Inca un avion Boeing s-a prabusit
Last Updated: Jun 05 2022 22:21, Started by
mirel3003
, Mar 21 2022 15:54
·
0
#37
Posted 22 March 2022 - 15:00
In aviatie tot ce inseamna controlul aeronavei are cel putin o redundanta. Inclusiv computerele care controleaza diverse chestii. E aproape imposibil sa ai o cedare catasrofica a unui sistem esential la care sa nu se activeze imediat un backup.
Eu zic ca e sinucidere. Si m-as mira tare sa gaseasca cutiile negre intr-o stare care sa permita recoltarea de date: Quote The black box must be able to withstand an acceleration of 3,400 Gs (3,400 times the force of gravity), which equals an impact velocity of about 310 mph. It must also survive flames up to 2,000 degrees F for one hour, and the beacon should be able to emit a signal once per second while submersed in 20,000 feet of saltwater for 30 days. |
#39
Posted 22 March 2022 - 17:25
abac, on 22 martie 2022 - 15:00, said:
In aviatie tot ce inseamna controlul aeronavei are cel putin o redundanta. Inclusiv computerele care controleaza diverse chestii. E aproape imposibil sa ai o cedare catasrofica a unui sistem esential la care sa nu se activeze imediat un backup. Mai putin suprafetele de comanda in sine. Pentru ca, stii tu, nu i-a mai crescut inca o deriva sau un ampenaj orizontal. vestale, on 22 martie 2022 - 16:49, said:
Sunt curios in ce stare gasesc cutiile alea negre.. Memoriile in sine sunt solid state mai mult ca sigur, iar asta inseamna ca rezista fara probleme la socuri imense. Nu poti sa deplasezi electronii din ele oricat de tare le-ai lovi.Incinta in sine rezista la incendii majore de Jet A1, nu ca ar fi vorba de unul prea pronuntat aici. |
#40
Posted 23 March 2022 - 08:25
As fi zis ca ai dreptate daca ampenajele alea impreuna cu toate subansamblele de control se faceau pe strung la Covasna.
|
#41
Posted 24 March 2022 - 22:26
Uite, eu te ajut cu o poza. Singurul skill cu care trebuie sa mai contribui tu in rezolvarea dilemei e sa numeri pana la unu.
https://thumbs.dream...737-5953704.jpg [ https://thumbs.dreamstime.com/z/tailplane-lufthansa-boeing-737-5953704.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by sebulbus, 24 March 2022 - 22:27. |
#42
Posted 28 March 2022 - 12:20
mirel3003, on 21 martie 2022 - 15:54, said:
Azi s-a prabusit un avion Boeing 737 cu 132 persoane la bord in China https://www.biziday....uza-prabusirii/ https://www.cnbc.com...-on-board.html. Ultimul incident in care au fost pierderi de vieti omenesti a fost in data de 9.01.2021, deci la putin peste un an un nou evenimen... Se pare ca aeronavele Boeing incep sa fie din ce in ce mai nesigure. |
#43
Posted 01 June 2022 - 11:38
Am vazut un documentar in care explica ca un avion miltar s-a prabusit din cauza ca a fost supraincarcat s-au urcat soldatii cu tot cu armament, in balamucul care a fost nu au mai stat sa calculeze cat pot sa incarce
|
#44
Posted 01 June 2022 - 11:55
AndreY2u, on 01 iunie 2022 - 11:38, said:
Am vazut un documentar in care explica ca un avion miltar s-a prabusit din cauza ca a fost supraincarcat s-au urcat soldatii cu tot cu armament, in balamucul care a fost nu au mai stat sa calculeze cat pot sa incarce [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/l6tEfbzVhjY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#45
Posted 02 June 2022 - 10:58
adanulea, on 21 martie 2022 - 22:16, said:
Asta e un avion care opera de pe 25 iunie 2015. Are sute, poate mii de cicluri de zbor la activ. Din seria NG, nu seria MAX. Caderile de MAX`uri se datorau unei incercari de rezolvare cu software ceea nu au vrut sa rezolve cu redesign pentru a nu pierde lupta cu Airbus A320 cand au adaugat generatie noua de motoare (mai mari) cand au trecut de la NG la MAX. Si din cauza faptului ca nu au trainuit niciun pilot despre ele si foarte putini stiau de MCAS. ....................... |
#46
Posted 02 June 2022 - 11:03
|
#47
Posted 02 June 2022 - 12:25
Da, am scris in limba romana si probabil ca e mai greu de inteles. Ma refeream la acel ''trainuit''! aberatie cocalareasca, nu exista asemenea cuvint in nici o limba! De multe ori, utilizarea aiurea a unor cuvinte in alte limbi, nu arata cit de cult in cap este cel care o face ci doar saracia vocabularului acestuia!
Edited by tytysor, 02 June 2022 - 12:28. |
#48
Posted 05 June 2022 - 22:21
Pana la urma si "antrenat" vine din franceza. Lasati oamenii in pace daca mai calca pe bec, ca n-am inventat noi, romanii, decat "barza, viezure, manz" (defapt de manz nu sunt sigur, pentru ca italienii zic manzo la vitel...)
On: toate avioanele sunt sigure. Cel mai intalnit factor cauzator de accidente e factorul uman (piloti, mecanici, controlori de zbor etc). |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users