Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

www.zivtool.ro cumparati pe riscul vostru!

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#1
dewalto

dewalto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.03.2022
MI-am facut cont special pentru a impartasi experienta avuta si poate asa nu se mai arunca si altii la preturile mici fara sa se gandeasca ce se intampla in cazul unei probleme.

Pe scurt cam asa arata ultima mea experienta cu ei. sunt client fidel de mai multi ani si am cumparat de la ei produse de aproximativ 8000 euro. tousi asa am fost tratat. nu ii intereseaza de fapt...

In data de 26 februarie 2022 am facut o comanda pe site-ul www.zivtool.ro apartinand de societatea Zákány Szerszámház Kft cu sediul social in 4130 Derecske, Dózsa György 32/A cod fiscal 13478164-2-09 si CUI 09-09-011517, Hajdú-Bihar Megyei Cégbíróság. Comanda includea o cutie mobila pentru scule Dewalt DS450 in valoare de 560 RON care face si obiectul acestei plangeri.
In data de 02.03.2022 am primit de la Nemo Curier Express cu RO031692750, Reg Com. J23/4187/2019cu sediul in Magurele, Str. Unirii nr. 11, prin reprezentant XXXXX coletul continand cutia pentru scule Dewalt DS450.
Vizual Coletul NU prezenta rupturi, doar usoare deformari care nu aveau cum sa imi dea de banuit ca se intamplase ceva cu continutul sau era deteriorat. Mentionez ca cutia nu este ambalaj original Dewalt si este confectionata dintr-un carton deosebit de subtire FARA nici un fel de protectii interioare din polistiren sau intarituri de alta natura. Pur si simplu este un carton subtire infasurat in jurul cutiei de scule Dewalt DS450 peste care s-a dat cu banda adeziva si folie transparenta de plastic. Coletul NU avea inscriptii FRAGIL sau indicatii de a NU pune nimic peste el.
In momentul desfacerii am constatat ca manerul cutiei de scule Dewalt DS450 este spart, ceea ce face aceasta cutie inutilizabila - ea fiind de tip troller pe roti fara maner nu mai are nici o utilitate practica. In maxim 5 minute de la desfacerea coletului am contactat atat compania de curierat cat si reprezentantii www.zivtool.ro si raspunsurile lor le gasiti mai jos.
Nemo Curier Express declina orice responsabilitate pe motivul ca nu existau rupturi vizibile la ambalaj. Usoarele deformari nu se iau in considerare.
Reprezentantii zivtool.ro la randul lor declina orice responsabilitate pe motivul ca existau usoare deformari ale coletului chiar daca nu avea rupturi sau urme vizibile.
Pentru reparatia sau inlocuirea manerului am primit o cotatie de pret de 250 RON de la o firma specializata in reparatia pieselor din plastic rupte. Pentru ca pretul de 250 Ron poate parea mare pentru reparatia manerului mentionez ca este vorba de un troller care face parte din gama TOUGHSYSTEM destinat utilizarii in conditii grele de santier cu o capacitate de incarcare declarata de 70 KG. In consecinta manerul este unul solid si nu poate fi inlocuit decat cu alta piesa cu aceleasi caracterisiti de rezistenta.
Personal am incercat o rezolvare amiabila cu ei dar imi este refuzata. Din data de 02.023.2022 am sunat si scris zilnic prin email pentru a incerca sa gasim de comun acord o solutie. Am propus inclusiv sa mi se ramburseze suma de 250 lei sau sa mi se ofere un voucher reducere la viitoare cumparaturi in valoare de 250 lei. Le-am explicat ca in conformitate cu legea le pot trimite produsul inapoi in termen de 14 zile. Nu ii intereseaza si din acest motiv va contactez pentru a ma ajuta in solutionarea acestei probleme si recuperarea pagubei de 560 RON.

cam asa arata plangerea depusa azi la ecc.ro.

acum fiecare decide de unde cumpara sau nu si daca isi doreste sa fie tratat asa dupa ce a cheltuit atatia bani intr-un magazin.

Attached Files



#2
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,827
  • Înscris: 01.11.2005
Boss, daca cutia aia nu a rezistat inseamna ca nu era de calitate.
Adica tu o la cutie care o incadrezi la TOUGHSYSTEM vrei sa scrie FRAGIL pe ea ? Ma faci sa rad.

Eu cred ca acolo DeWalt e cea care e vinovata pentru calitatea proasta a materialelor...nicidecum zivtool sau curieratul.
Sau cineva de la zivtool a trimis cutia sparta...who knows ?

Cum a fost impachetata, plm, n-are sens, e o cutie din plastic, goala care cantareste maxim 2-3 kg...Si chiar daca era umplut cu ceva in locul in care scrie aer, gol, tot degeaba ca nu proteja cu nimic....

Iar aia cu 70kg, mai taie la jumate si poate te apropii de adevar... Adica eu daca m-as baga in cutia aia ar trebui sa ma poti trage fara probleme ? Meh, lasa-o ca e moarta.

Edited by tehnics, 08 March 2022 - 14:59.


#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,224
  • Înscris: 13.03.2017
N-am auzit de site-ul asta dar, la banii aia luai o gramada de organizatoare si cutii scule de la DEDEMAN sau Leroy Merlin
In plus, la cat de usor s-a spart cutia aia, inseamna ca este de unica folosinta
Am cutii de la Makita si Bosch care arata jalnic dar ... nu s-au spart Posted Image

#4
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,216
  • Înscris: 06.01.2007
Aia care ti-au vandut sunt vinovatii. Tu nu ai platit pentru un produs spart, dar ai primit un produs spart.
Trebuiau sa ti-l schimbe.

#5
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View Postdewalto, on 08 martie 2022 - 14:30, said:

sunt client fidel de mai multi ani si am cumparat de la ei produse de aproximativ 8000 euro.
La 8000 de euro ai luat o teapa de 560 de lei si plangi ?

#6
STARTREK1

STARTREK1

    căutător pe gugăl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,172
  • Înscris: 27.06.2007
d'aia e bine sa ceri desfacere colet;
la primu semn de produs stricat/spart etc. zbura inapoi coletu'

View PostBaXXXon, on 08 martie 2022 - 15:12, said:

La 8000 de euro ai luat o teapa de 560 de lei si plangi ?
din contra, ca si client fidel, trebuia sa fie o solutionare amiabila de ambele parti

Edited by STARTREK1, 08 March 2022 - 15:17.


#7
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,827
  • Înscris: 01.11.2005

View Postmaccip, on 08 martie 2022 - 15:05, said:

Aia care ti-au vandut sunt vinovatii. Tu nu ai platit pentru un produs spart, dar ai primit un produs spart.
Trebuiau sa ti-l schimbe.
Garanteaza tu ca Gigi de la coletarile nu l-a scapat pe jos si ca nu s-a spart...

#8
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Curieru e vinovat nu magazinu

#9
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,268
  • Înscris: 01.12.2001
Ți-ai făcut bine temele. Ai pui CUI și de la vânzător și de la curier.
Oare un user isi face cont azi aici și aruncă cu noroi cu atâtea detalii?
Alege și aria corectă și mesajul lung și f detaliat. Cum e posibil asta?

On topic. Fa retur la colet și gata.

Zici că ai primit o cotație pt reparare mâner de 250 lei.
Dacă îți cereau 600 lei, ce făceai? Le cereau voucher de 600 lei pt mânerul rupt de la cutia de 560 lei?
Sau dacă îți cereau 5 lei pt reparație, cereai voucher de 5 lei?


#10
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,780
  • Înscris: 06.09.2004
eu nu reusesc sa inteleg de nicio culoare de ce ai face plangere la editura cartea crestina    :)      ce treaba are in toata povestea asta?

#11
danyd83

danyd83

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,050
  • Înscris: 04.11.2013
Si problema unde e? Retur si aia e, ce atatea lacrimogene?

#12
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,216
  • Înscris: 06.01.2007

View Postwaterman, on 08 martie 2022 - 15:25, said:

Curieru e vinovat nu magazinu
Tu te adresezi intotdeauna cui i-ai dat banii. Nu-i treaba ta curierul. Daca o fi curierul, sa recupereze magazinul, treaba lor. Poate-i producatorul, dar tot asa, nu-i trreaba ta.

#13
dewalto

dewalto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.03.2022

View Posttehnics, on 08 martie 2022 - 14:53, said:

Boss, daca cutia aia nu a rezistat inseamna ca nu era de calitate.
Adica tu o la cutie care o incadrezi la TOUGHSYSTEM vrei sa scrie FRAGIL pe ea ? Ma faci sa rad.

Eu cred ca acolo DeWalt e cea care e vinovata pentru calitatea proasta a materialelor...nicidecum zivtool sau curieratul.
Sau cineva de la zivtool a trimis cutia sparta...who knows ?

Cum a fost impachetata, plm, n-are sens, e o cutie din plastic, goala care cantareste maxim 2-3 kg...Si chiar daca era umplut cu ceva in locul in care scrie aer, gol, tot degeaba ca nu proteja cu nimic....

Iar aia cu 70kg, mai taie la jumate si poate te apropii de adevar... Adica eu daca m-as baga in cutia aia ar trebui sa ma poti trage fara probleme ? Meh, lasa-o ca e moarta.

https://www.dewalt.c...ystem-2-0-ds450
max load 113 kg. variaza de la site la site - am dat valoarea cea mai mica.

tocmai ca ambalarea a fost deficitara si manerul dupa parerea mea a fost lovit in colt. nu exista nici o protectie - doar un carton subtire. vezi poza cu ambalajul in sectiune. materialele sunt de calitate buna dar nimic nu rezista unui dorel hotarat...

View Postdanyd83, on 08 martie 2022 - 16:11, said:

Si problema unde e? Retur si aia e, ce atatea lacrimogene?

returul imi este refuzat. am incercat. nu vor accepta coletul.

View PostBaXXXon, on 08 martie 2022 - 15:12, said:

La 8000 de euro ai luat o teapa de 560 de lei si plangi ?

pe banii mei da. in plus sunt luat de fraier si asta nu are cum sa ramana asa.

#14
dewalto

dewalto

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 08.03.2022
Si topicul nu este despre calitatea dewalt sau despre diferentele dintre Tstack/Toughsystem si echivalentele lor europene. alte discutii...

Este despre ce va asumati cand cautati produse ieftine sau mai ieftine decat la distribuitorii oficiali din RO.

ca sa nu patiti ca mine...

#15
laffin

laffin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,502
  • Înscris: 16.03.2007
n-are nici pe dracu, da-i si tu cu putin scoci si e ca nou.

#16
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,379
  • Înscris: 08.02.2011

View Postmaccip, on 08 martie 2022 - 16:11, said:

Tu te adresezi intotdeauna cui i-ai dat banii. Nu-i treaba ta curierul. Daca o fi curierul, sa recupereze magazinul, treaba lor. Poate-i producatorul, dar tot asa, nu-i trreaba ta.


Cand ai primit produsul ai confirmat ca este in stare impecabila mecanic si estetic.  Trebuia desfacut si refuzat coletul cu intocmire proces verbal, abia atunci era treaba magazinului sa recupereze banii de la curier.  La fel si daca era o caramida in pachet in loc de ce trebuie.

#17
maccip

maccip

    46 ani

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,216
  • Înscris: 06.01.2007
Poate teoretic. Practic, primesti 20 de colete (cum am primit eu de la Ikea), pe hol, semnezi de primire si cu asta-basta. Nu sta nimeni niciodata nicicum sa te astepte pe tine sa le verifici tu pe toate, cu atentie.
Va vad cam nesiguri, dar eu sunt sigur impotriva cui ar fi trebuit sa ma indrept, in cazul in care mi s-ar intampla asa ceva.
Nu curier, nu firma de curierat, nu producator, ci fix celui caruia i-ai dat banii. E extrem de simplu. Algoritmic de simplu.

Desigur, asta nu inseamna neaparat ca nu poti fi fraierit. Ala poate face pe smecherul sa zica ca tu l-ai stricat, insa in esenta e o inselatorie, o practica neetica. Imaginile ar trebui sa fie convingatoare pentru oricine.
Returi (daca ai dreptul), protectia consumatorului, 1 stea, review negativ, reclama proasta, sau invatatura de minte. Cam astea sunt optiunile.

Edited by maccip, 08 March 2022 - 19:59.


#18
dtd234

dtd234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,062
  • Înscris: 29.03.2021
Cutia aia nu merita nici 100 daramite 500.
E plastic pur nici nu are ranforsare cu fibra macar. Nici vorba sa reziste pe santier.
Incredibil cati pun botul la un brand si arunca bani aiurea pe jafuri.
Fa retur si nu mai cumpara asa prostii.

Cu 500 iti iei troller din aluminiu super profi si cu roti din cauciuc pe aer. Gasesti si cu 200 mai eco. Si cutii gasesti din aluminiu cate vrei pe la 200-300, nu plastic ordinar. Sau macar din plastic ranforsat.

Am luat si eu de la makita scule care vin in cutii din astea si absolut pe toate le-am vandut pe olx la fraeri cu 150-250 bucata in functie de marime. Nici nu-mi venea sa cred ca lumea dadea atatia bani pe niste prostii. Practic imi recuperam 15-20% din pretul sculelor din cutii:)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate