Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Incompatibilitate tv cu profilul operator CI+ Orange si alte cateva intrebari
Last Updated: Apr 12 2024 17:16, Started by
acbaracuda
, Apr 25 2022 21:00
·
0
#1
Posted 25 April 2022 - 21:00
Salut! Mi-am pus de vreo 2 luni TV digital DVB-C de la Orange prin FTTH, la toate TV cu card CI+ si am cateva intrebari. Pe 2 televizoare Samsung, totul merge ok. Detecteaza profilul operatorului ("Orange Romania Cable" parca) si lista de canale se actualizeaza singura cand apar modificari.
Problema e la un al treilea TV, tot Samsung (ue40d6100sw), de prin 2011 care aparent nu suporta functia de profil operator si trebuie sa caut canalele manual de fiecare data cand apar modificari. Asta nu ar fi neaparat o mare problema daca le-ar si gasi pe toate. Ba gaseste 158, ba 160 si ceva, ba 172 si ori imi lipseste un Orange Sport, ori Discovery, ori diferite alte canale. Legat de profilul operator, din cate am inteles de pe net, problema ar fi versiunea de CI+ suportata de TV. Chestia e ca nu eram acasa personal cand au instalat serviciile. Daca eram, mai vedeam unele chestii de la ei, mai puneam o intrebare. In cazul asta am cateva intrebari catre voi la care va rog sa ma ajutati cu cateva raspunsuri. Vreau ca inteleg care-i treaba cu TV meu si cu protocolul asta CI+. 1. De ce oare nu imi gaseste toate canalele? E normal asa ceva? Am incercat diverse setari, inclusiv sa bag parametri manual gasiti de la celalalt TV. 2. Cum e cu compatibilitatea asta cu profilul operator? Tine doar de versiunea de CI+ sau si de modelul/marca TV? Sa zicem ca vreau sa imi iau TV maine, la ce ar trebui sa ma uit? 3. La ceilalti provideri de TV care nu folosesc acel profil operator de pe card ca si Orange cum sta treaba? Se actualizeaza lista automat sau trebuie cautata la o anumita perioada de timp? Sincer, ma bate gandul sa sun la serviciul clienti si sa cer inlocuirea cardului cu decodor pentru acest TV. |
#2
Posted 25 April 2022 - 21:18
Salvezi lista pe stick pe un tv ce e ok și o importi pe tv cu probleme. Daca faci asta o data pe luna e suficient. Sau când vezi că apar/dispar posturi.
Fiind toate Samsung merge fara probleme |
#3
Posted 25 April 2022 - 21:26
Am incercat sa fac asta de pe un TV pe asta si spune ca nu e compatibila sau invalida parca. ¯\_(ツ)_/¯ . Voi mai incerca totusi maine o data.
Edited by acbaracuda, 25 April 2022 - 21:26. |
#4
Posted 25 April 2022 - 21:31
acbaracuda, on 25 aprilie 2022 - 21:00, said:
3. La ceilalti provideri de TV care nu folosesc acel profil operator de pe card ca si Orange cum sta treaba? Se actualizeaza lista automat sau trebuie cautata la o anumita perioada de timp? Cel mai bine in cazul tau este sa iti iei decodor. Din cate stiu, Orange are (si) decodoare Samsung, si telecomanda are buton pentru inchiderea/deschiderea televizorului, deci nu cred ca va trebui sa te complici cu 2 telecomenzi. dorin_2k, on 25 aprilie 2022 - 21:18, said:
Salvezi lista pe stick pe un tv ce e ok și o importi pe tv cu probleme. Daca faci asta o data pe luna e suficient. Sau când vezi că apar/dispar posturi. Fiind toate Samsung merge fara probleme |
#5
Posted 25 April 2022 - 21:51
novotab51, on 25 aprilie 2022 - 21:31, said:
Cel mai bine in cazul tau este sa iti iei decodor. Din cate stiu, Orange are (si) decodoare Samsung, si telecomanda are buton pentru inchiderea/deschiderea televizorului, deci nu cred ca va trebui sa te complici cu 2 telecomenzi. Ar fi fain dar e asa. Totusi nu ma deranjeaza neaparat o alta telecomanda in plus. Apas deja pe 2 telecomenzi cand pornesc TV si Soundbar-ul (face fite cateodata si nu se deschide cu TV). Ce mai e si o a treia. ) |
#6
Posted 25 April 2022 - 22:57
acbaracuda, on 25 aprilie 2022 - 21:00, said:
.... Problema e la un al treilea TV, tot Samsung (ue40d6100sw), de prin 2011 care aparent nu suporta functia de profil operator si trebuie sa caut canalele manual de fiecare data cand apar modificari. Asta nu ar fi neaparat o mare problema daca le-ar si gasi pe toate. Ba gaseste 158, ba 160 si ceva, ba 172 si ori imi lipseste un Orange Sport, ori Discovery, ori diferite alte canale .... 1. De ce oare nu imi gaseste toate canalele? E normal asa ceva? Am incercat diverse setari, inclusiv sa bag parametri manual gasiti de la celalalt TV. Nu gaseste toate canalele atunci cand sunt probleme cu: - calitatea semnalului (poti verifica in meniul tv-ului) - cablu, mufe de slaba calitate, conexiuni imperfecte. Referitor la setari, poti avea rezultate diferite in functie de tara aleasa, de preferat mod de cautare complet , tara - altele. Edited by costeld69, 25 April 2022 - 23:11. |
#7
Posted 26 April 2022 - 07:55
acbaracuda, on 25 aprilie 2022 - 21:00, said:
1. De ce oare nu imi gaseste toate canalele? E normal asa ceva? Am incercat diverse setari, inclusiv sa bag parametri manual gasiti de la celalalt TV. ai incercat si "cautare oarba"? 2. Cum e cu compatibilitatea asta cu profilul operator? Tine doar de versiunea de CI+ sau si de modelul/marca TV? Sa zicem ca vreau sa imi iau TV maine, la ce ar trebui sa ma uit? posibil sa nu fie versiunea de CI a tv-lui (mai veche) compatibila 100% cu ce-a a operatorului 3. La ceilalti provideri de TV care nu folosesc acel profil operator de pe card ca si Orange cum sta treaba? Se actualizeaza lista automat sau trebuie cautata la o anumita perioada de timp? toti operatori au un "profil operator" - asa se asigura compatibilitate CI+ cu semnalu tv (canale codate, actualizari, PPV etc..); iar noile televizoare vin cu profilu operatorului integrat in soft-ul tv-lui |
#8
Posted 26 April 2022 - 08:53
La Vodafone trebuie sa alegi profilul UPC, că de un an au trecut la V.
|
#9
Posted 26 April 2022 - 09:16
La punctul 2.
La televizoare este trecut la marea majoritate faptul că au card de tip CI+. Modelele mai vechi aveau doar CI. Orange cere pentru cardurile sale ca televizorul să fie de tip CI+. Dar pe site-ul Orange este și o listă cu televizoarele care sunt compatibile cu cardurile lor. Ar trebui să verifici această listă. În cazul meu televizoarele Samsung de generație MU, NU, TU îmi merg perfect, dar am o tigaie de la Horizon pentru bucătărie care îmi face probleme. Cam la două trei porniri televizorul se blochează și nu mai schimbă programul sau volumul iar soluția este să îl scot din priză. Soluția este să schimbi cardul cu receiver și aia e. Attached FilesEdited by craciuncostel, 26 April 2022 - 09:18. |
#10
Posted 26 April 2022 - 09:57
craciuncostel, on 26 aprilie 2022 - 09:16, said:
La televizoare este trecut la marea majoritate faptul că au card de tip CI+. Modelele mai vechi aveau doar CI. Orange cere pentru cardurile sale ca televizorul să fie de tip CI+. Dar pe site-ul Orange este și o listă cu televizoarele care sunt compatibile cu cardurile lor. Ar trebui să verifici această listă. initiator - si ar mai fi o varianta sa vezi daca ai ultimul update de firmware la tv - poate rezolva problema ta Edited by STARTREK1, 26 April 2022 - 09:57. |
|
#11
Posted 26 April 2022 - 10:49
Am încercat și cu update-ul de software ieri. Nu a schimbat nimic. De asemenea, am mai încercat o data acum și cu transferul de lista și tot îmi spune ca e invalida…
|
#12
Posted 26 April 2022 - 13:03
Verifici cu ChanSort ce tip de fișier exportă tv cu probleme.
Tot cu ChanSort, preiei un fișier de pe TV-ul ce merge, apoi îl exporți in formatul necesar |
#13
Posted 26 April 2022 - 14:25
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri. Am sunat pana la urma la Orange și au venit chiar azi și mi-au schimbat cardul cu un receiver. Prea mare bătaie de cap sa iau sa convertesc liste de fiecare data.
Din păcate nu e Samsung, dar nu-i problema. Nu mă deranjează neaparat telecomanda. Partea buna e ca acum se schimba canalele instant și nu mai durează vreo 2 secunde de fiecare data. |
#14
Posted 12 April 2024 - 17:16
craciuncostel, on 26 aprilie 2022 - 09:16, said:
am o tigaie de la Horizon pentru bucătărie care îmi face probleme. Cam la două trei porniri televizorul se blochează și nu mai schimbă programul sau volumul iar soluția este să îl scot din priză. Soluția este să schimbi cardul cu receiver și aia e. Am un TV Toshiba 32AV934G vechi, am reinoit abonamentul de la Telekom la Orange si au schimbat cardul CI+, totul a mers ok inclusiv HBO, dupa o luna i-am facut update la interfata, am mai umblat prin meniul TV-ului la Canale Digitale si de atunci pe posturile digitale se blocheaza tv-ul dupa cateva minute, imaginea si sunetul sunt ok, dar nu mai pot schimba canalul sau sunetul, practic telecomanda nu mai functioneaza si solutia e sa il scot din priza. Am resetat TV-ul si am scanat din nou, am resetat CI+ si tot la fel. Pe canalele analogice nu sunt probleme, cand comut pe digital si schimb canalele se blocheaza tv-ul dupa cateva minute, nu pot schimba canalul si telecomanda nu mai functioneaza, desi sunetul si imaginea pe canalul respectiv sunt ok. Mi se pare ciudat ca si fara cardul CI+ introdus in tv, dupa un timp se blocheaza tv-ul pe canalele digitale, pe analogic este ok. Acum o saptamana nu aveam problema asta. A schimbat Orange ceva? Probabil TV-ul nu este Full-hd sau sunetul Dolby Digital il blocheaza sistemul. Aveti o solutie? nu as vrea sa schimb cardul CI+ cu un setbox Edited by silvc, 12 April 2024 - 17:20. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users