Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Ford Focus MK 3.5

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#37
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020
Asta-i unul din motivele pentru care nu am mai schimbat FF2-ul.
Astia-s inchipuie ca toti soferii sunt trasi prin inel, cu degete de pianist si cu vedere de soim!
Toate butoanele sunt mici, iar cele de pe claxon... nu mai spun. Unde-i pilotul automat? GPS nu are? Display-ul ala e meschin de mic si ascuns, iar cel din bord... iti trebuie ochelari de vedere sa citesti afisajul ala! Ar trebui totusi sa-l poti customiza. Pana si la la FF2 poti (cele cu display inalt). La climatronic vad ca doar l-au restilizat.
Nota bene: au renuntat la culoarea rosie in bord. E nashpa ca noaptea sa vezi numai rosu.
Misule, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Sfatul meu: cumpara-ti o interfata pentru a putea identifica erorile, a le sterge si mai ales, pentru a sti ce trebuie facut in service si a nu fi inselat. Nu mai stiu sigur, poti folosi interfete care merg cu softurile Foccus sau Forscan.

Edited by adip1962, 08 April 2022 - 05:49.


#38
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Eu cred că singura mare problema la Focus 3 este spațiul în spate. Bancheta pare mai îngustă și la fel și locurile pentru picioare. La varianta hatchback se mai adaugă și spațiul portbagajului. O gluma pe lângă cel din ff2.
In acest caz eu as avea o dilema. Dacă ar fi sa-mi iau Focus 3, varianta hatchback nu are spatiu suficient (am și un copil), iar varianta break sunt sigur că nu s-ar conduce la fel de bine. Dar as avea mai mult spatiu in portbagaj. Norocul meu că nu am bani de schimbat mașina. Ce mă făceam? :D
In alta ordine de idei, Ford zice că mașina are o structura de siguranță f buna și din cauza asta spațiul interior a avut de suferit.
Cat despre ergonomia planșei de bord... nu e ea cea mai buna. Însă cred că poți să te obișnuiești cu asta si nu mai ai apoi nici o problema.

PS: nici eu nu am gps. Folosesc Waze de pe telefon, care e prins într-un suport la grila de ventilație. In plus, unitatea media are bluethoot și folosesc muzica de pe Spotify. Colegul e posibil sa poata face același lucru cu sistemul media. Problema rezolvată. :)

Edited by LauCalin, 08 April 2022 - 10:15.


#39
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Comparand de la volan hatchul cu breakul, mi se pare mult mai asezat break-ul la orice compacta. Greutatea in plus pe spate le echilibreaza foarte bine, se aseaza mult mai sigur pe drum la viteze mari, aproape ca o masina de clasa superioara.

Edited by Mihai_mb, 08 April 2022 - 10:57.


#40
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,893
  • Înscris: 12.03.2009

View PostLauCalin, on 08 aprilie 2022 - 10:12, said:

Cat despre ergonomia planșei de bord... nu e ea cea mai buna.
Aici am 2 probleme. Lovesc mai mereu blocul de lumini su genunchiul stang si n-am gasit un loc ok pentru scrumiera. O am pusa in suportul dintre scaune si nu e bine, trebuie sa ma intorc destul de mult sa scrumez si in timpul asta ochii nu mai sunt pe parbriz.
Ca plus as zice butonul pentru stergatorul spate. E asa mic si finut incat il ador, e super!

#41
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,893
  • Înscris: 12.03.2009
Acu m-am prins: pe langa pretul de achizitie s-au mai dus vreo 1100 euro. Nice! Posted Image
Nu intelegeam de ce se subtiaza cardul... Posted Image

#42
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007

View PostLauCalin, on 08 aprilie 2022 - 10:12, said:

...........
..........
In alta ordine de idei, Ford zice că mașina are o structura de siguranță f buna și din cauza asta spațiul interior a avut de suferit.
............
Ford a dres-o, structura de siguranta e cam aceeasi ff3-ff3, problema cea mai mare la ff3 e geometria/design-ul bordului care fizic a luat minim 10 cm din spatiu, asta avand repercursiuni majore atat la locurile spate cat si fata. Frate-meu a avut ff2 facelift, o meserie de masina ca spatiu fata de ff3. Si pozitia la volan e mai buna la ff2, la ff3 ori ai picioarele ingramadite ca sa ajungi ok la volan, ori nu ajungi ok la volan ca sa nu-ti amorteasca picioarele. La ff2 n-am patit asa ceva, am mers 1000 km doar pauza de pipi/mancare, nicio problema de pisioare, maini, spate.
S-a remediat in mare masura la Focus 4.

#43
adip1962

adip1962

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,487
  • Înscris: 01.07.2020

View PostOctavian___, on 11 aprilie 2022 - 18:00, said:

La ff2 n-am patit asa ceva, am mers 1000 km doar pauza de pipi/mancare, nicio problema de pisioare, maini, spate.
Idem, am condus 1640 km. Cand m-am dat jos din masina, nu ma mai tineau genunchi, era sa cad. Dar pana atunci nu am avut nicio problema. 2 pauze, la frontiera noastra si pe undeva prin Austria pentru alimentare.
Cam toata lumea blameaza FF3, in primul rand pentru lampile spate, apoi vine spatiul. La primul motivcel mai des invocat lucru este ca seamana cu Peugeot.

#44
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Fuck! Și eu ce sa o să cumpăr după Focus 2? De spațiu chiar am nevoie, iar o mașină de clasa mai mare... e prea mare. 😳

#45
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
FF4.
Hai ca facem praf jurnalu colegului. Pt anumiti soferi e ok mk3/3.5 .
Ar mai fi de mentionat scaunul/sezutu soferului care s-ar putea lasa mai jos (la golf se lasa incomparabil mai jos) eu sunt mic de statura si tot mi-ar fi fost mai ok sa coboare sezutul mai mult. Si volanu pe verticala era crucial sa coboare cu inca macar 3 cm (din nou, la golf coboara incomparabil mai mult)

Dar daca iti place masina (cel putin cat mi-a placut mie) e super faina, cum te cara Focusu nu cred ca te va duce niciun golf, suspensie mai ferma, directie precisa, tinuta faina la drum virajat

Edited by Octavian___, 12 April 2022 - 10:33.


#46
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Bueee @mișu, ia ardeii la temelie, să îi baneze pe trolatorii" de pe subiect!  😂🤭

Aici doar tu ai voie să postezi, restul citesc  ☺

#47
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,893
  • Înscris: 12.03.2009
Nu man, nu e panica. Lasa oamenii sa vorbeasca, atat timp cat se vorbeste la subiect si vorbim de masini e totul ok.
Si eu, daca nu am ceva de spus doar citesc si nu ma bag in seama aiurea.
Make love, not war! Posted Image

#48
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Buee colegi, mergeam eu așa pe drum, și văd pe un fund mai altfel de Focus berlină, scris... ZX 4  :eek:

Ce este asta?! Varianta americană?
Este prima dată cînd văd modelul.

Attached Files



#49
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007

View Postmisu78, on 06 aprilie 2022 - 18:12, said:

120 dar sunt naravasi. Zilele trecute ma batea gandul la un Stage 1 dar parca nici nu cere si nici eu parca n-as da 400 de euro.

.....................
Chiar si varianta 90 cp se misca decent, asta de 120 cp se misca absolut onorabil, reprize (foarte) bune datorita rapoartelor bine etajate.

Pt mai multa putere daca nu vrei sa dai 400-500 pe o resoftare, poti opta si pt powerbox. Nu face exact ce face o resoftare completa, dar puterea e acolo. Eu la 1.0 ecoboost am luat de la racechip, varianta de baza si diferenta fata de stock a fost mare (am luat si boxul mai scump, dar nu merita, puterea e similara cu boxul de baza) .
Ce e misto la asta ca te poti juca si cu treptele de putere, vine setat pe tr 3 (asta de baza) si e suficient cat sa simti indubitabil plusul de cuplu pe turatiile normale de lucru, cazul meu 2000-4000 rpm, la diesel probabil 1800-3000 rpm, pe turatii "normale" isi face treaba inuman de bine si il poti opri/porni cand vrei. Pe turatii mari nu e chiar asa de spectaculos ca o resoftare completa.

https://www.racechip...88kw-270nm.html

Edited by Octavian___, 14 April 2022 - 06:51.


#50
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,156
  • Înscris: 13.11.2017

View PostOctavian___, on 14 aprilie 2022 - 06:51, said:


Pt mai multa putere daca nu vrei sa dai 400-500 pe o resoftare, poti opta si pt powerbox. Nu face exact ce face o resoftare completa, dar puterea e acolo. Eu la 1.0 ecoboost am luat de la racechip, varianta de baza si diferenta fata de stock a fost mare (am luat si boxul mai scump, dar nu merita, puterea e similara cu boxul de baza) .
Ce e misto la asta ca te poti juca si cu treptele de putere, vine setat pe tr 3 (asta de baza) si e suficient cat sa simti indubitabil plusul de cuplu pe turatiile normale de lucru, cazul meu 2000-4000 rpm, la diesel probabil 1800-3000 rpm, pe turatii "normale" isi face treaba inuman de bine si il poti opri/porni cand vrei. Pe turatii mari nu e chiar asa de spectaculos ca o resoftare completa.

https://www.racechip...88kw-270nm.html

Deci tu ai luat varianta S și spui că nu se simte mare diferență față de varianta GTS ?

#51
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,968
  • Înscris: 06.04.2007
Am luat S si RS , sunt similare ca putere, in practica nicio diferenta. Atat la RS ca trage de la turatii si mai mici fata de S , dar overall nu simti cuplu mai mare.
GTS mi se pare anormal de scump, sunt bani de o resoftare custom.

Edited by Octavian___, 14 April 2022 - 08:41.


#52
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,893
  • Înscris: 12.03.2009

View PostOctavian___, on 14 aprilie 2022 - 06:51, said:

...poti opta si pt powerbox. ...
Ti-am urmarit multa vreme jurnalul, stiu ce zici. Nu e cazul de resoftare, m-am linstit. 120 e de ajuns, se misca mai bine decat onorabil!

#53
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
da,las-o asa stock.E de ajuns 120 cai.

#54
misu78

misu78

    Din viata scapa cine poate!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,893
  • Înscris: 12.03.2009
Azi era sa o comit.
A 2-a masina la semafor, faceam dreapta. Cand sa-i dau a 2-a s-a aruncat unu pe trecere, doamna din fata mea a franat, eu putin  mai tarziu(eram si putin cam in fundul ei Posted Image ). Scart de roti si ABS. Ne-am dat jos, ne-am uitat la masini, nu ne-am atins. Am oprit cred la un deget de ea. Doar anvelopele m-au salvat, daca opream 2 palme mai in fata? Bune Continental astea, cred ca imi mai cumpar! Posted Image

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate