Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vand Proiect AI cu ChatGPT 4(Gene...

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Problema garantie telefon

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
bigwall

bigwall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 04.08.2019
Salut. nu stiu daca e tocmai zona potrivita unde pot sa scriu asa ceva, dar nu stiu unde altundeva pot sa scriu.
Am trimis pe 27.03 un telefon in service ( s20 fe 5g) pentru ca nu ii mai functiona butonul power. telefonul era intr-o stare estetica buna. "il primesc" astazi cu camera crapata, marginile zgariate si butonul care se apasa greu. bineinteles ca nu am acceptat asa telefonul si l-au trimis inapoi in service. cam care ar fi procedura ? practic eu am trimis un telefon cu o problema si a venit cu mai multe. este a 2-a oara cand il trimit in service. Din cate stiu daca il trimit de 3 ori in service in interval de 6 luni pot sa cer banii inapoi/alt telefon?

#2
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Mereu am facut poze inainte sa trimit ceva in service.

Apropo, unde l-ai trimis?

#3
bigwall

bigwall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 04.08.2019

View PostMembruAnonim, on 01 aprilie 2022 - 16:02, said:

Mereu am facut poze inainte sa trimit ceva in service.

Apropo, unde l-ai trimis?
la emag l-am trimis.
am facut poze inainte sa trimit telefonul, iar baiatul de acolo a venit cu o replica care m-a lasat masca. "pai nu ca am facut si noi poze, dar nu au iesit clare". am discutat putin mai aprins dupa ce mi-a spus asta si i-am cerut sa imi restituie banii sau sa imi dea altul nou si a zis ca nu poate face asta si l-am lasat, nu am mai insistat, insa le-am trimis mail astora de la emag ca nu este posibil sa il primesc franjuri telefonul si dupa ce imi raspund urmeaza sa le fac plangere la anpc si apoi sa ii chem in instanta daca nu se rezolva. din nou: as dori sa stiu care e procedura legala, pentru ca eu stiam ceva de 3 trimiteri in service in decurs de 6 luni, dar nu sunt sigur, tocmai de asta am postat.

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Cred ca omiti un "mic" detaliu
Traim in Romania Posted Image
Teoretic, trebuie sa poti demonstra ca aia in service l-au zgariat si au spart camera - practic, e un fel de hora unirii
De asemenea - daca produsul a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect - DA - se poate cere inlocuirea dar ... exista un mare DAR
Cum demonstrezi ca butonul ala s-a stricat singur ? asa ... dintr-o data
Te poti adresa ANPC-ului daca esti nemultumit dar nu-ti pune mari sperante nici in "profesionalismul" lor

#5
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,836
  • Înscris: 06.01.2008

View Postbigwall, on 01 aprilie 2022 - 16:07, said:

la emag l-am trimis.
...
eMag ca eMag, e doar site-ul.
Telefonul a fost vandut de eMag, sau de un tert?  Nu ai nicio hartie unde scrie ce service s-a ocupat de el?

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,062
  • Înscris: 01.12.2001
Vezi pe AWB unde s-a dus coletul. Mailurile de unde au venit? Depanero primește produsele in service apoi le trimite reparatorului autorizat.

View Postbigwall, on 01 aprilie 2022 - 15:57, said:

. Din cate stiu daca il trimit de 3 ori in service in interval de 6 luni pot sa cer banii inapoi/alt telefon?
Nu "iegzista" așa ceva.

#7
bigwall

bigwall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 04.08.2019
a fost trimis la ESD ROM prima data. acum a fost trimis din nou pt ca aveau ei poze facute(astia de la emag) si intr-adevar, au spus ca nu era sparta camera inainte sa il trimit si oricum aveam si eu poze.

pe primul proces verbal, nu s-a constatat ca era zgariata rama, baiatul de acolo scriind ca sunt "urme de utilizare". acum la al 2-lea proces verbal baiatul de acolo a scris pe procesul verbal ca rama este matuita si prezinta zgarieturi. pai cum asa? prima data nu era cand a fost trimis telefonul in service, a 2-a oara surprinzator, este zgariata rama ?

View PostHider141, on 01 aprilie 2022 - 16:17, said:

eMag ca eMag, e doar site-ul.
Telefonul a fost vandut de eMag, sau de un tert?  Nu ai nicio hartie unde scrie ce service s-a ocupat de el?
telefonul a fost vandut de emag.

View PostNaijax, on 01 aprilie 2022 - 16:08, said:

Cred ca omiti un "mic" detaliu
Traim in Romania Posted Image
Teoretic, trebuie sa poti demonstra ca aia in service l-au zgariat si au spart camera - practic, e un fel de hora unirii
De asemenea - daca produsul a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect - DA - se poate cere inlocuirea dar ... exista un mare DAR
Cum demonstrezi ca butonul ala s-a stricat singur ? asa ... dintr-o data
Te poti adresa ANPC-ului daca esti nemultumit dar nu-ti pune mari sperante nici in "profesionalismul" lor
telefonul a fost trimis in cutie, slabe sanse sa se fi spart camera singura, tinand cont ca dupa ce a venit de la ei a fost sparta

View Postbigwall, on 01 aprilie 2022 - 16:38, said:

a fost trimis la ESD ROM prima data. acum a fost trimis din nou pt ca aveau ei poze facute(astia de la emag) si intr-adevar, au spus ca nu era sparta camera inainte sa il trimit si oricum aveam si eu poze.

pe primul proces verbal, nu s-a constatat ca era zgariata rama, baiatul de acolo scriind ca sunt "urme de utilizare". acum la al 2-lea proces verbal baiatul de acolo a scris pe procesul verbal ca rama este matuita si prezinta zgarieturi. pai cum asa? prima data nu era cand a fost trimis telefonul in service, a 2-a oara surprinzator, este zgariata rama ?


telefonul a fost vandut de emag.


telefonul a fost trimis in cutie, slabe sanse sa se fi spart camera singura, tinand cont ca dupa ce a venit de la ei a fost sparta
scrie undeva ca in cazul in care produsul a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect pot cere inlocuirea? ca eu am cautat peste tot, dar nu scrie nimic concret

Edited by bigwall, 01 April 2022 - 16:39.


#8
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017

View Postbigwall, on 01 aprilie 2022 - 16:39, said:

...
telefonul a fost trimis in cutie, slabe sanse sa se fi spart camera singura, tinand cont ca dupa ce a venit de la ei a fost sparta
...

Pai eu te cred dar intrebarea ramane - cum demonstezi ca matale esti inocent ?

View Postbigwall, on 01 aprilie 2022 - 16:39, said:

....
scrie undeva ca in cazul in care produsul a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect pot cere inlocuirea? ca eu am cautat peste tot, dar nu scrie nimic concret

Scrie dar se aplica in cazul lipsei conformitatii
In cazul asta butonul ala era conform iar dumneata l-ai stricat
Dovedeste ca n-am dreptate Posted Image

Edited by Naijax, 01 April 2022 - 16:49.


#9
bigwall

bigwall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 04.08.2019

View PostNaijax, on 01 aprilie 2022 - 16:48, said:

Pai eu te cred dar intrebarea ramane - cum demonstezi ca matale esti inocent ?



Scrie dar se aplica in cazul lipsei conformitatii
In cazul asta butonul ala era conform iar dumneata l-ai stricat
Dovedeste ca n-am dreptate Posted Image
nu am stricat nimic eu, sa dovedeasca ei ca nu am eu dreptate. pur si simplu am folosit telefonul si era o problema hardware 100%.

View PostNaijax, on 01 aprilie 2022 - 16:48, said:

Pai eu te cred dar intrebarea ramane - cum demonstezi ca matale esti inocent ?



Scrie dar se aplica in cazul lipsei conformitatii
In cazul asta butonul ala era conform iar dumneata l-ai stricat
Dovedeste ca n-am dreptate Posted Image
imi poti arata legea, unde scrie exact?

#10
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,218
  • Înscris: 13.03.2017
Deci nu recunosti Posted Image
Butonul ala nu are cum sa se strice singur
Este imposibil

View Postbigwall, on 01 aprilie 2022 - 18:04, said:

imi poti arata legea, unde scrie exact?

Lege nr. 449/2003
https://anpc.ro/anpc...Lege nr. 449(r1)%20din%202003.html

#11
bigwall

bigwall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 04.08.2019

View PostNaijax, on 01 aprilie 2022 - 18:06, said:

Deci nu recunosti Posted Image
Butonul ala nu are cum sa se strice singur
Este imposibil



Lege nr. 449/2003
https://anpc.ro/anpc...Lege nr. 449(r1)%20din%202003.html
pur si simplu nu mai functiona cum trebuie, nu i-am facut nimic. pur si simplu l-am folosit normal, nu am dat cu telefonul de pereti, nu l am aruncat de la etaj, nu mi-a scapat pe jos.

#12
horhescu

horhescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 14.05.2018
Daca fac figuri de astea vii pe capul lor cu scandal si ANPC si se calmeaza.

#13
csoka2002ro

csoka2002ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 614
  • Înscris: 19.04.2010

View Postbigwall, on 01 aprilie 2022 - 15:57, said:

Salut. nu stiu daca e tocmai zona potrivita unde pot sa scriu asa ceva, dar nu stiu unde altundeva pot sa scriu.
Am trimis pe 27.03 un telefon in service ( s20 fe 5g) pentru ca nu ii mai functiona butonul power. telefonul era intr-o stare estetica buna. "il primesc" astazi cu camera crapata, marginile zgariate si butonul care se apasa greu. bineinteles ca nu am acceptat asa telefonul si l-au trimis inapoi in service. cam care ar fi procedura ? practic eu am trimis un telefon cu o problema si a venit cu mai multe. este a 2-a oara cand il trimit in service. Din cate stiu daca il trimit de 3 ori in service in interval de 6 luni pot sa cer banii inapoi/alt telefon?

Fi linistit !daca argumentezi si ai dovezi clare ca nu tu ai stricat telefonul sigur vei primii bani inapoi daca nu-l poate schimba cu unul nou.
La mine a durat aproape o luna dar dupa mai multe telefoane si insistari la emag si depanero s-a rezolvat.
Problema a fost ca era cumparat de la un partener emag .A fost tardiv , dupa ce am cumparat telefonul am citit despre partenerul respectiv ca aveau sute de plangeri[reclamatii] de garantie si legat de acestea :[Service si garantie] erau foarte neseriosi la rezolvarea problemelor ,
Erau cred ca de prin Buzau dar la presiunea emagului am primit banii inapoi slava Domnului !

Edited by csoka2002ro, 02 April 2022 - 01:03.


#14
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,284
  • Înscris: 19.03.2022

View PostNaijax, on 01 aprilie 2022 - 18:06, said:

Deci nu recunosti Posted Image
Butonul ala nu are cum sa se strice singur
Este imposibil



Lege nr. 449/2003
https://anpc.ro/anpc...Lege nr. 449(r1)%20din%202003.html
Butonul acela nu are voie sa se strice findca e pus acolo sa fie folosit. Daca se strica /defecteaza fara sa fie urme de lovituri atunci e un defect ce se remediaza pe garantie.

#15
bigwall

bigwall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 04.08.2019

 csoka2002ro, on 02 aprilie 2022 - 00:59, said:

Fi linistit !daca argumentezi si ai dovezi clare ca nu tu ai stricat telefonul sigur vei primii bani inapoi daca nu-l poate schimba cu unul nou.
La mine a durat aproape o luna dar dupa mai multe telefoane si insistari la emag si depanero s-a rezolvat.
Problema a fost ca era cumparat de la un partener emag .A fost tardiv , dupa ce am cumparat telefonul am citit despre partenerul respectiv ca aveau sute de plangeri[reclamatii] de garantie si legat de acestea :[Service si garantie] erau foarte neseriosi la rezolvarea problemelor ,
Erau cred ca de prin Buzau dar la presiunea emagului am primit banii inapoi slava Domnului !

 Paco_ste1, on 02 aprilie 2022 - 09:50, said:

Butonul acela nu are voie sa se strice findca e pus acolo sa fie folosit. Daca se strica /defecteaza fara sa fie urme de lovituri atunci e un defect ce se remediaza pe garantie.
va multumesc frumos. am rezolvat, imi primesc banii inapoi.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate