Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Pen insulina, problema

Asus x515ea-bq1832

Variatie debit acm
 Recomandare AC portabil, pompa de...

problema interesanta (intrebare i...

subtitrare BS PLAYER

Factura uriasa de peste 70.000 le...
 Retragere la Mama Natura

Problema invertor/baterii 3kwh/24...

Premiera „Megastructuri: Sp...

Polo in trei pistoane
 Filmari vechi 3qp.se mai pot imbu...

Aer conditionat fara flux de aer.

Se va schimba paradigma industria...

certificat retinut-cuaciuc uzat
 

teapa mobila MOBARTA.RO

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,355
  • Înscris: 21.01.2013

View Postdorin_2k, on 29 aprilie 2022 - 12:16, said:

Ai pe mail macar factura și contractul? E undeva scris termenul de livrare?
nu exista nici un contract scris. De fapt la nici o comanda online nu se primeste un contrcat. Insasi comanda online este un contract incheiat la distanta. Eu asa stiu.
Termenul de livrare este mentionat public pe site. Pe mail am confirmarea lor ca au primit comanda, confirmarea de plata. Ceea ce se primeste in mod normal in urma unei comenzi online.

#20
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,707
  • Înscris: 01.12.2001
Cum dovedește la banca că nu a primit produsul? Nu arata factura sau AWB? ;)
Așa ar face toți: ar cere refuz la plata că nu au primit produsul.
Însă....nu e așa.

#21
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 17,835
  • Înscris: 18.12.2007

View Postblackiesasha, on 29 aprilie 2022 - 12:31, said:

nu exista nici un contract scris. De fapt la nici o comanda online nu se primeste un contrcat. Insasi comanda online este un contract incheiat la distanta. Eu asa stiu.
Termenul de livrare este mentionat public pe site. Pe mail am confirmarea lor ca au primit comanda, confirmarea de plata. Ceea ce se primeste in mod normal in urma unei comenzi online.

Si tot pe site se mentioneaza ca pentru comenzile care contin produse ce nu sunt in stoc termenul de livrare se va comunica la plasarea comenzii.
Intrebarea era cum demonstrezi ca ti-au comunicat 30 de zile ca termen?

Mai ia legatura cu ei si spune-le ca urmeaza sa faci plangere la ANPC daca nu iti returneaza banii.

#22
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,355
  • Înscris: 21.01.2013
Si eu am dubii ca s-ar rezolva asa cu banca. Am sa incerc un telefon la clienti dar nu-mi pun sperante.

View PostAlexEn, on 29 aprilie 2022 - 12:38, said:

Si tot pe site se mentioneaza ca pentru comenzile care contin produse ce nu sunt in stoc termenul de livrare se va comunica la plasarea comenzii.
Intrebarea era cum demonstrezi ca ti-au comunicat 30 de zile ca termen?

Mai ia legatura cu ei si spune-le ca urmeaza sa faci plangere la ANPC daca nu iti returneaza banii.
pe logica asta, ei cum demonstreaza ca mi-au comunicat un termen de livrare mai mare?
Cum am mai zis, orice termen neprecizat in mod clar se interpreteaza in favoarea clientului.
Plangere la ANPC oricum fac. Azi n-au vrut sa raspunda la telefon. Mai astept cateva zile, poate se intimpla minunea.

#23
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 17,835
  • Înscris: 18.12.2007
E cuvantul tau impotriva cuvantului lor.
Cu banca nu stiu daca ai ce rezolva.

Nu le mai da telefoane, trimite-le mail ca sa ramana dovada ca ai incercat sa ii contactezi in vederea rezolvarii amiabile.

#24
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,355
  • Înscris: 21.01.2013
Bine punctat....mailul ramane ca si dovada.

#25
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,518
  • Înscris: 08.02.2011
Nici nu conteaza daca au trecut alea 30 de zile, din moment ce le-ai comunicat decizia de renuntare, nici nu trebuie vreun motiv. Mobilaa asta nu cred ca-i personalizata ca sa nu poti renunta, altfel nu acceptau ei printre altele plata ramburs.

Nu raspund nimic, contactezi anpc, la banca e posibil sa te coste refuzul de plata.

#26
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 22.11.2009

View Postblackiesasha, on 29 aprilie 2022 - 12:53, said:

Bine punctat....mailul ramane ca si dovada.
Pai nu pe mail le-ai trimis ca vrei returnarea banilor ptr nerespectarea termenelor contractuale?
Asa ai spus mai inainte. Daca nu ai primit raspuns la acel mail este suficient ptr plangere la ANPC.
Pe cale amiabila se rezolva doar erori, exceptii, in general lucruri neintentionate, nu tepe si nerespectarea conditiilor contractuale si a legilor in vigoare.

Edited by Cr1spy, 29 April 2022 - 13:24.


#27
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,397
  • Înscris: 01.08.2006
Poate nu o fi teapa, dar cand cineva nu da niciun raspuns, nu raspunde la telefon sau email, mi se pare ca renunta la dreptul de prezumtie. Mai pot intelege o intarziere, alaturi de niste raspunsuri clare. Si tacerea e un raspuns.
Fa reclamatie la OPC si se va rezolva. Asa e si cel mai usor sa primesti banii inapoi, nu cred ca banca se complica sa iti dea banii din propria putere, fiindca nu e treaba lor sa judece ca ai primit teapa sau nu.

Edited by bai3tzash, 29 April 2022 - 13:53.


#28
bluesnake

bluesnake

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,512
  • Înscris: 22.11.2006
Nu e neaparat teapa. O prietena a dat comanda de o canapea de 10.000 de lei, platita - din Noiembrie 2021, si abia de cateva zile o are. Tot asa, termen 30 de zile. Ba a fost Craciun, ba pandemie, ba razboi si nu vin materiale. Pana la urma a venit. Dar a trebuit multa rabdare.

#29
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,355
  • Înscris: 21.01.2013

View PostCr1spy, on 29 aprilie 2022 - 13:23, said:

Pai nu pe mail le-ai trimis ca vrei returnarea banilor ptr nerespectarea termenelor contractuale?
Asa ai spus mai inainte. Daca nu ai primit raspuns la acel mail este suficient ptr plangere la ANPC.
Pe cale amiabila se rezolva doar erori, exceptii, in general lucruri neintentionate, nu tepe si nerespectarea conditiilor contractuale si a legilor in vigoare.

ba da , pe mail am trimis ieri. Nu am primit nici un raspuns inca.

#30
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 22.11.2009

View Postbluesnake, on 29 aprilie 2022 - 14:49, said:

Nu e neaparat teapa. O prietena a dat comanda de o canapea de 10.000 de lei, platita - din Noiembrie 2021, si abia de cateva zile o are. Tot asa, termen 30 de zile. Ba a fost Craciun, ba pandemie, ba razboi si nu vin materiale. Pana la urma a venit. Dar a trebuit multa rabdare.
Ba ce bine este sa ne dea clientii (pardon, fraierii) credit 6 luni, fara nicio dobanda, nu?
Dar voi nu numiti asta tepe, nu? Fiindca sunteti invatati prost, de aceea.

Edited by Cr1spy, 29 April 2022 - 15:49.


#31
bai3tzash

bai3tzash

    Membru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,397
  • Înscris: 01.08.2006
Habar nu am, dar se poate si criza mondiala de tot felul de marfuri, cauzata de Covid, acum de razboi, sa contribuie la unele chestii. Parca din Rusia importa Romania cel mai mult lemn. Poate acum sunt limitari, goluri in distributie, etc.
Nu orice e teapa. Dar ar putea sa spuna clar cauzele, sa stea lumea linistita sau sa dea alternative.

Edited by bai3tzash, 29 April 2022 - 15:51.


#32
Cr1spy

Cr1spy

    Pixie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 22.11.2009
Se poate, dar se poate si sa fie returnata suma retinuta.

#33
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,355
  • Înscris: 21.01.2013
Exact, asta e si parerea mea. Nu sunt absurd. Chiar i-am pasuit 1 saptamana, au zis ca au fost oamenii liberi cu ocazia sarbatorilor pascale. Ca dupa ce a trecut si saptamana aia sa nu mai raspunda la telefon si mail.

#34
Namidee

Namidee

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 534
  • Înscris: 02.06.2021

View Postabac, on 29 aprilie 2022 - 11:51, said:

Acum cativa ani se discuta aprins de ce nu va avea niciodata Amazon intrare si succes in Romania: pentru ca niciun roman nu e dispus sa plateasca in avans, toti vor plata ramburs.

Se pare ca argumentul asta s-a prabusit.

1. Nu gasesc nici un avantaj in a plati in avans. In vremuri aglomerate, intotdeauna am primit mai repede comenzile cu plata la livrare.
2. Nu ma expun riscului de a comanda ceva, poate nu e pe stoc, poate orice altceva si stau sa alerg dupa bani.
3. Nu.i.chiar fair-play, dar poate ma razgandesc.
4. Nu stau sa mai caut motive, ca sigur mai gasesc :)

Traim in Romania, ne adaptam/evoluam :)

#35
the_renegade

the_renegade

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 24.06.2021

View PostCr1spy, on 29 aprilie 2022 - 12:28, said:

In strainatate si daca un produs are alt pret la raft decat la casa, ti se returneaza si banii integral si produsul.
Doar diferenta de bani intre pretul de la casa si cel de pe raft. Nu suma integrala, nu iti face cadou produsul.

View Postblackiesasha, on 29 aprilie 2022 - 12:03, said:

Adica sa zic bogdaproste mai pe romaneste.

Adica vanzatorul a ramas fara produs si fara bani. Amazon e miere pentru cumparatori si ciuma pentru vanzatori. Din pacate vanzatorii nu au prea multe alternative.

#36
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,355
  • Înscris: 21.01.2013

Vizualizare mesajthe_renegade, pe 29 aprilie 2022 - 23:42, a scris:


Adica vanzatorul a ramas fara produs si fara bani. Amazon e miere pentru cumparatori si ciuma pentru vanzatori. Din pacate vanzatorii nu au prea multe alternative.

Nu stiu cine a ramas fara bani. Cert este ca mi s-a intimplat asta de cateva ori. Cine face comenzi pe Amazon stie ca primeste un termen maxim de livrare. Daca nu primesti produsul pana atunci, mai cer un ragaz de cateva zile. Daca tot nu primesti produsul si dupa acel ragaz, vei primi toata suma inapoi. Asta inseamna seriozitate. Asta inseamna sa respecti un client. Si asta duce la increderea de a plati total in avans produsele comandate. Si de fapt nu le platesti chiar in avans...am constatat ca dupa ce faci comanda iti blocheaza suma pe card, dar o retrag aproximativ in perioada cand ar trebui sa ajunga produsele la tine. Cam asa am constatat eu dupa sute de comenzi pe Amazon, varianta germania si marea britanie in principal.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate