Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...

Configuratie PC

Mufa TV
 PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858
 Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 

Resetare ONT RDS/RCS Fiberhome HG6544C

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
MindArchitect

MindArchitect

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,838
  • Înscris: 30.11.2021
Am schimbat parola de la dispozitivul RDS/RCS, in loc de utilizator: user si parola: digi am trecut parola mea.
Am incercat sa resetez dispozitivul tinand apasat pe butonul reset 30 de secunde. Nimic.
In manual nu apare nimic ce trebuie facut.

Am sunat la RDS/RCS call center si cica ei doar pppoe pot reseta din sistem.
Cum se reseteaza dispozitivul?

#2
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
https://forum.softpe...resetat-router/
vezi cum a facut baiatul asta
ia legatura cu el
l-ai scos si din priza?
ce vrei sa obtii prin resetare?

www.media-max.ro/resetare-ont-router-digi-rcs-rds/

Edited by apocalipsul, 15 April 2022 - 09:37.


#3
MindArchitect

MindArchitect

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,838
  • Înscris: 30.11.2021
Sa resetez parola de la dispozitiv sa pot intra în interfața unde este parola wifi etc...

https://192.168.1.1/login.html

#4
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
pai ai schimbat parola si nu mai poti intra?
nu prea se intelege ce vrei de fapt
in interfata poti intra cu userul+parola default sau daca le-ai schimbat, cu noile credentiale

Edited by apocalipsul, 15 April 2022 - 09:40.


#5
MindArchitect

MindArchitect

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,838
  • Înscris: 30.11.2021
Am intrat pe pagina respectiva și apare
"FiberHome HG6544
-repornire din interfata (logarea se face folosind IP-ul 192.168.1.1 iar datele de logare sunt user / digi) – sectiunea Management – Device management – Device reboot
-repornire de la butonul on/off (alb) situat in spatele echipamentului
-revenire la setarile din fabrica din software accesand sectiunea Management – Device management – Restore
-butonul reset situat pe partea stanga a echipamentului nu functioneaza"

Au blocat butonul de resetare.

 apocalipsul, on 15 aprilie 2022 - 09:38, said:

pai ai schimbat parola si nu mai poti intra?
Da. Doresc resetarea dispozitivului sa se reseteze parola la default.

#6
Neaceasca85

Neaceasca85

    Muzeul Lampilor

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,646
  • Înscris: 14.10.2008
Oare merge sa-l fac neparolat? Am la taranoaia la Miesti la o matusa FH HG6544 din asta.

#7
MindArchitect

MindArchitect

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,838
  • Înscris: 30.11.2021
De ce l-ai lăsa neparolat?
Parole default de la wifi și accesat interfața dispozitivului sunt trecute pe spate.

#8
Morphinus

Morphinus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,869
  • Înscris: 29.09.2010
Sigur ca merge si retea deschisa dar e ok totusi sa lasi implicit datele de conectare ce sunt configurate initial.
Din ce stiu pentru DIGI exista o metoda si mai eleganta daca nu doresti sa te complici, anume  sa iti faci cont pe digi.ro unde ai acces la extraoptiunile si echipamentele asociate pe contul de client sau abonament, inclusiv optiunea de a schimba parola wireless direct de acolo fara sa fie necesar sa te loghezi in interfata de administrare a ONT-ului.
Poti face acest lucru fie dintr-un browser fie din aplicatia DIGI.

Edited by Morphinus, 15 April 2022 - 10:04.


#9
MindArchitect

MindArchitect

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,838
  • Înscris: 30.11.2021
Am cautat pe google, am citit cateva subiecte pe forum:
https://forum.softpe...resetat-router/
https://forum.softpe.../#entry28946212
Am citit si subiectul dedicat si am citit in mesajul de mai sus ca trebuie gasit un operator call center care intelege despre ce este vorba, cu toate ca imi parea ciudat sa fac treaba asta.
Si sunai din nou la call center, a doua oara o tipa mult mai intelegatoare.
Explic despre ce este vorba, am schimbat parola si nu ma pot loga pe https://192.168.1.1/login.html
Intelege despre ce este vorba, imi zice cum se reseteaza, cea ce ma si asteptam sa imi zica, explic ca am incercat sa-l resetez, am tinut 20-30 de secunde, va zic sincer ca am tinut si 1 minut si ceva. Am incercat sa si apas intermitent pe butonul de reset ca am avut dipozitive care se resetau prin apasarea de cateva ori a butonului de reset.
Ce mi-a placut de ea a fost ca nu a confundat setarile astea cu setarile de la RDS, alea pe care tot insista prima operatoare de la call center.
I-am explicat ca am cautat pe internet si cu toate ca pare ciudat, nu se reseteaza si trebuie cumva de la RDS, ca trebuie sunat la acel numar de telefon.

Foarte intelegatoare tipa, a zis ca posibil sa fie asa doar ca ea o sa trimita sesizarea mai departe, ca in 2.5 ore o sa fiu sunat pentru un raspuns.
Cred ca in 30 de minute am fost sunat de la RDS, mi-a fost spus ca au resetat dispozitivul si ma pot loga cu parola default. Am intrat repede si am facut verificarea, da, au resetat dispozitivul, parola default.
Am intrat de am schimbat tot, nume, parola dispozitiv si nume parola retea wifi.

Acum eu am facut sesizare si pe email si am dat si telefon la call center, cred ca am fost sunat din cauza la sesizarea facuta la telefon. Cred ca a doua operatoare are meritul.
Cea ce a ajutat, am spus celei de a doua operatoare ca am cautat pe internet si am gasit subiecte prin care se spunea ca trebuie sunat la acel numar de telefon, la call center si ca trebuie vorbit cu altcineva.
Si ea cred ca a redirectionat catre suport tehnic si ei au facut modificarile.
Tot asa baiatul care m-a sunat de la tehnic a fost direct, putine cuvinte si toate la subiect.

Cinste lor ca au facut echipa buna.

Edited by MindArchitect, 15 April 2022 - 12:05.


#10
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,508
  • Înscris: 16.12.2006
Cu mentiunea ca de fapt te-au sunat in urma sesizarii facute pe e-mail. ;)

Se raspunde mult mai repede la sesizarile facute pe e-mail sau direct din contul Digi fata de cele telefonice.

Oricum, bine ca ai rezolvat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate