De la diesel la hibrida - pt consum

#55
Posted 06 April 2022 - 10:08

Daca vrei sa vezi cat de eficient economic este achizitia de Hybrida, fa comparatia de pret vs motor ICE benzina sau diesel.
E posibil ca diferentele de preț achiziție si pret combustibil, sa nu se amortizeze nici in 10 ani. Calcule, calcule... |
#56
Posted 06 April 2022 - 10:33

Am inteles ideea. Eu cu mersul meu mai sportiv fac cam 900km cu un plin. Sa dau un reset la trip si o sa schimb si rotile cu cele de vara si sa incerc sa merg mai domol.
Dupa voi, doar ca idee, care e cel mai ok hybird in prezent? @mihaiC1 vad ca are consumuri chiar bune cu toyota |
#57
Posted 06 April 2022 - 11:42

Floricelu71, on 06 aprilie 2022 - 10:08, said:
Daca vrei sa vezi cat de eficient economic este achizitia de Hybrida, fa comparatia de pret vs motor ICE benzina sau diesel. E posibil ca diferentele de preț achiziție si pret combustibil, sa nu se amortizeze nici in 10 ani. Calcule, calcule... La ce achizitie te referi ? Eu pe Corolla TS HYB Dinamic 1,8l 122 cp am dat ( inca mai am de dat cateva rate ![]() ![]() Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 11:50. |
#58
Posted 06 April 2022 - 11:46

justice22, on 06 aprilie 2022 - 10:33, said:
Am inteles ideea. Eu cu mersul meu mai sportiv fac cam 900km cu un plin. Sa dau un reset la trip si o sa schimb si rotile cu cele de vara si sa incerc sa merg mai domol. |
#59
Posted 06 April 2022 - 12:01

La un CDTI/ TDCI cu control tractiune nu e valabil! Nu prea poti sa faci economie. Daca mai pun si cutie automata, cam iese din schema de consum ...
Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 12:05. |
#60
Posted 06 April 2022 - 12:21

Sunt curios cat va functiona un motoras sub 1,6 l la o masina de 1,4 TONE !? Eu cam stiu si va spun ca CDTI/ TDI de 1,9l nu rezista 300 000 km !
Sunt mirat inca de ce pe Corolla HYB au pus motoare atkinson de 1.8l pe masini de 1,5 t si puterea nu e marita ci normala... Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 12:31. |
#61
Posted 06 April 2022 - 12:43

@mihaiC1 deci tu zici ca esti mai ok cu hibrida decat cu diesel
Edited by justice22, 06 April 2022 - 12:45. |
#63
Posted 06 April 2022 - 14:34

Ăla ar fi fost Sfântul Graal al economiei, însă 3008-ul nu era plug-in, și consuma motorina pt. încărcare, ceea ce nu era bine. Și autonomia a fost redusă, pe la 10km în mod electric only.
Volvo are un model mai răsărit, D60, PHEV diesel. Sunt curios acuma cu prețurile mari la carburant dacă scoate Peugeot de la naftalină modelele hibrid benzină-aer comprimat. Au avut un proiect și a fost îngropat nu se știe de ce, că avea șanse bune să fie rentabil. Edited by mihaicozac, 06 April 2022 - 14:35. |
#64
Posted 06 April 2022 - 14:50

Deocamdata am parasit ideea
![]() Poate pe viitor, vedem ce mai iese, din ce vad pe canalul Turatii - Plugin-ul e mai bun Multumesc de raspunsuri! ![]() |
#65
Posted 06 April 2022 - 15:16

mihaiC1, on 06 aprilie 2022 - 11:42, said:
La ce achizitie te referi ? Eu pe Corolla TS HYB Dinamic 1,8l 122 cp am dat ( inca mai am de dat cateva rate ![]() ![]() Sau daca vrea ambele lumi, PHEV diesel. Ca nota la hibride, in special cele PHEV, consumul ala mic pe care il viseaza toata lumea e obtinut doar daca masina vede incarcari foarte dese. Eu in general merg pe full electric in oras (cat imi permite autonomia de ~35km) si doar la drum lung pe modul combinat. O alta problema la PHEV (si FEV), sunt nu numarul destul de redus de statii de incarcare la noi, ci toate masinile electrice marca E90/Golf4/E60 si alte rapaciungi parcate cu multa valoare pe locurile verzi. Am ajuns sa vad si la Timisoara, la superchargerele Tesla, de cateva ori, parcati niste valorosi cu masini din era in care nici nu se gandea lumea ca masinile electrice vor deveni mainstream prea curand. Edited by Kurinkita, 06 April 2022 - 15:19. |
|
#66
Posted 06 April 2022 - 15:22

Treci direct la electrica. Daca nu poti ramai cu Diesel. Am vrut sa trec de la un Peugeot 3008 1.6 diesel la un Hyundai Tucson hybrid tot 1.6 benzina dar hibrid. Prin Cluj scoteam cu Peugeot pe aceiasi zona pe unde am mers cu Hyundai cca 4.8 litri fara sa folosesc S&S. Hybridul a scos 7.1 motorul termic mergea. Apoi cand te duci la alimentare - bagi de amandoua. Te duci la pompa si apoi te muti la incarcator. Daca lasi motorul sa incarce bateria nu faci treaba.
|
#67
Posted 06 April 2022 - 15:38

Electrica 100% nu vreau. e periculos mai ales iarna
![]() |
#68
Posted 06 April 2022 - 16:11

Augustus1978, on 06 aprilie 2022 - 15:22, said:
Treci direct la electrica. Daca nu poti ramai cu Diesel. Am vrut sa trec de la un Peugeot 3008 1.6 diesel la un Hyundai Tucson hybrid tot 1.6 benzina dar hibrid. Prin Cluj scoteam cu Peugeot pe aceiasi zona pe unde am mers cu Hyundai cca 4.8 litri fara sa folosesc S&S. Hybridul a scos 7.1 motorul termic mergea. Apoi cand te duci la alimentare - bagi de amandoua. Te duci la pompa si apoi te muti la incarcator. Daca lasi motorul sa incarce bateria nu faci treaba. Cine a zis ca pejos' e masina? Diesel in ORAS CJ cu 4.8 % si Hyb la 7.1 % ??! Cred ca ai probleme ! Chiar ca nu stii ce masini ai condus ! Ca idee sa stii ca ai un PLUG- IN pe tucson! si daca stii sa il alimentezi programat ... ai numai de castigat ![]() Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 16:24. |
#69
Posted 06 April 2022 - 16:41

Kurinkita, on 06 aprilie 2022 - 15:16, said:
Sau daca vrea ambele lumi, PHEV diesel. Ca nota la hibride, in special cele PHEV, consumul ala mic pe care il viseaza toata lumea e obtinut doar daca masina vede incarcari foarte dese. Eu in general merg pe full electric in oras (cat imi permite autonomia de ~35km) si doar la drum lung pe modul combinat. O alta problema la PHEV (si FEV), sunt nu numarul destul de redus de statii de incarcare la noi, ci toate masinile electrice marca E90/Golf4/E60 si alte rapaciungi parcate cu multa valoare pe locurile verzi. Am ajuns sa vad si la Timisoara, la superchargerele Tesla, de cateva ori, parcati niste valorosi cu masini din era in care nici nu se gandea lumea ca masinile electrice vor deveni mainstream prea curand. Ai noroc ca stai in TM, numai o fuga la vecini si ai incarcat plug- in ! Eu mi-am "permis" doar full hybrid ca nu stau la casa... inca ! Eu nu am vazut PHEV sau electrice la statii de incarcare.. fiind mult mai la EST cred ca nu se "poarta" ![]() Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 16:49. |
#70
Posted 06 April 2022 - 21:57

justice22, on 06 aprilie 2022 - 14:50, said:
Deocamdata am parasit ideea ![]() Poate pe viitor, vedem ce mai iese, din ce vad pe canalul Turatii - Plugin-ul e mai bun Multumesc de raspunsuri! ![]() Dupa ce ne.am incins pe aici, te retragi ![]() Ma bucura faptul ca ai realizat ca strict dpdv al economiei de combustibil nu realizezi nimic schimband masina. Tind sa cred ca, cel mai probabil, voiai Kia niro si cautai nod in papura la focus sa.l vinzi. App, la niro ai 450l portbagaj si cred ca spatiul interior este mai mic decat la focus. Faptul ca este declarat suv, un kk in ochii mei indiferent de marca, ca nu.mi place pozitia inalta la volan, ai spatiu mai putin. Luand in discutie mareata marca Dacia ![]() Pe de alta parte, a postat un coleg un jurnal de bord.cu ale lui bemveuri. Acolo.declara ca a scos cu seria 3 sub 4l/100km. Daca iti permite portofelul, arunca un ochi acolo. |
#71
Posted 07 April 2022 - 07:02

|
#72
Posted 07 April 2022 - 07:23

la vale si cu vant din spate
am eu cel mai economic seria 3 posibil... poti scoate 4.5/100 A, dar nu vrei sa mergi asa... 6.5 consum mediu daca nu te dai rau la ea in fapt eu n-am sarit niciodata de 6.5 si merg tare + reprize cand e necesar Edited by apocalipsul, 07 April 2022 - 07:25. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users