Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Adaptoare Chademo - CCS
Last Updated: May 08 2022 13:38, Started by
benis
, May 07 2022 15:30
·
0
#2
Posted 07 May 2022 - 16:04
Vad ce vrei sa faci tu , dar lucrurile nu funcționează cum crezi. Cred că ori ești începător in ale EV, ori nu ai studiat destul aplicațiile de încărcare.
Te anunț cu tristețe că la 95% din stațiile dc, atunci când un port de încărcare rapidă este folosit, celălalt apare deconectat, cu roșu, cu eroare etc. In concluzie, chademo și ccs NU pot fi folosite in paralel. Daca te refereai la altceva prin "cuple ccs blocate", îmi retrag cuvintele. Also, acele adaptoare sunt chademo- conector Tesla vechi (care nu știu cum se numește). Chademo- ccs eu nu am văzut sa existe. Sunt protocoale de comunicare diferite |
#3
Posted 07 May 2022 - 16:14
1. Nu exista adaptoare CCS - Chademo si nici invers, pt ca cele 2 prize folosesc protocoale total diferite.
2. Statiile fast nu merg cu ambele porturi DC deodata (CCS + Chademo), ci pot merge cu DC + type 2! Tesla, in US, are propriul format pt fast charge si exista un adaptor Tesla -> Chademo, pe care il folosesti daca impoti o tesla din US in UE. Alternativ, schimbi portul de la masina in CCS, operatiune pe care o face Tesla contra-cost. |
#4
Posted 07 May 2022 - 21:26
Porturile se blochează, cel puțin în Reșița deoarece neghiobii lasă mașinile de firmă în priză toată noaptea. Și atunci doar Chademo mai funcționează pentru că CCS-urile stau câteva ore blocate după faza asta.
ferice de cei cu Tesla, au o alternativă. Majoritatea stațiilor în schimb merg concomitent cu Fast charter plus AC (cu mici excepții, desigur). |
#5
Posted 07 May 2022 - 21:44
Type 2 e pt acasa, Fast (CCS/Chademo) este pt drumuri lungi.
Daca stai la bloc, ghinion. |
#6
Posted 07 May 2022 - 21:46
Am înțeles. La chademo poți debloca portul din stație (din mașina nu merge). Dar la ccs cred ca e blocat din mașina.
Totuși din ce mi s a întâmplat mie, am reușit cumva sa opresc încărcarea la un ccs și să scot portul, dar era stație cu aplicație. Ai incercat cu butonul de urgență? S ar putea să meargă Sunt puține Tesla fara ccs (model s vechi) Edited by megastorm, 07 May 2022 - 21:47. |
#7
Posted 08 May 2022 - 05:51
Depinde doar de masina daca te lasa sa scoti mufa dupa ce încărcarea este finalizata!
La Kona am setare care sa permita sau sa nu permita scoaterea mufei dupa terminarea incarcarii, chiar daca masina e blocata in continuare. |
#9
Posted 08 May 2022 - 06:58
Nu e nicio solutie.
Chademo e un stanrads mort in UE. Oficial este CCS, iar Chademo a avut suport in Japonia. |
#10
Posted 08 May 2022 - 13:38
Oricum stațiile din reprezentanțe nu sunt chiar întotdeauna publice.
Noi cu chademo pe lângă faptul că suntem relativ putini, ne bazam pe stațiile publice care in proporție de 99% au și ccs și chademo. Nu am văzut montate stații (cu plata) de 50kw fara chademo. Poate cu foarte mici excepții. Într-adevăr, stații de putere mai mare sunt și fara chademo. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users