Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Angajare Fan Courier

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
RobertFlorinel

RobertFlorinel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 05.09.2017
Salut, un prieten urmeaza sa se angajeze la fan courier si a fost la ‘training’ adica a fost o zi intreaga cu un curier dar nu prea a inteles ca cica nu i-a explicat cine stie ce. Intrebarea mea este : Aveti cumva un ghid de utilizare a acelui ‘telefon’ e care il folosesc curierii ca sa scaneze si multe altele, chiar vreau sa il ajut.

#2
persona695

persona695

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,599
  • Înscris: 17.07.2014
De ce nu vorbești cu curierul cu care ai făcut training sau cu șeful de tură? Este datoria lor sa te învețe.

#3
RobertFlorinel

RobertFlorinel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 05.09.2017

View Postpersona695, on 15 aprilie 2022 - 18:30, said:

De ce nu vorbești cu curierul cu care ai făcut training sau cu șeful de tură? Este datoria lor sa te învețe.

Asta i-am spus si eu dar nu stiu ce sa cred, adica atunci cand vine un incepator responsabilul de acolo ti-l da pe cel mai vechi curier si cel care stie cel mai bine, acum daca era capu lui in alta parte e problema lui, eu am adresat intrebarea ca poate il ajut

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
nu recomand la ei. Am fost la un interviu si ma tinuse sa astept ptr interviu 1 ora si ceva, din timpul meu. La interviu m-am luat eu de magarushul marlan ca m-a tzinut la usha si se dadea foarte ocupat,i-am zis haide pa,esti marlan. Nu vreau sa imi fii tu shef,in caz ca intampin vreo problema si am nevoie sa te intreb ceva.Si am plecat.A fost cu multi ani in urma.
A fost o functie mai superioara,nu sofer curier ! Sper sa te ajute
Deci nu te angaja la ei,salarii nu cinestie ce,munca multa ca la balamuc,te cheama de acasa din liberu tau (din auzite)

#5
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
https://youtu.be/THH2D0XcH4Q?t=204
nu invata nimeni pe nimeni nimic... ii arata ce are de facut, ce trebuie sa faca... daca ala e cat da cat dibaci si se prinde? bine, daca nu... pa

Edited by apocalipsul, 15 April 2022 - 19:01.


#6
mariustm32

mariustm32

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 566
  • Înscris: 10.11.2015
Nici nu stiu ce sa spun. Cred totusi ca prietenul tau mai bine isi cauta un job mai bun :)

#7
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,303
  • Înscris: 11.08.2003
De regula nu se da cel mai bun curier la training ci ala care pleaca de pe zona respectiva asa ca, ciuciu interes. O sa aiba timp sa invete, nu-l trimite nimeni din prima zi singur, cuc, prin oras. O sa-si faca prieteni, o sa mearga dimineata sau la pranz la cafea cu cei de pe zona si are timp sa prinda tot ce are nevoie. Documentul sau documentele pentru aparatele alea sunt interne, cine/daca le are, nu ar trebui sa le imparta asa de usor pe internet.
Ca in orice meserie, unora le va place, altora nu.

#8
persona695

persona695

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,599
  • Înscris: 17.07.2014

View PostRobertFlorinel, on 15 aprilie 2022 - 18:23, said:

Aveti cumva un ghid de utilizare a acelui ‘telefon’ e care il folosesc curierii ca sa scaneze
Când ajungi la munca, verifici daca ai baterie la PDA, se mai fura, oricum, e bine să ai încărcător în mașina că dacă moare îți strică toată ziua, practic neavând cu ce să-ți faci treaba.
După ce iei dispozitivul de scanat, te duci la colete, te uiți la adrese sa fie la tine pe zona, începi să scanezi. Ce scanezi bagi în mașina că deja sunt pe contul tău și nu vrei să-ți dispară.
Așa, după ce termini de scanat, vezi acolo, 100-150-200 de colete incarcate, ai două opțiuni, ori le încarci in sistem, ori aștepți să ieși pe traseu și le dai încărcare când ajungi pe zona de lucru. In momentul in care ai dat încărcare deja centrala trimite sms-uri la cetățenii care au de primit colete "azi între orele cutare și cutare veți primi coletul la adresa". Daca faci asta, deja incep sa te sune că sa vii mai târziu, că ce suma au de plata, daca se poate plati cu cardul samd, apeluri care te fac sa bagi mașina în gard dacă ești la volan.
Strict legat de partea de PDA, ăla teoretic îți arată tot ce ai de încasat. Asta te interesează pe tine, că altfel pui bani de la tine.
Și te uiți și pe awb, dar alea scrise de mana e posibil sa fie scrise greșit sau sa nu înțelegi.
La expediție standard ai doar transport care se încasează la expeditor sau la destinatar.
La ramburs ai de încasat transportul și rambursul. Transportul coletului o dată și transportul banilor înapoi. Expeditorul poate plăti numai transportul dus și destinatarul plătește transportul banilor înapoi + rambursul. Sau se pot achita amândouă la expeditor sau destinatar.
La cont colector, încasezi rambursul care merge apoi în contul fan și apoi în contul expeditorului, plus transportul.
Daca nu ești sigur, mai bine încasezi in plus și rezolvi după daca apare ceva, că altfel pui bănuți de la tine.
La firmele de pe zona ta care au contract cu fan verifici la început de luna daca au factura achitata daca vor sa le ridici ceva, că altfel plătești tu.



#9
RobertFlorinel

RobertFlorinel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 05.09.2017

View Postpersona695, on 15 aprilie 2022 - 21:13, said:


Când ajungi la munca, verifici daca ai baterie la PDA, se mai fura, oricum, e bine să ai încărcător în mașina că dacă moare îți strică toată ziua, practic neavând cu ce să-ți faci treaba.
După ce iei dispozitivul de scanat, te duci la colete, te uiți la adrese sa fie la tine pe zona, începi să scanezi. Ce scanezi bagi în mașina că deja sunt pe contul tău și nu vrei să-ți dispară.
Așa, după ce termini de scanat, vezi acolo, 100-150-200 de colete incarcate, ai două opțiuni, ori le încarci in sistem, ori aștepți să ieși pe traseu și le dai încărcare când ajungi pe zona de lucru. In momentul in care ai dat încărcare deja centrala trimite sms-uri la cetățenii care au de primit colete "azi între orele cutare și cutare veți primi coletul la adresa". Daca faci asta, deja incep sa te sune că sa vii mai târziu, că ce suma au de plata, daca se poate plati cu cardul samd, apeluri care te fac sa bagi mașina în gard dacă ești la volan.
Strict legat de partea de PDA, ăla teoretic îți arată tot ce ai de încasat. Asta te interesează pe tine, că altfel pui bani de la tine.
Și te uiți și pe awb, dar alea scrise de mana e posibil sa fie scrise greșit sau sa nu înțelegi.
La expediție standard ai doar transport care se încasează la expeditor sau la destinatar.
La ramburs ai de încasat transportul și rambursul. Transportul coletului o dată și transportul banilor înapoi. Expeditorul poate plăti numai transportul dus și destinatarul plătește transportul banilor înapoi + rambursul. Sau se pot achita amândouă la expeditor sau destinatar.
La cont colector, încasezi rambursul care merge apoi în contul fan și apoi în contul expeditorului, plus transportul.
Daca nu ești sigur, mai bine încasezi in plus și rezolvi după daca apare ceva, că altfel pui bănuți de la tine.
La firmele de pe zona ta care au contract cu fan verifici la început de luna daca au factura achitata daca vor sa le ridici ceva, că altfel plătești tu.

Multumesc frumos pt ajutor, am facut ss si i-am trimis, sunt sigur ca il ajuta cu ceva. Mersi frumos inca o data pt interes

#10
Ythrixium

Ythrixium

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,784
  • Înscris: 04.05.2010

View Postpersona695, on 15 aprilie 2022 - 21:13, said:

Când ajungi la munca, verifici daca ai baterie la PDA, se mai fura, oricum, e bine să ai încărcător în mașina că dacă moare îți strică toată ziua, practic neavând cu ce să-ți faci treaba.
După ce iei dispozitivul de scanat, te duci la colete, te uiți la adrese sa fie la tine pe zona, începi să scanezi. Ce scanezi bagi în mașina că deja sunt pe contul tău și nu vrei să-ți dispară.
Așa, după ce termini de scanat, vezi acolo, 100-150-200 de colete incarcate, ai două opțiuni, ori le încarci in sistem, ori aștepți să ieși pe traseu și le dai încărcare când ajungi pe zona de lucru. In momentul in care ai dat încărcare deja centrala trimite sms-uri la cetățenii care au de primit colete "azi între orele cutare și cutare veți primi coletul la adresa". Daca faci asta, deja incep sa te sune că sa vii mai târziu, că ce suma au de plata, daca se poate plati cu cardul samd, apeluri care te fac sa bagi mașina în gard dacă ești la volan.
Strict legat de partea de PDA, ăla teoretic îți arată tot ce ai de încasat. Asta te interesează pe tine, că altfel pui bani de la tine.
Și te uiți și pe awb, dar alea scrise de mana e posibil sa fie scrise greșit sau sa nu înțelegi.
La expediție standard ai doar transport care se încasează la expeditor sau la destinatar.
La ramburs ai de încasat transportul și rambursul. Transportul coletului o dată și transportul banilor înapoi. Expeditorul poate plăti numai transportul dus și destinatarul plătește transportul banilor înapoi + rambursul. Sau se pot achita amândouă la expeditor sau destinatar.
La cont colector, încasezi rambursul care merge apoi în contul fan și apoi în contul expeditorului, plus transportul.
Daca nu ești sigur, mai bine încasezi in plus și rezolvi după daca apare ceva, că altfel pui bănuți de la tine.
La firmele de pe zona ta care au contract cu fan verifici la început de luna daca au factura achitata daca vor sa le ridici ceva, că altfel plătești tu.

Ce complicaciune ba baiatule...traiasca easyboxu.

#11
RobertFlorinel

RobertFlorinel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 05.09.2017

View Postsorin147, on 15 aprilie 2022 - 20:01, said:

De regula nu se da cel mai bun curier la training ci ala care pleaca de pe zona respectiva asa ca, ciuciu interes. O sa aiba timp sa invete, nu-l trimite nimeni din prima zi singur, cuc, prin oras. O sa-si faca prieteni, o sa mearga dimineata sau la pranz la cafea cu cei de pe zona si are timp sa prinda tot ce are nevoie. Documentul sau documentele pentru aparatele alea sunt interne, cine/daca le are, nu ar trebui sa le imparta asa de usor pe internet.
Ca in orice meserie, unora le va place, altora nu.

i-a zis ca o sa-l lase singur, gen voiau deja sa se bage sa livreze din prima zi de cand a stat cu curierul ala, mi se pare de cacat mai ales ca i-a zis ca nu prea a invatat nimic ca e greu pda-ul ala sau cum se numeste

View Postpersona695, on 15 aprilie 2022 - 21:13, said:


Când ajungi la munca, verifici daca ai baterie la PDA, se mai fura, oricum, e bine să ai încărcător în mașina că dacă moare îți strică toată ziua, practic neavând cu ce să-ți faci treaba.
După ce iei dispozitivul de scanat, te duci la colete, te uiți la adrese sa fie la tine pe zona, începi să scanezi. Ce scanezi bagi în mașina că deja sunt pe contul tău și nu vrei să-ți dispară.
Așa, după ce termini de scanat, vezi acolo, 100-150-200 de colete incarcate, ai două opțiuni, ori le încarci in sistem, ori aștepți să ieși pe traseu și le dai încărcare când ajungi pe zona de lucru. In momentul in care ai dat încărcare deja centrala trimite sms-uri la cetățenii care au de primit colete "azi între orele cutare și cutare veți primi coletul la adresa". Daca faci asta, deja incep sa te sune că sa vii mai târziu, că ce suma au de plata, daca se poate plati cu cardul samd, apeluri care te fac sa bagi mașina în gard dacă ești la volan.
Strict legat de partea de PDA, ăla teoretic îți arată tot ce ai de încasat. Asta te interesează pe tine, că altfel pui bani de la tine.
Și te uiți și pe awb, dar alea scrise de mana e posibil sa fie scrise greșit sau sa nu înțelegi.
La expediție standard ai doar transport care se încasează la expeditor sau la destinatar.
La ramburs ai de încasat transportul și rambursul. Transportul coletului o dată și transportul banilor înapoi. Expeditorul poate plăti numai transportul dus și destinatarul plătește transportul banilor înapoi + rambursul. Sau se pot achita amândouă la expeditor sau destinatar.
La cont colector, încasezi rambursul care merge apoi în contul fan și apoi în contul expeditorului, plus transportul.
Daca nu ești sigur, mai bine încasezi in plus și rezolvi după daca apare ceva, că altfel pui bănuți de la tine.
La firmele de pe zona ta care au contract cu fan verifici la început de luna daca au factura achitata daca vor sa le ridici ceva, că altfel plătești tu.

i-a zis sefului ca el nu a inteles mai nimic din prima zi si ca sa vina si saptamana viitoare gen Luni-Vineri daca se munceste ca e Vinerea mare, daca nu doar Luni-Joi si i-a zis ca sa se duca doar Marti si de pe 1 sa ii faca contract. El n-a inteles totul si vrea sa te intrebe daca de atunci de cand ii face contractul il trimite singur sau il da cu cineva de sta in dreapta care sa il ajute cand nu stie. Oricum prima zi aia i-a zis sefusu doar sa se duca sa vada cum e asa daca ii place daca nu

#12
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,303
  • Înscris: 11.08.2003
Frate-miu, cand s-a angajat prima data (si prima lui slujba dupa o viata de sportiv (2 ore de munca, restul de frecat menta)), vreo 6 luni era "Eu nu fac fata", "Nu rezist", "Nu inteleg", "il drau dracu de curierat" iar dupa asta, peste in balta.
Sunt cretini daca-i dau drumul fara sa fi fost invatat ce are de facut. Apoi, invatarea asta se facea cat timp lucrai, doar DUPA ce aveai deja contractul semnat.

#13
RobertFlorinel

RobertFlorinel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 05.09.2017

View Postsorin147, on 16 aprilie 2022 - 10:38, said:

Frate-miu, cand s-a angajat prima data (si prima lui slujba dupa o viata de sportiv (2 ore de munca, restul de frecat menta)), vreo 6 luni era "Eu nu fac fata", "Nu rezist", "Nu inteleg", "il drau dracu de curierat" iar dupa asta, peste in balta.
Sunt cretini daca-i dau drumul fara sa fi fost invatat ce are de facut. Apoi, invatarea asta se facea cat timp lucrai, doar DUPA ce aveai deja contractul semnat.

Asa i-am zis si eu ca gen daca erau seriosi il punea sa semneze contractul si prima saptamana sau primele 2 saptamani ii puneau in masina un curier cu experienta si il invata practic pe pielea lui cum se face, ca asa nu multi inteleg doar daca ii arata unu cateva ore cum se face, are vreo 35 de ani nu mai e asa usor de cap, de asta am si intrebat eu pe forum

#14
sorin147

sorin147

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,303
  • Înscris: 11.08.2003
Cam asa avea si al meu cand s-a angajat. :)
In care locatie se angajeaza?

#15
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,136
  • Înscris: 14.05.2007
Apreciez foarte mult curierii, pentru ca practic afacerea mea depinde in mare parte de cum primesc materia prima de la producator, si cum ajung coletele la clienti. Colaborez cu 4 firme diferite de curierat. Aici in Arad, cel putin pe zona mea, Fan Courier sunt cei mai ok. Pe zona asta s-au tot schimbat curierii in ultima vreme, dar tot timpul inainte sa vina singuri, veneau cel putin doua saptamani impreuna cu curierul ce urma sa plece de pe zona.

Din cate am inteles de la ei, in ultima vreme, culmea, e mai putin de lucru (din nou, Arad, in Bucuresti probabil altfel sta treaba). Asta datorita easybox-urilor, la care livreaza doar cei de la Sameday (in Arad inca nu a ajuns Fan cu eBox-urile). Nemo Arad a inceput sa dea afara din oameni din ce am observat, nu prea mai aveau comenzi. Viitorul e al easybox-urilor (cu denumirile aferente in functie de firma de curierat), si probabil curierii clasici vor ramane pentru firme si persoanele care nu se pot deplasa la easybox / nu se descurca cu easybox.

Ideea e ca va da de tot felul de clienti. Firmele de curierat din Romania au gresit in momentul in care au inceput cu prostia de slogan "Livram in 24 de ore oriunde", si asa i-au obisnuit pe clienti. Functiona la inceput cand nu se faceau atat de multe comenzi online. In Germania de exemplu coletele neprioritare au termen de livrare 48-72 de ore si nu prea comenteaza lumea. Vrei mai repede, platesti in plus. La noi daca trec 16 ore si nu a ajuns coletul, incep telefoanele.

Edited by Galacticul, 16 April 2022 - 12:05.


#16
RobertFlorinel

RobertFlorinel

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 05.09.2017

View Postsorin147, on 16 aprilie 2022 - 11:40, said:

Cam asa avea si al meu cand s-a angajat. :)
In care locatie se angajeaza?

Galati

View PostGalacticul, on 16 aprilie 2022 - 11:58, said:

Apreciez foarte mult curierii, pentru ca practic afacerea mea depinde in mare parte de cum primesc materia prima de la producator, si cum ajung coletele la clienti. Colaborez cu 4 firme diferite de curierat. Aici in Arad, cel putin pe zona mea, Fan Courier sunt cei mai ok. Pe zona asta s-au tot schimbat curierii in ultima vreme, dar tot timpul inainte sa vina singuri, veneau cel putin doua saptamani impreuna cu curierul ce urma sa plece de pe zona.

Din cate am inteles de la ei, in ultima vreme, culmea, e mai putin de lucru (din nou, Arad, in Bucuresti probabil altfel sta treaba). Asta datorita easybox-urilor, la care livreaza doar cei de la Sameday (in Arad inca nu a ajuns Fan cu eBox-urile). Nemo Arad a inceput sa dea afara din oameni din ce am observat, nu prea mai aveau comenzi. Viitorul e al easybox-urilor (cu denumirile aferente in functie de firma de curierat), si probabil curierii clasici vor ramane pentru firme si persoanele care nu se pot deplasa la easybox / nu se descurca cu easybox.

Ideea e ca va da de tot felul de clienti. Firmele de curierat din Romania au gresit in momentul in care au inceput cu prostia de slogan "Livram in 24 de ore oriunde", si asa i-au obisnuit pe clienti. Functiona la inceput cand nu se faceau atat de multe comenzi online. In Germania de exemplu coletele neprioritare au termen de livrare 48-72 de ore si nu prea comenteaza lumea. Vrei mai repede, platesti in plus. La noi daca trec 16 ore si nu a ajuns coletul, incep telefoanele.

Chiar ar fi ok sa ii faca un contract de munca frumos si dupa primele 2 saptamani il băga cu cineva in masina, un curier care se pricepe sau chiar curierul de pe acea zona daca inca e la munca si nu l-au dat direct afara din diferite probleme, il baga direct in paine, ii punea scannerul acela in mana si invata el practic pt ca asa se invata cel mai usor, ca daca iti vine unu si doar iti arata el chestii si pe tine nu te lasa sa faci nimic inveti poimarți

Edited by RobertFlorinel, 16 April 2022 - 12:46.


#17
Michidoo

Michidoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 15.01.2008
well, sa zica mersi ca nu l-au pus sa-si faca firma si sa vina cu duba de acasa, cum se practica la restul firmelor de curierat. Pana la urma, calculand toate cheltuielile cu firma, uzura masinii si combustibil (fara sa se plateasca sanatatea si pensia), unuia d-asta cu firma ii ramane cam cat salariul aluia de la Fan.

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015

View PostMichidoo, on 16 aprilie 2022 - 21:50, said:

well, sa zica mersi ca nu l-au pus sa-si faca firma si sa vina cu duba de acasa, cum se practica la restul firmelor de curierat. Pana la urma, calculand toate cheltuielile cu firma, uzura masinii si combustibil (fara sa se plateasca sanatatea si pensia), unuia d-asta cu firma ii ramane cam cat salariul aluia de la Fan.
In nici un caz, fan courier sunt tepari! No way cu microbuzul tau de marfa și cu firma.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate