Diploma de absolvere Scoala Generala
Last Updated: Feb 14 2022 17:40, Started by
Alexacroft
, Feb 14 2022 16:02
·
0
#19
Posted 14 February 2022 - 17:40
Avem asa:
ORDIN nr. 4.156 din 27 aprilie 2020 ART. 16 (1) În situaţia în care titularul unui act de studii îşi schimbă numele sau prenumele pe cale administrativă sau prin hotărâre judecătorească, dobândind un alt certificat de naştere, poate solicita eliberarea unui alt act de studii pe noul nume. (2) Cererea este însoţită de actul de studii eliberat iniţial în original, de actul administrativ, respectiv de hotărârea judecătorească din care rezultă schimbarea numelui, precum şi celelalte acte de stare civilă cu noul nume. (3) În registrul unic de evidenţă a formularelor şi de eliberare a actelor de studii, în registrul matricol, precum şi în supliment sau în foaia matricolă se consemnează la rubrica: menţiuni, informaţii suplimentare, observaţii, după caz, modificarea survenită, trecându-se numărul hotărârii judecătoreşti sau a actului administrativ în baza căruia s-a făcut modificarea. ART. 23 (1) Pentru eliberarea duplicatului unui act de studii, titularul adresează conducerii instituţiei o cerere însoţită, după caz, de următoarele documente: a) declaraţie scrisă a titularului actului, în care sunt cuprinse toate elementele necesare pentru identificare şi împrejurările în care actul a fost pierdut, distrus sau deteriorat; b) copie certificată conform cu originalul a certificatului de naştere; c) două fotografii - realizate recent pe hârtie fotografică, color, format 3 x 4 cm - ale titularului actului; d) dovada publicării în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, în cazul pierderii sau distrugerii actului de studii; e) dovada plăţii taxei pentru eliberarea duplicatului; f) actul deteriorat sau plastifiat, în original; |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users