Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
De ce pui marsarier langa prima viteza
Last Updated: Jul 08 2022 21:16, Started by
Jemapel_cenzuratul
, May 09 2022 21:40
·
0
#74
Posted 11 May 2022 - 21:58
artistic e cand spargi cutia si ii dinti pe asfalt.
Edited by arg, 11 May 2022 - 21:58. |
#77
Posted 11 May 2022 - 23:29
am mai condus forduri aveau r-ul in dreapta, dar la ala era in stanga si cu inel.
|
#78
Posted 11 May 2022 - 23:40
#79
Posted 12 May 2022 - 08:17
Nu stiu despre ce bîză vorbesti, eu ii admir stilul de condus!
|
#81
Posted 12 May 2022 - 11:45
Jemapel_cenzuratul, pe 09 mai 2022 - 21:40, a scris:
Salutare, Incep prin a va spune faptul ca sunt incepator. Am doar 8 luni de cand conduc o masina. Mai fratilor, intradevar, eu sunt incepator dar nu pot sa inteleg care este logica pt. care a i pune marsarierul langa prima viteza. De "N" ori m-am surprins bagand in a 3-a si neintelegand de ce nu trage masina. Initial am crezut ca e o problema cu faptul ca am GPL. Apoi am crezut ca e clapeta, apoi sonda lambda etc. [...] de fapt eu de multe ori atunci cand ies din parcare si dau inapoi, am realizat ca o bag in a 3-a fara sa realizez ( si evident porneste greu sau deloc ). Intrebarea este: Nu este cumva gresit modul in care au gandit inginerii sufletului, o astfel de cutie de viteze ? Mi-se pare mult mai logic sa pui "R" dupa ultima viteza, in coltul opus. Pt a conduce o masina trebuie sa inveti intai sa o conduci. Restul sunt detalii. Din fericire exista masini pentru toti. Si cu R dupa tr5 (unele care nu te lasa bagi in R la viteza mare si altele care te lasa sa carai pinioanele cand cauti a6a care nu exista). Exista si cutie automata. Exista si electrice, fara cutie de viteze. |
#82
Posted 12 May 2022 - 11:46
|
#83
Posted 29 June 2022 - 23:46
#84
Posted 30 June 2022 - 07:08
Cand urc in alta masina singurul lucru ce ma intereseaza e unde e R-ul , restul sunt amanunte care le aflu in rulaj de 500 metri .
Deci da, e important R-ul ! Face sa fie No1 in alegerea unei masini - ma refer la automata vs manuala Singura viteza care in proportie de 90% caraie R-ul alaturi de viteza a 1 a a produs cele mai multe tamponari in parcari Edited by ldpe, 30 June 2022 - 07:09. |
#85
Posted 07 July 2022 - 07:09
Inițiator, învață să te coordonezi, faci o manevră greșită de reușești să cuplezi din mișcare treapta pentru mers înapoi. Probabil, din cauza persistenței tale în a executa greșit aceasta manevră, ai defectat și cutia de viteze, care nu ar trebui să permită comutarea pentru mers înapoi în timp ce mergi înainte. Mergi cu mașina la service pentru verificări ale cutiei de viteze.
Ceilalți, încetați cu "Retur"-ul. "R"-ul inscripționat pe maneta schimbătorului vine de la 'Reverse", care înseamnă "înapoi" Retur înseamnă altceva, deși ca acțiune poate avea același rezultat cu înapoi: https://dexonline.ro/definitie/retur |
#86
Posted 07 July 2022 - 09:47
Am mai parcurs "cativa" kilometrii din momentul in care am initiat acest post si pot spune ca nu mai am aceasta problema.
Fiind incepator, fiind prima mea masina, in incercarea mea de a elibera drumul cat mai rapid ( atunci cand ieseam din parcari cu spatele ), in graba mea, agatam inelul si astfel o bagam in marsarier. |
#87
Posted 07 July 2022 - 11:20
Hai sa va zic una despre marsarier, din tinerete: eram in delegatie, cu o masina de la job pe care nu o mai condusesem pana atunci - un Cielo (era smecherie de masina la vremea aia ).
A doua zi, cand sa plec la treaba mea si sa ies din parcare, cu spatele...am constatat ca nu intra in marsarier. M-au luat nervii, transpiratiile, intarziam si scarba de masina nu voia deloc. Dupa juma' de ora, cu vreo 3-4 soferi amabili pe langa mine, nu reusiseram nimic. Sa sun la job, imi era rusine ca rad aia de mine. In final, striga unul de la volan la noi: salta ba de inelul de la schimbator! Inca 5 minute sa gasim inelul si eram la volan, cu muzica la maxim. Concluzia: se poate si mai rau decat cu el langa viteza 1, se poate sa nu-l gasesti deloc. Edited by Olteanul_sfios, 07 July 2022 - 11:21. |
|
#88
Posted 08 July 2022 - 14:59
Am observat o chestie la masina mea. Pedalele de frana si ambreiaj, merg in "trepte" ca sa zic asa. Am dat eu cu WD 40 pe la pedale / arcuri ( sub volan ) dar degeaba. Pe unde as putea sa mai ung mecanismele astfel incat sa mearga totul mai lin ? Mai ales cand vorbim de ambreiaj.
Sau trebuie sa "ung" un mecanic ? |
#89
Posted 08 July 2022 - 15:07
Lasati ca nici la cutii automate nu e totul perfect, la e-up de exemplu. De vreo 2 ori m-am trezit ca pun frana brusca si imi aluneca schimbatorul din D prin N in R (inainte sa se opreasca masina), fiind toate pe aceeasi linie.
Inca mai conduc cu mana pe schimbatorul de viteze, vechi sechele de la masina cu motor termic. Stiu ca n-ar trebui dar... sper sa ma vindec de boala... Edited by Meister, 08 July 2022 - 15:08. |
#90
Posted 08 July 2022 - 15:36
In cazul meu greseala era oarecum voluntara . Trebuia doar sa acord mai multa atentie, mai ales fiind incepator.
Apropo, spune-mi si mie te rog eu mult de tot, cum reusesc americanii sa provoace atat de multe accidente cand placa de pe loc cu o masina automata ?!? In cele mai multe clipuri vad ca ei nici macar nu incearca sa franeze dar din cate stiu, pedala de frana are mai multe roluri in cazul masinilor automate. Cumva, degeaba apesi frana daca ai selectat gresit DRPN sau ce se intampla acolo ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users