Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
MOBARTA.RO
Last Updated: Nov 14 2023 15:49, Started by
blackiesasha
, Apr 29 2022 10:47
·
8
#37
Posted 05 May 2022 - 12:38
Ieri am primit mai multe mailuri de la comerciant si unul de la platforma de plati. Pe scurt, au confirmat returnarea banilor in contul de unde s-a facut plata. Inca nu au aparut banii in cont dar presupun ca nu va fi nici o problema, cica dureaza in medie 3 zile. Pana la urma nu s-a intimplat teapa de care mi-era frica..exceptand faptul ca am stat cu niste bani blocati aproape 2 luni...ar trebui schimbat si numele topicului dar nu mai pot face asta.
Totusi, gestionarea intregii situatii de catre comerciant a fost dezastruoasa. Nu inteleg cum pot avea asemenea atitudine si pe urma se plang ca nu merge afacerea. Cand ii suni raspunde tot timpul aceeasi d-ra care nu stie nimic, niciodata, ea te atentioneaza ca doar isi noteaza ce doleante ai si transmite mai departe. Mai mentioneaza la urma ca vei fi contactat de cineva. Nu se intimpla acest lucru. Pe urma eu ii suspectez de minciuna de la inceput....adica ei nu au produsul in stoc....tu faci comanda si zice ca il produce si ti-l livreaza in 30 zile. Nu se intimpla asa, te mai amana o perioada cu tot felul de scuze pana cand te saturi si anulezi comanda si ceri banii inapoi. Trebuie sa dea banii inapoi ca altfel se aleg cu OPC pe cap. Si cu produsul care se presupune ca este in curs de fabricatie (daca ar fi adevarat acest lucru) ce face? De asta zic, eu cred ca produsul nu a fost dat in fabricatie niciodata, doar s-au folosit de banii mei cat de mult au putut. edit: deci am dreptate. M-am uitat acum pe site...la produsul care il comandasem au schimbat termenul de livrare din 30 in 60 zile. Edited by blackiesasha, 05 May 2022 - 12:46. |
#38
Posted 28 July 2022 - 10:25
buna tuturor, am si eu o problema cu o firma de mobila.
am comandat o canapea si un dresing. Pret 6500 lei din care am platit o mie avans . cu chitanta si bon fiscal. Pe nota de comanda nu mi au scris nici un termen de livrare , insa verbal mi au spus ca 3 saptamani. au trecut 8 , ii sun, iar la telefon ma ia la misto efectiv , ii intreb ce se intampla cu comanda mea si imi rade in nas , spune vai ce tragedie pentru dumneavoastra si mi inchide telefonul. Este inadmisibil asa ceva in 2022, pt asta trebuie intrat peste ei cu batele si rupti in doua. As intelege daca mi ar spune ca au o problema de vreun fel, dar ei ma iau la misto. Catre ce organ al statului sa ma intrept pt reclamatie ? OPC, Politie ? Vad ca este inselaciune pana la urma multumesc. |
#40
Posted 20 September 2022 - 19:32
Buna ziua. Am comandat si eu de la aceasta firma. Termenul de livrare era de 25-30 zile (specificat in timpul conversatiei telefonice, dar si prin email dupa plata avansului de 15%).
Dupa ce au trecut cele 30 de zile, am inceput sa ii sun. De fiecare data m-au amanat o saptamana. La ultima discutie i-am spus operatorului ca nu ii mai sun, ci ii reclam la ANPC si apoi anulez comanda. Am si trimis formularul la ANPC, apoi email la ei pentru anularea comenzii. La 15 minute dupa trimiterea email-ului am fost sunat de acelasi operator, care imi raspundea si inainte la apeluri. M-a mai amanat o saptamana, insa mi-a dat si numarul responsabilului cu transportul. L-am sunat si pe acesta din urma si mi-a confirmat livrarea pentru saptamana viitoare. Acum, ma tem ca implicarea asa-zisului responsabil pentru transport este doar inceputul unei noi perioade de amanari. A mai ajuns cineva in faza aceasta ? Daca da, s-a livrat pana la urma ? Sau mai tarziu ? Sau nu s-a livrat ? |
#41
Posted 27 September 2022 - 20:20
pmg1978, on 20 septembrie 2022 - 19:32, said:
Buna ziua. Am comandat si eu de la aceasta firma. Termenul de livrare era de 25-30 zile (specificat in timpul conversatiei telefonice, dar si prin email dupa plata avansului de 15%). Dupa ce au trecut cele 30 de zile, am inceput sa ii sun. De fiecare data m-au amanat o saptamana. La ultima discutie i-am spus operatorului ca nu ii mai sun, ci ii reclam la ANPC si apoi anulez comanda. Am si trimis formularul la ANPC, apoi email la ei pentru anularea comenzii. La 15 minute dupa trimiterea email-ului am fost sunat de acelasi operator, care imi raspundea si inainte la apeluri. M-a mai amanat o saptamana, insa mi-a dat si numarul responsabilului cu transportul. L-am sunat si pe acesta din urma si mi-a confirmat livrarea pentru saptamana viitoare. Acum, ma tem ca implicarea asa-zisului responsabil pentru transport este doar inceputul unei noi perioade de amanari. A mai ajuns cineva in faza aceasta ? Daca da, s-a livrat pana la urma ? Sau mai tarziu ? Sau nu s-a livrat ? Au trecut 2 luni de la comanda. Intarzierea a fost de o luna. |
#42
Posted 17 February 2023 - 09:36
Tocmai am luat si eu teapa de la aceasta firma. Si confirm, e TEAPA. Am platit inainte, deoarece am crezut ca sunt seriosi. Ei bine, NU sunt. Am comandat un pat de 3500 RON pe data de 18.01.2023 pe care l-am achitat integral. Pe site se dadea termen de livrare 3-5 zile. Am asteptat doua saptamani, apoi am sunat la ei. Am fost asigurata ca produsul vine vineri-sambata. Nu a venit in prima, a doua, sau a treia saptamana. M-au incurcat foarte tare, deoarece firma de mobila a fost acolo, si in functie de pat, trebuia sa-mi faca si noptierele. Deja e o mare teapa. Si ce oare au castigat ca m-au mintit ca vine patul, si au tras de timp trei saptamani? Credeau ca renunt la bani? Le-am facut si plangere la ANCP, ca eu nu mai pot astepta doua saptamani ca sa imi returneze banii, pentru ca deja sunt cu o luna in intarziere. Atata vreme cat produsul nu vine in termenii specificati de ei, nici dupa o intarziere de o luna, este o mare teapa.
Sunt pe un grup de oameni pagubiti de Mobarta. Unii dintre ei si-au primit banii. Unii inca nu. Exista o procedura, refuz la plata, prin care banca, in cazul in care se plateste prin banca, banca poate sa-ti scoata banii de la ei. Din ce am citit, e chiar eficienta. Edited by Dany_Darke, 21 February 2023 - 15:48. |
#43
Posted 23 February 2023 - 16:10
@ionutbuilescu
Notificările ca aceea pe care ați postat-o în raport se trimit pe email [email protected] sau prin poștă. Echipa de moderare nu se ocupă cu așa ceva. Nu uitați să atașați și dovezile pe care ați scris că le aveți. |
#44
Posted 27 February 2023 - 08:56
althea, on 23 februarie 2023 - 16:10, said:
@ionutbuilescu Notificările ca aceea pe care ați postat-o în raport se trimit pe email [email protected] sau prin poștă. Echipa de moderare nu se ocupă cu așa ceva. Nu uitați să atașați și dovezile pe care ați scris că le aveți. |
#45
Posted 27 February 2023 - 10:38
#46
Posted 06 March 2023 - 14:24
althea, on 27 februarie 2023 - 10:38, said:
Am scris cui: E un user nou care a citit topicul, dar nu a scris în el ci într-un raport de mesaj. |
|
#47
Posted 23 March 2023 - 12:31
oanabetianu, on 17 februarie 2023 - 09:36, said:
Tocmai am luat si eu teapa de la aceasta firma. Si confirm, e TEAPA. Am platit inainte, deoarece am crezut ca sunt seriosi. Ei bine, NU sunt. Am comandat un pat de 3500 RON pe data de 18.01.2023 pe care l-am achitat integral. Pe site se dadea termen de livrare 3-5 zile. Am asteptat doua saptamani, apoi am sunat la ei. Am fost asigurata ca produsul vine vineri-sambata. Nu a venit in prima, a doua, sau a treia saptamana. M-au incurcat foarte tare, deoarece firma de mobila a fost acolo, si in functie de pat, trebuia sa-mi faca si noptierele. Deja e o mare teapa. Si ce oare au castigat ca m-au mintit ca vine patul, si au tras de timp trei saptamani? Credeau ca renunt la bani? Le-am facut si plangere la ANCP, ca eu nu mai pot astepta doua saptamani ca sa imi returneze banii, pentru ca deja sunt cu o luna in intarziere. Atata vreme cat produsul nu vine in termenii specificati de ei, nici dupa o intarziere de o luna, este o mare teapa. Sunt pe un grup de oameni pagubiti de Mobarta. Unii dintre ei si-au primit banii. Unii inca nu. Exista o procedura, refuz la plata, prin care banca, in cazul in care se plateste prin banca, banca poate sa-ti scoata banii de la ei. Din ce am citit, e chiar eficienta. Si eu sunt un tepuit al acestei asa zise firme. Am comandat o piesa de mobilier care aparea pe site a fi in stoc, m-au sunat dupa comanda ca de fapt piesa din stoc are defecte (MINCIUNA) si ca dureaza 2 saptamani livrarea unei alte piese. Au trecut 2, 3, 4 saptamani, dupa ce am vazut ca o lungesc si nu livreaza nimic iar la telefon nu imi dadeau nicio informatie, am anulat comanda. Abia atunci a venit surpiza: nu vor sa imi dea banii inapoi. O lalaie cum ca mi-i dau, dar nu se intampla nimic. au trecut saptamani bune de atunci. E clar ca sunt mari TEPARI, iau bani de la oameni, nu ii returneaza si nici nu livreaza bunurile. Intre timp am cautat mai multe info despre ei si am ajuns la site-ul portal.just.ro unde se vede ca au procese pe rol cu multi fosti clienti, dar si cu ANPC-ul. TEPARI de meserie. Edited by althea, 23 March 2023 - 12:42. |
#48
Posted 28 March 2023 - 17:02
Cei păcăliți de acest asa zis comerciant (Redlack Prod SRL este numele firmei, mobarta este numele comercial al siteului) scrieți la vivre și emag și spuneti-le ce tepari sunt. Se pare ca vând si prin vivre și emag, deși sunt curios dacă chiar vand ceva, sau tot modelul lor de afaceri este sa ia bani in avans pe care sa nu ii mai returneze. Nu înțeleg cum asa 2 mari și cunoscute platforme se încurcă cu o firma asa neserioasa, dar poate încă nu au aflat cât de marlani sunt. Și bineînțeles reclamatie la protecția consumatorului. În plus, cum spunea cineva mai sus, s-ar putea sa aibă ceva șanse și o plângere penală pentru înșelătorie, trebuie discutat cu un jurist.
|
#49
Posted 04 April 2023 - 16:14
Mda, imi pare rau ca am descoperit acest site (si alte informatii) prea tarziu. Si eu mi-am luat teapa clasica de la acesti mobarta, adica comandat, platit, nu am primit nimic, nici macar banii inapoi... Mi-am furat-o pt ca am vazut ca vand si prin emag si am crezut ca sunt seriosi. Dar pe emag aveau preturi mai mari si am zis sa comand direct de pe site-ul lor.
Abia dupa ce am vazut ca nu imi ramburseaza banii am inceput sa caut informatii despre ei. Si m-am ingrozit. Si de ce scrie lumea de ei si mai ales de cat de prost am fost sa platesc inainte de livrare niste tepari. Dar na, nu te gandesti mereu ca cei din jurul tau vor sa te fure. Acum insa suflu si in iaurt Eu mi-am recuperat banii prin refuzarea tranzactiei la banca, am avut oarecum "noroc" ca am platit cu cardul si banca a fost foarte ok si mi-a rezolvat favorabil solicitarea. Altfel, cu mobarta nu am reusit sa ii conving sa-mi returneze banii. Am auzit ca administratorul firmei, Ionut Cristian Builescu, este blogger de vacante. Normal, cand te plimbi prin vacante pe banii altora cred si eu ca e misto. Trebuie neaparat sa te si lauzi cu asta... M-am convins pe pielea mea ca sunt mari tepari, iar cand am mai vazut din comentariile oamenilor pe net ca inseala pe banda rulanta mi-a fost clar. Oricum am facut si plangere la ANPC, inca nu am primit raspuns, astept. Scria cineva aici de plangere la politie, ma gandesc serios sa fac si asta. Plus, un info la emag si vivre, poate nu ar strica sa stie si ei cu cine "colaboreaza". Cei care ati platit cu cardul, faceti refuz la plata la banca si reclamatie la ANPC neaparat. |
#50
Posted 29 April 2023 - 10:09
Mi-am primit banii pe 11 Aprilie, prin procedeul de refuz la plata cu Banca Transilvania. La Politie mi s-a spus ca cel mai bine ar fi sa imi retrag plângerea. Probabil ca ANPC va Închide cauza, deoarece “mi-am recuperat prejudiciul”. Eu consider ca am recuperat doar o parte din prejudiciu, deoarece piesa de mobilier era pentru un apartament de închiriat si am avut o luna de întârziere. Iar persoanele care lucrează la call Center ul Mobarta sunt deosebit de enervante. In concluzie: feriți-va de Mobarta!! Sunt niste țepari. Iar in România, se pare ca poti da Tepe mult si bine, fără consecințe.
|
#51
Posted 27 June 2023 - 09:26
Bună ziua tuturor,
În calitate de manager al companiei Mobarta, mă simt obligat să răspund la mesajul de mai sus pentru a clarifica câteva lucruri. Înțelegem cât de frustrant poate fi să întâmpini întârzieri în livrare, mai ales când planifici alte activități în jurul acesteia. În primul rând, vreau să vă asigur că obiectivul nostru primar este satisfacția clientului și ne străduim să îndeplinim promisiunile făcute. În cazul de față, dacă termenul de livrare comunicat nu a fost respectat, regretăm profund și ne cerem scuze. Totuși, acuzația că am recurge la înșelăciune sau „teapă” nu este una corectă. Ne-am confruntat cu o serie de provocări în lanțul de aprovizionare de materie prima, provocate de situații neprevăzute, precum întârzieri în importuri sau probleme la furnizori. Acestea sunt probleme cu care se confruntă multe companii în industria mobilierului și care, din păcate, sunt în afara controlului nostru. În ceea ce privește returnarea banilor, politica noastră este clară și corectă. În cazul în care nu putem îndeplini promisiunea noastră, rambursarea sumei plătite se face fără niciun impediment. Înțeleg că acest proces poate dura ceva timp, dar asigurăm pe toată lumea că nu reținem în mod nejustificat banii clienților noștri, sa stiti ca noi am returnat banii unde a fost facuta solicitare, nu ANPC-ul si nici bancile. De asemenea noi avem posibilitatea de a achita la livrare, nu avem nici cea mai mica intentie de a pastra un avans de 15%, care se cere doar la produsele personalizate pe comanda. Continuând, aș dori să subliniez că Mobarta rămâne unul dintre liderii industriei de mobilier din România în ceea ce privește raportul calitate-preț. Obiectivul nostru principal este de a furniza produse de înaltă calitate. În încheiere, aș dori să subliniez că noi, la Mobarta, luăm în serios orice feedback primit și că apreciem sinceritatea și directitudinea dumneavoastră. Ne străduim să îmbunătățim în permanență serviciile noastre și așteptăm cu nerăbdare să rezolvăm orice nemulțumire ați putea avea. Cu o cifră de afaceri de câteva milioane de euro pe an și o bază de clienți care se numără în mii, putem afirma cu încredere că am servit cu succes nevoile a numeroși clienți. Vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare. Cu respect, Iulian Mitrea Manager, Mobarta Grup ( SC MOBARTA ONLINE , SC MOBARTA PROD, SC REDLACK PROD SRL) |
|
#52
Posted 04 July 2023 - 13:56
iulianmitrea, on 27 iunie 2023 - 09:26, said: Edited by althea, 04 July 2023 - 16:00. |
#53
Posted 08 November 2023 - 14:51
#54
Posted 13 November 2023 - 14:43
mhro, on 08 noiembrie 2023 - 14:51, said:
Buna ziua, Ma simt obligat sa raspund si la acest mesaj si sa va explic situatia. Clientul a comandat cateva piese de mobilier, sunt anumite colectii care sunt integral din lemn masiv si anumite piese care contin si elemente de pal furniruit, mdf vopsit. Nemultumirea lui a fost ca produsele comandat nu erau INTEGRALE din lemn, am ajuns la intelegerea de a i se returna 30% din comanda, a primit suma ceruta. Ulterior dupa ce si-a primit banii, si s-a vazut cu "sacii in caruta", s-a hotarat sa mai scrie cate ceva. Produsele respective s-au modificat si am scris fiecare component ce material contine. Unde este teapa? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users