Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
espark
Last Updated: Aug 14 2022 20:34, Started by
apocalipsul
, Feb 09 2022 19:00
·
0
#1
Posted 09 February 2022 - 19:00
https://espark.ro/
ce parere aveti despre acest serviciu?, cei ce ati folosit masini, aplicatie, relatii cu clientii nu zic ca mi se pare spalare de bani, dar asta pare, imi pare imposibil sa fie profitabil, masini noi (10k) zgariate si julite pe toate partile din vreo 400 de masini, excluzand i3, imi apar disponibile aprox 250 deci ocupare mica. am folosit, din p.d.v. al utilizatiorului mi se pare super jmecherie. am gasit masini curate la interior, bine, cu ceva probleme la soft... toate cereau service in special pe presiune pneuri. o nelamurire am. gasesc multe masini in afara zonei, cu toate ca nu poti incheia o cursa in afara zonei, si ma intreb cum fac aia de le pot lasa in afara zonei. hai cu parerile! eu am intampinat un glich, o mica hoție si o mica prostie ca sa iti faci contul trebuie sa depui 50RON, daca nu ti se aproba contul din varii motive (la mine = permis preschimbat) nu poti recupera cei 50RON in niciun fel... Edited by apocalipsul, 09 February 2022 - 19:03. |
#2
Posted 09 February 2022 - 19:28
Folosesc destul de frecvent espark.
In general Zoe si eCitigo, costa 24 de ore mai putin decat 3 calatorii cu uber, asa ca prefer sa tin masina pe tot intervalul. In general multumit dar nu inteleg cum isi pot bate joc unii de masinile alea. De fiecare data gasesc Zoe cu cel putin o gura de ventialtie lipsa si masinile julite peste tot. Cateodata sunt jegoase rau si atunci le deschid tichet si le pun poze. Unii cred ca mai fac si de cele necurate prin masina, ca mai erau urme de talpa pe bord sau plafon. Daca acum te intrebi daca fac bani, la lansare inchiriai un Zoe sub 100 RON pe zi. Personal nu ma interesaza cum fac bani atata timp cat ii pot folosi acceptabil. |
#3
Posted 09 February 2022 - 19:32
la ventilatie la zoe cred ca asa e dizainu, in stanga n-am vazut niciodata grila
Quote mai fac si de cele necurate prin masina Edited by apocalipsul, 09 February 2022 - 19:32. |
#4
Posted 09 February 2022 - 19:57
#5
Posted 09 February 2022 - 20:02
da, mi-am pus problema
asta e o abordare de pandemie (ce poti sa patesti? maxim poti sa mori...) cum pui mana pe orice clanta, maner de usa, taxi/uber, lift, carucior de supermarket, etc... Edited by apocalipsul, 09 February 2022 - 20:05. |
#6
Posted 09 February 2022 - 20:29
#7
Posted 09 February 2022 - 20:32
qwertyasdfg, on 09 februarie 2022 - 19:57, said:
Cum puii mei poti sa pui mana pe un volan pe care nu stii ce nespalat l-a atins inaintea ta? Umbli cu dezinfectatnt la tine? |
#8
Posted 10 February 2022 - 08:17
@apocalipsul
Din proprie experiență îți spun că suma aceea o vei primi înapoi sub formă de voucher pe care îl poți folosi la următoarea ta cursă, sau la rmătoarele tale curse (dacă nu ai cheltuit integral suma) cu una dintre mașinile respective. Și nici eu nu îmi explic cum fac userii respectivi de pot lăsa mașinile în afara zonei de parcare. Poate sunt din cei care le încarcă și le lasă la limita zonelor? Habar nu am. Mie mi s-a întâmplat pe Viilor, la câțiva zeci de metri de o altă mașină parcată în spatele meu să nu o pot lăsa. Am sunat, m-am contrazis cu ei, fătuca de la call-center mi-a spus să mut mașina pe celălalt sens/ cealaltă parte a străzii, pt că nu pot închide mașina deoarece este în afara ariei de acoperire (wtf). Am pmutat mașina (cu tanti încă la telefon)..degeaba). Apoi am dus-o în altă parte, pe o stradă laterală (Fabrica de Chibrituri, tot cu tanti la telefon), am închis apoi mașina, dar am primit un voucher pentru cele 25 de minute petrecute peste cât am avut eu nevoie de mașină. @danX Și mie mi se pare nesimțire totală să îți bați efectiv joc de mașina pe cae ai închiriat-o. Mie îmi ia uneori și 20 de minute să pozez și să raportez în aplicație toate stricăciunile pe care le sesizez, unele de-a dreptul incredibile: panou climă dizlocat, oglindă retrovizare ruptă, urme de tălpi de pantofi pe bord și câte și mai câte. Cele legate de caroserie...mi se par oarecum predictibile. Una peste alta consider că față de un taxi, Uber sau Bolt merită din plin. Call-center-ul este OK. Ei sunt receptivi la sesizări și din câte am observat cam țin cu clienții. Ultima oară am găsit o amendă în parbriz pt șoferul ce o folosise cu câteva ore mai devreme. Am fotografiat-o, i-am sunat înainte, apoi le-am raportat-o plin aplicație, le-am pus-o în torpedo și am folosit liniștit mașina. Nu știu dacă într-adevăr cei care aduc daune mașinilor (după raportarea următorului șofer/ client) și plătesc pentru alta. |
#9
Posted 10 February 2022 - 08:37
n-am spus ca nu ti se returneaza suma in cont sub forma de voucer... ideea e s-o si poti folosi...
daca din varii motive nu ti se aproba contul, nu poti folosi serviciul. deci banii, pa! ca si preturi mi se pare foarte convenabil, super convenabil as zice fata de trotinete spre exemplu. totusi in ritmul in care se degradeaza masinile... nu va mai dura mult pana cand vor fi ocolite de utilizatorii responsabili. ca daca n-ai nevoie de masina o zi, sa pierzi atata timp cu evaluarea ei si pe urma sa nu poti incheia cursa unde vrei si s-o lasi la cativa kilometri mai incolo dupa care sa mergi pe jos, mi se pare inadmisibil. eu gasesc masini mult in afara zonei, nu la limita... ma bucura ca le gasesc si m-as bucura si mai tare daca le-as si putea lasa, sa se bucure si altii despre felul cum sunt exploatate e o alta poveste care n-are legatura cu topicul Edited by apocalipsul, 10 February 2022 - 08:38. |
#10
Posted 10 February 2022 - 10:46
#11
Posted 10 February 2022 - 13:35
#12
Posted 11 February 2022 - 11:58
apocalipsul, on 10 februarie 2022 - 13:35, said: Am inceput cu Pony cand au lansat i3-urile in Bucuresti. Mergeam cu ele destul de des, dupa aia din cand in cand mai luat cate un Mini de necesitate. Dupa ce a aparut Spark am trecut la ei. Pe restul nu i-am incercat ca nu au masini peste tot ca Spark si nici nu-s toate electrice. |
#13
Posted 11 February 2022 - 12:32
@apocalipsul
Cu tot respectul, dar mi se pare că ești puțin cârcotaș. Elemente negative, sau care nu ne convin, se găsesc la fiecare dintre companiile de închiriere. Acum, că le acceptăm și ne facem treaba cu ele, sau căutăm nod în papură...depinde doar de noi, utilizatorii. Consider că degradarea mașinilor este valabilă și pentru celelalte servicii așternative citate de tine. Pe bune, acum, crezi cumva că doar mașinile de la Spark sunt trosnite și celelalte nu? Nesimțiții și grobianii mișună peste tot. Dacă îmi vei răspunde că mașinile de la Spark sunt mai degradate decât cele ale celorlalte companii, îți voi răspunde simplu că poate este și din cauză că sunt mult mai folosite decât cele ale concurenței...sau poate că sunt în număr mai mare (aici nu am habar). Pe de altă parte, în ceea ce privește condițiile de folosire, modalitatea de abordare/ raportare/ zonele de acoperire etc, să știi că nu te obligă nimeni să le folosești. Și încă ceva: chiar nu cred că efectiv pierzi suma aceea dacă nu ți se aprobă contul. Ar fi ilegal. Îți dai seama ce scandal ar fi ieșit în acest caz până acum? În plus de asta, ai modalitatea de a sta de vorbă direct cu ei (în caz de neaprobare). Sunt destul de prompți și deschiși către client. Din ac. punct de vedere eu sunt f mulțumit de serviciul lor, care, apropo, este disponibil 24 din 24. @danX Cred că, din păcate, totuși sunt mai multe în acest caz. Personal, am dat peste 2 mașini de acest gen (dacă n-o fi fost aceeași): una avea acel panou băgat de tot înauntru. Puteam vedea rotițele și ledurile, dar nu ajungeam la ele. Cealaltă mașină (posibil aceeași, nu mai țin minte) avea panoul accesibil, dar în momentul în care l-am atins, a căzut undeva...acolo în spate... și nu am mai putut ajunge la comenzi. Am sunat în secunda doi și le-am raportat verbal incidentul, ca nu cumva să mă trezesc că mi se impută după aceea. Am primit mulțumiri și asigurarea că problema era cunoscută. Nu mi s-a imputat nimic...niciodată. Edited by laurstef, 11 February 2022 - 12:39. |
#14
Posted 11 February 2022 - 17:35
colegule, nu inteleg de unde ai tras concluzia ca sunt cârcotaș (nu ca n-as fi)
banii nu-i vezi inapoi veci, asa mi-a explicat clar serviciul clienti... ca cica sa citesc atent termenele si conditiile. ideea a fost ca am avut nevoie de masina sa ajung undeva, mi-am pregatit contul cu o zi inainte, deci nu pe fuga, am primit mail ca actele au fost verificate, am gasit masina si cand s-o rezerv... pac. nu poti folosi serviciul ca n-ai vechime la permis... pai daca n-ai vechime la permis, banuii de ce ti-i ia?!? ă? de ce iti cer permisul fata + verso daca nu-s in stare sa proceseze cand ai obtinut categoria? problema s-a rezolvat dar nu pe loc, era cica necesara interventie umana in program si baiatul care face interventiile isi terminase programul, era si weekend... deci cumva, mai subtire cu serviciul clienti prompt 24/7 in legatura cu masinile... cu ce am mers eu, cu zoe, aveau cam 10k la bord... la felul in care sunt exploatate nu apuca suta de mii, n-au cum... deci nu vad cum se pot amortiza si serviciul deveni profitabil s-a nascut o noua categorie de "soferi" dau cu ele prin toate gropile... vezi in retrovizor pe unu care vine tare pe linia de tramvai plina de gropi? pe unde tie cu masina personala ti-ar fi mila sa mergi? e un sparkist... caruia nu-i pasa de masina e o mare problema si cu incarcarea masinilor... sansa e sa mergi cu masina pana nu mai merge si s-o abandonezi in drum... ca n-ai nicio sansa s-o incarci undeva. lipsesc atat cablul de incarcare cat si cardul de incarcare... ambele strict necesare pentru a incarca masina. mie imi convine foarte mult sparkul, ma seaca doar chestia cu zona, zona se termina la vreo 500m de unde stau eu, gasesc mereu masini pe langa mine dar nu pot veni cu masina pana acasa... sau vin, las ce am de lasat dupa care tre s-o duc la dracu in praznic si sa vin pe jos, si nu intodeauna e soare si frumos afara. daca as afla secretul de a incheia cursa in afara zonei ar fi minunat alte firme au zona la mine Edited by apocalipsul, 11 February 2022 - 17:41. |
#15
Posted 11 February 2022 - 17:50
Nu știu ce să îți zic la faza cu permisul decât că, într-adevăr durează ceva până pocesează informațiile.
Nu îți dă accept imediat...uneori nici în 24h. La faza cu zona de parcare e puțin ciudat. Fă niște poze mașinilor ălora, în zile diferite, apoi dă-le un tel și cere-le să vb cu cineva cu putere de decizie acolo, apoi explică-le frumos problema. Pozele tale îți vor susține afirmațiile. Poate astfel te lămurești. Poate le folosesc angajați de ai lor....sau cei care le ridică și le duc la încărcat... Oricum o explicație pertinentă tb să fie. Rămâne doar să o afli. Nici mie nu-mi convine faza cu harta aia ciuntită rău, dar na...pt că folosesc serviciile lor de câteva ori pe an, nu mă deranjează prea tare. Oricum e stupid ca pe o stradă să poți parca, iar câțiva zeci de metri, mai sus să nu mai poți că cică nu ești în raza de acoperire a hărții (cazul Viilor expus mai sus), în condițiile în care harta vieții trece exact pe acea stradă. Mai precis „dunga” hărții trece pe acea stradă. Edited by laurstef, 11 February 2022 - 17:50. |
|
#16
Posted 14 August 2022 - 20:34
Inainte de a inchiria o masina, este bine de cititi termenii si conditiile.
De exemplu, in caz de accident (chiar daca accidentul nu este din vina ta) Citylink percepe o taxa de 500 euro. "in caz de accident (care nu constituie daună totală), dacă clientul colaborează cu Compania și își respectă în totalitate obligațiile prevăzute în prezentul Contract (i.e., se prezintă la organele competente în vederea furnizării de declarații, se prezintă la asigurător, se obține adeverința din partea organelor de poliție pentru repararea autoturismului, se poate face constatarea daunei etc) . - 500 Euro (taxă accident)." Nu vi se pare ca e totusi cam mult sa platest o taxa de 500 euro fara ca tu sa ai vreo vina ? Daca e dauna totala si citylik considera ca nu ai colaborat cu ei, trebuie sa platesti 20 % din pretul unui automobil nou. Si toate aste pentru un serviciu care de multe ori costa mai mult ca uber/taxi unde nu ai practic nici o raspundere. La o verificare pe siteul instantelor de judecata se poate vedea ca sunt peste 200 de procese deschise impotriva utilizatorilor. In realitate, numarul celor care au fost "taxati" suplimentar este mult mai mare, deoarece se trag banii direct de pe card. Chiar daca nu ai bani pe card, banii se trag si figurezi cu minus. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users