Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Atitudine magazin online
Last Updated: Apr 19 2022 20:00, Started by
Alexiaz
, Apr 18 2022 20:57
·
0
#19
Posted 19 April 2022 - 07:47
La Amazon poti oricând din cont sa anulezi sau sa modifici o comanda pana in momentul cand a plecat din depozitul lor.
La emag cam la fel ai posibilitatea de a anula o comanda atata timp cat nu este predata la curier. De ce sa stau pe telefoane unde de obicei nu răspunde nimeni zeci de minute pentru ca au probabil 1-2 persoane angajate in "call-center" sa anulez o comanda daca pe ei nu i-a interesat sa-si configureze site-ul . Retur cand vine curierul ! Inteleg ca nu au bani/interes sa mentina un call-center serios dar atunci sa lase posibilitatea clientului in site de anula/modifica o comanda. Edited by MD, 19 April 2022 - 07:50. |
#20
Posted 19 April 2022 - 08:11
Cum ai zis colegii, daca nu ai platit, refuzi comanda. Daca ai platit, faci retur.
Tu cand ai pus comanda, sistemul a trimis deja comanda de ridicare colet catre firma de curierat. Operatorul cu care ai vorbit trebuie sa anuleze acea comanda de ridicare colet. Poate nu au optiune de anulare din sistem, sau poate lenea e prea mare pentru a suna la firma de curierat. Mi-e greu sa cred ca politica firmei nu te lasa sa anulezi comanda si trebuie sa o refuzi. Totusi, sunt bani acolo care merg catre firma de curierat. La cate faze de genul au pe zi, se aduna ceva. |
#21
Posted 19 April 2022 - 08:21
Refuzi coletul si daca ai platit inainte, si daca nu.
Totusi astia dau toti banii inapoi in acest caz ? |
#22
Posted 19 April 2022 - 08:32
Pai cand ai zis Altex ai zis deja totul.
Sunt ok cu magazinele, dar pe partea de online sunt cea mai mare catastrofa posibila. Si asta de ani de zile. Cand dai comanda nici nu stii macar de unde vine produsul, ca e livrat de... magazine - care are in stoc. Poate fi de oriunde din tara. Distractiv e cand primesti alt produs in locul la ce ai comandat. Se rezolva in sensul ca trimit altul, dar se poate intampla sa uiet sa bifeze sa mai ia retur vechiul produs si ori te rogi de curier sa-l ia, ori te certi cu ei la telefon ca de ce nu le-ai returnat produsul... |
#23
Posted 19 April 2022 - 08:43
#24
Posted 19 April 2022 - 09:16
Chiar trebuia topic pe treaba asta? Ce atitudine nepotrivita au avut?
Intr-adevar procesul asta de livrare al lor este idiot. Comand relativ des de la ei si s-a intamplat sa nu mai doresc comanda; am refuzat-o la curier si asta a fost. Ce-i cu adevarat aiurea este ca daca o platesti online si refuzi coletul dureaza chiar si peste 15 zile sa vezi banii inapoi. Asta este o adevarata problema, nu ca ai comandat ramburs si nu mai vrei comanda. eMag ofera servicii premium pentru cine vrea si isi permite pana la urma. Oricum sunt destule oferte si preturi bune si pe eMag, degeaba va agitati. Eu da am Genius si easybox la 2 minute de casa. Daca mai adaug peste asta si faptul ca returul este extrem de simplu si banii intra imediat in cont sau faptul ca daca anulez o comanda, banii intra imediat inapoi pe card, eu zic ca merita. Fiecare foloseste ce i se potriveste mai bine, nu vad de ce simtiti nevoia sa aruncati cu cacat aiurea. Edited by mannyx92, 19 April 2022 - 09:18. |
#25
Posted 19 April 2022 - 09:42
Amazon mi-a oferit o experienta de tot rahatul.
Vreo cativa ani nu mi-a acceptat cardul de debit deloc, nu ca imi trebuia ceva urgent dar eram curios sa testez sistemul. Recent mi-a acceptat cardul de debit de Romania. Am pus cateva produse in cos, le-am sters, le-am pus din nou, am simulat checkout sa vad cost de transport... zici ca i-am injurat de mama, s-a blocat tot, au blocat contul, pana au sters niste produse din cont au trecut ore. Cireasa de pe coliva a fost cand am initiat o plata dar nu am mai facut-o. Din momentul ala am primit vreo 10 mailuri dubioase, softul lor s-a panicat total, ca sa reintru in cont mi-au aplicat pasi suplimentari, probabil aveam moaca de interlop. Pai la Emag bag si scot produse in cont, platesc si anulez comenzi de zici ca joc la pacanele si totul a mers brici totdeauna. Mi se rupe de Amazonul lor de rahat, ia sa vedem daca putem trai unul fara altul. |
#26
Posted 19 April 2022 - 10:03
Comand de la Amazon de ani de zile, inclusiv Amazon US.
Nu am avut probleme cu acceptarea cardului de debit. Vezi sa nu fi fost vreo problema la banca. Nu am avut probleme nici cu modificatul cosului sau cu simulare pret. Si, bineinteles, depinde daca esti in marketplace sau comanzi chiar de la Amazon. |
#27
Posted 19 April 2022 - 10:15
Suportul clienti Amazon este Nr. 1. Asa si-au construit imperiul. Emag copiaza modelul in limita in care se poate. De exemplu chiar daca un telefon costa 100 lei in plus, la emag stii ca nu ai nici o problema in a-l returna. Pentru unii cei 100 lei inseamna mult si nu merita, pentru altii seriviciul extra inseamna tot. Nu inseamna ca nu dau cu mucii-n fasole uneori, dar oricum ar fi, rezolva.
Edited by bluesnake, 19 April 2022 - 10:15. |
#28
Posted 19 April 2022 - 10:33
AlexEn, on 19 aprilie 2022 - 10:03, said:
Comand de la Amazon de ani de zile, inclusiv Amazon US. Nu am avut probleme cu acceptarea cardului de debit. Vezi sa nu fi fost vreo problema la banca. Nu am avut probleme nici cu modificatul cosului sau cu simulare pret. Si, bineinteles, depinde daca esti in marketplace sau comanzi chiar de la Amazon. Ma bucur pentru tine. La mine e fix cum am spus. Inclusiv pe Ebay am facut achizitii fara probleme anii astia, cu acelasi card. Habar nu am ce e marketplace sau 'chiar Amazon' si nici nu stau sa studiez, experienta mea de client cu ei e de tot rahatul. bluesnake, on 19 aprilie 2022 - 10:15, said:
Suportul clienti Amazon este Nr. 1. Asa si-au construit imperiul. Eu zic ca nu. Sa-si bage imperiul unde zic eu. Ramane cum am zis, suntem 2 giganti care vom invata sa traim unul fara altul. |
|
#29
Posted 19 April 2022 - 11:02
lex2010, on 18 aprilie 2022 - 22:47, said:
Pai vorba ta, la ce preturi sunt la eMag in ultima vreme... o sa ramana clienti doar geniusii lor, care au pus botul la mega oferta cu transport gratuit prin Genius. La Altex am transport gratuit , prin curier, la o comanda minima de 100 lei. La eMag e 1500 lei. Daca vrei sa cumperi un produs, il gasesti de obicei mai ieftin in Altex, decat la eMag, sau la preturi asemanatoare(si tot merita sa iei de la Altex pt transportul gratuit). Folosesc emag doar ca sa vad ce mai apare nou, sa mai citesc review-uri, dar apoi le caut si le cumpar din alte parti ) Poate te referi la prousele mari ca platesti transport. |
#30
Posted 19 April 2022 - 12:27
Problema e ca am primit azi deja livrarea cu pin care trebuie sa o refuz.
Am mai sunat odata si au zis ca e ok,nu trebuie sa ridic,au primit mai tarziu confirmarea de a nu mai trimite. Ciudat e ca am refuzat/cerut retur la 5 min. distanta si asta se intampla duminica,nefiind inca facturata comanda. Luni la prima ora sun si cer si confirmare anulare ca apoi seara dupa 19 ca s-a expediat coletul. A fost o neconcordanta intre comanda anulata si livrare. Dar totul e ok cand se termina cu bine. Banii in 3 zile lucratoare vor intra in cont,asa au spus si le cred. ALTEX nota 10 la livrari si preturi,nimic de comentat. Tot de la ei voi face cumparaturi insa altadata voi fi mai atent la ce comand. |
#31
Posted 19 April 2022 - 12:55
lex2010, on 18 aprilie 2022 - 21:22, said:
Eu am anulat dupa 5 minute o comanda si mi-au zis ca nu se poate, sa refuz coletul cand ma suna curierul. Știi ce cred că se întâmplă? Au cumva automatizat sistemul ăsta, iar produsul în trimit automat de la un magazin în care există stoc, comanda se duce acolo, fără să stea ei să o gestioneze cumva de la centru. De-asta, mă gândesc că le e mai simplu să lase comanda să se desfășoare, tu refuzi coletul, și aia e. Depinde de magazin. Câteodată am văzut că generează imediat după comandă AWB-ul, deci e un sistem automat care face asta. Probabil așa e și la Altex. Alexiaz, on 19 aprilie 2022 - 12:27, said:
Tot de la ei voi face cumparaturi insa altadata voi fi mai atent la ce comand. Totuși, problema e că te-ai crizat tu așa, de pe o zi pe alta, din cauza unor mesaje generate automat. Puteai trimite un mail, și sunt sigur că se rezolva în cele din urmă, fără telefoane, schimburi de mesaje, etc. |
#32
Posted 19 April 2022 - 20:00
Nici odata un magazin nu o sa poata avea toti clientii 100% multumiti. Si apoi cum ar fi sa cumparam toti doar de la un magazin?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users