![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Xerox Workcentre 5225 eroare.
Last Updated: Feb 20 2023 14:54, Started by
johnnydanut
, Mar 28 2022 20:50
·
2

#1
Posted 28 March 2022 - 20:50

Salutare! O scoala de la tara are aceasta imprimanta la care a aparut eroarea 116-331 si nimeni nu-i da de cap. La o consultare telefonica, o firma a spus ca-i costa 2000 lei reparatia. Unii zic ca-s banii statului si nu conteaza cat costa dar eu cred ca-s banii nostri si as vrea sa stiu daca e corect acest pret sau exista si alta varianta. Am gasit o solutie pe net cu "remove and replace HD" dar nu stiu ce-i acela HD? Daca e vorba de HDD, cum se poate scoate? Multumesc in numele contribuabililor romani!😉
|
#2
Posted 28 March 2022 - 21:13

Daca atât a cerut firma ce asigura service-ul: atâta e.
Suna și la alte 2...3 firme. De ce zici că "îs banii noștri"? Ai cui? Vrei tu sa repari aparatul? Dacă știi și ai cu ce: fa-o. O faci gratis? |
#3
Posted 28 March 2022 - 21:16

HDD defect. Se inlocuieste cu alt hard si se formateaza. Hdd de laptop.
|
#4
Posted 28 March 2022 - 21:16

Prima incercare este sa opriti alimentarea - scoateti hard disk-ul - porniti alimentarea , asteptati sa se incalzeasca -opriti alimentarea - montati hdd - porniti alimentarea
Hdd trebuie luat si pus pe un program de citire erori A doua faza e putin mai urata , placa ESS PWB care prima data se scoate, se curata si se remonteaza , daca persista ...costa aproximativ 700 lei Intrare in meniu diagnoza pentru HDD - apasat lung tasta "0" si "start" Codul de intrare 6789 Atentie ce lucrati aici ! de aici ai la degetul mic toate setarile ce pot da peste cap masinaria . Am dat meniul de diagnoza pentru ca si de aici se poate citi si initializa HDD-ul |
#5
Posted 28 March 2022 - 21:19

1. Check and reset all connectors on ESS PWB and HDD.
2. Press and hold the 4, the Stop, and the Power Save buttons on the Control Panel while switching on the power. Hold the buttons down until the boot up screen (5 circles) appears and the second circle starts to blink. Din manualul de service. Edited by adi_stanca, 28 March 2022 - 21:20. |
#6
Posted 28 March 2022 - 21:28

Daca atât a cerut firma ce asigura service-ul: atâta e. Da, piesele la Xerox sunt scumpe plus deplasarea plus manopera . Daca este un aparat mai deosebit are coduri de acces sau se poate accesa numai din exterior cu laptop si soft dedicat . |
#7
Posted 28 March 2022 - 21:33

#8
Posted 28 March 2022 - 21:37

Pe mine m-au rugat un coleg de la tehnic doar să înlocuiesc cartușul.
Credeam că e o întreagă procedură. A fost mai ușor decât să umplu cu cerneală imprimanta mea cu cartușe respectabile de acasă. Tot un xerox de asta imens cu de toate. Pt alte reparatii: ii las pe aia ce asigura service-ul
Merge un hdd de laptop? Cum se formateaza? Știi ce zic? Sau vine întrebarea 2: unde e HDD? De ce nu scoate capul afară singur? ![]() |
#9
Posted 28 March 2022 - 21:39

Daca atât a cerut firma ce asigura service-ul: atâta e. Suna și la alte 2...3 firme. De ce zici că "îs banii noștri"? Ai cui? Vrei tu sa repari aparatul? Dacă știi și ai cu ce: fa-o. O faci gratis? |
#10
Posted 28 March 2022 - 21:42

Cum se formateaza? Procedure Access Diagnostic Routines.
Edited by ldpe, 28 March 2022 - 21:42. |
|
#11
Posted 28 March 2022 - 21:45

Eu am lucrat pe modelele astea. Remote. Nu ma ocupam de depanare propriu-zisa, ci de configurari speciale pentru un client.
Din modelele mai vechi de Xeroxuri, astea erau cele mai problematice. Retin eroarea 116-381 si in mod sigur de cateva ori am rezolvat-o folosind https://www.support....c7120_en-O14259 De asemenea, de enorm de multe ori aveam probleme cu seria asta, din senin, cand nu foloseau ultimul firmware. Am verificat acum pe pagina Xerox si a ramas ultima versiune cea pe care o stiam eu v53.30.11 Nu exclud nici varianta sa fie busita hardware, HDD-ul cum a spus colegul mai sus. Dar merita incercat ce am scris eu, n-are ce strica. |
#12
Posted 28 March 2022 - 21:49

Fiind o institutie publica este finantata din contributia fiecaruia, nu? Da, daca ar fi doar o problema software as face-o gratis si daca e defect hdd-ul, pun unul de la mine care sta degeaba. Sincer, pretul de 2000 lei imi pare exagerat si stiu prea bine cum se duc banii publici in tot felul de firme capusa... Ești "binefăcătorul" lor? Au bani prevăzuți pt service. Nu iau banii de la creta sau lumina pt asta. S-a defectat: 2000 e prețul reparației. Asta e. De ce e așa? Pt că aceste Xerox sunt no1. Ca RollsRoys la mașini. |
#13
Posted 28 March 2022 - 21:49

Apeleaza la o alta firma care se pricepe. Probabil au fost niste intreruperi de tensiune.
Am patit asa cu un Ricoh la care i-am reinitializat hdd-ul. Nu a mers din prima dar a doua oara si-a revenit. |
#14
Posted 28 March 2022 - 21:52

"astea erau cele mai problematice."
Deobicei aceste serii se baga pe gat la scoli si alte firme care asimileaza multe bucati pentru ca mai apoi se se repare in sistem service cu contract anual , practic nu se reapara nimic la ele , se schimba tot modulul si gata ca nu are nimeni timp sa stea sa bibileasca ore in sir . Modulul se verifica la sediu , daca se poate repara e ok va intra pe alt aparat daca nu la reciclat , cerc inchis . Edited by ldpe, 28 March 2022 - 21:52. |
#15
Posted 28 March 2022 - 21:55

Așa e și la politie, primărie, spital. Ești "binefăcătorul" lor? Au bani prevăzuți pt service. Nu iau banii de la creta sau lumina pt asta. S-a defectat: 2000 e prețul reparației. Asta e. De ce e așa? Pt că aceste Xerox sunt no1. Ca RollsRoys la mașini. |
|
#16
Posted 28 March 2022 - 21:59

"astea erau cele mai problematice." Deobicei aceste serii se baga pe gat la scoli si alte firme care asimileaza multe bucati pentru ca mai apoi se se repare in sistem service cu contract anual , practic nu se reapara nimic la ele , se schimba tot modulul si gata ca nu are nimeni timp sa stea sa bibileasca ore in sir . Modulul se verifica la sediu , daca se poate repara e ok va intra pe alt aparat daca nu la reciclat , cerc inchis . Eu faceam suport pe ele pentru un client. Mare. Din senin faceau probleme cu logarea pe AD, diverse probleme de securitate, mergea scan to folder numai cand voia. Nici upgrade de firmware nu se putea remote (asta nu stiu daca nu era de la mizeria noastra de VPN). Nici control panel remote, asta nu avea din constructie. Preferatele mele, desi am urat jobul ala din toata inima mea, erau de exemplu seria 78xx. Mi se pareau o clasa peste. Edited by ambr0zie, 28 March 2022 - 21:59. |
#17
Posted 28 March 2022 - 22:13

#18
Posted 29 March 2022 - 06:43

"Ai sunat la alte 2...3 firme?"
E destul de urat la Xerox , reprezentanta este unic importator de piese iar terte firme care repara tot de la ei cumpara si in 90% din situatii iesi mai scump , sunt ceva de genul Renault la auto , numai ei dispun de lantul de aprovizionare cu piese schimb. Mai este situatia nerecomandata cand dai de Dorel ce repara la 25% din pretul cerut de firma - asa va si functiona sau va deveni un obiect inutil uitat intr-un subsol ![]() Edited by ldpe, 29 March 2022 - 06:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users