Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Masini facute sa reziste la stiluri de condus sportiv ?
#37
Posted 30 April 2022 - 19:25
Poti sa iti alegi de aici :
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Zkg7p5dpzK4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si lasa Tucsonul ala in pace ca nu are nici o treaba cu sportivitatea ! |
#38
Posted 30 April 2022 - 19:33
TruculMagic, on 30 aprilie 2022 - 18:55, said: Viteza maxima la tine e 193 si cuplul maxim cu tot cu motorul electric e 350nm. Am vazut azi un BMW 760li de prin 2010 pe BG evident. Jante pe 19 cu anvelope 275/40 Chiar ma gandeam, oare fata de ala cum sta o electrica de asta moderna? |
#39
Posted 30 April 2022 - 19:38
#41
Posted 30 April 2022 - 19:42
Alltrack, on 30 aprilie 2022 - 19:25, said:
Poti sa iti alegi de aici : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Zkg7p5dpzK4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si lasa Tucsonul ala in pace ca nu are nici o treaba cu sportivitatea ! Cred ca Megane RS prinde top 5. opsy091, on 30 aprilie 2022 - 19:38, said:
Ai 230CP. Cred ca sunt arhisuficienti Eu am 170CP cu 400 nm, dar cutia e lenta Edited by sandu222, 30 April 2022 - 19:44. |
#42
Posted 30 April 2022 - 19:42
pixel3cs, on 30 aprilie 2022 - 17:29, said:
Prin "sportiv" intr-adevar se poate intelege condusul de raliu. Nu asta am vrut sa spun, ci sportiv in sensul de depasiri in forta. Nu, nu am probleme cu Tucson. Nu am gasit vreo masina pe care sa n-o pot depasi. Cand intra motorul electric nu fac fata celelalte masini [...] O singura masina cu numar de TR pe centura Alexandria nu am putut sa o depasesc fiindca avea performante similare si nu voia sa lase o Dacie sa-l depaseasca, se juca pe asfalt cu ea, eu am vrut sa-i depasesc pe amandoi, nu m-a lasat nici pe mine, dar pana la urma l-am facut sa mearga peste 100km/h si tot am mers cu viteza care voiam. Eu n-am inteles exact, tu intrebi ceva sau vrei doar sa te lauzi? In caz ca totusi era o intrebare, nicio masina nu rezista la condus de tip bombardier cu pedala la fund, genul ala de condus cand esti pe nationala dar te crezi pe circuit. Bine, cu suficienti bani bagati in mentenanta, rezista dar aici nu vorbim de Tucson sau de alte masini facute pentru mers normal. Chiar si alea circuit-ready au nevoie de bani destul de multi ca sa ramana in conditie tehnica perfecta. Cauciucuri, discuri de frana si placute schimbate des si asta e doar cat sa racai un pic la suprafata, oricum iti asumi uzura accelerata la toate componentele aflate in miscare. Btw, nu-ti imagina ca o masina care face 0-100 in 8 secunde (ideal) lasa orice in spate, daca ai depasit tot ce ai prins pe drum inseamna ca (cel mai probabil) nu si-au pus mintea cu tine. Sau chiar aveau tigai care dupa 20 de ani nu mai trageau... |
#44
Posted 30 April 2022 - 20:26
Pentru sport ai nevoie de preparare .
Motor turbo recomandat biturbo Cauciucuri, jante, frane, suspensii joase si tari sa tina roata la sol AMBREIAJ fara arcuri , abreiaj de forta , sunt sport , arata ca un trifoi cu patru foi dar e criminal pe oras , foarte dur , rupe asfaltul sub roata Masina cat mai usoara, arunci tot ce nu e necesar din ea in asa hal incat la calcul sa-ti iasa peste 150cp/tona Bani sa fie ca idei cat cuprinde . Subaru wrx sti se apropie de ce cauti dar mai e de lucrat si la ea daca vrei sa fi cel mai tare din parcare . Ce iese serie sunt masini "moi" dar daca scoti lenea din ele zbarnaie. Orice masina ai avea pe autostrada te intalnesti cu ceva mai puternic , sunt motoare de peste 400cp sub capota la masini care la prima vedere nu dai nimic pe ele , na, pune-te cu una de genul ...ai nevoie de supraalimentare aici si ceva foarte nervos sa poti sa-i vi de hac . Parerea mea este sa te limitezi la cat poti duce, operatiunile de genul depasesc de multe ori de 2 sau de 3 ori pretul unei masini la cumparare . Multe piese vin facute la comanda ferma , calcule de inginerie mecanica pentru ca apar forte instantanee si enorme , sa nu uitam de piesa cea mai solicitata - planetara ! tratamente speciale , ienertia e enorma la accelerare . Daca dai in aceasta "patima" greu te mai opresti , e ca pescuitul - "din om faci pescar dar din pescar om niciodata !" Edited by ldpe, 30 April 2022 - 20:40. |
#45
Posted 30 April 2022 - 20:40
#46
Posted 30 April 2022 - 20:55
Nu, nu vreau sa depasesc pe nimeni de dragul curselor. Cel mai mult imi place cand nu e nimeni pe sosea, ca pot sa merg linistit la viteza constanta. Merg mult prin tara cu masina, in oras nu prea folosesc automobilul. Nu vreau sa fiu mai rapid ca cineva, nu vreau sa depasesc de placere, daca e coloana astept sa se elibereze, daca e localitate merg normal. Dar mai sunt si oameni la care inima bate de doua ori mai repede si pentru acesti oameni sa mergi in spatele tirului, sa n-ai loc de mers normal de o alta masina, e o adevarata plictiseala. Placerea condusului nu sta in viteza, in curbe periculoase, ci la unii inseamna o depasire rapida si fara riscuri, asa cum am explicat. Plus multe alte situatii de demaraj ca sa depasesti un tractor, o caruta, fara sa te rogi de masina.
Cum am spus, toate marcile au cate un model ce ofera cuplu si viteza. Ai de unde alege in toate gamele de pret. Mie imi sunt suficienti 350nm si 230 CP la 1.7 tone, suta in 8 s. Cand zic ca am depasit cu ea tot ce am avut nevoie nu inseamna ca merg printre masini. Inseamna ca masina m-a scos din toate situatiile. Nu am ajus mai repede la destinatie, am ajuns la fel de repede ca cei care nu se grabeau si depaseau mai tarziu si mai lejer. Diferenta e ca unora nu le place sa astepte. Pe strada unii merg pe jos de zici ca alearga si nu pot merge mai incet. Altii fac zece calcule in timp ce ceilalti abia citesc enuntul. Nu se discuta stilul de condus atata timp ca e legal si nu sunt excese. Problema nu sta in "de ce depasesti", in buget, ci in fiabilitate. Altfel de ce s-ar mai vinde masini sportive la nivel de mase ? Ieri am vazut pe youtube un Golf R caruia ii curgea ulei si alte probleme care ar fi cunoscute la acest model. Intrebarea am pus-o deoarece am mers la munte cu masina si dupa urcare s-a incins motorul, miros putin a incins si in masina. A doua zi am gasit antigel lipsa. A treia zi reprezentanta stia de problema, era o rechemare pe scurgere de ulei (dar nu m-au chemat la timp), au spalat motorul la interior, au pus antigel, si inca am dubii ca asta a fost tot. Daca antigelul ala a disparut poate ca s-a dus in ulei, inca am impresia ca mai dispare antigel. Deci nu ca am fortat-o singur, ci s-a intamplat la urcare. Asta ma duce cu gandul ca unii producatori ofera cuplu si putere fara sa stie ce ofera si pe parcurs isi dau seama ca le pica sistemele, ca nu rezista masina la fortele pe care le-au pus in masina. De aceea as dori sa aflu marci cunoscute pentru fiabilitatea lor in timp. Sa oferi cuplu si cai multi trebuie sa te astepti ca cineva o sa ii foloseasca. |
|
#47
Posted 30 April 2022 - 20:58
Depinde de viteza cu care merge mașina pe care vrei să o depășești. Cauți una care să aibă viteza maximă cu cel puțin 40-50% mai mare decât acea viteză, pui anvelope premium de sezon, schimbi uleiul de 2-3 ori mai des decât recomandă producătorul și să nu te sperii să mergi între 90% din turația de cuplu maxim și zona roșie. Dacă e o mașină mai ușoară, mai joasă, suspensie mai rigidă și eventual 4x4 e un avantaj.
|
#48
Posted 30 April 2022 - 21:01
pixel3cs, on 30 aprilie 2022 - 17:29, said:
Nu, nu am probleme cu Tucson. Nu am gasit vreo masina pe care sa n-o pot depasi. Cand intra motorul electric nu fac fata celelalte masini, si multi s-au incapatanat sa nu-i depasesc. Am depasit tot ce am avut nevoie, Iar cand incerci sa depasesti pe portiune de acceleratie asta deja e neglijenta. Daca ai o coloana si aia accelereaza nu poti sa ai tu pretentia sa se opreasca toti din accelerat ca vrei tu sa depasesti... nu, astepti pana se stabilizeaza vitezele si dupa aia manevrezi legal. Edited by andreic, 30 April 2022 - 21:02. |
#49
Posted 30 April 2022 - 21:36
ldpe, on 30 aprilie 2022 - 20:26, said:
Pentru sport ai nevoie de preparare . Motor turbo recomandat biturbo Cauciucuri, jante, frane, suspensii joase si tari sa tina roata la sol AMBREIAJ fara arcuri , abreiaj de forta , sunt sport , arata ca un trifoi cu patru foi dar e criminal pe oras , foarte dur , rupe asfaltul sub roata Masina cat mai usoara, arunci tot ce nu e necesar din ea in asa hal incat la calcul sa-ti iasa peste 150cp/tona Bani sa fie ca idei cat cuprinde . Subaru wrx sti se apropie de ce cauti dar mai e de lucrat si la ea daca vrei sa fi cel mai tare din parcare . Ce iese serie sunt masini "moi" dar daca scoti lenea din ele zbarnaie. Orice masina ai avea pe autostrada te intalnesti cu ceva mai puternic , sunt motoare de peste 400cp sub capota la masini care la prima vedere nu dai nimic pe ele , na, pune-te cu una de genul ...ai nevoie de supraalimentare aici si ceva foarte nervos sa poti sa-i vi de hac . Parerea mea este sa te limitezi la cat poti duce, operatiunile de genul depasesc de multe ori de 2 sau de 3 ori pretul unei masini la cumparare . Multe piese vin facute la comanda ferma , calcule de inginerie mecanica pentru ca apar forte instantanee si enorme , sa nu uitam de piesa cea mai solicitata - planetara ! tratamente speciale , ienertia e enorma la accelerare . Daca dai in aceasta "patima" greu te mai opresti , e ca pescuitul - "din om faci pescar dar din pescar om niciodata !" Exista riscul sa cumperi piese de care nu ai nevoie sau piese alese gresit ori sa iei teapa cu piese sh uzate la pret scump. In rest de acord cu ce zici,greu te mai lasi de tuning,odata intrat in hora.E ca un drog. |
#50
Posted 30 April 2022 - 21:37
chiar nu vroiam sa scriu pe topic ca am zis in sinea mea ” ce mai vrea si asta cu depasirile lui si fiabilitate” si etc. acum ca ai pus si un pic de context, pare mai ok ce vrei, insa si asa ar trebui sa specifici un buget si ce tip de masina vrei.
acum, pe rand: 1.hyundai si motorul de 1.6 t-gdi are probleme. mai citeste pe net si vezi. pe mine ma amuza ca la masini noi, cand se fac topice, oamenii de obici recomanda Hyundai si Kia. e ca la telefoane unde majoritatea recomanda xiaomi. hyundai are o istorie(atat cat am cercetat eu ca amator) de probleme cu motoarele. deci na, nimic surprinzator ce ti se intampla tie si vezi ca s-ar putea sa pierzi pe la turbo. 2.cea mai buna masina pentru tine ar fi una electrica, cuplu instant=depasiri usoare si fiabilitate oarecum mare. 3.nu ai zis un buget 4.nu ai zis daca vrei suv, sedan, hatch, masina mare sau mica sau w/e 5.de obicei producatorii testeaza chestiile astea, inclusiv sa mearga mult mai naspa decat poti sa o faci tu. dar scapa tot felul de probleme. ca motorul e o chestie complexa. 6.intrebarea ta e oarecum inutila, tu vrei marci cu fiabilitate. unii o sa-ti zica de Toyota, altii de Honda, altii de Dacia. dar adevarul e ca toti, inclusiv toyota au avut probleme cu anumite motoare, nu exista companie sa fi avut toate motoarele fara probleme. de aceea cade in responsabilitatea ta sa citesti si sa te documentezi despre ce motor e ok. cum nu ai zis un buget, noi putem decat sa speculam, lexus are motoare reusite, honda are motoare bune, BMW are motoare geniale, Mercedes la fel... Edited by bobitad, 30 April 2022 - 21:40. |
#51
Posted 30 April 2022 - 21:41
Initiator zi-i asa: ai o problema cu masina noua ....ulei, antigel, ...etc.Naspa!
|
|
#52
Posted 30 April 2022 - 21:47
sandu222, on 30 aprilie 2022 - 19:33, said:
Am vazut azi un BMW 760li de prin 2010 pe BG evident. Jante pe 19 cu anvelope 275/40 Trei sa fii nebun. Aia se poate incadra la lux nu la sport pixel3cs, on 30 aprilie 2022 - 20:55, said:
Nu, nu vreau sa depasesc pe nimeni de dragul curselor. Sincer, nu stiu cum ai ajuns tu la Tucson cand te lauzi ca-ti plac depasirile. SUV-urile sunt sifoniere Nu mi-as cumpara nici mort. Sunt prea dezlipite de realitate, prea sus acolo, prea instabile in depasiri, inertie uluitor de mare, barci in care nu m-as urca. Asa ca nu inteleg de ce ti-ai pus vreodata problema SUV-ului si mai mult, l-ai si cumparat. Le consider hidoase Chiar si Cayenne-ul Numai cand ma gandesc ce e pe suportul motor cand ii dai in gura, cum se inclina cand virezi brusc stanga sa depasesti, in cel mai probabil caz, pierzi controlul volanului... Am mersi cu tot felul de vehicule de la super mici pana la TIR-uri, si ce ai tu nu ma impresioneaza absolut deloc. Ba mi-aduc aminte ca unu cu un Tucson ca al tau m-a rugat sa facem o liniuta. Eu, cu motocicleta, nici nu l-am bagat in seama. Nu pot considera un om serios cel care-mi cere asa ceva. |
#53
Posted 30 April 2022 - 21:54
pixel3cs, on 30 aprilie 2022 - 20:55, said:
Mie imi sunt suficienti 350nm si 230 CP la 1.7 tone, suta in 8 s. Cand zic ca am depasit cu ea tot ce am avut nevoie nu inseamna ca merg printre masini. Inseamna ca masina m-a scos din toate situatiile. Nu prea stii ce vrei de la topic de fapt si nici altii nu prea inteleg . Ai cont din 2007 deci nu prea ai nevoie de postari . Concluzia mea e ca vrei sa iti lauzi masina ! Mie nu imi place masina !!! Tsunnnami, on 30 aprilie 2022 - 21:47, said:
Ba mi-aduc aminte ca unu cu un Tucson ca al tau m-a rugat sa facem o liniuta. Eu, cu motocicleta, nici nu l-am bagat in seama. Nu pot considera un om serios cel care-mi cere asa ceva. ON TOPIC ! Masinile care rezista mai mult la condus sportiv , nu sunt de serie , sunt tunate sau ''preparate'' si in majoritatea cazurilor tuningul poate costa mai mult decat masina !!! Edited by Alltrack, 30 April 2022 - 22:05. |
#54
Posted 30 April 2022 - 22:15
Am alt topic pentru problemele masinii. La Volvo S60 twinturbo ma gandesc acum, dar e bun si Lexus. Daca aveam sedan era lovita de multe ori pana acum in borduri si gauri, deci ramane SUV/crossover, un plus pt spatiu si vizibilitate. Nu as mai putea renunta la asistenta la condus, la insonorizare buna, masina sa fie confortabila ca sa nu ma oboseasca la drum de 7-8 ore, incalzire volan scaune, ventilatie in scaune, Android Auto. In rest nu ma intereseaza altceva. Doar sa traga masina cand o scot din mentinerea benzii fara sa sugrum motorul.
Nu laud masina. E o masina de buget, ieftina pe piata raportat la plaja de oferte, cu anumite performante oferite de producator care sunt satisfacatoare dar nu par a fi de cursa lunga. De multe ori m-am plans de ea pe topicul dedicat. Edited by pixel3cs, 30 April 2022 - 22:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users