Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Peugeot 207 1.6 VTi vs Renault Megane 1.5 dci
#1
Posted 17 February 2022 - 19:59
Salut, am nevoie de un sfat din partea voastra. Caut o masina care sa fie cat mai fiabila, ieftina de intretinut si cu un consum cat de cat redus pentru mersul in Bucuresti in marea majoritatea a timpului si iesiri inafara doar in vacante de 1-2 ori pe an.
Am gasit doua masini care din cate am citit ar avea motoare fiabile: Peugeot 207 SW 1.6 VTi 120cp anul 2011, €4000 Renault Megane Break 1.5dci 90 sau 110cp anul 2013, €5800-6000. Intrebarea mea este, raport pret/fiabilititate care ar fi mai buna pe termen lung? Daca sunt si posesori care pot da exemple de preturi la consumabile, consum, probleme intalnite de ei si la ce sa fiu atent daca voi avea una dintre aceste 2 masini, mi-ar fi de mare ajutor. Multumesc anticipat! |
#2
Posted 17 February 2022 - 20:21
Renault este, in prezent, iar sprijinita financiar de statul francez. Daca firma ar fi fost in alt stat disparea de mult (a fost in faliment de minim 3 ori pana acum). Peugeot este o firma privata, serioasa. Prima firma din lume care a dotat o masina de serie cu motor diesel.
Doar si aceste argumente m-ar face sa ma decid. Personal insa, nu mi-as lua masina frantuzeasca. Doar ptr. Bucuresti nu ai nevoie de ceva mare, nu ai nevoie de diesel (sa mori de frig iarna), cauta ceva mai mic si eventual coreean. |
#3
Posted 17 February 2022 - 20:29
Eu am Peugeot 2008 1.6 VTi 120cp an 2013.
Motorizarea e de proveniență BMW, distribuție pe lanț. O am de 3 ani și în afară de bujii n-am schimbat nimic la ea. Totuși 207 ar trebui să-l compari cu Clio, nu cu Megane. adip1962, on 17 februarie 2022 - 20:21, said: Personal insa, nu mi-as lua masina frantuzeasca. |
#4
Posted 17 February 2022 - 20:29
Cea mai noua/intretinuta pe care ti-o permiti. Au o varsta totusi, 9-11 ani. La varsta aia trebuie sa fi fost intretinuta pana acum, ca mai departe ai tu grija. Dar nu vrei sa iei o cazatura cautand doar un model X. N-as lua diesel totusi...
M-as uita si la standardul Euro - ca alea fiind mai vechi, nu stii cu ce traznai mai vine statul de o sa platim taxe sa ne zapaceasca, cu tot ce vrea UE acum. |
#5
Posted 17 February 2022 - 20:34
Sunt două mașini din clase diferite, cu motoare total diferite, cu piese produse în țări diferite (sper să nu spun prostii, dar Peugeot mai are fabrici prin Iran, la fel ca Renault în Turcia, deci, tot prin Asia, dar săzicem că breakul e franțuz), în schimb, țara mamă e Franța. La acei bani, aș lua Renault.
|
#6
Posted 17 February 2022 - 20:34
Peugeot 207 SW este o rusine a designului. Au luat un Peugeot 207, care e o masina superba, si au facut incercari. Mai intai au scos 2 usi si a iesit un coupe si mai marfa. Dupa care au imprumutat parti de autobuz si a iesit SW. Dupa aceea, in loc de motorul HDi care este misto, au adus o rapciuga de motor de la BMW. Cand trec pe langa un 207 SW inchid ochii ca sa nu am cosmaruri, apoi ma uit pe telefon la o poza tractorasul meu diesel 207 coupe si ma linistesc.
Ia Megane-ul acela cu motor de dacie diesel, macar ala consuma motorina cu pipeta si e o masina care arata si foarte decent, printre cele mai reusite masini break. Ti-o spun ca posesor de 207. Edited by spooky51, 17 February 2022 - 20:38. |
#7
Posted 17 February 2022 - 20:44
#8
Posted 17 February 2022 - 20:47
Megane e mult mai mare decat 207-le si mai nou si cu motor performant . Alegerea e clara ca lumina zilei.
|
#9
Posted 17 February 2022 - 20:55
pt un lup ră(tă)cit (coldwolf ) care se fâțâie prin bucale, îți recomand o benzinară
ce drkku să faci cu un diesel? |
#10
Posted 17 February 2022 - 21:50
ericmario, on 17 februarie 2022 - 20:29, said:
Eu am Peugeot 2008 1.6 VTi 120cp an 2013. Motorizarea e de proveniență BMW, distribuție pe lanț. O am de 3 ani și în afară de bujii n-am schimbat nimic la ea. ericmario, on 17 februarie 2022 - 20:29, said: Nu eram sigur daca Clio si Megane are acelasi motor "fiabil", ca daca sunt aceleasi iau in calcul si Clio.takis, on 17 februarie 2022 - 20:34, said:
Sunt două mașini din clase diferite, cu motoare total diferite, cu piese produse în țări diferite (sper să nu spun prostii, dar Peugeot mai are fabrici prin Iran, la fel ca Renault în Turcia, deci, tot prin Asia, dar săzicem că breakul e franțuz), în schimb, țara mamă e Franța. La acei bani, aș lua Renault. BaXXXon, on 17 februarie 2022 - 20:47, said:
Megane e mult mai mare decat 207-le si mai nou si cu motor performant . Alegerea e clara ca lumina zilei. gushpi, on 17 februarie 2022 - 20:55, said:
ce drkku să faci cu un diesel? |
|
#11
Posted 17 February 2022 - 22:14
Dacă motorul a fost o întreținut cu simț de răspundere și nu a avut probleme cu injectoarele, 1.5 DCi e un reper în industria auto. Trebuie verificat într-un service serios, făcută diagnoza, test de suspensii și de rugină, accidente majore sau reparații corespunzătoare și poate să fie o soluție viabilă. La Peugeot, dacă e motorul ăla cu probleme de la BMW, e cam complicat. Ca idee, în aceiași bani o mașină mai nouă?
|
#12
Posted 17 February 2022 - 22:48
ColdWolf, on 17 februarie 2022 - 21:50, said: Ca puterea ar trebui sa fie un pic mai slab, 90/110 vs 120 de pe Peugeot. Ca sa obtii aia 120Cp de la o masina pe benzina, trebuie sa o "rupi", sa fii cu turometru numai pe la 5000rpm minim. Altfel se misca fix ca una cu motor diesel de 90CP. As zice chiar ca un 1.4mpi daca n-o forjezi. ColdWolf, on 17 februarie 2022 - 21:50, said:
nu este o alegere buna? Ma va costa mai tarziu daca fac aceasta alegere, in detrimentul unei benzine? Asta nu poti sti. Poti sa iesi in avantaj bine de tot daca masina e buna, daca faci reviziile la oameni priceputi si te interesezi putin ce consumabile pui. Ba chiar s-ar putea sa tina ani de zile(de te plictisesti de ea, cum am patit eu) daca mergi cu masina atent, spre mosnegeste. Desi se recomanda sa nu faci asta. |
#13
Posted 17 February 2022 - 23:26
ColdWolf, on 17 februarie 2022 - 21:50, said:
Am luat-o la 58.000 km și azi am puțin peste 100.000. De început făceam doar drumuri mixte, Darmstat centru - Frankfurt centru. Consum 6,8. Acum am 6,4 consumul. Alte drumuri, alte consumuri. ColdWolf, on 17 februarie 2022 - 21:50, said:
La cati km ai luat-o si cam cati km ai facut cu ea? Mergi zilnic doar prin oras sau mixt? Nu eram sigur daca Clio si Megane are acelasi motor "fiabil", ca daca sunt aceleasi iau in calcul si Clio. De început făceam doar drumuri mixte, Darmstat centru - Frankfurt centru. Consum 6,8. Acum am 6,4 consumul. Alte drumuri, alte consumuri. sandu222, on 17 februarie 2022 - 22:48, said:
Ca sa obtii aia 120Cp de la o masina pe benzina, trebuie sa o "rupi", sa fii cu turometru numai pe la 5000rpm minim. Altfel se misca fix ca una cu motor diesel de 90CP. As zice chiar ca un 1.4mpi daca n-o forjezi. Despre ce ”Amintiri din copilăriile altora” vorbești? |
#14
Posted 17 February 2022 - 23:27
ericmario, on 17 februarie 2022 - 20:44, said:
Stai așa, există și 207 SW 1.6 HDi, deci unde-i necazul? |
#15
Posted 17 February 2022 - 23:41
ColdWolf, on 17 februarie 2022 - 21:50, said: Cand zici "motor mai performant" te referi ca e mai economic si mai fiabil? Ca puterea ar trebui sa fie un pic mai slab, 90/110 vs 120 de pe Peugeot. Benzinar : cuplu mic ( prost in depasiri/ rampe etc ), consum mare, pretentios , |
|
#16
Posted 18 February 2022 - 03:17
adip1962, on 17 februarie 2022 - 20:21, said:
Renault este, in prezent, iar sprijinita financiar de statul francez. Daca firma ar fi fost in alt stat disparea de mult (a fost in faliment de minim 3 ori pana acum). Peugeot este o firma privata, serioasa. Prima firma din lume care a dotat o masina de serie cu motor diesel. Doar si aceste argumente m-ar face sa ma decid. irelevant, absolut irelevant. si Renault si Peugeot sunt cam pe acelasi 'picior' in gama, si totodata sunt doua marci care au avut realizari de-a lungul vremurilor, hai sa nu desconsideram degeaba. Edited by horhescu, 18 February 2022 - 03:17. |
#17
Posted 18 February 2022 - 09:00
#18
Posted 18 February 2022 - 12:36
spooky51, on 17 februarie 2022 - 23:27, said:
E urat, ingrozitor de urat, e ca si cum ar fi luat botul de 207 si i-ar fi montat cu fund de troleu, e ca si cand designerul a luat jumatate de 207 si cu restul a facut RCZ-ul uitand sa faca cadou de Valentine's day nevestei care de ciuda a luat jumate de 207 si l-a facut SW. Că e urât sau frumos, e o chestie de gusturi. Până și Fiat Multipla sau Pontiac Aztek (care e cea mai urâtă mașină din toate timpurile) au avut cumpărători. BaXXXon, on 17 februarie 2022 - 23:41, said:
Diesel: cuplu mare ( bun in depasiri/rampe etc) , fiabilitate , consum mic , simplitate. Benzinar : cuplu mic ( prost in depasiri/ rampe etc ), consum mare, pretentios , Diesel-ul e simplu, iar benzinarul e pretențios? Edited by ericmario, 18 February 2022 - 12:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users