Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme Mazda CX5
Last Updated: Nov 20 2023 09:02, Started by
mazdacx5
, Feb 10 2022 08:24
·
4
#1
Posted 10 February 2022 - 08:24
Buna ziua,
De curand am achizitionat un Mazda CX5 , 2.2 diesel, 150 cp, automat, 4x2. Am depistat o problema, merge foarte bine pana la 140 km/h insa de acolo nu mai vrea.. eventual pe autostrada unde ma ajuta o panta se duce la 150-160 km/h insa foarte, foarte greu. Mentionez ca nu se aprinde nici un bec in bord si pe tester nu are erori. Daca cineva are idee ce poate sa se intample sau daca a mai patit cineva asa.. multumesc anticipat! |
#2
Posted 10 February 2022 - 08:56
Masina e noua sau second?
Cum adica nu mai vrea? Nu cred ca e limitat acolo, probabil limitarea e mai sus undeva peste 180 km/h. Bineinteles ca trebuie apasat mai mult acceleratia. Acel model e foarte reusit, masina foarte buna. Ar trebui sa fie ok. Edited by MembruAnonim, 10 February 2022 - 08:56. |
#3
Posted 10 February 2022 - 09:00
Pana o duci la un tester, verifica starea filtrului de aer.
|
#4
Posted 10 February 2022 - 09:00
Masina este second, an 2014, cu 192mii km. Alte probleme nu are...
Filtrul de aer a fost schimbat recent.. sau cel puti suflat... Edited by Dany_Darke, 10 February 2022 - 09:05. |
#5
Posted 10 February 2022 - 09:11
Du-o la tester cat mai curand. Sunt niste probleme cu saibele injectoare, sorbul de ulei...etc la modelul asta.
|
#6
Posted 10 February 2022 - 09:15
aia va spuneam, pe tester nu apar erori.. probabil ceva mecanic...
|
#7
Posted 10 February 2022 - 09:21
Moare dintr-odata pe la 140, gen limitare? Sau doar mere mult mai greu?
Daca mere mult mai greu, cum au zis filtru aer, schimb ulei, filtre, poate o cura de aditivi in motorina, mai multe drumuri lungi, regenerare PF ar ajuta. Vezi si raportul de compresie, sa bagi ulei cum zice fabrica - si nu mai gros cum zic unii mecanici ... Daca dintr-o data moare seamnana limitare dar nu ar trebui sa fie acolo - nu stiu daca se vede asta pe tester... sau trebuie ceva tester mai special. Edited by MembruAnonim, 10 February 2022 - 09:24. |
#8
Posted 10 February 2022 - 09:26
Exemplul meu:
C`eed , benzina, vit. max. admisa 192km/h adica pe ceas ar trebui sa-mi arate 200 cel putin. Am prins-o o data pe autostrada , eu mergand si cam ECO si urban, si am vrut sa vad ce poate. Cu tr a 6-a abia a atins 160km/h ceas. Am retrogradat o treapa si a mai urcat putin pe la 175km/h. La 180 am lasat-o intr-a 6-a iar . Dupa vreo 3km a inceput sa creasca viteza spre 190km/h. Din ce am citit ar fi ca injectoarele s-au invatat cu debit mic pentru ca mergeam mii de km ECO. Acum pentru initiator, scoate-o pe autostrada, trece cutia pe manual si da-i blana cu treapta a 4-a si a 5-a si tine-o asa cativa km. |
#9
Posted 10 February 2022 - 09:27
La kilometrajul asta nu se mai poate vorbi de fiabilitate. Totusi cum de ai cumparat-o asa fara nici o verificare in service ? Orice disfunctionalitate a motorului se vede imediat pe testerul de noxe.
Nu-i moare motorul la 140km/h. E vorba de lipsa de cuplu. Motorul acela nu mai poate asigura cuplul maxim. Lipsa de cuplu se simte cel mai rau in ultima treapta de viteza. |
#10
Posted 10 February 2022 - 09:46
Iesi cu ea pe autostrada, pune cutia in manual si mergi vreo 30 km cu motorul turat peste 3500 rpm.
Avand in vedere ca ai peste 190k in bord, poti sa ii faci si o decarbonizare apoi vezi EGR-ul, poate trebuie curatare si acolo. Daca nu isi revine dupa ce ii dai blana pe autostrada, cel mai bine mergi sa o vada un specialist. Oricum, astea sunt chestii la care trebuie sa te astepti cand cumperi un diesel vechi si cu multi km. in bord. Si eu sunt fan motoare diesel dar nu as cumpara o masina mai veche de 3 ani si cu maxim 120k in bord. |
|
#11
Posted 10 February 2022 - 10:01
multumesc,
o sa incerc ce mi-ati descris si revin cu pareri... cat despre "de ce am cumparat-o fara verificare in service?" ... va spuneam ca nu iese nimic la test si inainte sa o cumpar clar am facut test cu ea, dar sincer, cati dintre cumparatori merg cu masina second peste 140km/h in test?? ... |
#12
Posted 10 February 2022 - 10:06
mazdacx5, on 10 februarie 2022 - 08:24, said:
Mentionez ca nu se aprinde nici un bec in bord si pe tester nu are erori Voi cititi si ce scrie initiatorul, sau raspundeti pe automat cu "du-o la tester?" : ClaudiuB10, on 10 februarie 2022 - 09:00, said:
Pana o duci la un tester realnick, on 10 februarie 2022 - 09:11, said:
Du-o la tester cat mai curand. Leo2006, on 10 februarie 2022 - 09:27, said:
Totusi cum de ai cumparat-o asa fara nici o verificare in service ? Orice disfunctionalitate a motorului se vede imediat pe testerul de noxe. |
#13
Posted 10 February 2022 - 10:12
Un prieten a avut simptome asemanatoare, am uitat modelul masinii...
El avea probleme la injectoare. A avut destule batai de cap. Sper sa ajute... Incearca sa intrii si pe ceva grupuri de Mazda cx5. Sigur sunt altii care au mai patit. Succes Edited by GaBogdan, 10 February 2022 - 10:16. |
#14
Posted 10 February 2022 - 10:26
In primul rand verifica filtrul de motorina. Din doua puncte de vedere. Odata, sa nu fie pur si simplu colmatat, apoi incearca sa identifici particule metalice in pe acolo. In primul caz scapi ieftin, il schimbi, in al doilea sunt necesare verificari. Daca ai trecut de etapa asta (simpla), ar fi bine sa duci injectoarele la o firma specializata, pentru testare. Poti incerca si un test de retur la un service de cartier, cateodata este relevant.
|
#15
Posted 10 February 2022 - 10:30
concret ce se intampla cand se limiteaza, esti pe audtostrada, in vit 6 la 2500 rpm si nu mai trece de turatia aia sau cum ?
|
|
#16
Posted 10 February 2022 - 10:42
mannick, on 10 februarie 2022 - 10:26, said:
In primul rand verifica filtrul de motorina. Din doua puncte de vedere. Odata, sa nu fie pur si simplu colmatat, apoi incearca sa identifici particule metalice in pe acolo. In primul caz scapi ieftin, il schimbi, in al doilea sunt necesare verificari. Eventualul span din motor il gasesti in filtrul de ulei, nu in filtrul de motorina. Nu mai pune omul sa faca verificari aiurea. |
#17
Posted 10 February 2022 - 11:05
mannick, on 10 februarie 2022 - 10:26, said:
In primul rand verifica filtrul de motorina. Din doua puncte de vedere. Odata, sa nu fie pur si simplu colmatat, apoi incearca sa identifici particule metalice in pe acolo. In primul caz scapi ieftin, il schimbi, in al doilea sunt necesare verificari. Daca ai trecut de etapa asta (simpla), ar fi bine sa duci injectoarele la o firma specializata, pentru testare. Poti incerca si un test de retur la un service de cartier, cateodata este relevant. |
#18
Posted 10 February 2022 - 13:44
Poate va ajuta asta, hibe cunoscute ale motorului: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UECyaeZmmkg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by marcone, 10 February 2022 - 13:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users