Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Garajele de la blocurile vechi (interbelice)
Last Updated: Feb 01 2024 16:34, Started by
djl
, Mar 16 2022 15:33
·
5
#37
Posted 16 March 2022 - 22:52
Adm, on 16 martie 2022 - 21:57, said:
Tin minte niste blocuri prin Drumul Taberei, care aveau la subsol garaje. Desigur, majoritatea erau foslote ca depozite, pt ca romanii sunt hoarderi din genetica si pt ca parcarea afara e gratuita. In plus, garajele respective sunt cam mici pt masinile actuale. Și acum e la fel. Mașina e ținută afară. Când ajung de la serviciu proprietarii, e plin de ele în fața garajelor. Capturć de ecran 2022-03-16 225501.jpg 938.8K 67 downloads Capturć de ecran 2022-03-16 225557.jpg 855.35K 64 downloads Capturć de ecran 2022-03-16 225947.jpg 902.39K 60 downloads Edited by badmania98, 16 March 2022 - 23:02. |
#38
Posted 16 March 2022 - 23:07
strongsss, on 16 martie 2022 - 18:09, said:
hotelul a fost o vreme camin studentesc si i-a marcat tineretea lui Chirila [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tkZhxIZHyAM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Este doar un interpret. Marcat a fost cel cu preluarea ideii şi textul. Mondeo, on 16 martie 2022 - 17:09, said:
eu am garaj si il folosesc zilnic, da, e sub vila si da, intra masina destul de mare plus multe acareturi, roti scule chestii care nu le tin in casa nu sa inundat, nicio problema de a lungul timpului, tine masina curata sau calda / rece dupa caz, si da numai am treaba cu porumbeii sau alte chei de la aia cu ceafa lata gen asta din poza Ultima dată am vizitat un astfel de garaj care ţinea o maşină din anii '50. Era perfectă pentru dimensiunile lui. |
#39
Posted 16 March 2022 - 23:53
Friskey, on 16 martie 2022 - 21:30, said:
Erau, dar rarisime. Iar aia care aveau autovehicul nu stateau la bloc. Deci logic ca n-aveau niciun rost garajele la bloc. E ca si cum ai construi acum apartamente cu heliport ca sunt unii care au elicopter si cine stie pe viitor poate isi iau toti. Si in vestul Europei abia din anii 70 au inceput sa construiasca blocuri de locuinte cu garaje subterane. Vezi că pe vremuri prin unele ţări blocul nu era pentru oricine. Şi încă de pe la 1920 există blocuri de lux. Piscopescu, on 16 martie 2022 - 22:10, said:
Care-i diferenta? Care-i diferenţa dintre bloc şi locuinţă colectivă tip vilă: 1) Numărul de apartamente: una tip vilă poate să aibă 4-6 apartamente şi deci nu cred că aşa ceva intră la bloc; 2) În general vilele de apartamente au forme mai clasice. |
#40
Posted 17 March 2022 - 00:23
Ba, lasa-ma cu blocurile de lux (nu era valabil la noi asa ceva), ca daca e sa ne legam de astea si acum sunt blocuri cu heliport.
Oricum, bag seama ca pe aici nu se stie ce e ala interbelic de postati poze cu blocuri cu o jumatate de veac mai noi. |
#41
Posted 17 March 2022 - 00:27
Am greşit titlul. Asta da. Trebuia să spun: blocuri de dinainte de 1989.
Cel puţin jumătate din blocurile interbelice din Bucureşti erau pentru ăia cu venituri destul de mari. Am văzut şi blocuri mai ieftinache, care nu erau chiar "de lux". Acum vorbesc de intereblic. Iar tu nu ai zis dacă te referi la blocurile de lux de la noi sau din afară. Ah, ca f.d. am o carte din 1958 despre garaje. Varianta în Franceză a unei ediţii din 1956 din Germania de Vest. Carte tare la vremea ei, că am văzu-o şi în Cehă şi Maghiară. |
#42
Posted 17 March 2022 - 01:26
Tata in cursul saptamanii isi tinea Zambilica (Dacia 1410 1985-2005) intr-un garaj din spatele Trezoreriei, pe Titulescu, ca circula cu soferul de la Vinalcool cu o Dacie Break (avea YVV la numar, ma mai ducea sau lua de la scoala).
Acum acele garaje mai exista dar unul din ele este magazin apicol. |
#43
Posted 17 March 2022 - 02:41
In Drumul Taberei e plin de asa ceva, unii si-au facut ateliere si repara masini in ele, altii si-au facut o extensie a locuintei si au mutat ce aveau prin casa, intrebarea e, plateste impozit si pentru garaj?
|
#44
Posted 17 March 2022 - 09:11
#45
Posted 17 March 2022 - 11:06
djl, on 16 martie 2022 - 17:59, said:
Ăla e cumva şi pe sub carosabil? @ Mondeo : Drumul Taberei? Ăsta avea teoretic multe garaje: https://www.google.c...!7i13312!8i6656 făcut în comunism pentru un trust de construcţii. |
#46
Posted 17 March 2022 - 12:02
Adm, on 16 martie 2022 - 21:57, said:
Desigur, majoritatea erau foslote ca depozite, pt ca romanii sunt hoarderi din genetica si pt ca parcarea afara e gratuita. |
|
#47
Posted 17 March 2022 - 12:09
Da, dar asta nu scuză totuşi adunatul de multă mâncare în vremurile în care se găseşte. Iei mai mult ca să ai, dar nu fi hoarder.
Şi nici blocatul trotuarelor de către maşinile care în mod normal ar trebui să stea în garaj. @ Mondeo : sunt pe Str. Pajurei? |
#48
Posted 17 March 2022 - 12:38
bloc made in 1965, 3 scări x 20 apart = 60 apart.
dotat cu fantastica cifră de 3(TREI) garaje și culmea-culmilor: NICIUNUL dintre locatari nu era beneficiar... ĂIA erau ALȚII!!! hai, nu plângeți - blocul din spate avea 5 scări/100 apart și TOT 3 garaje Edited by gushpi, 17 March 2022 - 12:38. |
#49
Posted 20 May 2022 - 11:03
Am văzut că mult mai multe clădiri decât credeam aveau garaje. Dar în general pentru 1-2 maşini.
Mă întreb câte dintre ele le mai au folosite. |
#50
Posted 15 September 2022 - 15:06
Am mai găsit unul: https://www.google.r...!7i16384!8i8192
Mă întreb cât de mare e. Culmea, are şi o intrare către un coridor de la parterul blcoului pe acolo. Un garaj mai mare, care cică are şi rotativă (depou de locomotive, ce mai), dar nefuncţională se alfă la Brezoianu nr. 51-53. Nu am reuşit să ajung să-l văd. Aici mai sunt: https://www.google.r...!7i16384!8i8192 pentru blocul comunist din stânga. Cum au putut face urâţenia aia peste intrarea în garaj. |
#51
Posted 16 September 2022 - 16:18
|
#52
Posted 05 October 2022 - 10:34
Ziceam de pe cel de pe Brezoianu Nr. 51-53 că e mare. Dar pe Vasile Conta, la 3-5 şi 7-9 (un ditamai complexul), cred că e unul şi mai mare: https://www.google.r...!7i16384!8i8192
Am văzut acelaşi tip luminator precum la Brezoianu 53. Pe Occidentului Nr. 45A e acest bloc: https://www.google.r...!7i16384!8i8192 care de fapt e şi în curte - eu credeam că e doar la stradă. Din stradă se intră în mijlocul curţii, de unde se poate coborî pe rampă către garaje: 2 la coprul dinspre stradă, 1 la coprul din curte - că al doilea e apartament acuma. Oare ăsta de pe Matei Basarab a fost făcut pentru unii mai speciali? https://www.google.r...!7i16384!8i8192 https://www.google.r...!7i16384!8i8192 Sau doar e mai nou de 1989? Edited by djl, 05 October 2022 - 10:41. |
#53
Posted 29 January 2023 - 13:23
Şi pe aici sunt: https://www.google.r...!7i16384!8i8192
Inclusiv pe partea aialaltă şi la cel comunist de vis-a-vis şi cel de la nr. 27: https://www.google.r...!7i16384!8i8192 Ăla dintre străzi (Dionisie Lupu/Pitar Moş) e însă îmbulinat Ziceam de cele de aici: https://www.google.r...!7i16384!8i8192 La nr. 53 există o ciupercă luminoasă cu prisme luminoase (luxfer) că acolo e o rotativă! Adică puteai întoarce maşina precum locomotiva la depou! DSC00401.JPG 539.07K 16 downloads Edited by djl, 29 January 2023 - 13:23. |
#54
Posted 16 October 2023 - 09:56
Oare cât de mare să fie garajul de aici? https://www.google.r...hl=ro&entry=ttu
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users