Experienta evomag - lipsa stoc furnizor
Last Updated: Mar 20 2022 20:00, Started by
HouseFreak
, Mar 20 2022 10:15
·
0
#1
Posted 20 March 2022 - 10:15
Salutare
Am avut o experienta neplacuta cu evomag si vreau sa stiu daca pot rezolva ceva cu anpc ! In data de 16.03.2022 am comandat cu ,cardul de debit Laptop Gaming Lenovo Legion 5 Pro 16ITH6H (Procesor Intel® Core™ i7-11800H (24M Cache, up to 4.60 GHz) 16" WQXGA 165Hz, 32GB, 1TB SSD, nVidia GeForce RTX 3070 @8GB, Gri) la pretul de 7.645,99 Lei si produsul aparea ca fiind in stoc furnizor ,exact cum apare si acum pe site dar cu alt pret Am fost contactat prin email de catre un reprezentant evomag ,,Buna ziua, Din pacate produsul comandat nu se mai afla pe stocul nostru sau al furnizorilor si nu avem un termen de aprovizionare. Doriti sa va alegeti un alt model de pe site, sau va returnam banii in contul de provenienta?" Raspunsul meu a fost ca nu doresc banii inapoi si nici alt produs ,doresc sa se livreze comanda ,produsul aparea ca fiind in stoc furnizor atunci cand am plasat comanda. Am primit din nou un reply la ceea ce i-am zis cu urmatorul mesaj ,,Buna ziua, Va multumim pentru mesaj. Comanda dvs nu a fost confirmata, iar produsul nu se afla pe stocul magazinului in momentul comenzii, ci avea statusul In stoc furnizor. Informatia de stoc este preluata de la furnizori si nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. Stocul furnizorului nu se updateaza in timp real, astfel ca pot aparea situatii in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai fie disponibil. Mai multe informatii despre statusul produselor de pe site gasiti pe urmatorul link : https://www.evomag.r...matii-stoc/Â Â Din pacate daca nu primim un raspuns din partea dvs in cursul zilei de astazi, comanda se va anula, iar banii se vor returna in contul de provenienta." Mi-au returnat banii acum 2 zile ,astazi dupa cele 2 zile produsul apare din nou in stoc furnizor ... As putea sa fac o plangere anpc pentru neonorare comanda sau nu rezolv nimic ? |
#2
Posted 20 March 2022 - 10:25
Si crezi ca iti trimite ANPC laptopul?
Plangere poti sa faci, desigur. Este plin internetul de mizeriile pe care le face evomag. |
#3
Posted 20 March 2022 - 10:40
Incearca sa eviti sa faci comenzi de valuare mare de la parteneri necunoscuti.
|
#4
Posted 20 March 2022 - 10:41
E mizeria clasica Evomag.
Firmele mici, non-Emag, nu pot obliga furnizorul sa le pastreze minim X bucati, de aceea vin cu un status mic scris pe cont "In stoc la furnizor". Asta se traduce prin 2 posibile probleme: - produsul poate sa nu existe (cazul tau) - produsul vine peste o luna (patit de mine) Comunicarea este extrem de anevoioasa cu ei. La telefon era ocupat non-stop, iar la email se raspunde foarte greu. Ia banii inapoi si uita de evomag. Edited by Courage, 20 March 2022 - 10:42. |
#5
Posted 20 March 2022 - 10:42
Treaba cu e in stoc nu e in stoc se intampla la MUULTE magazine.
Ti-au dat banii, plangere ca ce ? Iti pierzi vremea. Si nu-s de acord nici cu cei "cumpara de la magazine mari", astfel te vei faulta singur in timp. S-a intamplat, urmatorul. Edited by sirgoofy, 20 March 2022 - 10:43. |
#6
Posted 20 March 2022 - 10:50
Acum cu cat s-a mărit prețul?
Dacă îți convine: îl iei acum. Cu prețul de pe 16 nu îl mai iei sigur. |
#7
Posted 20 March 2022 - 10:53
Contractul la distanta se incheie atunci cand se emite factura, nu cand dai 'comanda'. Ai primit banii inapoi, nu are ce face anpc. Nu ai pierdut nimic.
|
#8
Posted 20 March 2022 - 10:54
Magazine de 2 lei cu oferte false, plangere la anpc si apoi sanctionati pentru oferte fictive, asa ar fi normal.
|
#9
Posted 20 March 2022 - 11:27
Prima data cititi conditiile apoi veniti calare pe 2 zmei.
Sa scutesc pe unii zmei de dureri de cap asta inseamna la evo Quote In stoc furnizor Produsul se afla in depozitul furnizorului si se poate ridica sau livra dupa confirmarea stocului de catre furnizor si dupa confirmarea comenzii de catre agent. Informatia de stoc este preluata de la furnizori si nu ne asumam responsabilitatea daca produsul respectiv nu se afla in stocul acestuia. Stocul furnizorului nu se updateaza in timp real, astfel ca pot aparea situatii in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai fie disponibil. |
#10
Posted 20 March 2022 - 11:30
Observ ca ai primit si banii DEJA.... pa s-a încheiat !
cauta in EU sau amazon.co.uk |
|
#11
Posted 20 March 2022 - 11:36
In stoc furnizor la evomag insemna de cele mai multe ori produsul este undeva la un furnizor din afara tarii ceea ce poate explica usor lipsa de sincronizare intre stocul furinzorului si cel afisat pe site-ul evomag.
|
#12
Posted 20 March 2022 - 12:06
O sa fac o plangere anpc pentru faptul refuzului de a livra produsul pe motiv ca nu e pe stoc si azi apare ca prin minune in stoc! Am primit banii inapoi ,dar am ramas cu experienta neplacuta la ei si nu voi mai lua ceva de la evomag .
|
#14
Posted 20 March 2022 - 12:19
HouseFreak, on 20 martie 2022 - 12:06, said:
O sa fac o plangere anpc pentru faptul refuzului de a livra produsul pe motiv ca nu e pe stoc si azi apare ca prin minune in stoc! Am primit banii inapoi ,dar am ramas cu experienta neplacuta la ei si nu voi mai lua ceva de la evomag . Ai citit ToS pe care i-ai acceptat cand ai lansat comanda? ) https://www.evomag.r...i-de-utilizare/ Tu poti sa le faci plangere linistit, dar iti pierzi timpul degeaba. Pe orice magazin 'stoc furnizor' inseamna ca nu-l au ei si ca exista un risc sa nu-ti primesti produsul. Personal niciodata nu am comandat ceva ce era 'in stoc furnizor'. |
#15
Posted 20 March 2022 - 13:27
Data viitoare alege plata la livrare pentru produse in stoc furnizor. N-o sa-i poti forta sa-ti dea un produs la acelasi pret listat daca ei deja cumpara cu alt pret. Faptul ca te-au contactat imediat pe email este ok, te-ai fi putut reorienta foarte repede.
|
|
#16
Posted 20 March 2022 - 13:37
Courage cam are dreptate. Zici sa faci o fapta buna sa cumperi si de la alt magazin, adica sa nu faci vanzare numai si doar la mogulul emag si dai de evomag.ro de zici ca ai nimerit pe olx.
Am cumparat de la ei, stiu cum era cand nu raspundeau la telefoane, se inchide telefonul automat, au program pana la o anumita ora. Comunicarea cu ei era inexistenta. Ia de spune Mc ca nu aveau pe stoc ce doreai sa cumperi. |
#17
Posted 20 March 2022 - 14:15
#18
Posted 20 March 2022 - 14:34
Produsul apare acum cu pretul de 9400 lei. Pe nicaieri nu-l gasesti mai ieftin de 8800 lei. Cumparatorul era fericit de pretul mic, vanzatorul... nu prea. A anulat comanda si a actualizat pretul. Este un caz asemanator cu cele in care emag "greseste" pretul la unele produse. Laptopul apare si acum in stoc furnizor, este evident ca se putea livra. Dar nu la pretul gresit. Aceste cazuri de preturi gresite / neactualizate trebuie prevazute in lege, apar mereu dispute. Ai gresit? Iti asumi! Nu imi pasa de reglementarile interne ale magazinului, acesta se poate acoperi cu articole pentru aproape orice situatie nefavorabila lui.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users