![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
Last Updated: Mar 15 2022 12:15, Started by
AlexAnnecy
, Feb 11 2022 18:16
·
0

#1
Posted 11 February 2022 - 18:16

Dupa indelungi analize in zona SUV clasa C, uitandu-ma la putere si deplasare eficienta in oras, am pus comanda pentru modelul acesta - lansat in Ro in Nov 2021.
As fi vrut sa sar in barca electricelor, dar nu va fi "a doua masina". "Prima" masina e uzata bine si fizic si moral - desi merge brici - si astfel, aceasta ii va lua locul. Se pare ca am fost norocos ca am pus comanda inainte de 1 Feb, caci au crescut pretul cu 3k la 3 zile dupa. Altfel, nici vorba de discount ![]() Ce m-a atras: - Puterea 305CP - Baterie 18kwh. Oras 100% mod electric, si cu putere destula, ~170CP sunt electrici - Climatizarea de la distanta, doar cu bateria. O treaba care da un salt imediat de confort si eliminare timp pierdut, iarna mai ales. Livrare Ian 2023 ![]() Are cineva masina deja? |
#3
Posted 11 February 2022 - 18:40

in timpul asta concepi un copil, astepti sa se nasca, il aduci acasa ba chiar il si botezi
|
#4
Posted 11 February 2022 - 18:44

Cred are un coleg de forum , parca are si jurnal de bord .
|
#5
Posted 11 February 2022 - 19:09

#6
Posted 11 February 2022 - 19:25

Ba chiar il poti pregati pe al doilea..... ![]() |
#7
Posted 11 February 2022 - 19:29

Tesla Model Y Long range ar fi tot în zona aia de preț(care mie mi se pare foarte mare) .
Fără schimburi de ulei, filtre, plăcute de frana și incarcari la 400km (1h sa zicem). Putere semnificativ mai mare și cuplu imens. Probabil ar ajunge în 3luni (desi nu e clar dacă cu bateria 4680) Desigur ca plugin hybrid înseamnă că poți merge întins pana la Paris cu opriri de 4minute pentru alimentare cu benzină (și atunci nu am ce zice). Sau poate chiar electrica de la Toyota dacă ești fan Toyota |
#8
Posted 11 February 2022 - 19:57

Cred are un coleg de forum , parca are si jurnal de bord . As vrea sa aflu cine. Chiar si doar varianta Hybrid standard.
Tesla Model Y Long range ar fi tot în zona aia de preț(care mie mi se pare foarte mare) . Fără schimburi de ulei, filtre, plăcute de frana și incarcari la 400km (1h sa zicem). Putere semnificativ mai mare și cuplu imens. Probabil ar ajunge în 3luni (desi nu e clar dacă cu bateria 4680) Desigur ca plugin hybrid înseamnă că poți merge întins pana la Paris cu opriri de 4minute pentru alimentare cu benzină (și atunci nu am ce zice). Sau poate chiar electrica de la Toyota dacă ești fan Toyota 64k pretul de baza. 54k cu rabla sa zicem. Dar problema mare, pentru mine, e autonomia. WLTP 533km. Autonomie practica vara, la viteza de autostrada, 400km. Iarna, maxim 300km. Poate sa fie ok pentru multi, dar pentru mine nu e. Cand bateriile de masini vor fi de 130-150kwh, atunci vom avea autonomii de 600km+, reale. Si eventual sa nu se mai degradeze in timp, si sa fie mai usoare. |
#10
Posted 11 February 2022 - 21:37

Cateva Suzuki Across am vazut pana acum, dar nu pe forum, masina identica cu Rav4 Prime.
Nici nu ma mira termenul de livrare ca din cauza lantului de aprovizionare au lalait lansarea pe batranul continent, prioritate avand SUA si Asia. La vremea respectiva cei de la Toyota dadeau vina pe disponibilitatea acumulatorilor, acum mai avem si criza de semiconductori care a dus la oprirea productiei in luna Februarie pentru mai multe modele, printre care si RAV4. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3rXTHobmQQo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Doug s-a amuzat cu RAV4 Prime, dar din pacate nu mai gasesc un clip in care facea comparatie cu RAV4 hibrid si altul cu Honda CR-V PHEV. O descriere a sistemului HVAC de pe RAV4 Prime. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mXFipAaMEQI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De mentionat ca trebuie verificat la dealer exact ce sistem are pe ea ca brosura este sumara si fisa tehnica omite acest detaliu. Aici spune ca Across este echipat cu pompa de caldura. Edited by connectorxp, 11 February 2022 - 21:41. |
#11
Posted 11 February 2022 - 23:21

Doug s-a amuzat cu Rav4 Prime, dar din pacate nu mai gasesc un clip in care facea comparatie cu RAV4 hibrid si altul cu Honda CR-V PHEV. O descriere a sistemului HVAC de pe RAV4 Prime. De mentionat ca trebuie verificat la dealer exact ce sistem are pe ea ca brosura este sumara si fisa tehnica omite acest detaliu. Aici spune ca Across este echipat cu pompa de caldura. Am vazut multe filme de la Car care nut, foarte de ajutor! Doug e primul pe care-l aud sa zica ca nu toate modelele au pompa de caldura... Eu am vazut in manualul in engleza "pentru Europa" ca incalzirea in modul EV se face cu heat pump. Nu reiese de nicaieri ca ar fi o optiune. Bine, ar fi acceptabil si cu rezistenta, atat timp cat pot sa climatizez de la distanta (telecomanda sau telefon) sau cu programare inainte de plecare, fara sa porneasca motorul. Si manualul spune peste tot ca se poate climatizarea asta de la distanta (mai putin partea cu MyT, probabil depinde de tara). Edited by AlexAnnecy, 11 February 2022 - 23:21. |
|
#12
Posted 12 February 2022 - 11:13

MyT este ciorba de peste cu fasole. Mai au de lucru la ea.
De asta am zis ca trebuie verificat la dealer, ca pompa de caldura este musai pe o masina electrica sau PHEV. Din cauza ca la Nissan ai un consum cu 2/3 mai mic. La eNV2000 cu incalzire rezistiva am consum de 3kWh fata de 1 la una cu pompa de caldura. ![]() In manualul european vad mentionat faptul ca pompa de caldura functioneaza cand masina este in regim EV. |
#13
Posted 12 February 2022 - 19:14

Pompa de căldură e ok dar la temperaturi exterioare pozitive sau foarte puțin negative.
La temperaturi negative în jur de - 10 C tot pe încălzire rezistiva ajungi (Nissan Leaf). La un plugin hybrid nu prea m-aș deranja (ca oricum ai benzina ca backup). Din ce am citit oricum pornesc motorul termic ca să poată livra căldura mai ușor. Cel puțin la Toyota hsd clasic (non plugin) se incalzeste motorul cu gratie câte 10 minute iarna pana sa facă trecerea pe hibrid. Alta poveste la electrice unde ai autonomia afectata de încălzitor ul rezistiv și ai de ales între distanta și căldură. |
#14
Posted 12 February 2022 - 19:44

connectorxp, on 12 februarie 2022 - 11:13, said: In manualul european vad mentionat faptul ca pompa de caldura functioneaza cand masina este in regim EV. Deci e cam clar ca toate modele Rav4 Plug-in au pompa de caldura, nu e doar o optiune. mihaicl1981, on 12 februarie 2022 - 19:14, said:
Pompa de căldură e ok dar la temperaturi exterioare pozitive sau foarte puțin negative. La temperaturi negative în jur de - 10 C tot pe încălzire rezistiva ajungi (Nissan Leaf). Asa e, pana la -10 si la Toyota, si pe la -5 - -10 incalzeste.. lent ![]() mihaicl1981, on 12 februarie 2022 - 19:14, said:
Din ce am citit oricum pornesc motorul termic ca să poată livra căldura mai ușor. Cel puțin la toyota hsd clasic (non plugin) se incalzeste motorul cu gratie câte 10 minute iarna pana sa facă trecerea pe hibrid. La RAV4 plugin, de la -10 in sus, nu porneste ICE. E drept ca poti configura asta dintr-un buton: mod EV sau mod HV (Hybrid vehicle). Daca vrei incalzire mai rapida, ceri pornirea motorului in modul HV (Hybvrid vehicle). Dar daca vrei incalzire remote, doar cu pompa. Dar practic unde stau eu, in Timisoara, foarte rar iarna scade temperatura sub -5 grade dimineata. Poti face iarna 95% full electric. Oricum e bine sa mai arzi benzina din rezervor din cand in cand, deci e foarte ok. |
#15
Posted 13 February 2022 - 02:11

Am gasit si un test de acum 1 an la Chisinau
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/mk30-vYsTX8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Looks ok to me (dar mi se pare ca incarca doar Type2). |
#16
Posted 13 February 2022 - 03:05

AlexAnnecy, on 11 februarie 2022 - 18:16, said:
- Baterie 18kwh. Oras 100% mod electric, si cu putere destula, ~170CP sunt electrici Livrare Ian 2023 ![]() 2. PHEV-urile sufera la fel ca EV-urile la frig. Deci oras 100% electric daca nu e prea racoare, altfel tot cu dinozauri ![]() mihaicl1981, on 13 februarie 2022 - 02:11, said:
Looks ok to me (dar mi se pare ca incarca doar Type2). |
|
#17
Posted 13 February 2022 - 09:26

costini, on 13 februarie 2022 - 03:05, said: 2. PHEV-urile sufera la fel ca EV-urile la frig. Deci oras 100% electric daca nu e prea racoare, altfel tot cu dinozauri ![]() Dupa Spring-uri, fix PHEV-urile lipseau de la statiile cu incarcare rapida. Type 2 e ok pentru bateria aia. In loc de 60-70km autonomie, si sa am doar 30km iarna si e ok pt mine. Incarc la 220V in fata portii/in curte. La birou la fel am 220V sau AC. Nu fac taxi, e ok. |
#18
Posted 13 February 2022 - 11:41

PHEV - urile cred ca numai type 2 au, se încarca in vreo 3 ore.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users