Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema garantie telefon
#1
Posted 01 April 2022 - 15:57
Salut. nu stiu daca e tocmai zona potrivita unde pot sa scriu asa ceva, dar nu stiu unde altundeva pot sa scriu.
Am trimis pe 27.03 un telefon in service ( s20 fe 5g) pentru ca nu ii mai functiona butonul power. telefonul era intr-o stare estetica buna. "il primesc" astazi cu camera crapata, marginile zgariate si butonul care se apasa greu. bineinteles ca nu am acceptat asa telefonul si l-au trimis inapoi in service. cam care ar fi procedura ? practic eu am trimis un telefon cu o problema si a venit cu mai multe. este a 2-a oara cand il trimit in service. Din cate stiu daca il trimit de 3 ori in service in interval de 6 luni pot sa cer banii inapoi/alt telefon? |
#2
Posted 01 April 2022 - 16:02
Mereu am facut poze inainte sa trimit ceva in service.
Apropo, unde l-ai trimis? |
#3
Posted 01 April 2022 - 16:07
MembruAnonim, on 01 aprilie 2022 - 16:02, said:
Mereu am facut poze inainte sa trimit ceva in service. Apropo, unde l-ai trimis? am facut poze inainte sa trimit telefonul, iar baiatul de acolo a venit cu o replica care m-a lasat masca. "pai nu ca am facut si noi poze, dar nu au iesit clare". am discutat putin mai aprins dupa ce mi-a spus asta si i-am cerut sa imi restituie banii sau sa imi dea altul nou si a zis ca nu poate face asta si l-am lasat, nu am mai insistat, insa le-am trimis mail astora de la emag ca nu este posibil sa il primesc franjuri telefonul si dupa ce imi raspund urmeaza sa le fac plangere la anpc si apoi sa ii chem in instanta daca nu se rezolva. din nou: as dori sa stiu care e procedura legala, pentru ca eu stiam ceva de 3 trimiteri in service in decurs de 6 luni, dar nu sunt sigur, tocmai de asta am postat. |
#4
Posted 01 April 2022 - 16:08
Cred ca omiti un "mic" detaliu
Traim in Romania Teoretic, trebuie sa poti demonstra ca aia in service l-au zgariat si au spart camera - practic, e un fel de hora unirii De asemenea - daca produsul a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect - DA - se poate cere inlocuirea dar ... exista un mare DAR Cum demonstrezi ca butonul ala s-a stricat singur ? asa ... dintr-o data Te poti adresa ANPC-ului daca esti nemultumit dar nu-ti pune mari sperante nici in "profesionalismul" lor |
#5
Posted 01 April 2022 - 16:17
#6
Posted 01 April 2022 - 16:24
Vezi pe AWB unde s-a dus coletul. Mailurile de unde au venit? Depanero primește produsele in service apoi le trimite reparatorului autorizat.
bigwall, on 01 aprilie 2022 - 15:57, said: . Din cate stiu daca il trimit de 3 ori in service in interval de 6 luni pot sa cer banii inapoi/alt telefon? |
#7
Posted 01 April 2022 - 16:39
a fost trimis la ESD ROM prima data. acum a fost trimis din nou pt ca aveau ei poze facute(astia de la emag) si intr-adevar, au spus ca nu era sparta camera inainte sa il trimit si oricum aveam si eu poze.
pe primul proces verbal, nu s-a constatat ca era zgariata rama, baiatul de acolo scriind ca sunt "urme de utilizare". acum la al 2-lea proces verbal baiatul de acolo a scris pe procesul verbal ca rama este matuita si prezinta zgarieturi. pai cum asa? prima data nu era cand a fost trimis telefonul in service, a 2-a oara surprinzator, este zgariata rama ? Hider141, on 01 aprilie 2022 - 16:17, said:
eMag ca eMag, e doar site-ul. Telefonul a fost vandut de eMag, sau de un tert? Nu ai nicio hartie unde scrie ce service s-a ocupat de el? Naijax, on 01 aprilie 2022 - 16:08, said:
Cred ca omiti un "mic" detaliu Traim in Romania Teoretic, trebuie sa poti demonstra ca aia in service l-au zgariat si au spart camera - practic, e un fel de hora unirii De asemenea - daca produsul a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect - DA - se poate cere inlocuirea dar ... exista un mare DAR Cum demonstrezi ca butonul ala s-a stricat singur ? asa ... dintr-o data Te poti adresa ANPC-ului daca esti nemultumit dar nu-ti pune mari sperante nici in "profesionalismul" lor bigwall, on 01 aprilie 2022 - 16:38, said:
a fost trimis la ESD ROM prima data. acum a fost trimis din nou pt ca aveau ei poze facute(astia de la emag) si intr-adevar, au spus ca nu era sparta camera inainte sa il trimit si oricum aveam si eu poze. pe primul proces verbal, nu s-a constatat ca era zgariata rama, baiatul de acolo scriind ca sunt "urme de utilizare". acum la al 2-lea proces verbal baiatul de acolo a scris pe procesul verbal ca rama este matuita si prezinta zgarieturi. pai cum asa? prima data nu era cand a fost trimis telefonul in service, a 2-a oara surprinzator, este zgariata rama ? telefonul a fost vandut de emag. scrie undeva ca in cazul in care produsul a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect pot cere inlocuirea? ca eu am cautat peste tot, dar nu scrie nimic concret Edited by bigwall, 01 April 2022 - 16:39. |
#8
Posted 01 April 2022 - 16:48
bigwall, on 01 aprilie 2022 - 16:39, said:
... telefonul a fost trimis in cutie, slabe sanse sa se fi spart camera singura, tinand cont ca dupa ce a venit de la ei a fost sparta ... Pai eu te cred dar intrebarea ramane - cum demonstezi ca matale esti inocent ? bigwall, on 01 aprilie 2022 - 16:39, said:
.... scrie undeva ca in cazul in care produsul a fost reparat de 3 ori si tot nu functioneaza corect pot cere inlocuirea? ca eu am cautat peste tot, dar nu scrie nimic concret Scrie dar se aplica in cazul lipsei conformitatii In cazul asta butonul ala era conform iar dumneata l-ai stricat Dovedeste ca n-am dreptate Edited by Naijax, 01 April 2022 - 16:49. |
#9
Posted 01 April 2022 - 18:04
Naijax, on 01 aprilie 2022 - 16:48, said:
Pai eu te cred dar intrebarea ramane - cum demonstezi ca matale esti inocent ? Scrie dar se aplica in cazul lipsei conformitatii In cazul asta butonul ala era conform iar dumneata l-ai stricat Dovedeste ca n-am dreptate Naijax, on 01 aprilie 2022 - 16:48, said:
Pai eu te cred dar intrebarea ramane - cum demonstezi ca matale esti inocent ? Scrie dar se aplica in cazul lipsei conformitatii In cazul asta butonul ala era conform iar dumneata l-ai stricat Dovedeste ca n-am dreptate |
#10
Posted 01 April 2022 - 18:06
Deci nu recunosti
Butonul ala nu are cum sa se strice singur Este imposibil bigwall, on 01 aprilie 2022 - 18:04, said:
imi poti arata legea, unde scrie exact? Lege nr. 449/2003 https://anpc.ro/anpc...Lege nr. 449(r1)%20din%202003.html |
|
#11
Posted 01 April 2022 - 18:17
Naijax, on 01 aprilie 2022 - 18:06, said:
Deci nu recunosti Butonul ala nu are cum sa se strice singur Este imposibil Lege nr. 449/2003 https://anpc.ro/anpc...Lege nr. 449(r1)%20din%202003.html |
#12
Posted 01 April 2022 - 18:22
Daca fac figuri de astea vii pe capul lor cu scandal si ANPC si se calmeaza.
|
#13
Posted 02 April 2022 - 00:59
bigwall, on 01 aprilie 2022 - 15:57, said:
Salut. nu stiu daca e tocmai zona potrivita unde pot sa scriu asa ceva, dar nu stiu unde altundeva pot sa scriu. Am trimis pe 27.03 un telefon in service ( s20 fe 5g) pentru ca nu ii mai functiona butonul power. telefonul era intr-o stare estetica buna. "il primesc" astazi cu camera crapata, marginile zgariate si butonul care se apasa greu. bineinteles ca nu am acceptat asa telefonul si l-au trimis inapoi in service. cam care ar fi procedura ? practic eu am trimis un telefon cu o problema si a venit cu mai multe. este a 2-a oara cand il trimit in service. Din cate stiu daca il trimit de 3 ori in service in interval de 6 luni pot sa cer banii inapoi/alt telefon? Fi linistit !daca argumentezi si ai dovezi clare ca nu tu ai stricat telefonul sigur vei primii bani inapoi daca nu-l poate schimba cu unul nou. La mine a durat aproape o luna dar dupa mai multe telefoane si insistari la emag si depanero s-a rezolvat. Problema a fost ca era cumparat de la un partener emag .A fost tardiv , dupa ce am cumparat telefonul am citit despre partenerul respectiv ca aveau sute de plangeri[reclamatii] de garantie si legat de acestea :[Service si garantie] erau foarte neseriosi la rezolvarea problemelor , Erau cred ca de prin Buzau dar la presiunea emagului am primit banii inapoi slava Domnului ! Edited by csoka2002ro, 02 April 2022 - 01:03. |
#14
Posted 02 April 2022 - 09:50
Naijax, on 01 aprilie 2022 - 18:06, said:
Deci nu recunosti Butonul ala nu are cum sa se strice singur Este imposibil Lege nr. 449/2003 https://anpc.ro/anpc...Lege nr. 449(r1)%20din%202003.html |
#15
Posted 06 April 2022 - 18:55
csoka2002ro, on 02 aprilie 2022 - 00:59, said:
Fi linistit !daca argumentezi si ai dovezi clare ca nu tu ai stricat telefonul sigur vei primii bani inapoi daca nu-l poate schimba cu unul nou. La mine a durat aproape o luna dar dupa mai multe telefoane si insistari la emag si depanero s-a rezolvat. Problema a fost ca era cumparat de la un partener emag .A fost tardiv , dupa ce am cumparat telefonul am citit despre partenerul respectiv ca aveau sute de plangeri[reclamatii] de garantie si legat de acestea :[Service si garantie] erau foarte neseriosi la rezolvarea problemelor , Erau cred ca de prin Buzau dar la presiunea emagului am primit banii inapoi slava Domnului ! Paco_ste1, on 02 aprilie 2022 - 09:50, said:
Butonul acela nu are voie sa se strice findca e pus acolo sa fie folosit. Daca se strica /defecteaza fara sa fie urme de lovituri atunci e un defect ce se remediaza pe garantie. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users