Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Electrica furnizare - electricitate
Last Updated: Feb 25 2024 08:24, Started by
mrfe
, Feb 09 2022 14:12
·
15
#145
Posted 27 May 2022 - 08:01
mrfe, on 25 mai 2022 - 12:17, said:
Am primit mail acum 2 min: Răspuns la ticket numărul... Stimate ... Pentru locul de consum xxx în data de 24,05,2022 a fost emisă factura de regularizare pe baza indexului Ne cerem scuze pentru neplăcerile create si va multțumim pentru înțelegere. La mail nu este atașat nimic, în app nu este nici o factură..și este 25 azi.. Electrica... După încă o reclamație, azi am factură. |
#147
Posted 29 May 2022 - 13:36
emitere 25.05.2022
perioadă facturare: 05.03.2022 - 12.04.2022 termen 09.06.2022 Edited by mrfe, 29 May 2022 - 13:37. |
#148
Posted 31 May 2022 - 15:04
Hmm.. a mai apărut o factură scadență 14.06.2022 doar că încă nu o pot vizualiza.
cea menționată mai sus încă nu apare plătită chiar dacă am virat banii pe 27.05 Mă depășeste găndirea electrica.. |
#149
Posted 31 May 2022 - 23:31
Pe mine ma depășește Electrica ce sistem de plata online au. Le trebuie cel puțin 2-3 zile sa îmi apară plata cu cardul când la alți furnizori apare automat plătit odată ce se face direct din aplicație sau de pe site. Deci ma gândesc ca la un virament poate 4-5 zile acum.
E normal sa iți apară o nouă factura. Bănuiesc ca e cea cu consumul de pe Aprilie-Mai. Si mie trebuie sa îmi emită o nouă factura in curând. Data intre 01.06-16.06 (așa scrie pe ultima factura). Încep sa se miște repede ca sa fie la zi înainte de următoarele majorări. |
#150
Posted 01 June 2022 - 13:33
Au înregistrat factura anterioară. Cea nouă este pentru 13.04.2022-02.05.2022.
|
#151
Posted 18 June 2022 - 11:17
Salutare tuturor!
Pe 14 iunie am achitat online factura la electrica furnizare, dar nici până acum nu îmi apare în contul electrica că am plătit'o, deși au trecut 5 zile de atunci De obicei îmi apărea achitată a doua zi după plată, când primeam în cont și un mesaj de efectuare plată Mai pățeam așa acum vreo 3 ani, dar de vreo 2 ani îmi apare mesaj în cont cu plată efectuată a doua zi În aplicația george de la bcr îmi apare că suma a fost transferată la electrica Ați pățit și voi așa în ultima lună? Ce mă sfătuiți să fac? |
#152
Posted 18 June 2022 - 11:44
Să aștepți. Mie îmi vin mail-uri de la eon cu "mulțumim pentru plata efectuată" și după vreo 10 zile de la plata efectivă.
|
#153
Posted 23 June 2022 - 09:42
Astăzi pe 23 iunie am primit mesaj în contul myelectrica că am plătit în data de 14 iunie și îmi apare tot în contul myelectrica că nu am nimic de plătit, sunt ușurat
@Daemon ai avut dreptate cu cele 10 zile! |
#154
Posted 22 July 2022 - 09:31
ultima factura care am platit-o si imi apare in cont - Perioada de facturare: 05.03.2022 - 04.04.2022
au trecut cu regularizarea pe 17-18 iunie si de atunci nu imi mai apare nimic in cont am trimis o sesizare iar raspunsu a fost: Citat Având în vedere noile reglementări din domeniul energiei, care vin în sprijinul consumatorilor, s-au demarat o serie de modificări ale sistemului informatic, care să permită evidențierea în cadrul facturilor a schemei de sprijin acordată clienților vulnerabili (ajutor de încălzire și supliment energie electrică). Întreaga acțiune de actualizare a sistemului pentru implementarea noilor cerințe a cauzat întârzieri în emiterea facturilor către clienții finali. Din acest motiv nu au fost emise facturi pentru locul de consum NLC 6xxxxxx, al carui titular de contract este beneficiar de supliment de energieelectrica. Dupa reluarea procesului de facturare vom proceda la emiterea facturilor. ce pot sa mai fac ca sa imi trimita factura? o alta sesizare? plangere si catre cine? |
|
#155
Posted 28 July 2022 - 11:01
STARTREK1, pe 22 iulie 2022 - 09:31, a scris:
ultima factura care am platit-o si imi apare in cont - Perioada de facturare: 05.03.2022 - 04.04.2022 au trecut cu regularizarea pe 17-18 iunie si de atunci nu imi mai apare nimic in cont am trimis o sesizare iar raspunsu a fost: asa ca de 3 luni de zile eu nu am mai platit nici o factura in condiiile in care am trimis index-ul autocitit plus regularizarea. ce pot sa mai fac ca sa imi trimita factura? o alta sesizare? plangere si catre cine? Si eu sunt tot pe acolo. Ultima factura a fost primita in mai, pentru luna aprilie. Am dat lunar indexulm au venit sa si citeasca si tot degeaba. I-am si sunat, sanchi, ii doare undeva. Noroc ca ma incadrez la 0,8 per kwh. |
#156
Posted 30 July 2022 - 18:53
bbseptik2017, pe 28 iulie 2022 - 11:01, a scris: Si eu sunt tot pe acolo. Ultima factura a fost primita in mai, pentru luna aprilie. mie doar una de anulare (!?) de 707 RON MyElectrica Facturile mele.jpg 32.67K 21 downloads MyElectrica Facturile mele 2.jpg 84.64K 26 downloads Edited by STARTREK1, 30 July 2022 - 18:56. |
#157
Posted 06 October 2022 - 09:35
din mai n-am primit nicio factura de la nemernicii astia de electrica furnizare..degeaba am intrebat de la ei ce se intampla, tot vin cu explicatii ca se recalculeaza, povesti etc....in primul rand doresc sa schimb furnizorul si sa fac plangere penala impotriva electrica furnizare, ce este de facut? stie cineva care sunt pasii de urmarit? va multumesc.
Edited by wenom28, 06 October 2022 - 09:45. |
#158
Posted 20 October 2022 - 09:14
Știe cineva cam în cât timp se reface o factură? Am trimis poză cu indexul pentru că au facturat mai mult.
|
#159
Posted 20 October 2022 - 11:46
|
#160
Posted 20 October 2022 - 11:48
Suni la relatii clienti si le zici ca au citit gresit contorul. Mie mi-au citit gresit acum vreo doi ani si in loc de 200 aveam 2200, am sunat, le-am zis ca au gresit citirea, a doua sau a treia zi a venit Dorel si a recitit, factura s-a refacut in maxim o saptamana.
|
#161
Posted 20 October 2022 - 12:06
Daemon, da, cu ani în urma, pana sa înceapă nebunia cu piața concurențial, asa este cum spui, se putea face corecția facturii. Am fost și eu în astfel de situații și s-a rezolvat cu solicitare transmisa din contul online. Însă de un an și ceva, nu se mai poate, probabil se facturează automat și e prea complicata procedura de stornare/corecție factura, se bazează pe faptul ca se reglează consumul la următoarea autocitire.
|
#162
Posted 20 October 2022 - 12:09
Bun Și dacă nu mai sut client? era ultima factură..
Trebuie ANPC sau cum? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users