Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Asus x515ea-bq1832

Variatie debit acm

Recomandare AC portabil, pompa de...
 problema interesanta (intrebare i...

subtitrare BS PLAYER

Factura uriasa de peste 70.000 le...

Retragere la Mama Natura
 Problema invertor/baterii 3kwh/24...

Premiera „Megastructuri: Sp...

Polo in trei pistoane

Filmari vechi 3qp.se mai pot imbu...
 Aer conditionat fara flux de aer.

Se va schimba paradigma industria...

certificat retinut-cuaciuc uzat

Libra sau Raiffeisen?
 

Reîncărcare online Emag

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,748
  • Înscris: 18.01.2019
Am văzut că Emag are de curând și serviciul de reîncărcare cartelă online vreau să vă întreb,  dacă primesc direct pe telefon creditul, sau primesc un cod de 12 caractere cu care-mi adaug singur creditul cumpărat ???????

MULȚUMESC FRUMOS de răspunsuri Posted Image !!!

#2
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,397
  • Înscris: 01.08.2006
Tare greu e sa intri pe emag, sa-ti bagi numarul de telefon (sau unul la nimerala) si sa afli.
Credit sau optiuni din ce vad, direct, nu cod.

Edited by bai3tzash, 10 May 2022 - 10:52.


#3
waterman

waterman

    Mockerator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,662
  • Înscris: 17.05.2004
https://www.emag.ro/...e-prepay-online

Încearcă și tu și vezi

#4
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,748
  • Înscris: 18.01.2019

View Postbai3tzash, on 10 mai 2022 - 10:51, said:

Tare greu e sa intri pe emag, sa-ti bagi numarul de telefon (sau unul la nimerala) si sa afli.
Credit sau optiuni din ce vad, direct, nu cod.

Să mă trezesc c-am încărcat altcuiva :P

#5
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,668
  • Înscris: 29.01.2016
Este serviciu de incarcare directa, ca in magazine. Nu genereaza cod sau altceva. Deci, atentie, asigura-te ca nr pe care vrei sa il reincarci e corect.
Serviciul e super bun si simplu, e misto ca raman salvate si numerele acolo, nu trebuie introduse de fiecare data. La fel de misto este ca ai valori de la 1 eur, ceea ce in magazine nu prea intalnesti.

Edited by Magicwisewolf, 10 May 2022 - 11:21.


#6
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,748
  • Înscris: 18.01.2019
Mulțumesc mult !!!

#7
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 15.04.2019
De ce ai incarca prin ei si nu din aplicatia/ pagina providerului? Ofera cumva si telefonie mobila mai nou?!

#8
cristiandrei

cristiandrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,664
  • Înscris: 19.05.2005
Dar de ce nu? Care sunt avantajele direct la provider?

#9
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,682
  • Înscris: 04.08.2010
Prin serviciul lor poți încarca direct cartela telefonului, fără cod de reîncărcare. Am încărcat prin ei o perioadă, până când am început să primesc erori (pur și simplu îmi anulau comanda imediat după efectuarea plății) și rămâneau banii la ei blocați 2-3 zile până să-mi vină înapoi. Atunci le-am transmis câteva vorbe "de dulce" prin viu-grai și am revenit la reîncărcarea "clasică", prin provider.

Attached File  Emag-Vodă.png   61.56K   63 downloads

Edited by Cipry7, 10 May 2022 - 12:11.


#10
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,668
  • Înscris: 29.01.2016
Nu contest, dar nu am patit niciodata asa ceva, nici erori, nici probleme. Pe vreo 4 numere lunar, de peste 1 an. Am cardul salvat in Emag, posibil de asta...?

#11
Cipry7

Cipry7

    The Doctor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,682
  • Înscris: 04.08.2010
Asta s-a întâmplat acum 3 ani, n-am mai încercat de atunci. Posibil ca acum să nu mai fie probleme.

#12
realwalle

realwalle

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 04.10.2017
Am folosit si eu serviciul fara probleme o perioada buna, pana mi-am facut yoxo. Era mai comod ca aveam deja datele/ cardul salvate la emag.

#13
Cinevadragsiiubit

Cinevadragsiiubit

    PLOIEȘTI CITY

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,748
  • Înscris: 18.01.2019

View Postrealwalle, on 10 mai 2022 - 12:23, said:

Am folosit si eu serviciul fara probleme o perioada buna, pana mi-am facut yoxo. Era mai comod ca aveam deja datele/ cardul salvate la emag.

Exact de aia !

#14
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,770
  • Înscris: 15.04.2019

View Postrealwalle, on 10 mai 2022 - 12:23, said:

Am folosit si eu serviciul fara probleme o perioada buna, pana mi-am facut yoxo. Era mai comod ca aveam deja datele/ cardul salvate la emag.

Eu am cardul salvat (si) la Vodafone. Pe cat posibil, tai intermediarii.

#15
realwalle

realwalle

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 04.10.2017

View Post__Dan__, on 10 mai 2022 - 15:21, said:


Eu am cardul salvat (si) la Vodafone. Pe cat posibil, tai intermediarii.

Eu nu aveam cont la orange si de aia mi-a fost mai usor sa incarc din emag decat sa fac un cont nou la orange. In cazul tau, daca ai cont la vdfone, nu mai are rost sa faci prin emag.

#16
persona695

persona695

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,902
  • Înscris: 17.07.2014
Avantajul dacă reîncarci de la provider este că ai 30 de zile perioada activa in loc de 28. Da, asta se întâmplă la Orange(nr.1 la tepe pe piata telecomunicațiilor din Romania).

#17
costeld69

costeld69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,437
  • Înscris: 07.02.2011
La Orange ii 30 de zile daca incarci cu optiune din contul orange, daca activezi optiune la *100#, din creditul existent e 28 de zile.

#18
sandratoms1980

sandratoms1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 27.07.2021

View PostCinevadragsiiubit, on 10 mai 2022 - 11:15, said:

Să mă trezesc c-am încărcat altcuiva Posted Image

Faci asta doar daca esti complet ****** in cap !
Si daca nimeresti un numar activ si sa fie prepay (mi-a dat eroare la numarul de abonament digi).
Iti dai seama ca sint vreo 5 pasi pina la confirmarea finala si incarcare.
Ia uite, simplu si rapid: "Cartela va fi reincarcata in mod direct dupa confirmarea platii la numarul de telefon introdus. Vei primi confirmarea reincarcarii prin email la adresa de pe care a fost inregistrata comanda."
Si mai erau vreo 4 pasi dupa aia: confirmare, selectare plata card, introducere date card, confirmare plata.
Deci, cum ziceam, trebuie sa fii complet chior sa incarci alt numar.
Happy now?

Edited by sandratoms1980, 11 May 2022 - 14:07.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate