Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
BMW X6+330 "epa" + future ROMA
Last Updated: Apr 09 2024 11:47, Started by
hyp3rion
, Mar 30 2022 00:24
·
9
#19
Posted 17 April 2022 - 16:01
hyp3rion, on 30 martie 2022 - 00:24, said:
Minusuri - mai puține dar enervante Pe X6 in 35k km am avut așa : senzor de presiune in ulei defect, unul din senzorii de parcare s-a defectat si dădea tot timpul o eroare enervantă, vopseaua prea subtire si delicată, bușonul de la rezervor nu se mai inchide cum trebuie și colac peste pupăză nu se mai deschide nici ușița de la rezervor.... trebuie sa bag aproape de fiecare dată un card să o pot deschide E inadmisibil ca la un X6 nou sa ai problemele astea. Inteleg ca diferenta de bani (fata de o masina de buget dar de aceeasi clasa) se duce in calitate si in sisteme in plus pe care masinile de buget nu le au, dar parca in ultimii ani nu prea se mai tine cont de calitatea asamblarii atat de mult si vad ca nici de calitatea materialelor. Iar asta la marci premium... Este exclus faptul ca masina are prea multe sisteme si cu cat sunt mai multe cu atat incidenta defectelor este mai mare. Dar masinile astea nu se mai testeaza, senzorii aia se fac de ieri sau de azi de incep sa dea erori asa repede, sistemele de rezervoare sunt la prima generatie, vopsitul este o tehnologie noua pe piata ? Personal ma plang de un Tucson generatie noua cumparat in 2021 care fata de o masina luata in 2014 tot de noua pare mult mai slab la vopsea si la modul cum este asamblat, are niste probleme tot asa, minore dar enervante pe care masinile mai vechi nu le aveau. Insa eram in dubii si aveam impresia ca daca as dubla bugetul si m-as duce catre o marca premium as putea avea calitate fara alte batai de cap. Se pare insa ca nu e cazul. Dupa 1 an si 25k km am avut decat o singura problema care a necesitat rezolvarea pe garantie, ceva minor la geam, iar celelalte sunt legate de asamblare, negrija la detalii, calitate mai slaba fata de ce eram obisnuit. Sunt constient ca la buget mai mare ai in general o calitate mai buna, dar se pare ca problemele te urmaresc in continuare, si chiar mai multe, pentru mine ar fi enervant sa stau sa le rezolv, chiar si pe garantie. |
#20
Posted 19 April 2022 - 15:24
În zilele astea nimeni nu te mai poate asigura că nu vei avea probleme la o mașină nouă fie ea de 30k EUR/100k EUR sau 250k EUR. Ăsta e mersul lucrurilor în ziua de de azi, și sincer să fiu nu mă oftic defel, și nu dau cu pietre în ei. Înțeleg perfect și atâta timp cât reprezentanța se comportă civilizat si te tratează ca atare n-am nimic impotrivă. Chiar dacă pentru problema cu senzorul am fost de 2 ori la ei, iar mașina a stat 3 săptămâni în service. Dar mi-au asigurat mașina nouă de schimb, am fost anunțat de fiecare dată cu statusul lucrării, so, no problem.
Sunt mult mai fericit cu service-ul lor, care e la ani lumină de cel de la Mercedes, iar respectul față de client e prezent. La mercedes au vrut sa-mi schimbe un far de 1.500 EUR când am avut probleme, iar la un service no name mi l-au făcut cu 600 ron și merge și-n ziua de azi. Acolo am primit mașină de schimb un Smart soios și jegos în interior și se comportatu de parcă mi-au făcut o favoare. Și da e vorba de tinerii penticostali. Nu că Tiriac ar fi mai sus, că doar de la ei am plecat prima dată cu scandal. Vorba aia ...scapi de dracu dai de măsa. Efectiv am început să văd mașinile ca un bun de folosință medie 4-5 ani, după care le schimb și asta e. Mă uitam deunăzi la un Roma ...dai 210k EUR pe o mașină a cărui sistem de operare se mișcă-n reluare, la care Apple car e opțional ( parcă vreo 2.7k EUR) iar de Android Auto nici n-au auzit ...funcții care la o masina de 20k le ai în standard . E normal ? Da, știu, dai banii ăia pe altceva, da ce măsa le e greu sa facă un sistem fluid ? În altă ordine de idei, am schimbat plăcuțele de frână la X6 + revizie ..... 3.400 ron. |
#21
Posted 20 April 2022 - 07:33
Salut.
N-are legatura cu jurnalul tau, scuze, dar apropos de faptul ca bugetul nu garanteaza lipsa problemelor : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-JgeU3X-2AM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#22
Posted 20 April 2022 - 10:31
hyp3rion, on 19 aprilie 2022 - 15:24, said:
Mă uitam deunăzi la un Roma ...dai 210k EUR pe o mașină a cărui sistem de operare se mișcă-n reluare, la care Apple car e opțional ( parcă vreo 2.7k EUR) iar de Android Auto nici n-au auzit ...funcții care la o masina de 20k le ai în standard . E normal ? Da, știu, dai banii ăia pe altceva, da ce măsa le e greu sa facă un sistem fluid ? În altă ordine de idei, am schimbat plăcuțele de frână la X6 + revizie ..... 3.400 ron. Ai iesit bine de tot cu revizie + placute la 3400 de lei. Revizia a fost completa (inclusiv toate filtrele) sau doar cea mica, unde schimba uleiul si filtrul de ulei? Apropo de sistemul fotovoltaic, poti sa dai mai multe detalii despre ce ai luat, cand ai comandat, cu cine ai lucrat etc? Eu la trifazic astept in Ilfov de aproape 9 luni, sunt niste nesimtiti de prima categorie, dar nu ai ce sa faci. Si nici nu e mare lucru de facut, doar sa schimbe contorul, firele sunt trase, transformatorul duce. |
#23
Posted 23 April 2022 - 13:22
Mda, cam atât i-a fost viața incărcătorului. Zilele trecute, când mașina era la-ncărcat, unul dintre câini s-a făcut că se-mpiedică în cablu. Si s-a împiedicat cu atâta forță, încât capul încărcătorului a rămas in priza mașini, si firul pe jos. Sunat la BMW pentru preț : 2.000 ron unul nou. O să văd dacă pot să-l repar. Disper deja cu cele 2 potăi ale mele. Lămpile solare au viața cam 1-2 săptămâni, pistolul de apă de la furutn trăiește o zi, gazonul o duce cam 2-3 luni.
figo1988, on 20 aprilie 2022 - 10:31, said:
Ai iesit bine de tot cu revizie + placute la 3400 de lei. Revizia a fost completa (inclusiv toate filtrele) sau doar cea mica, unde schimba uleiul si filtrul de ulei? Apropo de sistemul fotovoltaic, poti sa dai mai multe detalii despre ce ai luat, cand ai comandat, cu cine ai lucrat etc? Eu la trifazic astept in Ilfov de aproape 9 luni, sunt niste nesimtiti de prima categorie, dar nu ai ce sa faci. Si nici nu e mare lucru de facut, doar sa schimbe contorul, firele sunt trase, transformatorul duce. Plăcuțe + revizia mică. Revizia normală cred că ma duce tot in vreo 3.000. Eu am pus cu cei de la Tehnomir din Oradea ( mai nou Ensys). Foarte mulțumit de ei, și foarte încântat de cum au lucrat. Practic în 3 zile au terminat tot, și probabil terminau în 2 zile dacă panourile veneau montate doar într-un singur loc. Eu am pus 22 kw, (13kw pe casă, 9kw în fundul curții pe sala de sport). Panouri Canadian Solar de 375kw + 2 invertoare Huawei. Din punctul meu de vedere ii recomand ca fiind foarte ok. Cunoaștem sistemul birocratic ... la mine trebuiesc trase doar firele de la panoul general la contorul meu ( cca 14 metri). Si deja a trecut vreo lună jumate, iar eu nu pot folosi panourile la capacitate maxima. Deja ideea de a deveni prosumator e un vis umed. Edited by hyp3rion, 23 April 2022 - 13:24. |
#24
Posted 23 April 2022 - 15:31
#25
Posted 03 May 2022 - 19:00
Am reușit să salvez incărcătorul de la seria 3 ... deh prieteniii la nevoie se cunosc.
Acum, de când a dat căldura, am rămas plăcut surprins de autonomia mașinii care a crescut de la 30-32 la 45-50 km pur electric. Consum în oras 20-21 kw/h. Nu e rău defel. La X6 a mai apărut o problemă. Zilele trecute am făcut un drum de vreo 250 km, drum ca-n palmă, asfalt bun o adevărată plăcere. La-ntoarcere, când am parcat, am descoperit ca mi-e crăpată camera din față. O crăpătuta mică fix pe mijlocul camerei. Efectiv nu-mi pot da seama când am luat piatra, că traficul e fost extrem de lejer, si nici nu m-am grăbit în depășiri. Nu e deranjant, însă o să cer o cotație de la BMW să vedem costul. Parcă văd că sare de 2 000 ron și asta. MembruAnonim, on 23 aprilie 2022 - 15:31, said:
Macar esti protejat de hoti Attached Files |
#26
Posted 05 May 2022 - 08:36
Nu faci pe casco? Dacă e camera pentru parcare atunci ar trebui sa fie decenta la preț
Eu la Mercedesuri schimb aproape un parbriz pe an. Și nu merg mult în afara. Imediat cum aud zgomot de piatra știu ca urmează schimb. 8 ani cat am avut alte mașini înainte, niciun parbriz. Edited by figo1988, 05 May 2022 - 08:38. |
#27
Posted 05 May 2022 - 17:33
Am fost azi la BMW să văd de preț.
Camera ........ 2.200 ron Manopera ..... 1.400 ron Spre rușinea mea, habar nu am ce CASCO am, dacă e cu sau fără franciză. Dacă o schimb pe CASCO s-ar putea ca la anul, să am valoare mai mare de plată. Știu ca la Merc care era în leasing, CASCO era sumă fixă în fiecare an. O să verific, însă deocamdată cred că mai stau așa cu ea. Camera față imi intră doar cand parchez, nu merita 3.500 ron ptr atâta. În altă ordine de idei am fost la nesimțiții ăia de la Electrica alatăieri, să văd ce se mai întâmplă cu dosarul meu de trifazic. Evident nimeni nu știa nimic ( de fapt nimeni nu făcuse nimic) și mi-au zis sa revin mâine. Am făcut urât și le-am zis că nu plec de acolo pînă nu vine un director / șef. M-am crizat așa tare, că o oră mai tarziu era o mașină de la Electrica in fața casei și azi a ieșit ATR . Efectiv, e singurul mod în care poți rezolva ceva cu mwuile alea. Niște trântori și retarzi frate, angajați doar pe pile, pe niște salarii de-ți stă mintea-n loc. Edited by hyp3rion, 05 May 2022 - 17:42. |
#28
Posted 10 May 2022 - 16:09
Mda, nu mai merge Android Auto pe X6. Inițial am crezut ca e telefonul de vină, însă pe seria 3 se conectează automat. Interesant e că telefonul se conectează, audio merge, dar Android Auto nu vrea să pornească. Mi-e groază să o duc iar la service .... cred că cel puțin o zi, mi-o ține acolo.
|
|
#29
Posted 07 June 2022 - 23:02
Nimic notabil între timp, decât mici neplăceri la care nu te aștepți, dar cu care m-am obișnuit.
Cu Androidu la X6 am rezolvat printr-o simplă resetare, și de atunci nu a mai făcut figuri. În schimb la ultimele 2 spălări, am sesizat faptul că nu se mai deschide portbagajul. . . nici din cheie, nici din interior, nici de la buton. Efectiv nu vrea. Se aude clinchetul, pe display afisează că se ridică, după care pauză. În schimb a 2 zi după spălare, n-are nici o treabă...merge ca uns. Concluzia ...spălat mai rar În schimb 3-ul îmi place ... mult. N-am nici o treaba cu el, prin oraș hibridul mi se pare soluția cea mai bună, mai ales când încarci aproape gratis. Luna trecută am consumat acasă cca 893 kWh din care 400 au fost din fotovoltaice, în condițiile în care nu am decât 5 kWh porniti din panouri din cei 22 disponibili. Aștept trifazicu, care sper să fie în maxim 2 săptămâni up and run. Ultima alimentare cu benzină la-nceput de Aprilie, în conditiile în care am rămas fără încărcător vreo 4 zile. Decent consum. Într-una din zile am avut o urgență si am pus-o în Sport și i-am dat boost. Se simte foarte sprintenă, chiar am rămas impresionat. Consumul cred că s-a dus în ceruri, dar e o mașină pe care te poți baza în depășiri din scurt. În rest, nici o problemă la ea. Attached Files |
#30
Posted 10 June 2022 - 14:37
În altă ordine de idei, revenit după o delegație de aproape 2.500 km, X6 s-a comportat exemplar. Consum 13l/100km, în condițiile în care am mers grăbit spre repede tot drumul. La oprire mașina se simte ca o sobă, degajă/radiază extrem de multă căldură. Probabil disiparea căldurii, e îngreunată de aglomerație de sub capotă. În rest apă, paie și bătaie.
Edited by Dany_Darke, 10 June 2022 - 20:57. |
#32
Posted 24 August 2022 - 17:11
Some update-uri.
Despre aia mica (3-ar) nu sunt sunt foarte multe de spus. Ultima alimentare in 08.06.2022 si mai am cam 1/3 din rezervor. Consum mediu 0.9L/100km. Bateria e setată pe încărcare 85% si pentru 40-50 km prin oraș e suficientă. Iarna cu bateria la 100% nu trecea de 30km autonomie. Imi place, o consider pentru oras perfectă. Bine, stau și intr-un orăsel micuț. Balena, a facut 50.000 km. Am avut un drum de 2.000 km așa că înainte am dus-o la service pentru revizie. Cost revizie 3.800 ron. Cam mult având în vedere că în afară de schimburile standard am mai schimbat doar bujiile. Plus că am văzut niste ciudatenii pe factură gen disc for hig .... 270 ron. Încă odată super încântat de confortul care ți-l oferă la drum lung. E perfectă pentru 2 adulți si-un piticot. De consumat .... consumă cât vrei ... la dus a luat 9.3, la-ntoarcere a luat 13.5. Dar am si scurtat drumul cu vreo 2 h . Și totuși .......... gândul că stau cu 22kw pe casă nu-mi dă pace, si iX-ul ăla îmi stă pe creier. Așa că cel mai probabil, o voi scoate la vânzare în următoarele zile. Attached Files |
#33
Posted 24 August 2022 - 17:15
Cat ?
hyp3rion, on 10 mai 2022 - 16:09, said:
Mda, nu mai merge Android Auto pe X6. Inițial am crezut ca e telefonul de vină, însă pe seria 3 se conectează automat. Interesant e că telefonul se conectează, audio merge, dar Android Auto nu vrea să pornească. Mi-e groază să o duc iar la service .... cred că cel puțin o zi, mi-o ține acolo. Edited by radu103, 24 August 2022 - 17:15. |
|
#34
Posted 24 August 2022 - 17:19
#35
Posted 06 September 2022 - 09:03
Băi frate da ce criză de mașini. Având nevoie de o mașină urgent, și făcând marea greșeală a lăsa unul dintre colegi să-și aleagă ce poftește inimioara lui, m-am trezit că nu am de unde alege, sau am termene de 8-9 luni la comandă clasică. Așa că am purces la căutare în afară. Lozul "câștigător" un Renault Kangoo, care nu face cât costă, dar cum vorba-i vorbă, azi merge după el. Cred că va fi printre primele din țară la ce criză e.
Attached FilesEdited by hyp3rion, 06 September 2022 - 09:09. |
#36
Posted 23 January 2023 - 21:34
Ca să mai ștergem puțin praful pe aici.
X6 are acum vreo 64k km, a trecut printr-o revizie + un schimb de lichid de frână. Deși la-nceput avea tot felul de chestii mărunte care mă enervau, au cam trecut toate și parcă mi-e mai dragă acum decât când era nouă. Din comoditate nu i-am mai schimbat parbrizul crăpat și nici camera față care a pocnit de la o piatră, însă le am în vedere pentru luna Februarie. Consumul mediu s-a stabilizat la 12.3 L/100 km, însă cu siguranță dacă aș folosi-o doar pe exterior și nu în oras, ar mai scădea cu 1-1.5 L. Am observat o chestie interesantă. Pe vreo 2 străduțe dintr-un cartier din Viena unde trecerile de pietoni erau înconjurate cu o bandă roșie imi apare semnul STOP pe HUD și in bord. În rest n-am mai întâlnit nicăeri, nici pe bulevarde mari, nici în intersecții. La fel și prin Polonia, apărea câteodata un cerc în bord, fără a avea giratoriu. Deși inițial mă gândeam să o vând și să trec pe Cayenne, momentan am renunțat. Nu văd deocamdată nici un plus, în afara faptului că aș mai scoate din buzunar vreo 30k, iar dotarea probabil nu ar fi la fel de top ca la X. Și pentru că mă arde rău de tot un supercar (o fi criza vârstei ) tot aștept să pice prețurile la MC20 sau Roma. Încă nedecis, dar cu un pas mai mult spre Roma decât MC20. Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users