Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pareri aliexpress.com (2022+)
Last Updated: Apr 25 2024 10:04, Started by
Adm
, Mar 13 2022 18:00
·
111
#829
Posted 05 December 2022 - 16:12
Parcă se zicea că cele din Ungaria ajung la adresă, nu trebuie mers după ele.
Deci tot cu poșta română ajung la adresă? Sau trebuie mers după ele la oficiul poștal? Eu am un AWB care începe cu LA și se termină cu HU. Tocmai mi-a venit email cu ”Received by local delivery company”. |
#830
Posted 05 December 2022 - 16:58
Azi s-a mai actualizat o data statusul: Received by local delivery company. Pe posta.hu nu e găsit, la poșta română nu e găsit. Eh, probabil că o să vină cumva, cândva...
|
#831
Posted 05 December 2022 - 17:51
Am si eu unul venit in tara de lunea trecuta, dar au fost zilele astea libere. Probabil au un munte de colete de sortat. Azi nu s-a actualiat nimic..oare nu o iau si eu ca o coada, adica ce colete au ajuns lunea trecuta sa fie preluate in ordine si tot asa..
|
#832
Posted 05 December 2022 - 18:11
#833
Posted 05 December 2022 - 18:38
vladuzz7, on 05 decembrie 2022 - 17:51, said:
Am si eu unul venit in tara de lunea trecuta, dar au fost zilele astea libere. Probabil au un munte de colete de sortat. Azi nu s-a actualiat nimic..oare nu o iau si eu ca o coada, adica ce colete au ajuns lunea trecuta sa fie preluate in ordine si tot asa.. Edited by vladuzz7, 05 December 2022 - 18:38. |
#834
Posted 05 December 2022 - 22:42
Mulțumesc celor care mi-ați răspuns.
Fiindcă nu am găsit topic dedicat, întreb tot aici: achiziția de pe eBay, în special metoda de livrare eBay Global Shipping. E posibil că un vânzător care nu are activă livrarea spre România să trimită totuși la noi? Am întrebat un vânzător din UK dacă acceptă livrarea în RO și mi-a spus că singurul mod e eBay Global Shipping. Nu am găsit detalii despre costuri, nu știu cine le stabilește și când. E vorba de o vânzare tip licitație, dacă o voi câștiga și nu o să-mi convină costurile de livrare nu cred că voi putea renunța... |
#835
Posted 05 December 2022 - 23:10
#836
Posted 05 December 2022 - 23:27
cris2d2, on 05 decembrie 2022 - 22:42, said: E vorba de o vânzare tip licitație, dacă o voi câștiga și nu o să-mi convină costurile de livrare nu cred că voi putea renunța... Vînzătorul scoate un produs la vînzare cu o sumă derizorie ! Să zicem 1/2 din prețul produsului. Cine vede produsul achită prețul. Dar prețul tot mic, așa că, un alt cumpărător, plusează cu încă 0,2 $. Apoi, altul, apoi altul. Uneori sînt 2-3 cumpărători. Alteori 10. Cine oferă ultimul preț acela cîștigă. Acum , tu cînd plusesezi trebuie să vezi la ce preț a ajuns produsul. Să nu te trezești că licitația unui produs de 5 $, a început de la 2 $, acum a ajuns la 6 $ și lumea tot mai plusează. Eu, pînă la 4,5 $ ... concurez, apoi abandonez. Nu mai țin minte cum e cu transportul, dar te vor anunța ei, dacă reușești să cîștigi. Dacă cîștigi, ai 24 h să achiți produsul, altfel, "a zburat puiul cu ața" ! |
#837
Posted 06 December 2022 - 08:26
mcjohn, on 05 decembrie 2022 - 23:27, said: Puținele licitații pe care le-am câștigat au avut livrare stabilită în detaliile produsului, adică se știa dinainte cât costă, nu aveam nici un dubiu cât voi plăti. Normal, au fost mult mai multe licitații la care am renunțat când am calculat că s-a ajuns la un preț prea mare + transport ca să merite. Acum, produsul de interes nu are livrare spre România declarată, la Shipping scrie doar Ask seller for shipping quote. Eh, l-am întrebat și mi-a răspuns că singura varianta e eBay Global Shipping, doar că acest sistem nu are costuri afișate, probabil îmi vor fi calculate DUPĂ ce voi câștiga licitația (DACĂ o voi câștiga), moment când poate nu o să-mi mai convină costul final (produs+livrare). Cam asta e dilema mea. Azi voi intra pe chat cu nenea/tanti eBay, sunt curios ce răspuns voi primi. Edited by cris2d2, 06 December 2022 - 08:26. |
#838
Posted 06 December 2022 - 11:19
In speranta ca ma poate ajuta cineva cu un sfat, expun si eu o problema pe care o am cu doua colete care au numar de inregistrare si care vineri se aflau la un centru de livrare din Bucuresti. In aceasta dimineata am primit doua mail-uri cu titlul "Order XXX: customs issue" (deci ceva probleme vamale). Pe Ali, in timeline, apare scris: "Delivery failed. Delivery unsuccessful. Recipent uncontactable by delivery personnel.".
Precizez ca am mai avut un colet expediat din China, cumparat odata cu celelalte doua, doar ca de o valoare mai mica si fara tracking number, si pe care l-am ridicat ieri de la Posta. Prin urmare, problema este la astea doua colete care au o valoare mai mare si care au numar de inregistrare. Exista vreo posibilitate sa vad, mai in detaliu, ce s-a intamplat, respectiv unde se afla cele doua colete? Credeti ca ar trebui sa-i contactez pe cei de la Posta sau mai bine sa mai astept cateva zile? Ambele numere de inregistrare sunt de genul: LA000000000HU. |
|
#839
Posted 06 December 2022 - 11:40
Ce valoare au coletele? La care centru de livrare se aflau? Poșta română?
|
#841
Posted 06 December 2022 - 12:57
Eusebyu23, on 05 decembrie 2022 - 15:59, said:
Vei mai primi două statusuri: Received by local delivery company atunci când este preluat de poșta din Ungaria și statusul [RO] At local delivery center atunci când pachetul ajunge la poșta română. Mie după Received by local delivery company, mi-a venit... Acceptance completed (Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Vecsés). Surprize, surprize. E tot în HU se pare încă. |
#842
Posted 06 December 2022 - 12:58
Nu este nicio problemă cu coletele tale. Interoghează pe site-ul poștei numerele de urmărire și vei afla că au fost avizate. Urmează să primești avizul in cutia poștală. Problema este creată de felul cum se traduce din română în engleză jurnalul de urmărire furnizat de posta română. Chinezii trebuie să-și modifice aplicația.
|
#843
Posted 06 December 2022 - 13:26
cris2d2, on 06 decembrie 2022 - 08:26, said:
Cam asta e dilema mea. Azi voi intra pe chat cu nenea/tanti eBay, sunt curios ce răspuns voi primi. Despre cost, nu mi-a mentionat dar cred ca e variabil si calculabil doar in momentul in care se alege ca metoda de livrare (in functie de greutate, distanta si alti factori). De la un produs din aceeasi categorie dar cu metoda lor de livrare activa, am aflat ca ar fi in jurul valorii de 35 USD daca se livreaza din UK in RO. Probabil din UE e putin mai ieftin. |
|
#844
Posted 06 December 2022 - 13:27
cris2d2, on 06 decembrie 2022 - 08:26, said:
Eh, l-am întrebat și mi-a răspuns că singura varianta e eBay Global Shipping, doar că acest sistem nu are costuri afișate, probabil îmi vor fi calculate DUPĂ ce voi câștiga licitația (DACĂ o voi câștiga), moment când poate nu o să-mi mai convină costul final (produs+livrare). Cam asta e dilema mea. Azi voi intra pe chat cu nenea/tanti eBay, sunt curios ce răspuns voi primi. |
#845
Posted 06 December 2022 - 14:01
danno_cj, on 06 decembrie 2022 - 12:58, said:
Nu este nicio problemă cu coletele tale. Interoghează pe site-ul poștei numerele de urmărire și vei afla că au fost avizate. Urmează să primești avizul in cutia poștală. Problema este creată de felul cum se traduce din română în engleză jurnalul de urmărire furnizat de posta română. Chinezii trebuie să-și modifice aplicația. Ai dreptate. Am interogat pe site-ul Postei Romane si ambele colete apar ca fiind in prelucrare la OP 16 din Bucuresti. Multumesc pentru raspuns! Edited by borhot, 06 December 2022 - 14:02. |
#846
Posted 06 December 2022 - 14:10
Anunturi
▶ 7 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 1 anonymous users