Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Inginer mecanic

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
LemonxD

LemonxD

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 28.06.2015
Nu stiu daca am ales forumul bun,sa se mute daca cumva nu este la locul potrivit.
Povestea pe scurt:Anul asta fac 3 ani de cand sunt inginer mecanic,am facut facultatea la UTCN dar m-am mutat inapoi in orasul natal,iar acum urmeaza sa ma mut inapoi in cluj(in maxim 1 an).
La fabrica unde lucrez,nu cred sa fi folosit nici 5% din informatia pur teoretica,dar am invatat destula practica.Lucrez strict pe mentenanta,adica corectica si preventiva.
In fabrica folosesc cam tot ce tine de mecanica(adica si hidraulica/pneumatica,mecanica,etc) dar nimic la un nivel wow,adica cate un pic din toate,iar la capitolul desen tehnic nu stiu daca am facut 10 desene in 3 ani(si alea pe foaie nu in soft).
Vreau sa ma apuc sa rememorez/invat pur teoria din facultate,dar vreau sa ma axez pe o singura ramura(proiectare,hidraulica etc),nu mai vreau sa fac din toate cate un pic.Din ce m-am uitat si cand am plecat din cluj,si acum,sunt cerinte de automation chiar si pentru posturi care teoretic ar fi inginerie mecanica(am facut electro 2 semestr,si electronica aplicata un semestru)deci nu as fi prea bine cu teoria pentru astea.
Asa ca,pe ce ramura mi-ati recomanda sa ma axez?

#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069