Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...
 

Ford Mondeo 2.0 powershift 210bhp

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
Delysid23

Delysid23

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.11.2019
Salutare,

Conduc de vreo 3 luni un Mondeo Vignale 2.0d Powershift, 210cp, 65000km, din 2018.
Înainte de achiziționa masina, am studiat putin forumurile si am gasit doar "povești" pozitive despre ea.
Acum am o ușoară dezamăgire: consumul. Daca ma asteptam sa fie departe de cel declarat de producător (~5l/100), majoritatea posesorilor declara undeva in jur de 7-8L/100km.
Aici e problema, consumul meu este undeva la 11.5-12L/100km. Asta este exagerat. Acum incerc sa identific care e problema reala. Daca in prima luna am mers mai agresiv cu ea, acum merg constant si moderat, iar consumul nu da semne sa scadă, ba chiar pare ca e in crestere.
Are cineva o experiență similară cu autorizarea aceasta? E ceva ce poate sa dubleze consumul in halul asta? Mentionez ca ieri am fost cu masina la revizie și i-am făcut toate verificările de rutină, schimburi, etc.

Va multumesc!

#2
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,293
  • Înscris: 12.08.2006
Unde mergi cu ea?...oras aglomerat....trasee scurte...motor rece?

Nu mi se pare un consum exagerat pentru 2.0 in Bucuresti (iarna,ziua in orele de varf) de exemplu.
Viteza medie inregistrata pe bord e sub 25?

#3
Delysid23

Delysid23

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.11.2019
Momentan București 60%-70% din timp. Traseul dimineata ~14 km, din care vreo 3-4 bara la bara.
Motorul rece rar. Cand e frig, porneste si webasto, iar când e foarte frig, ii dau eu drumul cu 40-50 minute inainte. Viteza medie din bord este de 45km/h dar asta e in ultimii ~10k km.

#4
mannick

mannick

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,039
  • Înscris: 08.08.2018
Am avut exact ce conduci tu acum, si cel mai mic consum la drum lung (cca 600 km dus-intors) cu 4 persoane si fara cine stie ce bagaje a fost 5.5%, mergand in coloana, fara depasiri, cu multa grija la acceleratii, am dorit sa testez cat de jos se poate trage consumul. In general, singur in masina si condus normal, 6.5-7% la drum intins, functie de anotimp si anvelope, 8.5% daca ma grabeam si depaseam tot ce se putea. Pe autostrada, se plafona pe la 9.5% la limita carnetului (180km/h). In oras nu scade sub 10%, poate sa fie liber, primavara/toamna si drumul ceva mai lung, .
Acum, consumul este cea mai mica grija a ta. Dupa ce a atins limita fatidica de 100000km (atat era garantia, din nefericire) s-a rupt distributia la drum intins, in conditiile in care limita de schimb la acest motor este de 180kkm in Romania, mai mult in vest.
Reparatia, realizezi, destul de costisitoare, totul facut in reprezentanta, pentru ca odata muscat de sarpe, ma interesa garantia, ei negasind niciun motiv pentru care ar fi facut asta. Problema nu este neaparat ca a fost nevoie de o reparatie scumpa, ci ca te lasa in drum, si poti fi intr-o depasire, ori cine stie ce situatie in care ai nevoie de motor.
Stai, ca nu s-a terminat. Dupa inca 4-5000 km, intr-o depasire, motorul se opreste brusc, si-mi arunca o cheie mare pe bord. Norocul meu ca eram deja lansat, si am avut timp sa revin pe banda, evitand tirul care venea din fata.
Scula de diagnoza m-a informat ca am presiune scazuta in rampa. Dupa ce am testat injectoarele si pompa (nu la Ford, pentru ca astia efectiv nu detin standuri de injectoare pentru euro6), verdictul a fost crud: span in instalatie, injectoare pe moarte (supapa de retur blocata cu span) si pompa de inalta presiune afectata grav (ea era cea care producea cu voiosie spanul). Iarasi la reprezentanta, curatat totul (de la rampa la rezervor) cu diverse solutii, apoi suflate cu aer comprimat, rinse & repeat, schimbat pompa si injectoare cu altele noi noute.
Dupa ce am fost convins  ca masina este ca noua, am vandut-o, m-am gandit ca, in buna ei traditie, va muri cutia de viteze, ori va crapa tot circuitul electric al masinii, poate viitorul proprietar va reusi sa sparga blestemul.
Nu voi mai povesti ce a patit sotia cu un Mondeo Hybrid, pentru ca deja m-am lungit si sunt offtopic, insa sfatul meu este simplu: vinde-o cat mai repede si orienteaza-te spre alta marca.
p.s si eu am crezut ca este o masina foarte ok, cineva a patit cam acelasi lucru inaintea mea, dar am zis ca de, ghinionul, apoi, sapand mult, am descoperit ca respectivele defecte cam apar, dar proprietarii prefera sa taca, sa le repare, fiecare cum crede de cuviinta, si sa le vanda cat mai repede.

Edited by mannick, 26 March 2022 - 15:57.


#5
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
motoarele de Ford sunt orice dar numai economice nu. adica sunt gurmande si consuma benzina in draci
comparativ cu motoarele de Renault sunt ca niste motoare de tancuri: consuma mult

#6
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,032
  • Înscris: 24.02.2006
masina relativ grea (1.5T), motor diesel mare, oras foarte aglomerat, cel mai probabil trasee relativ scurte => consum de 10+ l/100km

#7
Delysid23

Delysid23

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.11.2019
Multumesc pentru răspunsuri. Deci sa nu ma astept sa scadă consumul prea mult.  
Referitor la potentialele defecte care pot aparea: masina am luat-o pe firma, tot parcul auto e Ford, nu am avut alte variante de marci de unde sa aleg, chiar dacă în același buget erau alternative foarte multe. Asa ca, cu riscurile asumate, pot doar sa sper ca nu voi avea probleme majore cu ea.
Consolarea e ca este o mașină confortabilă, dar si suficient de puternica pentru cam orice situație în trafic.


#8
Mondeo

Mondeo

    Everything Woke Turns To Shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,421
  • Înscris: 15.11.2005
am exact aceiasi masina si consumul este de 7.8 oras si pe afara
La drum lung imi scoate 6.5 max 6,8 si o calc serios
Mergi cu ea doar in oras? nu io scoti pe afara sa ii dai cate o talpa?

#9
Delysid23

Delysid23

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.11.2019
Ies cu ea destul de des în afară, in special in weekend, când fac minim 100-150km. Ca idee, în ultimele exact 4 luni am facut peste 7000 km.
Ieri am resetat counterul pentru fuel economy, si am abordat un stil de condus mai relaxat. Sa vedem daca e șoferul de vina 😁.


#10
sff80

sff80

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 21.04.2021
Fa test la drum, 200-300km, in oras nu poti face consum, cu atat mai putin in Buc.

#11
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 156
  • Înscris: 20.05.2020

View Postrex, on 26 martie 2022 - 18:45, said:

motoarele de Ford sunt orice dar numai economice nu. adica sunt gurmande si consuma benzina in draci
comparativ cu motoarele de Renault sunt ca niste motoare de tancuri: consuma mult

depinde, pe un focus mk3.5 1.5 tdci am avut consum si de 7 in Bucuresti ziua cu ac pornit asa ca...

#12
raducanu969

raducanu969

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,390
  • Înscris: 30.06.2023
Salut

Sunt interesat de un Mondeo MK5 Automat, 2,000 cmc de 150 cp. Este cineva care are acest tip de motor? Daca da, imi puteti spune cate ceva despre Motor, Cutie, fiabilitate?
Multumesc ancitipat,

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate