Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

camionagiii stiu cel mai bine?

* - - - - 4 votes
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#37
exqusit_drunk

exqusit_drunk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,786
  • Înscris: 17.12.2019
Și au dreptate că nu sunt dar se apropie inaugurarea pe Craiova-Pitești.

#38
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postapocalipsul, on 14 aprilie 2022 - 07:34, said:

asta cu permisul e putin gogonata
TIRurile au limita 90 pe care n-o prea depasesc... ca iese la tahograf...
deci pot depasi limita de viteza in localitate cu max 40km/h
vamos a la playa =)))

#39
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,804
  • Înscris: 20.10.2015

View PostGlCA_Contras, on 14 aprilie 2022 - 10:56, said:

Apropos de viteza legala, USR a modificat circulatia pe drumurile expres la viteza maxima de 120 km/h... sa circulam si noi mai modern. Deci se poate...

Si a si scazut numarul de morti?
Pentru ca se pare ca acolo au dat-o-n bara (din nou)

#40
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Drumurile nationale comuniste au fost concepute pentru 70-80 limita,iar alesii fara sa le faca nimic drumurilor au modificat limitele actuale,le-au dus mai sus,ca suntem in Ieuropa.Si va mirati ca sunt accidente?

#41
vestale

vestale

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,266
  • Înscris: 24.11.2002
Educatia sau mai bine scris lipsa ei. La fel ca si lipsa politiei de pe strazi nu au nici ele nimic de-a face.

#42
dewalto

dewalto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.03.2022

View PostMelteanu, on 14 aprilie 2022 - 17:46, said:

Drumurile nationale comuniste au fost concepute pentru 70-80 limita,iar alesii fara sa le faca nimic drumurilor au modificat limitele actuale,le-au dus mai sus,ca suntem in Ieuropa.Si va mirati ca sunt accidente?

accidentele sunt rar provocate de soferii profesionisti de tir. majoritatea au ca si cauza teribilismul sau lipsa de experienta a soferilor de turisme/suv-uri. mai sunt si dubitari retardati sau in bucuresti soferii de pe interurban gen mototolea care nu au nici o treaba cu soferia.

#43
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022

View Postdewalto, on 14 aprilie 2022 - 18:46, said:

accidentele sunt rar provocate de soferii profesionisti de tir. majoritatea au ca si cauza teribilismul sau lipsa de experienta a soferilor de turisme/suv-uri. mai sunt si dubitari retardati sau in bucuresti soferii de pe interurban gen mototolea care nu au nici o treaba cu soferia.
Marea majoritate sunt niste Gheorghe ce au ales acest job atrasi de salariul mare,mare pentru niste nulitati ce nu se pricep la nimic.Faptul ca esti sofer profesionist denota DOAR ca ai permisul auto pentru acea categorie auto.Dovada este numarul de accidente din Europa cauzate de soferii de camion mioritici.

#44
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
inainte erau turcii...
stii cum e asta colegule?!?
telefoanele samsung sunt foarte proaste... dovada numarul mare de telefoane in service... fix asa

Quote

Teoretic da, practic nu.
Am patit-o cu un camion care mergea cu 80 prin localitate. M-am bazat  ca stie el ceva si hop radarul. Pe el nu l-a oprit, pe mine da.
Q.E.D... camionagiul nu s-a inselat nici de data aceasta...

Edited by apocalipsul, 15 April 2022 - 05:37.


#45
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014

Quote

Marea majoritate sunt niste Gheorghe ce au ales acest job
corect
hai ca poate tir nu pupi da incearca si tu sa faci manevre cu remorca/rulota ceva... si vezi ce-ti iese...
ce crezi? in milioanele de kilometrii condusi... dezvolta indemanare si abilitati? sunt mai pregatiti sa faca fata unor situatii decat un sofer amator care atinge volanul o data pe saptamana? dar care se crede cel putin schumacher undercover...
ai urcat macar vreodata intr-o cabina de TIR? sa vezi cum e sa privesti lumea de sus la propriu?
e un alt punct de vedere, practic alta perspectiva asupra circulatiei
a mai accentuat un coleg (TIRist) de la inaltimea TIRului, senzatia de viteza e mult diminuata, fata de un automobil...
zicea un coleg ca in localitate 90 e viteza luminii... nu colegule, la 90 in TIR ti se pare ca stai... e ca si cum ai merge tu cu 30 in putoarea ta de masina
si foarte important ca sa intelegi cum stau lucrurile... traficul greu e necesar si chiar vital ca tu sa ai ce sa mananci... celalalt trafic, de placere, pe persoana fizica... poate lipsi (cum s-a mai intamplat dealtfel)

Edited by apocalipsul, 15 April 2022 - 06:14.


#46
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022

View Postapocalipsul, on 15 aprilie 2022 - 06:01, said:

corect
hai ca poate tir nu pupi da incearca si tu sa faci manevre cu remorca/rulota ceva... si vezi ce-ti iese...
ce crezi? in milioanele de kilometrii condusi... dezvolta indemanare si abilitati? sunt mai pregatiti sa faca fata unor situatii decat un sofer amator care atinge volanul o data pe saptamana? dar care se crede cel putin schumacher undercover...
ai urcat macar vreodata intr-o cabina de TIR? sa vezi cum e sa privesti lumea de sus la propriu?
e un alt punct de vedere, practic alta perspectiva asupra circulatiei
a mai accentuat un coleg (TIRist) de la inaltimea TIRului, senzatia de viteza e mult diminuata, fata de un automobil...
zicea un coleg ca in localitate 90 e viteza luminii... nu colegule, la 90 in TIR ti se pare ca stai... e ca si cum ai merge tu cu 30 in putoarea ta de masina
si foarte important ca sa intelegi cum stau lucrurile... traficul greu e necesar si chiar vital ca tu sa ai ce sa mananci... celalalt trafic, de placere, pe persoana fizica... poate lipsi (cum s-a mai intamplat dealtfel)
Hai sa vedem care vorbeste in necunostinta de cauza.Am inca doua remorci dupa masina,1500kg si 750kg,daca vrei poze ceri.Am avut si tractat rulote pe una si doua axe in ultimii 23 de ani mai multe decat AI VAZUT pe sosele,sunt convins de asta.Tata a fost timp de 18 ani sofer la Tir,Autobaza 4 Militari,pe vremea impuscatului,iarasi ar trebui sa imi fi lasat o idee despre asta.De mancat doar una din pisici maninca plicuri importate,eu sunt la tara.Si nu in ultimul rind,nu a spus nimeni ca traficul de camioane nu e necesar,ci doar ca soferii de camion romani sunt niste cretini,in marea lor majoritate.

#47
dewalto

dewalto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.03.2022

View PostMelteanu, on 14 aprilie 2022 - 20:35, said:

Marea majoritate sunt niste Gheorghe ce au ales acest job atrasi de salariul mare,mare pentru niste nulitati ce nu se pricep la nimic.Faptul ca esti sofer profesionist denota DOAR ca ai permisul auto pentru acea categorie auto.Dovada este numarul de accidente din Europa cauzate de soferii de camion mioritici.

te rog eu frumos. nu te mai uita la stirile de la ora 5. sau la realitatea tv. sau otv daca mai exista.

ai date statistice reale sau de incredere cu care sa iti sustii afirmatia ca mioriticii fac cele mai multe accidente in europa sau in strainatate?

eu am intrat nitel pe eurostat. si ce crezi? ne depaseste doar bulgaria la numarul de morti pe sosele.

#48
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016

View Postapocalipsul, on 15 aprilie 2022 - 06:01, said:

...................... si foarte important ca sa intelegi cum stau lucrurile... traficul greu e necesar si chiar vital ca tu sa ai ce sa mananci... celalalt trafic, de placere, pe persoana fizica... poate lipsi (cum s-a mai intamplat dealtfel)
Este la fel de valabil si pentru tine sa ai idee cum stau lucrurile si e bine ca fiecare dintre noi sa aiba bunul simt sa-si "vada lungul nasului". Evident ca traficul greu este necesar dar nu doar pentru ca cei care nu sunt camionagii sa aiba ce manca ci si pentru ca acesti camionagii sa aiba la randul lor ce manca. Nu ei produc mancarea transportata, nu ei produc materiile si materialele transportate, nu ei proiecteaza produsele transportate si nu din mana lor aceste produse sunt manufacturate (inclusiv camioanele de care sunt atat de mandri). Nu, ei au pur si simplu o meserie (aceea de sofer) si pentru a avea ce manca trebuie sa transporte ceea ce produc altii. De multe ori pe acest forum au fost ridicate osanale in cinstea soferilor de camioane mai ceva ca pe timpurile lui "Ceasca" si de prea multe ori s-a dat impresia cum ca drumurile publice le apartin si ca toti ceilalti (ingineri, medici, profesori, muncitori, agricultori s.am.d.) parca ar avea "datoria sfanta" de a le face lor liber pe sosea. Nu, pe sosea indiferent din ce ne castigam painea suntem toti egali si trebuie sa respectam in egala masura regulile de circulatie indiferent daca suntem acolo in exercitarea sarcinilor profesionale sau suntem la plimbare (pe persoana fizica cum zici tu). Soferul care transporta marfa raspunde de ea asa cum chirurgul raspunde de viata pacientului, asa cum profesorul raspunde de educatia copilului, asa cum fiecare dintre noi raspundem la locul de munca de modul in care ne indeplinim sarcinile de serviciu. Cu alte cuvinte nu face altceva decat ceea ce a fost pregatit in viata sa faca si nu are niciun drept de a se considera mai mult decat ceea ce este.

Edited by gabrieln2016, 15 April 2022 - 10:42.


#49
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014

Quote

pe sosea indiferent din ce ne castigam painea suntem toti egali
pe bune?
comunismul perfect
niciodata pe sosea sau in alta parte nu exista egalitate...
nici macar in moarte... lucrurile, realitatea sunt asa cum sunt... nu cum viseaza unii si altii
daca visezi sa fii egal cu cineva, ai putea fi doar cu tine...
dupa poza pe care o ai la avatar e clar ca suferi de soferie (doar constat)
ti-a si explicat un coleg mai sus cum camionul a trecut linistit iar pe el l-a oprit radarul...
in treacat fie spus, nu ridic osanale nimanui... doar pun lucrurile la punct oarecum offtopic

Edited by apocalipsul, 15 April 2022 - 11:32.


#50
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
Atunci cand cineva nu are argumente valide intr-o discutie/polemica care ar trebui sa fie amicala nu gaseste altceva mai bun de facut decat sa vina cu un amestec de asa-zise pseudoconsideratii filozofice sau "subtilitati" ironice de genul referirii la avatar. N-am nicio treaba cu colegul sau cu radarul, consideratiile mele sunt de ordin general si nu sunt sub nicio forma atacuri la persoana. Eu ii respect pe toti cei care-si castiga traiul de zi cu zi prin munca indiferent de natura acesteia dar asta nu inseamna ca se pot tolera unele "derapaje" de educatie avute de cei care se considera ca ei sunt "miezul din dodoasca" indiferent de natura muncii prestate. Acolo, la locul lor de munca sau in grupurile din care fac parte, fiecare poate sa se infoaie ca un paun si sa-si arate muschii cat vrea dar frustrarile rezultate din conditia lor sociala ar fi bine sa nu refuleze in trafic. De asta vorbim noi aici, de trafic si de comportamentul pe care toti trebuie sa-l avem astfel incat sa ajungem cu bine la destinatie.
"Nu, pe sosea, indiferent din ce ne castigam painea suntem toti egali si trebuie sa respectam in egala masura regulile de circulatie". Acesta este citatul corect si daca cineva (indiferent cine) interpreteaza ca respectarea codului rutier atat in litera cat si in spiritul lui este comunism atunci, din punctul meu de vedere, am si eu dreptul de a constata ca aceasta interpretare este doar o simpla lacuna de educatie. Pe sosea suntem considerati toti participanti la trafic si trebuie sa ne supunem unui set de reguli cunoscute drept Codul Rutier.
Ce bine ar fi daca toti ar suferi de soferie asa cum se pare ca sufar eu dupa "diagnosticul" unui reputat expert probabil provenit tot din respectabilul "neam al lui manivela" (nu este jignire, asa se spunea pe timpul acelui comunism la care s-a facut referire).
Sunt foarte multumit ca din 1982 si pana acum "suferinta" asta nu mi-a adus nici macar o singura implicare intr-un accident rutier si, cu toata onestitatea, va doresc tuturor sa suferiti de asa ceva dar sa ajungeti intotdeauna teferi la destinatie.
Bafta si sa aveti drumuri bune!

Edited by gabrieln2016, 15 April 2022 - 12:23.


#51
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
colegule, nu am intentionat niciun moment vreun atac la persoana, era o observatie
daca tu ai gasit potrivita poza aia la avatar inseamna ca te caracterizeaza... esti mandru de ea, te flexezi, nu poti nega acest lucru

Quote

trebuie sa respectam in egala masura regulile de circulatie
de la trebuie pana la ce este... e cale lunga si nu doar in circulatie... nimeni nu traieste dupa ce trebuie, totul se raporteaza la lumea reala
eu cred ca in ce priveste circulatia, fiacare "trabuie" sa-si poarte de grija... sa nu faca greseala fatala sa-si lase soarta in mainile legii
ca politia te cam omoara pe trecerea de pietoni la noi...
daca tu crezi ca cu un tico poti sa te dai la un camion ca e dreptul tau consfintit de codul rutier... ce sa zic? succes...
repet inca o data, poate reusesti sa intelegi, nimeni nu e egal cu nimeni (nicaieri, niciodata)
nu vorbim de teorii si argumente ci de realitati... daca tu vrei a-ti traiesti viata in codul rutier si in regulamentul de aplicare... e doar alegerea ta

Quote

sa ne supunem unui set de reguli cunoscute drept Codul Rutier.
cate faci din 26? (asta pt. ca ne place sa traim in teorie)

Edited by apocalipsul, 15 April 2022 - 14:02.


#52
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,212
  • Înscris: 04.11.2016
Pe acest forum eu nu postez decat in aria "Auto" asa ca am gasit de cuviinta sa pun la avatar pur si simplu o poza a masinii detinute. Asta am, cu asta defilez! Unul isi pune masina din dotare, altul o umbra cu capul in jos, fiecare dupa gustul si placerea lui. Daca domnia ta ai competente de psihanalist si consideri ca sunt caracterizat de "fierul" respectiv si din motive de mandrie am pus acea poza, cine sunt eu sa te contrazic? Ma bucur doar ca pentru aceasta sedinta de psihanaliza (de altfel de un amatorism "sublim") nu este perceput niciun fel de tarif pentru ca in unele situatii deschid destul de greu ariciul de la buzunar.
Cat despre "flexat" recunoscut cu umilinta ca nu inteleg ce semnificatie are acest termen in opinia domniei-tale asa ca nu pot nega dar nici nu pot confirma, ramane asa cum iti place sa crezi, pe mine nu ma deranjeaza indiferent de ceea ce vrei sa spui. Doar tu stii ce ai vrut sa spui si hai sa ramana asa "cum a cazut".
Cat depre cat de egali sunt unii fata de altii sau altfel spus "Toate animalele sunt egale, dar unele animale sunt mai egale decat altele" asta tine de o filozofie de doi bani care pe vremea tineretii mele o numeam "filozofie de carciuma" (ca doar am trait in comunism) si dezbaterea acestui subiect tine de "Poiana lui Iocan".
Cate fac din 26? Nu am niciun motiv de a face aceasta incercare dar pot sa spun, cu mana pe inima si fara ipocrizie, ca greseli in trafic mai fac si eu, ca tot omul. Uneori sunt intentionate dar de cele mai multe ori nu exista intentie. Probabil ca, la o prima incercare, nu as putea trece de bariera celor 22 de puncte dar, dupa rememorarea articolelor din lege situatia ar deveni una pozitiva.
Putin imi pasa ca unul sau altul, cu Tico sau cu tancul se da la un camion sau la o nava extraterestra, eu stiu foarte bine sa-mi port de grija respectand in acest timp (chiar daca nu in totalitate) prevederile Codului Rutier iar daca sunt prins "cu pantalonii in vine" nu-mi ramane decat sa accept consecintele faptelor mele.
Si pentru a pune definitiv punct acestei placute si instructive discutii, pe baza experientei mele (asa cum este ea) in ale "volanitului" despre soferii de camioane (mai ales cei de pe asa-zisele TIR-ri), per ansamblu, am o parere mult mai buna decat despre multi automobilsti, motociclisti dar mai ales soferi de dube. Din punctul meu de vedere cel mai ridicat grad de periculozitate in trafic este dat de soferii de dube care nu au decat B-ul, majoritatea motociclistilor romani (cei straini sunt total diferiti) si o mare parte din soferii tineri care s-au trezit direct de pe bancile scolii la volanul unei masini puternice fara a avea timpul si rabdarea necesare pentru a obtine abilitatile necesare in conducerea unor astfel de bolizi.

Asta este chiar ultima postare pe acest subiect si pot spune ca mi-a facut o deosebita placere purtarea acestei mici discutii. Era mai bine la un pahar cu bere dar de unde nu e, nici  "cel de sus" nu cere.

Edited by gabrieln2016, 15 April 2022 - 15:54.


#53
Melteanu

Melteanu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,105
  • Înscris: 28.02.2022
Ca pomenisi de motociclisti mioritici,in ordinea inconstientei as pune pe primul loc camionagii,apoi motociclistii patriei,si urmeaza dubele.Conducatorii autoturismelor s-au mai cizelat parca,exceptind niste judete faimoase,as adauga Ot,Ag.....Pareri.....

#54
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 18.08.2009
Romanii tind sa aiba o parere proasta despre soferii de tir pentru ca la noi lipseste infrastructura.
Pe afara se simte cineva deranjat de comportamentul in trafic al soferilor de tir ? Statistic destul de rar prindem doua depasindu-se unul pe altul, si trebuie sa astepti 30 de secunde in plus pana iti elibereaza banda, in rest tirurile isi vad de drumul lor pe prima banda.

In Romania in schimb se suceste treaba ... eu cred ca mai mult te deranjeaza tirurile care nu se mai termina si care merg incet si care si care ...
Dar tirurile sunt conduse de soferi de tir, ca urmare toata lumea zice nasoale de ei.

Statistic nu cred ca sunt mai inconstienti decat soferii de turisme, ba eu as crede ca e chiar invers. Experienta in meserie si cumva banul (am sa explic) ajunge sa ii faca mai atenti si mai responsabili.
Sunt desigur si cazuri de teribilisti, dar in marea lor majoritate sunt incepatori si inca n-au invatat cum se face meseria asta.
Meserie care e foarte grea, si nu ma refer aici la chestiile pe care le stii de la inceput si pe care ti le asumi (ca stai departe de familie, ca risti diverse prin parcari, ca ai un risc mai mare de accident decat soferii ocazionali care merg doar 10.000 km pe an, etc).

Intr-un procent covarsitor, soferul de tir este este principala sursa de venit in familie. De multe ori sotiile nici macar nu lucreaza.
El pleaca de acasa si face meseria asta pentru bani.
Multi n-au nici cine stie ce educatie, scoala doar pana la un punct, de multe ori pleaca de la tara de la arat ogoare si castiga 2000 eur lunar. E frumos, dar ei n-au o educatie financiara care sa-i pregateasca / protejeze de banii aia. Multi se arunca in tot felul de cheltuieli si imprumuturi pe care nu le pot duce. Dar asta e o alta discutie.
Ceea ce vreau sa spun este ca pe soferi e o presiune destul de mare sa aduca bani acasa. Sunt soferi pe care-i cunosti ca au cea mai frumoasa casa din sat (din tir) si soferi care dupa zeci de ani de tir au doar datorii.
La sfarsitul lunii, spre deosebire de soferul "turist", soferul de tir trage linie si socoteste cheltuielile cu deplasarea (mancare, tot felul de cumparaturi) + cheltuielile cursei (pentru care ii da firma bani) = am de luat atatia bani luna asta !
Orice amenda care le vine la firma conteaza - mai putini bani de dus acasa.
Si amenzile cam fac parte din viata lor, daca e o luna fara amenda probabil ca urmatoarea nu va mai fi.
Si sunt mari, pe Ungaria, Italia sunt peste 100 eur, la nemti ce mai scapi doar cu 30 eur.
100 de eur pe care ai fi putut sa-i ai in buzunar ...
"Dar ce smecher am fost acolo cand am trecut cu 60 pe limita de 50" - nu va zice niciun sofer niciodata... il forteaza meseria sa se adapteze, sa fie mai responsabil.
Si sunt multe ... amenzi pentru viteza, distanta, depasire de program, stai ca ti se opreste motorina, stai ca ai gresit traseul si ti se imputa kilometrii, pana la pierderea permisului (adica painea lui).
Daca nu esti responsabil te trezesti ca intr-un an de zile tu n-ai castigat nimic ... dar poate te-ai aruncat la niste cheltuieli bazandu-te pe 2000 eur lunar.

In incheiere ... nu le iau apararea. Ma amuza chestiile gen - eu sunt erou, eu iti pun mancarea pe raft ! Nu, tu pleci de acasa ca sa castigi 2000 eur, nu ca sa-mi pui mie mancarea pe raft. Tu imi pui la decont bon de taxi de 15 lei ca ai venit la firma sa-mi aduci documentele, sau alte eroisme din astea.
Spun doar ca daca nu-i responsabilizeaza partea asta cu viata mea si-a altora (ca intr-adevar vezi altfel lucrurile din 40 de tone fata de cum le vezi din Logan) cu siguranta ii responsabilizeaza banii mai mult decat pe noi.
Meseria asta + nevasta acasa face educatie financiara cu tine mai bine decat orice facultate.

Edited by marius23mvp, 26 May 2022 - 11:07.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate