Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ford Focus MK 3.5
Last Updated: Feb 12 2024 18:17, Started by
misu78
, Apr 04 2022 18:03
·
0
#1
Posted 04 April 2022 - 18:03
Dupa aproape 8 ani cu Fusionul de aici https://forum.softpe...ion-benzinagpl/ se cerea o schimbare. Masina mergea inca ok insa era la capat de drum.
Am vrut breck si diesel. Diesel dupa 17 ani de GPL! Nu mi-a placut nimic cu injectie multipunct si 2k de euro pe instalatie pentru injectie directa nu dau. Si am inceput sa studiez cam acum 8-9 luni. Cautam ceva 2012-2015 in buget de 5k cu 1k rezerva pentru revizie, reparatii si ce mai trebuie. Cap de lista era Astra J. Doamne cate probleme poate sa aiba... Am zis pas. Pe locul 2, Megane! Legendarul 1.5 dci, fara probleme pe la cutie, EGR si altele. Ma incadram si o masina destul de dotata, totul ok. Pana au sarit preturile la sh. 1k+ de euro mai mult. Ar fi trebuit sa folosesc tot bugetul si sa nu mai ramana deloc rezerva. Nu mi-a placut... Asa ca m-am intors tot la Ford. 2015, 1.5 TDCI si euro 6, 175K km. La cat de nebuni sunt conducatorii nostri presimt ca euro 6 asta imi va folosi... Apropo de asta, mai discutau astia acu vreo 2 saptamani sa se revina in week end la circulatia alternativa par-impar. Pai nu si-a pus Misu numar par(sotia are impar)? De, ne acoperim si noi cat putem! Pret achizitie 6450 euro la care se mai adauga: - numere provizorii 50; - RAR 600; - asigurare 550; - traduceri 140; - certificat si numere preferentiale 140; - 4 jante tabla originale Ford 500; - 4 anvelope Continental Eco Contact 6 vara 800; - 4 senzori presiune cu valve 250; - rotit anvelope 240; - paravanturi 240; - tavita portbagaj 100(parca); - distributie, pompa apa si curele accesorii 1000; - ulei(0W30) si filtru, filtru aer, filtru polen, filtru motorina, ulei cutie, piulite jante tabla, antigel si apa distilata 600; - manopera revizie 600. La un drum de Braila si retur consumul la pompa a fost de 5,33%, a 6-a viteza face minuni! Prin Bucuresti n-am apucat sa merg prea mult, probabil nu o voi folosi zilnic. Naveta la servici deocamdata prefer sa o fac cu Fiesta sotiei 1.3 benzina. Sper ca n-am uitat nimic, mai completez pe parcurs. PS: n-m inteles niciodata cum o masina cu 175K km poate fi perfecta la interior. Cum merg nemtii aia cu ele ma depaseste... Attached Files |
#2
Posted 04 April 2022 - 18:18
Frumos, multe drumuri fara probleme . Pretul mi se pare foarte bun sincer la cum e piata acuma. Am in familie un Focus Mk3, benzina ce e drept, il mai conduc din cand in cand si tot timpul raman cu o impresie placuta.
|
#3
Posted 04 April 2022 - 18:29
in sfarsit un jurnal de bord interesant. hai sa incepem si cu observatiile:
1.pretul este bun. eu am dat un Logan cu motor 1.2 de 73cp, 2016 cu 4500 euro. tu cu 2000 euro mai mult ai luat ceva ok. adica na. pretul pare prea bun sa fie adevarat. sper sa nu fie probleme 2.apreciez si faptul ca ai pus cat te-au dus toate cele dupa achizitie. asa o sa-si faca si ceilalti o parere despre cat mai trebuie sa ai dupa ce cumperi o masina sh. 3.de motor am auzit lucruri bune si cica e fiabil 4.sigur iti va folosi euro 6. si daca conducatorii nu o iau razna, o sa-i forteze UE. 5.masinile alea sunt de flote in mare parte, ala se suie si 8 ore conduce. a mea dupa 6 ani era patata de la copil, vomata si cate si mai cate. de asta sunt asa ok la interior, sau poate samsaru e ca samsarii de la mine din cartier si toata ziua stau si bibilesc la ele 6.dupa un focus 2.5 facelift, asta nu prea mi-a placut, nu stiu daca la facelift au mai taiat din butoanele alea. 4 imi place cum arata, dar na...nu iei masina dupa cum arata. si pacat de suspensia aia independenta de pe 2. dar asta e, toti au bagat bara de torsiune. in rest, sa auzim de bine. Edited by bobitad, 04 April 2022 - 18:29. |
#4
Posted 04 April 2022 - 18:34
1. Masina aia nu are cum sa aiba 175k km. Mai pune vreo 150k...
2. Ai platit foarte putin schimbarea distributiei, de regula atat costa doar piesele. Idem cauciucurile/jantele, foarte ieftine. Banuiesc ca-s pe 16'... 3. Daca piulitele pentru jentile de aliaj sunt acoperite cu tabla inox, foloseste-le pe celelalte pentru jantele de tabla. Nu te lua dupa cei care-ti spun ca strici jentile de aliaj. O sa le strici, dar nu tine masina atat... 4. Consumul este mare. Ar trebui sa fie sub 5%, mai ales cu viteza a 6-a. Masina consuma exponential mai mult peste 160 km/h. 5. Uleiul trebuie musai sa fie 5w30, norma 913D (ultima norma Ford). Iti recomand Motul (cel fabricat in Franta) sau Liqui Moly (Germania). Nu Castrol, nu Ford. Filtrul de ulei cel mai bun este de la Ford, dar nu-l gasesti. 6. Nu ai schimbat lichidul de frana. Este obligatorie aerisirea ambraiajului! Bafta. Edited by adip1962, 04 April 2022 - 18:42. |
#5
Posted 04 April 2022 - 18:44
omul a luat jantele+anvelopele sh
masina nu cred ca are km reali. in rest, putin la piese si manopera. Trebuia sa vorbesti cu TLGTLC de ulei si piese sa iti recomande. |
#6
Posted 04 April 2022 - 18:52
e bine ca ai ramas ford-ist, dar ce probleme are astra J?
|
#7
Posted 04 April 2022 - 19:00
Dupa verificari masina mi-a soptit ca are undeva la 230-250k. E ok!
E start-stop asa ca 0W30 cred ca e mai ce-i trebuie decat 5W30. Asta zice logica mea si asta scrie si in carte. N-am gasit Ford si am luat Castrol(da, stiu, cel mai contrafacut ulei din istorie). Va fi schimbat la 5-6k. Consumul sub 5 poate ca e posibil, insa nu merg si n-am mers niciodata la consum. Pe drumul de Braila a fost si 150 si 170.... Sub 5 doar daca nu sari de 110-120, asta peste 25 de ani cand oi face 70! Asta cu lichidul de frana chiar mi-a scapat, o rezolv cat de curand. Masina a mai primit de la vanzator baterie noua si compresor AC nou. Compresorul a crapat pe rampa la RAR! rex, on 04 aprilie 2022 - 18:52, said:
e bine ca ai ramas ford-ist, dar ce probleme are astra J? |
#8
Posted 04 April 2022 - 19:06
MembruAnonim, on 04 aprilie 2022 - 18:44, said:
Am forduri diesel din 2007. Cred ca stiu despre ce vorbesc. Motul produce cea mai putina cenusa la ardere - protejeaza EGR. Liqui Moly - se aude motorul cel mai putin, dar este mai scump. Filtrul de ulei Ford este cel mai "stramtorat" - retine cele mai mici particole, de ordinul micronilor. Misule, Fordul tau nu e masina de 170 km/h... Poate doar uneori cand te mai enerveaza cate unul... Ai break, deci o masina mai grea, mai putin aerodinamica, mai lunga cu 25 cm decat un hatchback, deci mai putin stabila. ESP-ul nu este extraordinar. Iar protectia la accident este mai mica decat la un VW - nu crezi, cauta clasamentul mortilor vs tipul de masina. Am FF2, iar consumul meu in regim de autostrada (pilot automat pe 135-139km/h stabiliti pe Waze) este sub 5. 2 persoane, bagaj normal, viteza a 5-a. Cu climatronicul pornit (niciodata nu-l opresc). PS. nimeni nu-ti poate face o estimare sigura a km. Exista cateva metode, dar rezultatul lor este interpretabil si depinde de modul in care a fost exploatata masina anterior. PS. Specificatiile uleiului le gasesti aici: https://www.oilspeci...s.org/ford.php. Din partea mea poti baga si ulei de floarea soarelui... nu-i masina mea. Edited by adip1962, 04 April 2022 - 19:20. |
#9
Posted 04 April 2022 - 19:15
2 chestii: eterna controversa cu uleiul si discutia nesfarsita cu km, cati or fi nu stie nimeni!
|
#10
Posted 04 April 2022 - 19:26
misu78, on 04 aprilie 2022 - 19:15, said:
2 chestii: eterna controversa cu uleiul si discutia nesfarsita cu km, cati or fi nu stie nimeni! cat despre kilometrii, asta e. vezi tu cum te descurci. si daca mai bagi 1000-2000 de euro in ea si tot e ok. Edited by bobitad, 04 April 2022 - 19:27. |
|
#11
Posted 04 April 2022 - 19:27
#13
Posted 04 April 2022 - 19:41
Fiindca a pus un punct la sfarsit. https://www.oilspeci...ns.org/ford.php
Ideea e ca-ti trebuie un ulei musai cu norma Ford WSS-M2C913-D. Edited by MembruAnonim, 04 April 2022 - 19:42. |
#14
Posted 04 April 2022 - 19:44
#15
Posted 04 April 2022 - 19:49
Nu-i chiar cel mai potrivit:
Quote Ford - Castrol MAGNATEC 0W-30 D este potrivit pentru a fi utilizat in automobile echipate cu motoare pe benzina sau diesel unde producatorul recomanda un lubrifiant ACEA C2 0W-30 . Ford - Castrol MAGNATEC 0W-30 D este potrivit pentru a fi utilizat in automobile care solicita un lubrifiant 0W30 si indeplinesc specificatia Ford WSS-M2C950-A. In principiu poti sa iei orice ulei cu 913D, chiar si pe cel Ford. Sunt o gramada de masini care-au mers mult si bine cu el, desi mie personal mi se pare cam dubios si e si la un pret derizoriu. Edited by MembruAnonim, 04 April 2022 - 19:52. |
|
#16
Posted 04 April 2022 - 19:51
Engine Oil - 0W-30 WSS-M2C950-A, asta e din manual, pagina 273.
|
#18
Posted 04 April 2022 - 20:04
Pai nu mai ramane decat sa ne bucuram de masinile noastre. Combustibil sa fie si sa iasa fum din anvelope! Vrummmm!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users