Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reziliere abonament Vodafone
Last Updated: Mar 20 2024 21:20, Started by
Stefancalin
, Apr 29 2022 21:04
·
1
#1
Posted 29 April 2022 - 21:04
Buna seara. Am decis acum cateva zile sa fac un abonament la Vodafone pentru a-mi lua un telefon si pentru a ma porta din reteaua Orange, zis si facut. Constat de putin timp ca viteza internetului e foarte slaba, undeva la 5-10 mb, cu Orange aveam in jur la 30, asta in casa si in plus nu am VoLTE, se poate rezilia contractul fara plata celor 23 de luni ramase? Sunt dispus sa renunt la telefon si la numar.
|
#2
Posted 29 April 2022 - 21:30
Dacă l-ai făcut online, ai 14 zile la dispoziție. Dacă l-ai făcut in magazin, nu mai poți face nimic - > depui cererea de reziliere și plătești subvenția primita pentru telefon.
|
#3
Posted 29 April 2022 - 21:33
Nu se face asa ceva. Trebuia sa verifici înainte rețeaua în zonele tale de interes cu o cartela și după sa faci contract.
În rest... Ai mai sus ce e de făcut. VoLTE îl poți activa sunând la relații. |
#4
Posted 29 April 2022 - 21:33
In ce sens sa platesc subventia primita pentru telefon? Plata integrala a lui sau acea reducere? Intra la plata si abonamentul de voce?
|
#6
Posted 30 April 2022 - 01:17
Platesti si 18% din valoarea abonamentului pe lunile rămase
|
#7
Posted 30 April 2022 - 04:09
Pai la mine e fix invers, e mai bine cu vodafonu decat oranju... Dar sa revenim la problema ta, ai cateva zile in care poti rezilia, cum o zis cineva mai sus 14 zile, nu stiu exact cat. Daca trecut termenul acela, o sa iti bage taxa de reziliere, care e mai scumpa decat tot abonamentul pe 24 luni.
|
#8
Posted 30 April 2022 - 06:11
Nu se aplica alea 14 zile decat online, ceea ce nu cred ca e si cazul de fata. Se plateste telefonul la pret intreg , abonamentul pe o luna + eventualele reduceri ce apar pe factura cu reducere 100% sau 50% sau orice valoare ar fi, nicidecum o suma fixa de 18% x 24 luni sau alte minuni de genul asta, astea-s ilegale.
Oricum in final vei ajunge la concluzia ca era mult mai bine daca luai telefonul de la emag si faceai abonament separat la vodafone. Edited by modoran, 30 April 2022 - 06:11. |
#9
Posted 30 April 2022 - 08:35
Nu inteleg de ce va agitati,auziti ce a spus dupa ce greseste,este ”dispus” sa renunte la beneficiile oferite prin reducere
|
#10
Posted 30 April 2022 - 08:42
Mergi acolo unde ai facut portarea si vei primi cele mai bune raspunsuri, nu aici.
|
|
#11
Posted 30 April 2022 - 10:17
Nu platesti nici o taxa de reziliere.
Legea interzice orice taxe de reziliere. Cei de la vodafone o sa incerce sa te pacaleasca, dar tu trebuie sa ii ameninti cu anpc, apoi vor renunta la taxa. Trebuie insa sa platesti telefonul integral la pret umflat, pentru ca in realitate nu exista nici o reducere. |
#12
Posted 30 April 2022 - 10:31
Daca in contract e menționată taxa de reziliere, nu este ilegala. Patit cu Telekom, am facut și reclamație la ANPC, am primit raspuns nefavorabil si am platit taxa de reziliere
|
#13
Posted 30 April 2022 - 10:45
Legea nu interzice taxa de reziliere.
Legea mai degraba obliga operatorii sa fie mai specifici cu privire la taxele de reziliere in contracte. Daca ai semnat contract ai o copie, in acea copie cauta capitolul cu rezilierea si vezi ce scrie acolo. In mod normal va trebui sa platesti reducerile de care ai beneficiat ca urmare a incheierii contractului. Daca vrei, poti face portare in alta retea a numarului, apoi Vodafone va emite o factura de inchidere contract pe care tu daca o consideri nejustificat de mare (si care contravine contractului sau legii) o contesti la ei si ceri sa fie justa, daca nu cedeaza o poti contesta la ANPC, sau mai apoi in instanta. Depinde foarte mult de cine dai, chiar daca ai dreptate nu inseamna ca o sa ti se faca dreptate, nici macar in instanta. Totul depinde de toanele celui ce analizeaza situatia. |
#14
Posted 30 April 2022 - 11:48
Ce scrie in contract? Telefonul primit ce preț are și cat e reducerea pt că l-ai primit cu abonament?
Daca e primit gratis, trebuie să îl plătești. Ai totul scris in contract. mosto, on 30 aprilie 2022 - 10:45, said: . Totul depinde de toanele celui ce analizeaza situatia. |
#15
Posted 30 April 2022 - 13:27
krtyna, on 30 aprilie 2022 - 10:17, said:
Nu platesti nici o taxa de reziliere. Legea interzice orice taxe de reziliere. Cei de la vodafone o sa incerce sa te pacaleasca, dar tu trebuie sa ii ameninti cu anpc, apoi vor renunta la taxa. Trebuie insa sa platesti telefonul integral la pret umflat, pentru ca in realitate nu exista nici o reducere. Taxa de reziliere nu trebuie sa se refere la valoarea serviciilor neprestate, aia e partea ilegala. Se poate solicita, in schimb, subventia(=reducerea) acordata la dispozitiv. krtyna, on 30 aprilie 2022 - 10:17, said: Trebuie insa sa platesti telefonul integral la pret umflat, pentru ca in realitate nu exista nici o reducere. Si as aprecia daca ai inceta cu postari de genul asta care nu duc decat la polemici si flame. |
|
#16
Posted 27 October 2023 - 20:55
Salut, cum pot rezilia și eu abonamentul tatălui mei, care nu este deplasabil de câteva luni. Anul trecut mi-au zis ca i-au reînnoit abonamentul dar nu am nici un contract de la ei. Am fost in magazin sa le spun ca vreau sa reziliez contractul deoarece odată cu majorarea abonamentului plătește foarte mult. De la 15 lei cât plătea, acum a ajuns sa plătească 40-60 lei, am văzut ca tot baga diverse ajustări. La telefon cu retardatul de tobi nu pot rezolva nimic, in magazin vor sa vina beneficiarul, ceea ce este imposibil. Daca nu mai plătesc pur și simplu abonamentul ce se poate întâmpla?
|
#17
Posted 27 October 2023 - 21:24
@doio77 nu inceta plata fara sa denunti contractul pt. ca legal esti bun de plata facturile restante + penalizari plata intarziata.
Daca ai deja cont de administrare al contului MyVodafone trimite de pe adresa de mail asociata acestui cont ( cea pe care sunt trimise facturile ) o notificare/instiintare la adresa "[email protected]" in care le aduci la cunostinta ca in termen de 30 zile sa considere incheiata relatia contractuala dintre parti si numarul sa fie trecut pe prepay (evident mail-ul va fi trimis de tatal tau , titularul contului ) ; daca nu ai deja cont MyVdf fa-ti unul si continui cu ce am scris mai sus . Alternativ daca nu e neaparat ca operatorul sa ramana Vdf ( nu stiu care este situatia semnalului restului operatorilor la adresa tatalui tau ) poti face o portare a numarului catre un alt furnizor ; cererea de portare tine loc de nofificare (desi nu ar strica si un mail de adio in care sa le spui practic acelasi lucru ca si portarea ) diferenta fiind ca in cazul acesta evenimentele se vor desfasura mai rapid (Vdf nu prea mai poate incerca sa traga de timp) . Daca e ok portarea YOXO (al Orange ) e o optiune foarte buna (varianta 9 RON/luna ar trebui sa ii fie suficienta tatalui tau cred ) totul facandu-se din aplicatia de mobil si este un "abonament" cu termen de cate o luna deci nu vor avea acelasi comportament abuziv precum Vdf. . |
#18
Posted 27 October 2023 - 21:28
Ideea este ca abonamentul zic ei ca este făcut pe 2 ani, expira undeva în luna 10- 2024.
Ce este ciudat, daca ei zic ca a fost reînnoit în luna 10-2022, pana în luna mai, a anului curent plătea în jur de 15 lei, apoi din iunie a început sa plătească în jur de 38-40 lei, ceea ce mi se pare abuziv rau. Edited by doio77, 27 October 2023 - 21:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users