Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Volvo S60 , 2.0 88kw cutie automata
Last Updated: Apr 17 2022 14:17, Started by
StefanAlin75
, Apr 17 2022 09:10
·
0
#1
Posted 17 April 2022 - 09:10
Salutare tuturor
Am nevoie disperata de un sfat Sunt pe cale sa achiziționez un Volvo S60 din 2016 de 2 litri 88kw cu cutie automată, aprox 93000 kilometri,toate reviziile facute la dealer cu carte sevice Am tot citit pe forumuri ca motorul mănâncă mult ulei si ca ar avea multe probleme, ceea ce ma cam face sa ma razgandesc. Unii spun ca este normal, ceea ce mie nu mi se pare...dar nu am vazut nimic scris despre cutia de viteze automata despre cum funcționează , are probleme si ea? Are cineva acest model de mașină sa imi poata da un sfat concret din experiența personală,nu genul" am auzit ca .... " Orice răspuns este binevenit Va mulțumesc anticipat |
#2
Posted 17 April 2022 - 10:12
Pai cred ca mai multa informatie gasesti pe forumurile marcii:
Intrebare: Quote Va salut. De cateva luni sunt posesorul unui V60 motor D4204T8 de 88 kw, 120 cp din 2016 kilometri 188000. Constat ca dupa parcurgerea a cca 1300 km imi cere sa competez cu 0,5 l ulei. Raspuns: Quote Din pacate toate motoarele VEA diesel pana in 2018 au problema asta, adica pana in serie motor 2.000.xxx Rezolvare: Quote Multumesc tuturor pt sfaturi. Am rezolvat problema consumului de ulei. Inlocuit pistoane, segmenti si dupa 9000 km nimic consum ulei. Multumesc Vadim, multumesc echipei Swede Tech Buc. Cost total cca. 12000 lei. Scurt si la obiect. Oricum, 120 cai pentru o masina maricica ca V60 mi se pare putin. |
#3
Posted 17 April 2022 - 10:15
Am vrut sa iau și eu un Volvo XC70, dar omul tinea grav la bani la o mașină din 2001 din păcate, mai ales ca o luase la un preț mai mic cu vreo 2-3 luni înainte. A învățat să caute și el pe olx si pe autovit si cerea bani ca pe una de 2005 din tara, care avea si km mai putini. Deci mare grija.
Automatele cică sunt destul de pretentioase, am fost prevenit. La fel și grupul spate și puntea spate bucsi, brate, amortizoare. Piesele sunt foarte scumpe, un rulment de roata ajunge 1500 lei. Vezi ca sa mai pastrezi bani după achizitie, ca sigur din ziua următoare afli ca cere bani si trebuie sa o repari (asa se întâmplă de obicei). Cauta un mecanic de volvo specializat pe modelul S60, care știe ce probleme are masina și la ce sa se uite. Sau mergi la un service specializat volvo sa o verifice din scoarța in scoarța. Service-ul il alegi tu nu vânzătorul. |
#7
Posted 17 April 2022 - 11:13
https://www.skandix....-right/1069300/
Eventual verifica cit costa rulmentul din link pe original la orice magazin de piese auto MIORITIC.Fa-ti cont la Autokarma,de exemplu si vezi online costul piesei originale.Apoi nu are relevanta daca e spate rulmentul sau fata,in discutia de aici. |
#9
Posted 17 April 2022 - 11:32
O zgudui fals.Exprimarea a fost clara,piese originale.Nu vorbim despre faptul ca in ambalajul de piesa originala sunt de fapt FAG sau Ina sau Skf,si acolo sunt pareri impartite..Aia e alta discutie.In contextul de aici s-a afirmat ca o piesa originala costa exorbitant.Mai e nevoie sa iti amintesc ca la un rulment chinezesc aftermarket dupa un numar de km il schimbi din nou,cu ce vrei?Manopera cine o suporta?Sau toti schimba singuri piesele,au abilitati tehnice?Sincer,ma dezamagesti,te-am supraestimat.
Edited by Melteanu, 17 April 2022 - 11:34. |
#11
Posted 17 April 2022 - 12:48
Sa nu exageram , de parca toata lumea pune numai piese originale. Sunt ok si cele OEM. Chiar si cele chinezesti nu sunt asa slabe cum credeti voi.
|
#12
Posted 17 April 2022 - 12:56
MembruAnonim, on 17 aprilie 2022 - 10:15, said:
Automatele cică sunt destul de pretentioase, am fost prevenit. Sunt la al doilea Volvo diesel, le-am birjarit ca pe hotii de cai, nici pe dracu nu au. Aveam un V40, mergeam pe autostrada cu 180-190 pe ora cu el. Acu’ am un XC60, chiar ieri, când veneam din Suedia, am băgat 170 pe oră cu el, mai mult nu ca am încă anvelope de iarna cu crampoane si era deja întuneric. Taximetristii din Suedia și Finlanda folosesc preponderent Volvo-uri, probabil de “proaste” ce sunt. Gasesti la vânzare cu 500-600 mii km, chiar dacă au fost exploatate in condiții extrem (frig, iarna jumate de an, lapoviță etc). Sa nu msi zic de siguranță, ca dacă se înfige într-o Dacie, ceva, o dezmembrează complet… |
#13
Posted 17 April 2022 - 14:02
StefanAlin75, on 17 aprilie 2022 - 09:10, said:
Am tot citit pe forumuri ca motorul mănâncă mult ulei si ca ar avea multe probleme, ceea ce ma cam face sa ma razgandesc. Unii spun ca este normal, ceea ce mie nu mi se pare...dar nu am vazut nimic scris despre cutia de viteze automata despre cum funcționează , are probleme si ea? cutiile sunt ok daca se schimba uleiul regulat daca smuceste la schimbare de viteze, de multe ori se corecteaza cu un upgrade de soft si o readaptare a cutiei, pentru asta este nevoie de un garaj care foloseste Volvo vida daca nu, se inlocuieste valve body, reparatie mai costisitoare, parerea mea este ca asta se strica pentru ca nu se schimba uleiul la timp, de asemenea cutiile neavand un filtru care se poate schimba la o servisare normala, ca la motor, de exemplu mai rar se strica convertizorul |
#14
Posted 17 April 2022 - 14:17
Userul Melteanu si inca cineva m-a prevenit legat de XC70.
Oricum vânzătorul tinea la pret marit(nu vroia sa negocieze), desi el o cumparare mult mai ieftin in urma cu 2 luni , ca citise el preturi mari pe olx și autovit, dar care aveau km mai putini decat el, no comment! dan210, on 17 aprilie 2022 - 14:02, said:
este o problema la aceste motoare consumul de ulei, nu-i o regula, dar unele consuma exagerat, cauza fiind segmentii, solutia cea mai simpla si ieftina este honuit cilindrii si schimbat segmentii cutiile sunt ok daca se schimba uleiul regulat daca smuceste la schimbare de viteze, de multe ori se corecteaza cu un upgrade de soft si o readaptare a cutiei, pentru asta este nevoie de un garaj care foloseste Volvo vida daca nu, se inlocuieste valve body, reparatie mai costisitoare, parerea mea este ca asta se strica pentru ca nu se schimba uleiul la timp, de asemenea cutiile neavand un filtru care se poate schimba la o servisare normala, ca la motor, de exemplu mai rar se strica convertizorul Edited by MembruAnonim, 17 April 2022 - 14:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users