Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Lamai pierdut?

Pareri Combina frigorifica Candy

Cum se poate propune o lege noua ...
 Vreau sa devin programator, insa ...

Zvon: TVA 19% din nou pentru locu...

Samsung Galaxy Tab S7+ lag

Ventilator
 UPB- Facultatea de Inginerie Indu...

achizitionare anvelope de vara ca...

Pompa fantana alimentata cu panou...

Decizie grea
 Cum a dat Kia Romania teapa la su...

Recomandare Cuptor Electric (Mini)

Customizare laptop ROG Strix G15

Roam like at home – Tarife ...
 

Factura umflata Engie

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 28.06.2006
E vorba despre factura la gaze, deci indexul este citit manual si fac ei (in teorie) citirea la 3 luni.
Luna trecuta au citit ei index-ul (care nu se poate corecta decit in sus) si au bagat o valoare muuult peste ce arata contorul. Probabil ca nici nu au facut citirea, pur si simplu au bagat o valoare si gata.
Le-am facut reclamatie si peste citeva zile primesc raspuns ca o sa mai intirzie, ca sint multe sesizari. Cred si eu, probabil au facut asta in masa.

Nu imi fac mari sperante ca vor corecta ceva, pentru ca a trecut aproape o luna de la reclamatie, deci unde as putea sa ii reclam mai departe? Contractul e facut pe persoana fizica.

#2
Maryus89

Maryus89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 606
  • Înscris: 02.05.2008
Poti sa iti faci cont pe engie si sa introduci singur indexul...de unde citire la 3 luni?
Eu n-as plati factura si as astepta sa faca corectia. Daca vezi ca expira perioada de plata a facturii faci si o reclamatie la ANRE.

Edited by Maryus89, 23 April 2022 - 21:01.


#3
Sef-chenko

Sef-chenko

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,276
  • Înscris: 17.04.2006
ANPC

#4
DrStalker

DrStalker

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 01.01.2018
Si mie mi-au făcut la fel…Reclamatie la ei pe site (formular de contact), specificat indexul real si după ce a expirat plata facturii initiale mi-au emis alta, soldul final find negativ. Asteaptă până expiră data plății, specifică indexul real și în mod normal ar trebui să se rezolve. Dacănu, ANPC.

#5
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,724
  • Înscris: 01.12.2001
Plătești mai puțin, faci un calcul. Vor emite o factura storno.
Trimite indexul lunar (dacă au aceasta facilitate).

Totusi: ce înseamnă index citit manual?

#6
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,996
  • Înscris: 26.11.2001
La Engie eu nu pot trimite direct Index in sistemul lor, pt ca... Engie

Trebuie sa trimit index in sistemul Distribuitorului, in cazul meu Premier Energy, iar ei il dau mai departe.

Da email catre ei si ataseaza poza in care sa se vada index si serie contor.

Edited by Courage, 23 April 2022 - 21:32.


#7
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 28.06.2006

View PostMaryus89, on 23 aprilie 2022 - 21:00, said:

Poti sa iti faci cont pe engie si sa introduci singur indexul...de unde citire la 3 luni?
Eu n-as plati factura si as astepta sa faca corectia. Daca vezi ca expira perioada de plata a facturii faci si o reclamatie la ANRE.

Am cont, de-aia am zis ca indexul nu se poate introduce decit cu o valoare mai mare decit cea existenta deja.
Deocamdata nu e platita factura.

View PostDrStalker, on 23 aprilie 2022 - 21:11, said:

Si mie mi-au făcut la fel…Reclamatie la ei pe site (formular de contact), specificat indexul real si după ce a expirat plata facturii initiale mi-au emis alta, soldul final find negativ. Asteaptă până expiră data plății, specifică indexul real și în mod normal ar trebui să se rezolve. Dacănu, ANPC.

Si eu am facut reclamatie.
Deci nu ai platit factura, inteleg?

#8
_Claudiu_

_Claudiu_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,489
  • Înscris: 05.09.2013
edit, s-a clarificat mai sus.

Edited by _Claudiu_, 23 April 2022 - 21:43.


#9
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 28.06.2006

View Postdorin_2k, on 23 aprilie 2022 - 21:20, said:

Trimite indexul lunar (dacă au aceasta facilitate).

Totusi: ce înseamnă index citit manual?

Am facut asta, in perioada cind ma notifica ei.
Manual inseamna ca fiind contor de gaze, nu stie sa trimita index-ul singur (cum face contorul de curent).

View PostCourage, on 23 aprilie 2022 - 21:32, said:

La Engie eu nu pot trimite direct Index in sistemul lor, pt ca... Engie

La mine se poate, dar aparent nu ajuta foarte tare.

View Post_Claudiu_, on 23 aprilie 2022 - 21:42, said:

edit, s-a clarificat mai sus.

Ba apare, doar ca o data la 3 luni cica fac ei citirea si introduc ei ce valori vor.

#10
Leo2006

Leo2006

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,211
  • Înscris: 30.08.2006
La mine in fiecare luna adauga inca 50% in plus fata de cat dau eu. M-am obisnuit. Imi face pe factura regularizarea si baga iar 50% in plus. Practic noi toti ii creditam cu un avans de 50% lunar sau chiar mai mult.

#11
ccristyan

ccristyan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 909
  • Înscris: 17.03.2014
1- orice factura poate fi contestata, poti face asta foarte usor printr-un email (vad ca ai facut deja)
2- termenele de plata se suspenda pana la solutionarea contestatiei, nu esti obligat sa platesti pana primesti raspuns la sesizare
3- o sa iti corecteze factura, asteapta raspunsul lor.


Daca nu ai rabdare, poti face o sesizare la ANRE, iti vor raspunde in fix 30zile printr-o instiintare catre engie prin care ii obliga sa iti solutioneze sesizarea in 7-14zile.

Edited by ccristyan, 23 April 2022 - 22:08.


#12
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 113,038
  • Înscris: 07.02.2003

Vizualizare mesajCourage, pe 23 aprilie 2022 - 21:32, a scris:

La Engie eu nu pot trimite direct Index in sistemul lor, pt ca... Engie
La mine merge, al doilea meniu.

Attached File  engie index 2022-04-23 233808.jpg   31.88K   42 downloads

Vizualizare mesajundesignus, pe 23 aprilie 2022 - 20:37, a scris:

E vorba despre factura la gaze, deci indexul este citit manual si fac ei (in teorie) citirea la 3 luni.
Fac 2 citiri, la 6 luni, regularizarea. In aprilie s-a regularizat. Daca au citit ei gresit fa poza clara cu index si serie si trimite la engie si se rezolva fara probleme, iti baga valoarea noua.

Edited by andreic, 23 April 2022 - 22:40.


#13
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,547
  • Înscris: 24.09.2017
n-am avut niciodata problema asta la engie. defapt m-am portat si cu electricitatea la ei tocmai ca au un sistem simplu care a mers.

eu trimit indexul in fiecare luna si de fiecare data e ok. intradevar la 3 luni citesc ei indexul si ghici ce, e ala real. ma gandesc ca ala care citeste contoarele nu are chef de munca sau or fi ramas fara om.

iar la sesizari raspund de obicei si se rezolva. eu am avut problema la electricitate ca dupa ce mi-au schimbat contorul nu am primit factura vreo 2 luni, dar s-a rezolvat intr-o saptamana.

Edited by bobitad, 23 April 2022 - 23:56.


#14
bbseptik2017

bbseptik2017

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 23.08.2017

View PostLeo2006, on 23 aprilie 2022 - 22:03, said:

La mine in fiecare luna adauga inca 50% in plus fata de cat dau eu. M-am obisnuit. Imi face pe factura regularizarea si baga iar 50% in plus. Practic noi toti ii creditam cu un avans de 50% lunar sau chiar mai mult.

Ciudat. Eu nu am patit niciodata asa ceva.

#15
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 229,403
  • Înscris: 08.10.2015

View PostLeo2006, on 23 aprilie 2022 - 22:03, said:

La mine in fiecare luna adauga inca 50% in plus fata de cat dau eu. M-am obisnuit. Imi face pe factura regularizarea si baga iar 50% in plus. Practic noi toti ii creditam cu un avans de 50% lunar sau chiar mai mult.
Asa face Enel Muntenia,sunt patit.

#16
johnnickelby

johnnickelby

    Survivor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,539
  • Înscris: 05.11.2008
Nu m-am portat niciodata si nici nu am avut probleme de acest gen, cu umflarea facturii, sau inregistrarea unui index mai mare decat cel pe care il transmit in fiecare luna.
Sper sa nu ajung si eu sa ma plang pe aici de aceleasi lucruri.

#17
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 28.06.2006

View Postandreic, on 23 aprilie 2022 - 22:40, said:

Fac 2 citiri, la 6 luni, regularizarea. In aprilie s-a regularizat. Daca au citit ei gresit fa poza clara cu index si serie si trimite la engie si se rezolva fara probleme, iti baga valoarea noua.

Am facut deja asta, dar baietii o taraganeaza...

#18
utilizatorok

utilizatorok

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 24.12.2021
Sunt la Engie de 20 de ani, nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva, in fiecare luna citesc indexul si il trimit la nr. care e scris pe factura pt. transmitere index: 0800... si mai nou mi-am facut cont unde pot scrie indexul. Citirile lor au fost intotdeauna corecte.
Am scris intrucat ma surprinde ce se intampla altor persoane.
Posibil sa tina de specificul local?!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate