Booking modifica rezervarile
Last Updated: Feb 09 2022 15:44, Started by
doris_d
, Feb 06 2022 20:48
·
0
#1
Posted 06 February 2022 - 20:48
Buna seara, am făcut acum o luna rezervare la un hotel in Grecia, am primit confirmarea pe email, rezervarea era fără plata in avans, plata se face cu o luna înainte de a sosi la proprietate, dar azi am primit un email in care îmi cere plata in avans pentru o noapte. Este corect sa modifice politica de rezervare?
Attached FilesEdited by doris_d, 06 February 2022 - 20:52. |
#2
Posted 06 February 2022 - 20:54
Daca este scris in termeni si conditii pe care le-ai acceptat (fara sa le citesti) cand ti-ai facut cont la Booking, atunci este corect.
Foarte putin probabil ca situatia de fata sa nu fie cuprinsa in acei/acele termeni si conditii. Ghinion. Edited by yetiro, 06 February 2022 - 20:55. |
#3
Posted 06 February 2022 - 21:57
grecoteii sunt cunoscuti ca umbla cu susaneaua... cand a fost criza cu lockdown, jecmaneau turistii la greu.
|
#4
Posted 06 February 2022 - 22:40
Da este simplu. nu stiu ce sa mai inventeze. Prima data sa atraga clienti, dupa sa-i fredoneze in functie de cereri.
|
#5
Posted 07 February 2022 - 11:14
Asa am patit si eu anul trecut. Chiar au aulat rezervarea, chit ca le-am trimis captura ecran in care imi confirma ca plata se face la destinatie si ca hotelul nu accepta card, doar cash la receptie. Noroc cu hotelul, care a reconfirmat de n ori ca rezervarea e valabila cat si plata la receptie. Deci, sa iei legatura cu hotelul sa accepta si sa confirme termenii initiali.
|
#6
Posted 07 February 2022 - 14:54
Am vorbit la hotel, am făcut rezervarea direct prin ei și preț mai mic.
|
#8
Posted 07 February 2022 - 17:44
Oricum ar fi, pentru conformitate e de spus că acel site nu este booking.com.
La Meliton Inn (pe plaja Paradise, imediat la nord de Neos Marmaris) m-am tot uitat în ultimele 3 săptămâni, și pot spune că pe booking.com nu apare deloc "NO PREPAYMENT NEEDED", e cu ceva plată în avans. Am preferat alte cazări, și mai bune, și mai ieftine, și fără nicio plată în avans. E foarte bine că a rezolvat direct cu hotelul. Probabil că i-au cerut un mic avans, cum se cere de obicei, dar nu mai contează. Sănătate și toate cele bune ! Edited by OvidiuNS, 07 February 2022 - 17:46. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users