Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024
 Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!
 Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda
 Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 

BMW X6+330 ”epa” + future ROMA

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#37
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Din toate review-urile Cayenne pare mai sportiv, daca nu te intereseaza asta, chiar nu cred ca vei simti mari avantaje trecand de la X6 la Porsche, mai ales daca nu te gandeai la versiunile superioare de motorizare.

In privinta supercarului, eu m-as uita si la Huracan (adica asta fac acum). Nu stiu cat o sa mai putem cumpara o masina, orice masina, cu un V10 aspirat.

PS: Stiu ca ziceai ca nu se pune problema financiara in niciun fel, eu mi-as face damblaua acum. Preturile o sa scada greu la genul asta de masini, in afara variantei in care avem o criza mare mare, unde firmele incep sa dea faliment si proprietarii sunt fortati sa-si vanda "din casa", mi-e greu sa cred ca preturile la Ferrari o sa se prabuseasca pur si simplu.

#38
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,363
  • Înscris: 18.03.2006
Ai dreptate. Cred că-n momentul de față poți număra pe degetele de la o singură mână producători care mai pun V10 pe mașină. Dacă nu mă-nșel parcă și Audi va renunța de anul ăsta să mai pună V10 pe R8. Sincer ar fi o foarte bună investiție să cumperi 9-10 bucăți le pui la conservat și le scoți peste 6-7 ani la vânzare. Ar fi bătaie pe ele, bag mâna-n foc pentru asta.

Legat de Huracan, nu cred că mi se potrivește. O văd mai mult mașină de frustrați ( no offense ptr. cei care o au)  pentru intervalul 25-40 ani maxim. Eu doar ce-am sărit peste limita de 40. Plus n-am avut ocazia să stau în ea niciodată și nu știu cum e cu spațiul înăuntru ( eu am aproape 1.90 înălțime). ROMA mi se pare mult mai aristrocratică, mai ”(cu)minte”  mai elegantă, mai dolce far niente, fără a pierde mai nimic la capitolul putere sau sportivitate.
MC20 am avut ocazia sa urc în ea pentru 5 minute, și m-a dezamăgit puțin. E cumva genul de mașină forțată să fie ridicată la statut de super car, doar prin prisma puterii și a ușilor lambo. În rest nici o atenție la detalii sau confort interior. Dai 200k + pentru o mașină și primesti butoane de pe Crysler, o consolă anemică,și per general o senzație de f. ieftin în interior. Posibil să mă înșel, dar asta a fost senzația.
Am început să mă uit și la Artura, but same as Huracan.

Edited by hyp3rion, 25 January 2023 - 22:35.


#39
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Inteleg ce zici cu Huracan. Pe de alta parte, pentru mine cel putin, ideea la un supercar e sa te transpuna inapoi in copilarie, la masinile pe care le puneai ca postere in camera. Ferrari e fix cum ai zis tu, un pic aristocratic, mai ales cu ultimele modele (comparativ cu 458/488 etc). Aici e de gustibus si nu e raspuns gresit dpmdv. Adica nu i-as judeca nici pe unii, nici pe altii. Nu e ca si cum sigla de Ferrari nu este instant recunoscuta oriunde. Cu niciunul din modele nu te ascunzi in multime. Pentru asta exista R8 V10 Posted Image

Puterea la masinile astea e oricum mult peste ce poti folosi pe drumurile publice. Eu am doar 510cp pe o masina mai grea si foarte rar gasesc ocazii unde sa ma bucur de toata puterea. Dar de sunet ma bucur zilnic :D

Edited by figo1988, 26 January 2023 - 19:32.


#40
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,363
  • Înscris: 18.03.2006
S-a așternut bine praful pe aici, și puțin curat nu strică ( în toate sensurile)
Între timp, cu ultima excursie mașina a atins venerabilul kilometraj de 80.000 km și 99,99% mă voi opri cu el aici, deoarece am încasat avansul pentru ea, iar viitorul proprietar sosește Joi să o ridice. Mașina a fost pusă la vânzare pe autovit, și ce a fost mai ciudat e ca după 2-3 săptămâni în care au fost câțiva samsari, dintr-o dată au început sa curgă telefoanele. Zici că s-au trezit toți odată. Parcă-mi pare puțin rău după ea, mai ales prin prisma dotărilor pe care le are. Am început să mă uit după înlocuitoare si parcă nimic nu mă convinge.
În fine, long short story, pe lista scurtă rămân urmatoarele : BMW IX, noul I5, Taycan, XM -: aici e discutabil din cauza prețului. Am mai avut în vedere EQE dar design-ul exterior nu mă convinge defel, chiar daca interiorul arată mult mai bine. Practic se dorește o nouă mașină de familie, comodă la drum, si destul de spațioasă pentru 2 adulți și-un piticot de 9 ani. Dacă ar mai fi alternative viabile la cele 4 de mai sus, cu plăcere vreau să le ascult.

On the other hand, căutările pentru o mașină care să combine confort si sportivitate par că au sfârșit. După ce inițial oscilam între Roma/MC20/R8 am derapat puțin mai tare si în cursă au rămas doar 296GTB si cea pentru care cel mai probabil voi semna luna asta.
Deși 296GTB mă atrage mai mult, când mă uit în buletin si văd că e 40+, am zis să sacrific puțin din sportivitate pentru mai mult confort. Chiar și așa vor fi 660+ HP, 100 in mai putin de 3.9 si confort ca într-un bentley. (așa sper).

#41
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,136
  • Înscris: 17.06.2010
La i5 nu-mi place ca nu l-au facut special pe platforma de EV este aceasi platforma ca seria5 normal, si autonomia mai mica decat la iX.
XM e scump in draci peste 150k
iX  xDrive50 ai de toate, spatiu, autonomie,putere 523CP 4.4 /100

Edited by RaySefo, 15 August 2023 - 13:55.


#42
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010
Uita-te la un Macan GTS, ai o dinamica peste orice IX sau XM masina e mult mai frumoasa si mai bine lucrata. Portbagaj cu 10% mai mic, nesemnificafiv.

#43
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,363
  • Înscris: 18.03.2006
Da, Macan ar fi o opțiune câștigătoare dacă ar fi și in varianta electrică. Momentan vreau sa trec cu mașina de familie si cea de oraș pe full electric. Cea ptr suflețelul meu, va avea un V8, probabil ultimul benzinar pe care-l voi mai achiziționa.

#44
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,363
  • Înscris: 18.03.2006
Gata, între timp a plecat și masina iar căutarile s-au poticnit puțin. Pe stoc nu găsești nimic din ce ti-ai dori ( ori au dotări inutile, ori ce voiai pe ea lipsește).
Am găsit un IX la cei de la Bavaria, care potrivește cam 80% cu ce mi-aș dori. Problema mare vine la preț.
IX xDrive50 e la 102K+ TVA iar I7 de aici fiind mașina de demo e la 127k + TVA. Avantaje si dezavantaje au ambele, alegerea e grea.
Am mai văzut pe BMW Ungaria că au o grămadă pe stoc, dar e mai complicat.

#45
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010
Nu as da banii aia pe acele BMW. Masinile nu au nimic special.

#46
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,136
  • Înscris: 17.06.2010
I7 are autonomie mai mica decat iX
Poate pt tine nu au nimic special, dar pt altii da.
Daca vrei o masina spatioasa, autonomie mare, putere, optiuni destule nu ai prea multe variante, EQS SUV ar fii una dar si pretul e pe masura, in rest nu prea gasesti sa se apropie se autonomia lui iX.

Edited by RaySefo, 19 August 2023 - 06:00.


#47
CRG

CRG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,955
  • Înscris: 30.08.2005
Cei de la Bavaria  vezi că au un iX xDrive50 de demo, condus de șeful mare. Avea 2900 km când l-am condus eu și e posibil să îl vândă după 4k km. Am mers cam 300 km cu ea, 18kwh%, 630km autonomie.

Cumulus tată,  tu vorbești în cunoștință de cauză? Crezi că BMW e prost să-ți vândă un iX la performanțe de i3?

#48
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010
@CRG: BMW nu e prost sa incerce sa ti-l vanda la banii aia, evident.
Masina are doua probleme: este foarte urata (dar asta e in linie cu ce face BMW: vezi M2-ul original care e o opera de arta pe langa modelul nou, poti sa-i pui si 1000CP, tot urata e) si are portbagajul foarte mic. De asta spun ca nu merita banii. Si e incredibil de grea, are 3 tone incarcata, exact cat o duba.
In plus, BMW nu e un constructor de masini de lux, ar trebui sa te opresti la o anumita suma pentru achizitie.

Edited by Cumulus, 19 August 2023 - 10:19.


#49
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,136
  • Înscris: 17.06.2010
Gusturile nu se discuta, urata in ochii tai, superba in ochii mei.
Portbagajul are 500l , daca scoti despartitoarele de pe haion si cel de sus mai castigi cativa sute de l, l-am dat jos si am pus plasa despartitoare si pot sa bag 3 valize mari plus vre-o 2-3 mici.
Masina are 2.7 tone si e foarte eficienta, vezi Model X de la Tesla ca are atuonomie mai mica si e mai scumpa , plus sanchi e mai tehologizata. Si confortul in X e ca in autobuz.

Edited by RaySefo, 19 August 2023 - 10:38.


#50
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,750
  • Înscris: 08.01.2010
Evident ca daca tie iti place e foarte OK. Tesla X nu se poate compara cu IX, BMW e altceva, sunt perfect de acord. Noi avem un G05 cu care cand mergem la drum lung e mereu plin, pana in tavan si are 650l. Eu vad aici o problema de proiectare sau de design la o masina atat de mare cu un portbagaj de doar 500l, chiar mai mic decat la IX3.

#51
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,136
  • Înscris: 17.06.2010
Are 500l daca nu scoti plansele de pe haion si cealalta, dupa ce le scoti cred ca ai undeva la 750l, eu le-am dat jos din prima zi , la G32 era fain ca puteam sa o pun in portbagaj sub podea, la iX nu merge.

#52
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,064
  • Înscris: 05.10.2022

View PostRaySefo, on 19 august 2023 - 05:58, said:

I7 are autonomie mai mica decat iX
Astora de la CarAndDriver le-a iesit 310 mile (498km) la 75 mph pentru i7 M60  si 290 mile (466km) la 75 mph pentru iX.

Diferente si din dimensiunea rotilor...


Nu ca ar conta cu ceva parerea mea dar, si nu-mi vine sa cred ce zic, mi se pare ca arata mult mai ok iX decat i7 (si nu-s fan SUV).

Edited by sirronkcuhc, 20 August 2023 - 00:56.


#53
RaySefo

RaySefo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,136
  • Înscris: 17.06.2010
Acum depinde si care iX, xDrive50 cu rotile de 20” are cea mai mare autonomie, in toate testele pe care le-am vazut iX merge peste 600 km

#54
hyp3rion

hyp3rion

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,363
  • Înscris: 18.03.2006
În mintea mea, sigur, varianta rațională ar fi un IX, însă ce mă râcâie cel mai tare e că pentru un 3-400EUR/lună în plus la leasing iei mult mai multă mașină adică un I7.Altă clasă, alt confort, alt feeling. Pe de altă parte, dimensiunea lui I7 îmi ridică probleme inclusiv la garaj, ca să nu mai vorbim de mobilitate în oraș, pentru că inevitabil te vei mai fâțâi de ici colo cu ea și prin oraș. Am făcut un test drive cu I7 si de la volan se vede și se simte MARE. Accelerația nu m-a dat pe spate ( nu asta e ideea la o balena de aproape 3 tone .... mai ai un pic și-ți trebuie C-ul să o conduci :)) ), însa confortul și senzația de bine e WOW

Legat de autonomie, da, IX-ul stă mai bine ca I7 insă la un drum de 6-700 km, pitstop-ul e acelaș. Diferențele se văd la distanțe mai mari de 1k km.
Portbagajul mi-e ok la ambele, nu am nevoie de nu știu ce spațiu. Bagaje pentru 2 adulți și-un piticot încap în ambele.

I5 pică din schemă ..... termen de livrare 6-8 luni too much.
M-am uitat puțin și la niște review-uri cu Taycan, +/- și acolo. Prețurile în aceeași gamă cu IX și I7.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate