Digi - resetat router..
Last Updated: Apr 12 2022 08:55, Started by
kingofbattle
, Apr 07 2022 09:51
·
0
#1
Posted 07 April 2022 - 09:51
Salut. Am avut o problema in ultimul timp cu activarea la Dynamic DNS de la digi. Dupa ce am activat dynamic dns de la ei de pe site, multe site-uri si aplicatii nu mai mergeau, ori se incarcau greu ori deloc. Am incercat sa le dau de cap si am ajuns la resetarea router-ului.. problema e ca acum nu mai merge deloc internetul (nici cablu nici wifi) cred ca trebuie sa ma conectez cumva din cate am inteles cautand aici pe forum. Ma pot conecta la ip-ul router-ului sa il configurez (192.168.1.1) dar aici intervine alta problema. Nu imi apare nicaieri sa introduc utlizator sau parola (din ce am citit eu, trebuia sa fie de tipul "B91230" - primele litere de la judet urmate de niste cifre si o parola data.. Ma poate lamuri cineva?
|
#2
Posted 07 April 2022 - 10:29
Numele de utilizator si parola apare in contract sau anexa
Daca nu te descurci poti sa-i suni Se rezolva mai repede |
#3
Posted 07 April 2022 - 10:29
ca sa intri in setrile routerului folosesti un cablu de retea si un laptop sau PC
bagi in brovser ce zici tu acolo (192.168.1.1) (sau alt IP dupa caz) iar la user si parola bagi ce scrie pe eticheta de pe router dupa ce ai intrat in setari, trebuie sa configurezi adresa MAC si conexiunea PPPoE cu parola de internet pe care ai primit-o de la digi ma mir ca te-ai descurcat cu dynamic DNS si nu reusesti sa setezi routerul IPul routerului il gasesti in proprietatile conexiunii Quote Daca nu te descurci poti sa-i suni Se rezolva mai repede Posted image Edited by apocalipsul, 07 April 2022 - 10:40. |
#4
Posted 07 April 2022 - 10:41
Problema e ca nu prea mai gasesc contractul deci nu am datele de conectare. Deci ma gandesc ca trebuie neaparat sa-i contactez.. sper sa rezolv
Edited by Ravy, 07 April 2022 - 16:26. |
#5
Posted 07 April 2022 - 11:14
La conexiunea PPOE ai de facut configurarea conexiunii la Digi.
|
#6
Posted 07 April 2022 - 11:21
Asta nu gasesc.. unde sa introduc user-ul si parola datelor de la ei, ca sa intru in setarile de la router si eu.. doar ca nu gasesc nicaieri unde trebuie sa introduc aceste date
Edited by Ravy, 07 April 2022 - 16:26. |
#7
Posted 07 April 2022 - 12:23
hai s-o luam pe rand ca sunt chestii diferite pe care nu le intelegi
routerul e de la digi sau e al tau? ce router e? ai net pe fibra sau pe cablu? nu mai gasesti contractul? intri in contul tau digi pe digi.ro si gasesti acolo si contractul suna la digi la tehnic si lamureste-te cu ei ca nu e greu sa suni Edited by apocalipsul, 07 April 2022 - 12:28. |
#8
Posted 07 April 2022 - 13:00
Fa o resetare generala a ruterului.La fel patisem si eu.Nu mai mergea netul deloc pe desktop dar pe wifi mergea.Al luat o agrafa si am apasat in gaura aia pt resetare generala si dupa aia a mers.
|
#9
Posted 07 April 2022 - 13:27
kingofbattle, on 07 aprilie 2022 - 11:21, said: Asta nu gasesc.. unde sa introduc user-ul si parola datelor de la ei, ca sa intru in setarile de la router si eu.. doar ca nu gasesc nicaieri unde trebuie sa introduc aceste date Daca da, ai nevoie de parola de acces la router, nu e cea de pe contract care foloseste la configurare PPoE. Plus ca dac nu e router ci ONT - vine fibra la el, nu cablu UTP, nu ai cum sa-l accesezi - doar ei il pot accesa - remote. |
#10
Posted 07 April 2022 - 14:35
nene, fă o solicitare la tehnic că nu-ți merge netu'
te avertizează că dacă nu-i de la ei, ci de la tine, te costă 20 de lei deplasarea când vin băieții, adaugi 50 de lei șpagă și-i rogi să-ți seteze rețeaua (durează 5...7 minute) și GATA! ce-o fi așa de greu? |
|
#11
Posted 07 April 2022 - 14:58
E foarte greu prin faptul ca trebuie sa scoata ceva din buzunar, aia e problema. Dar se rezolva remote de obicei problemele cu ONT-ul, il configureaza aia automat.
|
#12
Posted 11 April 2022 - 13:09
Am rezolvat. Pentru cei care poate au ajuns aici pentru aceasta problema, sa rectific.. ca unii nu au inteleg CARE era problema. Cum am explicat in primul post, DACA resetezi la setarile din fabrica ONT-ul de la Digi, internetul nu o sa mai mearga pana nu configurezi si te conectezi cu datele date la ei, gasite pe contract (De PPPoE e vorba), pe adresa router-ului (ex cum a fost la mine: 192.168.1.1). Problema nu era ca am uitat datele de conectare de la router ci datele de la DIGI, care sunt de tip "initiale judet + cifre" - ex. B039123. Acestea le gasesti ori in contract ori pe site-ul lor. Problema mea era simpla, am intrebat unde puteam sa gasesc eu sa introduc aceste date de conexiune de la digi. Am sunat la ei pana la urma si ghiciti ce. Rubrica unde trebuiau introduse de la mine avea un "bug" (raspunsul celor de la asistenta tehnica care au incercat sa ma conecteze cumva remote prin telefon) - pana la urma au rezolvat ei cu alta tehnica. Deci pur si simplu rubrica aceea nu mergea selectata / introduse datele de conexiune! In orice caz, multumesc tuturor si sper sa ajut si alte persoane care poate nu au habar!
|
#13
Posted 11 April 2022 - 15:01
Problema se rezolva mult mai repede daca sunai direct la ei si le explicai de problemele intampinate cu echipamentul lor, nu sa bagi scobitori prin gaurele sa resetezi echipamente.
Asta tot pentru cine ... va mai avea nevoie. |
#14
Posted 12 April 2022 - 08:05
Znevna, on 11 aprilie 2022 - 15:01, said:
Problema se rezolva mult mai repede daca sunai direct la ei si le explicai de problemele intampinate cu echipamentul lor, nu sa bagi scobitori prin gaurele sa resetezi echipamente. Asta tot pentru cine ... va mai avea nevoie. Salut. Dacă se întâmpla ca echipamentul dintr-o data sa facă figuri, da, sunam instant la ei. Eu am explicat ca am activat DNS dynamic de la ei pe site, după care am făcut un portforward. După lucrul asta a început sa meargă ciudat. De ce sa sun imediat la ei dacă știu ca lucrurile astea s au întâmplat după ce am făcut eu niște setări pentru port forward? Am dat reset de pe IP ul router ului ca să îmi ia setările inițiale, sa nu mai fie probleme. Dacă tu faci o modificare suni imediat la ei? Încerci sa o rezolvi tu, ca doar tu ai făcut o. După dacă întâmpini ceva și nu merge, suni. La mine mi a luat setările și exact asta a fost... Și a revenit netul după setările din fabrica, doar ca nu aveam eu rubrica pentru a ma conecta la internet din cauza unui bug. |
#15
Posted 12 April 2022 - 08:55
Pai vezi, e prima data cand scrii pe acest topic ca ai intrat pe router(ONT?) si-ai creat o regula de port forward, ai mentionat doar ca ai activat DDNS-ul de la Digi.
Edited by Znevna, 12 April 2022 - 08:56. |
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users