Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
De unde si cum costul suplimentar..?!
Last Updated: May 02 2022 20:30, Started by
motofrezeanu
, Mar 07 2022 17:25
·
0
#37
Posted 08 March 2022 - 09:44
motofrezeanu, on 07 martie 2022 - 19:54, said:
Să vezi ce imi iau io cartele si nu le mai dau nici un ban ...pe toate 3 abonamente..uite asa de al dracu .. |
#38
Posted 08 March 2022 - 09:46
Esti turc?,tu nu auzi ca am închis telekom la granița tocmai pentru a nu face cost suplimentar?
Deci daca eu am comutat datele pe digi cum sa am cost pe Telekom?? |
#39
Posted 08 March 2022 - 09:58
Mult succes cu ANPC si cu cine mai vrei tu sa faci reclamatii. Am mai vazut cazuri dinastea de genul: nu stiu ce s-a intamplat, n-am primit mesajul, etc, dar nu prea le-a iesit niciunuia.
|
#40
Posted 08 March 2022 - 09:59
Singurul vinovat ești tu, costul ăla e corect, de obicei oamenii când se ard mereu caută alt vinovat in afara de el
|
#43
Posted 08 March 2022 - 10:09
noi nu asteptam nimic din directia aia, chiar nu suntem curiosi
mai mult tu pari nelamurit? ce lamuriri sa mai astepti? |
#44
Posted 08 March 2022 - 10:57
motofrezeanu, on 08 martie 2022 - 08:18, said:
Nu cunosc treburi dastea de it isti Si cu granita... poti intra pe un site GSM din Elvetia si la 10 km de granita. Nu e o linie de demarcatie fixa. Poti fi in Germania si sa fii conectat la reteaua de Elvetia. Asa-i ca nu stiai asta? Eu locuiesc la 4 km de frontiera. Si tin telefonul pe retea manuala, nu pe automata. Ca imi poate intra si de la "vecini". Si nu e ieftin deloc la ei. |
#45
Posted 08 March 2022 - 11:44
apocalipsul, on 08 martie 2022 - 10:09, said:
noi nu asteptam nimic din directia aia, chiar nu suntem curiosi mai mult tu pari nelamurit? ce lamuriri sa mai astepti? Probleme?,nu am dreptul la lămuriri?trebie sa zic doar bodaproste si sa le duc si o găină? Voi ori lucrati la Telekom?? |
#46
Posted 08 March 2022 - 12:03
Motofrezeanu - dubioasa povestea ta, mai ales ca nu-ti opreste nimeni roamingul cand atingi 40E (la 40E iti da un mesaj ca ai ajuns la 80% din plafonul implicit, la 50E ti-l opreste in lipsa unui acord expres din partea ta. Ar fi tb sa ai 2 mesaje, unul de atingere a 80% din limita si unul ca ti-au oprit roamingul la 50E, dar sigur nu ti-l opreau ei la fix 40E (presupunand ca esti unul din cei 99% din oameni care nu si-au modificat plafonul implicit).
Ia uite aici, de pe site-ul ANCOM: Pentru a evita înregistrarea unui cost suplimentar mare provenit din utilizarea serviciului de acces la internet în roaming, furnizorul tău are obligația să îți pună la dispoziție cel puțin un plafon. Dacă nu ai ales un astfel de plafon ți se aplică unul implicit, în valoare de 50 de Euro, fără TVA, pe care consumul tău cumulat de date (MB/GB) în roaming internațional într-o perioadă de facturare (de regulă o lună sau 30 de zile) să nu-l depășească fără să îți dai acordul expres. Atunci când te afli în roaming, în orice stat, furnizorul tău are obligația să îți transmită următoarele notificări: a) când consumul cumulat de date (MB/GB) în roaming internațional într-o anumită perioadă de facturare a atins 80% din plafon (de exemplu, când ai ajuns la 40 Euro, fără TVA, în cazul plafonului implicit de 50 Euro, fără TVA); b) când plafonul ar urma să fie depășit, indicându-ți procedura pe care trebuie să o urmezi în scopul de a îți da acordul pentru continuarea furnizării datelor (MB/GB) în roaming internațional, precum și tarifele aplicabile în acest sens. După transmiterea celei de-a doua notificări, furnizorul are obligația să sisteze imediat furnizarea și facturarea datelor în roaming internațional dacă nu are acordul tău expres pentru continuarea sau reluarea furnizării serviciului de acces la internet. |
|
#47
Posted 02 May 2022 - 02:19
Salutare, întâmpin și eu o problema majora, recent am trecut pe la Orsova și am prins semnal de la sârbi, aveam roamingul activ.
Am plecat din București, am condus 12 ore și eram doar în trecere pe acolo, am folosit YouTube și waze și când am ajuns la cazare la destinație, am găsit cost suplimentar de 670 euro fără tva, tva.ul a venit ziua următoare, 4000 de lei în total, ce soluții sunt sa rezolv mizeria asta? |
#48
Posted 02 May 2022 - 05:34
O plătești , dacă ai văzut ca a intrat roamingul ai primit și un sms cu tarifele de la sârbi . Dar tu totuși ai continuat sa stai pe net. Nu te scapă nimeni de factura aia, trebuie sa o plătești. Ai greșit acuma fi asumat și scoate banu
Edited by SuperTux89, 02 May 2022 - 05:35. |
#50
Posted 02 May 2022 - 06:15
Discută cu ei să esalonezi datoria să o plătești în câteva rate.
|
#51
Posted 02 May 2022 - 08:30
Vei avea de plată 50 de euro. Există o reglementare europeană "bill shock" din 2010 prin care operatorii de telefonie sunt obligați să te notifice când ai ajuns cu costul de roaming la 80% din această valoare iar când atingi valorea respectivă să îți dezactiveze de tot roaming-ul și să îl reactiveze doar la solicitarea ta expresă.
Dacă îți va fi facturată o sumă mai mare poți solicita ajustarea facturii. |
|
#52
Posted 02 May 2022 - 12:05
Member States' national telecoms regulators are responsible for ensuring that mobile phone operators comply with the rules on cut-off mechanisms for data roaming in each EU country.
Serbia nu este in UE. |
#53
Posted 02 May 2022 - 14:31
Exact, regula se aplică tuturor operatorilor din UE. În acest caz, operatorul din UE este cel care îți facturează costul de roaming nu operatorul din Serbia.
Este specificat și pe site-ul ancom: Quote Utilizatorii care călătoresc în străinătate, fie în spaţiul UE/SEE, fie în afara acestuia, trebuie să știe că au dreptul să beneficieze de un „plafon” implicit de 50 de euro/lună (fără TVA) la utilizarea serviciului de internet mobil în roaming dacă nu au optat pentru un alt plafon din ofertele comerciale ale furnizorilor. Serviciile de internet mobil în roaming vor fi restricționate la atingerea plafonului (implicit sau ales) dacă utilizatorii nu își exprimă acordul explicit pentru continuarea furnizării serviciului sau dacă nu au renunțat în mod expres la aplicarea plafonului implicit. https://www.ancom.ro...ming-ului-_6294 Edited by dondos, 02 May 2022 - 14:32. |
#54
Posted 02 May 2022 - 14:33
Mai ramane de vazut daca si-a setat alt plafon utilizatorul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users