Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

De la diesel la hibrida - pt consum

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
526 replies to this topic

#55
Floricelu71

Floricelu71

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 07.01.2004
Daca vrei sa vezi cat de eficient economic este achizitia de Hybrida, fa comparatia de pret vs motor ICE benzina sau diesel.
E posibil ca diferentele de preț achiziție si pret combustibil, sa nu se amortizeze nici in 10 ani.
Calcule, calcule...

#56
justice22

justice22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 12.05.2012
Am inteles ideea. Eu cu mersul meu mai sportiv fac cam 900km cu un plin. Sa dau un reset la trip si o sa schimb si rotile cu cele de vara si sa incerc sa merg mai domol.
Dupa voi, doar ca idee, care e cel mai ok hybird in prezent? @mihaiC1 vad ca are consumuri chiar bune cu toyota

#57
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,634
  • Înscris: 12.08.2008

View PostFloricelu71, on 06 aprilie 2022 - 10:08, said:

Daca vrei sa vezi cat de eficient economic este achizitia de Hybrida, fa comparatia de pret vs motor ICE benzina sau diesel.
E posibil ca diferentele de preț achiziție si pret combustibil, sa nu se amortizeze nici in 10 ani.
Calcule, calcule...

La ce achizitie te referi ? Eu pe Corolla TS HYB Dinamic 1,8l 122 cp am dat ( inca mai am de dat cateva rate Posted Image ) 22 900 euro FARA RABLA ( acum poti baga 2 rable! cam 5 000 euro la HYB!) la diesel mult cam putin Posted Image nici 1 000 euro . Cat vei da pe un diesel la aceiasi categorie de clasa si echipare ? Raspund tot eu: aceiasi bani si sa nu uitam consumul e mai mic cu 25 -35 % HYB VS motorina, mai pun ca Toyota are masini muuult mai fiabile decat majoritatea ?! Deja dieselurile sunt taxate la greu in UE si pana in 2025 vor fi interzise...

Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 11:50.


#58
robertcb

robertcb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,497
  • Înscris: 04.12.2012

View Postjustice22, on 06 aprilie 2022 - 10:33, said:

Am inteles ideea. Eu cu mersul meu mai sportiv fac cam 900km cu un plin. Sa dau un reset la trip si o sa schimb si rotile cu cele de vara si sa incerc sa merg mai domol.
Daca-mi permiti, ai pus chiar tu punctul pe i, mersul mai domol, aici e cheia, valabil la orice tip de motorizare.

#59
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,634
  • Înscris: 12.08.2008
La un CDTI/ TDCI cu control tractiune nu e valabil! Nu prea poti sa faci economie. Daca mai pun si cutie automata, cam iese din schema de consum ...

Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 12:05.


#60
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,634
  • Înscris: 12.08.2008
Sunt curios cat va functiona un motoras sub 1,6 l la o masina de 1,4 TONE !? Eu cam stiu si va spun ca CDTI/ TDI de 1,9l nu rezista 300 000 km !
Sunt mirat inca de ce pe Corolla HYB au pus motoare atkinson de 1.8l pe masini de 1,5 t si puterea nu e marita ci normala...

Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 12:31.


#61
justice22

justice22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 12.05.2012
@mihaiC1 deci tu zici ca esti mai ok cu hibrida decat cu diesel

Edited by justice22, 06 April 2022 - 12:45.


#62
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,945
  • Înscris: 17.01.2012
hehe, cel mai economic hibrid fu combinația diesel+electric (am mers cu un Peugeot 508 din-ăsta)

dar hahalerele le-au interzis, că se prindeau prea mulți de șmekeria cu interizcerea motorinei... :(

#63
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,546
  • Înscris: 05.12.2005
Ăla ar fi fost Sfântul Graal al economiei, însă 3008-ul nu era plug-in, și consuma motorina pt. încărcare, ceea ce nu era bine. Și autonomia a fost redusă, pe la 10km în mod electric only.
Volvo are un model mai răsărit, D60, PHEV diesel.
Sunt curios acuma cu prețurile mari la carburant dacă scoate Peugeot de la naftalină modelele hibrid benzină-aer comprimat. Au avut un proiect și a fost îngropat nu se știe de ce, că avea șanse bune să fie rentabil.

Edited by mihaicozac, 06 April 2022 - 14:35.


#64
justice22

justice22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 12.05.2012
Deocamdata am parasit ideea :)
Poate pe viitor, vedem ce mai iese, din ce vad pe canalul Turatii - Plugin-ul e mai bun
Multumesc de raspunsuri! :)

#65
Kurinkita

Kurinkita

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 28.01.2012

View PostmihaiC1, on 06 aprilie 2022 - 11:42, said:

La ce achizitie te referi ? Eu pe Corolla TS HYB Dinamic 1,8l 122 cp am dat ( inca mai am de dat cateva rate Posted Image ) 22 900 euro FARA RABLA ( acum poti baga 2 rable! cam 5 000 euro la HYB!) la diesel mult cam putin Posted Image nici 1 000 euro . Cat vei da pe un diesel la aceiasi categorie de clasa si echipare ? Raspund tot eu: aceiasi bani si sa nu uitam consumul e mai mic cu 25 -35 % HYB VS motorina, mai pun ca Toyota are masini muuult mai fiabile decat majoritatea ?! Deja dieselurile sunt taxate la greu in UE si pana in 2025 vor fi interzise...

Sau daca vrea ambele lumi, PHEV diesel.
Ca nota la hibride, in special cele PHEV, consumul ala mic pe care il viseaza toata lumea e obtinut doar daca masina vede incarcari foarte dese. Eu in general merg pe full electric in oras (cat imi permite autonomia de ~35km) si doar la drum lung pe modul combinat. O alta problema la PHEV (si FEV), sunt nu numarul destul de redus de statii de incarcare la noi, ci toate masinile electrice marca E90/Golf4/E60 si alte rapaciungi parcate cu multa valoare pe locurile verzi. Am ajuns sa vad si la Timisoara, la superchargerele Tesla, de cateva ori, parcati niste valorosi cu masini din era in care nici nu se gandea lumea ca masinile electrice vor deveni mainstream prea curand.

Edited by Kurinkita, 06 April 2022 - 15:19.


#66
Augustus1978

Augustus1978

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 934
  • Înscris: 01.02.2019
Treci direct la electrica. Daca nu poti ramai cu Diesel. Am vrut sa trec de la un Peugeot 3008 1.6 diesel la un Hyundai Tucson hybrid tot 1.6 benzina dar hibrid. Prin Cluj scoteam cu Peugeot pe aceiasi zona pe unde am mers cu Hyundai cca 4.8 litri fara sa folosesc S&S. Hybridul a scos 7.1 motorul termic mergea. Apoi cand te duci la alimentare - bagi de amandoua. Te duci la pompa si apoi te muti la incarcator. Daca lasi motorul sa incarce bateria nu faci treaba.

#67
justice22

justice22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 12.05.2012
Electrica 100% nu vreau. e periculos mai ales iarna :)) sa ramai cu ea in drum

#68
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,634
  • Înscris: 12.08.2008

View PostAugustus1978, on 06 aprilie 2022 - 15:22, said:

Treci direct la electrica. Daca nu poti ramai cu Diesel. Am vrut sa trec de la un Peugeot 3008 1.6 diesel la un Hyundai Tucson hybrid tot 1.6 benzina dar hibrid. Prin Cluj scoteam cu Peugeot pe aceiasi zona pe unde am mers cu Hyundai cca 4.8 litri fara sa folosesc S&S. Hybridul a scos 7.1 motorul termic mergea. Apoi cand te duci la alimentare - bagi de amandoua. Te duci la pompa si apoi te muti la incarcator. Daca lasi motorul sa incarce bateria nu faci treaba.

Cine a zis ca pejos' e masina? Diesel in ORAS CJ cu 4.8 % si Hyb la 7.1 % ??! Cred ca ai probleme ! Chiar ca nu stii ce masini ai condus ! Ca idee sa stii ca ai un PLUG- IN pe tucson! si daca stii sa il alimentezi programat ... ai numai de castigat Posted Image2,5 % ..

Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 16:24.


#69
mihaiC1

mihaiC1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,634
  • Înscris: 12.08.2008

View PostKurinkita, on 06 aprilie 2022 - 15:16, said:

Sau daca vrea ambele lumi, PHEV diesel.
Ca nota la hibride, in special cele PHEV, consumul ala mic pe care il viseaza toata lumea e obtinut doar daca masina vede incarcari foarte dese. Eu in general merg pe full electric in oras (cat imi permite autonomia de ~35km) si doar la drum lung pe modul combinat. O alta problema la PHEV (si FEV), sunt nu numarul destul de redus de statii de incarcare la noi, ci toate masinile electrice marca E90/Golf4/E60 si alte rapaciungi parcate cu multa valoare pe locurile verzi. Am ajuns sa vad si la Timisoara, la superchargerele Tesla, de cateva ori, parcati niste valorosi cu masini din era in care nici nu se gandea lumea ca masinile electrice vor deveni mainstream prea curand.

Ai noroc ca stai in TM, numai o fuga la vecini si ai incarcat plug- in ! Eu mi-am "permis" doar full hybrid ca nu stau la casa... inca ! Eu nu am vazut PHEV sau electrice la statii de incarcare.. fiind mult mai la EST cred ca nu se "poarta" Posted Image

Edited by mihaiC1, 06 April 2022 - 16:49.


#70
Namidee

Namidee

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,222
  • Înscris: 02.06.2021

View Postjustice22, on 06 aprilie 2022 - 14:50, said:

Deocamdata am parasit ideea :)
Poate pe viitor, vedem ce mai iese, din ce vad pe canalul Turatii - Plugin-ul e mai bun
Multumesc de raspunsuri! :)

Dupa ce ne.am incins pe aici, te retragi :))

Ma bucura faptul ca ai realizat ca strict dpdv al economiei de combustibil nu realizezi nimic schimband masina. Tind sa cred ca, cel mai probabil, voiai Kia niro si cautai nod in papura la focus sa.l vinzi. App, la niro ai 450l portbagaj si cred ca spatiul interior este mai mic decat la focus. Faptul ca este declarat suv, un kk in ochii mei indiferent de marca, ca nu.mi place pozitia inalta la volan, ai spatiu mai putin. Luand in discutie mareata marca Dacia :), am fost la un td cu loganul nou si cu dusterul. Exceptand faptul ca.dusterul este top la aproape toate capitolele comparand cu loganul, la interior, pe locurile din spate nu aveam loc cu scaunul soferului reglat ca pt mine, in timp ce in Logan imi mai ramanea ceva loc la genunchi.

Pe de alta parte, a postat un coleg un jurnal de bord.cu ale lui bemveuri. Acolo.declara ca a scos cu seria 3 sub 4l/100km. Daca iti permite portofelul, arunca un ochi acolo.

#71
justice22

justice22

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,761
  • Înscris: 12.05.2012

View PostNamidee, on 06 aprilie 2022 - 21:57, said:


Pe de alta parte, a postat un coleg un jurnal de bord.cu ale lui bemveuri. Acolo.declara ca a scos cu seria 3 sub 4l/100km. Daca iti permite portofelul, arunca un ochi acolo.
Unde?

#72
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,481
  • Înscris: 26.01.2014
la vale si cu vant din spate
am eu cel mai economic seria 3 posibil... poti scoate 4.5/100 A, dar nu vrei sa mergi asa... 6.5 consum mediu daca nu te dai rau la ea
in fapt eu n-am sarit niciodata de 6.5 si merg tare  + reprize cand e necesar

Edited by apocalipsul, 07 April 2022 - 07:25.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate