Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Laptop coding/data analytics

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
xJully

xJully

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 368
  • Înscris: 10.09.2012
Salut,

Sunt inginer si folosesc laptopul pentru coding, data analytics stuff etc. Overall, am nevoie de putere ca sa duca toate programele.

1. Cand se va face achizitia - cat mai repede.
2. La ce va fi folosit laptop-ul - am mentionat mai sus.
3. Bugetul maxim - 7000
4. Marci sau serii preferate - nu neaparat.
5. Daca preferati anumite magazine sau modalitati de plata (ex: rate fara dobanda) - nu
6. Daca achizitia se va face din tara sau strainatate (caz in care specificati tara de unde sunteti) - preferabil sa se poata cumpara din Suedia.

#2
Webbbob

Webbbob

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 636
  • Înscris: 22.03.2019
intotdeauna m-am intrebat cum pot sa nu stie programatorii ce scula le trebuie si ajung sa ceara sfaturi pe forumuri.

#3
xJully

xJully

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 368
  • Înscris: 10.09.2012
Social proof din experienta proprie cu un anumite laptop, lipsa de timp pentru a naviga duzinele de laptopuri care exista pe piata, simplul schimb uman de pareri... Motivele sunt varii, insa nu stiu cum a ajutat thread-ul comentariul tau. ��

#4
cosmin_235423

cosmin_235423

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 815
  • Înscris: 17.06.2018

View PostWebbbob, on 08 aprilie 2022 - 11:43, said: