![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
CASCO mașini electrice - 2022
Last Updated: Feb 18 2022 13:03, Started by
radu90
, Feb 17 2022 21:28
·
4

#19
Posted 17 February 2022 - 23:04

Am CASCO Omniasig la EQC, franciza 0, emisa in oct 2021. Rata anuala 1790 eur, valoarea asigurata 76200 eur => rata de 2.34%. ![]() Edited by utopium, 17 February 2022 - 23:05. |
#20
Posted 17 February 2022 - 23:24

#21
Posted 17 February 2022 - 23:29

Dimpotriva, o masina electrica are un risc mult mai crescut de auto-incendiu de la baterii. Cate benzinare ai auzit sa ia foc singure, in parcare? Apoi reparatia, imagineaza-ti ca s-a lovit serios bateria la un accident si trebuie schimbata. O baterie noua costa cat masina.. Povesti... vad zilnic masini electrice / autonome, inclusiv baterry pack-urile de pe ele. De la an la an sunt mai solide si mai evoluate, inclusiv dpdv al sistemului de management al racirii si al racirii propriu-zise. Daca intr-un accident s-a lovit serios bateria, pai stai relax ca bateria aia e ultima problema a acelei masini ![]() |
#22
Posted 17 February 2022 - 23:39

Problema ta mai degraba e modelul (ma rog, marca de fapt), nu ca-i EV.
La ragalia mea [electrica] am platit CASCO in jur de 2.7% din valoarea asigurata. Ofertele erau intre 2.7 si 5.6% (din valoarea asigurata). Nu e prima data cand citesc despre oferte stupid de scumpe pentru Tesla la asigurari. |
#23
Posted 18 February 2022 - 00:31

#24
Posted 18 February 2022 - 08:57

#25
Posted 18 February 2022 - 09:37

Ce o fi in minte lor, oare? O masina electrica are riscuri mai mici decat benzinarele. In special Tesla. Idioti. La electrice, problema este ca, daca o lovesti costa reparatia foarte mult. Mai ales la Tesla, sunt foarte putine locurile in care se pot repara si astfel totul costa. In plus, daca iti e lovita bateria, mai bine schimbi masina. Nu au de ce sa isi asume asemenea costuri. Edited by jm2010, 18 February 2022 - 09:37. |
#26
Posted 18 February 2022 - 09:59

Problema ta mai degraba e modelul (ma rog, marca de fapt), nu ca-i EV. Exact asta este si presupunerea mea - cand au vazut ca este Tesla (unde daca ti-a zgariat unul bara o sa te puna Tesla sa schimbi si senzorii de parcare + manopera lor de "camatari" :-) asa ca i-au dat si ei un pret pe masura. ...sper ca are garaj pentru o astfel de masina ;-) |
#27
Posted 18 February 2022 - 13:03

Masa bateriilor adaugata la cea clasica da un rezultat distrugator pentru cealalta masina in eventualitatea unei coliziuni. Si iata dauna totala pe care trebuie sa o suporte asiguratorul pe langa ce o mai fi de reparat la Tesla. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users