegeti si o alta parte a relatiei firma-client: Zilele astea, la vreo 10 zile dupa schimbarea ecranului spart la P40 pro-ul ce a fost ulterior furat, am fost cu Mate40 pro-ul sa-i schimb ecranul (in garantie; folosit la luminozitate maxima, 12-15 ore pe zi, e imposibil sa nu ramana imprimata macar zona de sus, ora/baterie - nu foarte vizibil, dar era acolo). De obicei treaba dureaza pana intr-o ora, daca au piesele pe stoc; acum a fost prima data cand am solicitat ceva si nu au avut piesa. Avand nevoie de telefon, pe perioada reparatiei mi-au dat un Mate20 pro. La nici 2 ore distanta, un mic accident, l-am scapat si i-am spart ecranul !!! Mi-a stat inima ... resemnat destul de repede, am pregatit deja 1000 lei pentru reparatia acestuia. La 2 zile distanta, cand m-au anuntat sa merg dupa telefonul meu, primul lucru facut a fost sa ii cer d-rei de la receptie pretul ce urma sa-l platesc pentru paguba produsa. I-am zis in mare ce s-a intamplat ... INSA ce a urmat m-a lasat fara cuvinte. A incercat de la bun inceput sa ma linisteasca ... "Stati putin, sa vorbesc si eu cu colegii, sa vedem ce solutie gasim". A intrat in spate la ei, a iesit si m-a intrebat daca mai pot astepta 3-5 minute, ca au dat mail la centru si asteapta solutiile propuse de-acolo. N-am cronometrat, dar n-au trecut 10 minute si m-a chemat ... sa-mi dea telefonul meu, cel reparat. "Bun, zic, si cat ma costa paguba produsa ??" "Nu va costa nimic, facem o exceptie ... a fost un accident, le-am explicat colegilor, se mai intampla ..." Am insistat ca vreau sa platesc, nu mi-au luat niciun ban. UNDE se mai intampla asta, mai ales in Romania ?? Alta data, la un P10 lite, inca in garantie (aproape de expirare), cand am solicitat schimbarea bateriei mi-au schimbat si spatele de sticla ("era usor zgariat, vi l-am schimbat gratis si p-ala, speram ca nu va deranjeaza ..."). Chiar ca au fost de nota 10 cei de la service! Da, ma cam feresc de Huawei, lipsa clasicului Play Store mi se pare ca da o mare bataie de cap... |
#26
Posted 15 May 2022 - 23:33
App gallery (magazinul lor de aplicatii), Aurora, APKPure, APKmirror, astea sunt la fel de sigure si simplu de folosit ca si Magazin Play.
Si mai sunt o gramada ... Aptoide, F-droid, etc ... Daca e sa fim Toma necredinciosul, sa ne fie frica de virusi si de aerul respirat, trebuie sa stim de la inceput ca inclusiv in Magazin Play au fost (si vor mai fi) aplicatii virusate. In rest, de gasit (aplicatii) gasesti orice ... Edited by shymano, 15 May 2022 - 23:36. |
#27
Posted 16 May 2022 - 06:07
Stai liniștit ca ESD e la fel, n-am pățit să-mi dea telefon înlocuitor pentru că nu am avut nevoie, însă ce privește service-ul sunt nota 10. Am dus Note 20 U cu niște pixeli morți in service, mi-au schimbat bateria/display-ul/carcasa/ portul de alimentare , încă 2 ani pe parte de hardware ar trebui sa fie lux.
Am înțeles îs ok și cei de la Huawei, dar nici Samsung nu dezamageste și ai și Serviciile Google 😃 |
#28
Posted 16 May 2022 - 13:25
Iti recomand ASUS Zenfone 8, este un telefon foarte rezistent https://www.cel.ro/t...7NDQrNA-l/#wait
|
|
#29
Posted 16 May 2022 - 14:44
#30
Posted 16 May 2022 - 14:52
MariusEXxTREME, on 16 mai 2022 - 13:25, said:
Iti recomand ASUS Zenfone 8, este un telefon foarte rezistent https://www.cel.ro/t...7NDQrNA-l/#wait Mama cat costa 🤦🏻 nu ma tin buzunarele. Si, sincer, daca ma tineau, aveam deja S21FE... 🤦🏻 |
#31
Posted 16 May 2022 - 15:42
#32
Posted 16 May 2022 - 16:36
#33
Posted 17 May 2022 - 00:15
Xiaomi sau One PLUS....orice model la banii de care dispui .
asta e mai nou si mai mult ram XIAOMI 11 Lite 5G NE, 128GB, 8GB RAM, Dual SIM asta se incarca la 120w in 15 minute e 100% bateria XIAOMI Redmi Note 11 Pro+ 5G, 128GB, 6GB RAM Edited by alexandrualexww2, 17 May 2022 - 00:18. |
|
#34
Posted 17 May 2022 - 12:17
alexandrualexww2, on 17 mai 2022 - 00:15, said:
Xiaomi sau One PLUS....orice model la banii de care dispui . asta e mai nou si mai mult ram XIAOMI 11 Lite 5G NE, 128GB, 8GB RAM, Dual SIM asta se incarca la 120w in 15 minute e 100% bateria XIAOMI Redmi Note 11 Pro+ 5G, 128GB, 6GB RAM Ii merge senzorul de proximitate lui 11 Lite? Cu 10S al meu mor de gat.... Nu pot avea o convorbire cap -coada, fara intreruperi. AOD e discret, nu activeaza tot ecranul? ( La 10S cam asa este... Se vede ca e cumva "luminat" tot) |
#35
Posted 17 May 2022 - 12:37
Am un Xiaomi Mi 11 256 gb rezervat la emag cu 2200 lei, eu nu pot sa-l mai iau.
Am optat sa platesc cu ordin de plata, insa pot sa sun la ei sa modifice modalitatea de plata si probabil adresa de livrare, sau macar un easy box aproape de tine, eventual sa-l platesti la easybox. Eu sunt din Constanta. Daca esti interesat sa-mi spui, altfel o sa anulez comanda! |
#36
Posted 17 May 2022 - 12:42
gigoto, on 17 mai 2022 - 12:37, said:
Am un Xiaomi Mi 11 256 gb rezervat la emag cu 2200 lei, eu nu pot sa-l mai iau. Am optat sa platesc cu ordin de plata, insa pot sa sun la ei sa modifice modalitatea de plata si probabil adresa de livrare, sau macar un easy box aproape de tine, eventual sa-l platesti la easybox. Eu sunt din Constanta. Daca esti interesat sa-mi spui, altfel o sa anulez comanda! Inca ma interesez ce si cum. Anuleaza-ti comanda, e cel mai bine si mai simplu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users