Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Volvo S60 , 2.0 88kw cutie automata

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
StefanAlin75

StefanAlin75

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.04.2022
Salutare tuturor
Am nevoie disperata de un sfat
Sunt pe cale sa achiziționez un Volvo S60 din 2016 de 2 litri 88kw cu cutie automată, aprox 93000 kilometri,toate reviziile facute la dealer cu carte sevice
Am tot citit pe forumuri ca motorul mănâncă mult ulei si ca ar avea multe probleme, ceea ce ma cam face sa ma razgandesc.
Unii spun ca este normal, ceea ce mie nu mi se pare...dar nu am vazut nimic scris despre cutia de viteze automata despre cum funcționează , are probleme si ea?
Are cineva acest model de mașină sa imi poata da un sfat concret din experiența personală,nu genul" am auzit ca .... "
Orice răspuns este binevenit
Va mulțumesc anticipat

#2
s1lviu86

s1lviu86

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 239
  • Înscris: 14.12.2020
Pai cred ca mai multa informatie gasesti pe forumurile marcii:

Intrebare:

Quote

Va salut. De cateva luni sunt posesorul unui V60 motor D4204T8 de 88 kw, 120 cp din 2016 kilometri 188000. Constat ca dupa parcurgerea a cca 1300 km imi cere sa competez cu 0,5 l ulei.

Raspuns:

Quote

Din pacate toate motoarele VEA diesel pana in 2018 au problema asta, adica pana in serie motor 2.000.xxx

Rezolvare:

Quote

Multumesc tuturor pt sfaturi. Am rezolvat problema consumului de ulei. Inlocuit pistoane, segmenti si dupa 9000 km nimic consum ulei. Multumesc Vadim, multumesc echipei Swede Tech Buc. Cost total cca. 12000 lei.

Scurt si la obiect.
Oricum, 120 cai pentru o masina maricica ca V60 mi se pare putin.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Am vrut sa iau și eu un Volvo XC70, dar omul tinea grav la bani la o mașină din 2001 din păcate, mai ales ca o luase la un preț mai mic cu vreo 2-3 luni înainte. A învățat să caute și el pe olx si pe autovit si cerea bani ca pe una de 2005 din tara, care avea si km mai putini. Deci mare grija.
Automatele cică sunt destul de pretentioase, am fost prevenit. La fel și grupul spate și puntea spate bucsi, brate, amortizoare. Piesele sunt foarte scumpe, un rulment de roata ajunge 1500 lei.
Vezi ca sa mai pastrezi bani după achizitie, ca sigur din ziua următoare afli ca cere bani si trebuie sa o repari (asa se întâmplă de obicei). Cauta un mecanic de volvo specializat pe modelul S60, care știe ce probleme are masina și la ce sa se uite.
Sau mergi la un service specializat volvo sa o verifice din scoarța in scoarța. Service-ul il alegi tu nu vânzătorul.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Arata-mi un rulment spate cu 1500lei.

#5
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022

 TruculMagic, on 17 aprilie 2022 - 10:37, said:

Arata-mi un rulment spate cu 1500lei.
Rulment de roata costa intr-adevar o avere,ca si multe alte piese Originale Volvo.Volvo recente sunt putin fiabile,afirm doar atat.

#6
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Repet, aratati-mi rulmentul ala la 1500lei pe spate la Volvo. OEM cei mai buni sunt FAG si SKF care nu costa nici macar jumatate din sumele pe care le spuneti voi pe aici. Doar speriati lumea.

#7
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
https://www.skandix....-right/1069300/

Eventual verifica cit costa rulmentul din link pe original la orice magazin de piese auto MIORITIC.Fa-ti cont la Autokarma,de exemplu si vezi online costul piesei originale.Apoi nu are relevanta daca e spate rulmentul sau fata,in discutia de aici.

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Da, fix din Germania cumpara toti piese , originale Volvo. Un SKF FAG SNR - producatori OEM sunt 440lei (+/-)  si se gasesc si la 200 si ceva de lei. Deci ?
Sa nu imi spuneti ca voi la vw-uri doar piese pe original puneti.

#9
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
O zgudui fals.Exprimarea a fost clara,piese originale.Nu vorbim despre faptul ca in ambalajul de piesa originala sunt de fapt FAG sau Ina sau Skf,si acolo sunt pareri impartite..Aia e alta discutie.In contextul de aici s-a afirmat ca o piesa originala costa exorbitant.Mai e nevoie sa iti amintesc ca la un rulment chinezesc aftermarket dupa un numar de km il schimbi din nou,cu ce vrei?Manopera cine o suporta?Sau toti schimba singuri piesele,au abilitati tehnice?Sincer,ma dezamagesti,te-am supraestimat.

Edited by Melteanu, 17 April 2022 - 11:34.


#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

 TruculMagic, on 17 aprilie 2022 - 11:28, said:

Sa nu imi spuneti ca voi la vw-uri doar piese pe original puneti.
Si la VAG și la Renault punem piesele importante OE. Ai vreo problema?

#11
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Sa nu exageram , de parca toata lumea pune numai piese originale. Sunt ok si cele OEM. Chiar si cele chinezesti nu sunt asa slabe cum credeti voi.

#12
Karhu

Karhu

    Heretic member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 39,793
  • Înscris: 25.06.2007

 MembruAnonim, on 17 aprilie 2022 - 10:15, said:

Automatele cică sunt destul de pretentioase, am fost prevenit.
Povesti cu pesti…
Sunt la al doilea Volvo diesel, le-am birjarit ca pe hotii de cai, nici pe dracu nu au.
Aveam un V40, mergeam pe autostrada cu 180-190 pe ora cu el.
Acu’ am un XC60, chiar ieri, când veneam din Suedia, am băgat 170 pe oră cu el, mai mult nu ca am încă anvelope de iarna cu crampoane si era deja întuneric.
Taximetristii din Suedia și Finlanda folosesc preponderent Volvo-uri, probabil de “proaste” ce sunt.
Gasesti la vânzare cu 500-600 mii km, chiar dacă au fost exploatate in condiții extrem (frig, iarna jumate de an, lapoviță etc).
Sa nu msi zic de siguranță, ca dacă se înfige într-o Dacie, ceva, o dezmembrează complet…

#13
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,149
  • Înscris: 24.06.2006

 StefanAlin75, on 17 aprilie 2022 - 09:10, said:

Am tot citit pe forumuri ca motorul mănâncă mult ulei si ca ar avea multe probleme, ceea ce ma cam face sa ma razgandesc.
Unii spun ca este normal, ceea ce mie nu mi se pare...dar nu am vazut nimic scris despre cutia de viteze automata despre cum funcționează , are probleme si ea?
este o problema la aceste motoare consumul de ulei, nu-i o regula, dar unele consuma exagerat, cauza fiind segmentii, solutia cea mai simpla si ieftina este honuit cilindrii si schimbat segmentii

cutiile sunt ok daca se schimba uleiul regulat

daca smuceste la schimbare de viteze, de multe ori se corecteaza cu un upgrade de soft si o readaptare a cutiei, pentru asta este nevoie de un garaj care foloseste Volvo vida

daca nu, se inlocuieste valve body, reparatie mai costisitoare, parerea mea este ca asta se strica pentru ca nu se schimba uleiul la timp, de asemenea cutiile neavand un filtru care se poate schimba la o servisare normala, ca la motor, de exemplu

mai rar se strica convertizorul

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Userul Melteanu si inca cineva m-a prevenit legat de XC70.
Oricum vânzătorul tinea la pret marit(nu vroia sa negocieze), desi el o cumparare mult mai ieftin in urma cu 2 luni , ca citise el preturi mari pe olx și autovit, dar care aveau km mai putini decat el, no comment!

 dan210, on 17 aprilie 2022 - 14:02, said:

este o problema la aceste motoare consumul de ulei, nu-i o regula, dar unele consuma exagerat, cauza fiind segmentii, solutia cea mai simpla si ieftina este honuit cilindrii si schimbat segmentii

cutiile sunt ok daca se schimba uleiul regulat

daca smuceste la schimbare de viteze, de multe ori se corecteaza cu un upgrade de soft si o readaptare a cutiei, pentru asta este nevoie de un garaj care foloseste Volvo vida

daca nu, se inlocuieste valve body, reparatie mai costisitoare, parerea mea este ca asta se strica pentru ca nu se schimba uleiul la timp, de asemenea cutiile neavand un filtru care se poate schimba la o servisare normala, ca la motor, de exemplu

mai rar se strica convertizorul
Multumim domnule inginer ;)

Edited by MembruAnonim, 17 April 2022 - 14:16.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate