Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Benzina vs Motorina

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#19
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Aia e altceva, incalzirea electrica sau pe webasto.

Am avut un Ford Tourneo Connect cu webasto automat, cand era temperatura sub zero grade pornea odata cu motorul.

Edited by Hunor_66, 05 February 2022 - 08:54.


#20
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Alegere simpla, mergi mai mult prin mediul urban si drumuri scurte, benzina. Vrei masina de drum lung, motorina.

#21
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,718
  • Înscris: 12.01.2018

View Post_R_A_D_U, on 05 februarie 2022 - 08:27, said:

Ia un TDI verificat la sânge și ai mașină pe viață.
ADICĂ cu km reali 200000  nu din 6 făcut 2 cum se practică

#22
BaXXXon

BaXXXon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,085
  • Înscris: 10.08.2021

View PostA10, on 05 februarie 2022 - 08:08, said:

costurile de intretinere sunt mai mari la diesel. Chiar daca teoretic consumul e mai mic, cheltuielile sunt mai mari..daca vrei sa ai o masina buna. Plus ca iarna un diesel.....

Asa-i ca n-ai diesel ? Revizia mai scumpa cu 5 lei cat e filtru de motorina. Tu crezi ca anvelopele la diesel sunt mai scumpe decat la benzinar ?! Posted Image
Iarna un diesel porneste la fel de usor ca un benzinar.

#23
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,078
  • Înscris: 16.10.2018

View PostEMPP, on 05 februarie 2022 - 09:09, said:

ADICĂ cu km reali 200000  nu din 6 făcut 2 cum se practică

Eu am peste 380 k km, și toarce ca-n prima zi. Revizii făcute la fiecare 10k km. Dacă sunt întreținute corespunzător, motoarele TDI sunt ”pe viață”.

#24
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,904
  • Înscris: 07.11.2006

View PostBebeluka, on 05 februarie 2022 - 02:24, said:

Benzina Euro4  inca nu are restrictii. Nu stiu de ce(bine,stiu,dar nu zic) dar autoritatile spun ca dieselul E4 este mai poluant decat Benzina E4. Asa ca,mergi pe un benzinar E4 sau mai sus. Natural aspirat(cica astea au viata mai lunga..).Cilindree mare,sa fie treaba. Daca este injectie multipunct,merge si o instalatie GPL. Daca este injectie directa treaba cu GPL-ul este mai scumpa si mai complicata. Vezi tu. Spor.

La cum functioneaza sistemul in zilele noastre,totu-i dubios.
Se va scoate dieselul,are anumite restrictii deja si totusi,totusi pretul masinilor diesel se mentine la nivel ridicat cand ar trebui sa fie derizoriu,nu-i asa,iar pretul motorinei este net inferior benzinei.
Iar chestia cu restrictiile o putem citi printre randuri.Interzicerea in centrele localitatilor si in alte anumite zone nu cred ca ar trebui sa fie un impediment.In viitorul foarte apropiat nici un fel de vehicul,fie el euro 1000 sau atomic nu va mai avea acces in acele zone.De asemenea pretul parcariii va deveni prohibitiv,asta cand gasesti ipotetic vorbind,loc de parcare.
Si inca ceva.S-au fixat termene precise pentru eliminarea definitiva a motoarelor diesel,termene foarte scurte,apropiate.Si totusi se construiesc in draci masini noi cu motoare diesel.Sa stie constructorii ceva mai mult decat noi prostanii?

View Post_R_A_D_U, on 05 februarie 2022 - 09:27, said:

Dacă sunt întreținute corespunzător, motoarele TDI sunt ”pe viață”.

Daca sunt intretinute corespunzator,cam toate motoarele sunt pe viata,indiferent daca-s diesel sau pe benzina.
Facem desigur abstractie de uzura normala,care apare,chiar daca motorul este exploatat corespunzator.

#25
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,078
  • Înscris: 16.10.2018

View Postadisz, on 05 februarie 2022 - 09:42, said:

Si inca ceva.S-au fixat termene precise pentru eliminarea definitiva a motoarelor diesel,termene foarte scurte,apropiate.

Termenul este 2035. Dar nu DOAR pentru diesel. Și benzinarele au același termen...

#26
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 15.04.2019

View Postericmario, on 05 februarie 2022 - 05:21, said:

Eu zic dă-l dracu motor, te costă 300 euro să-l schimbi, dar caroseria și șasiul cine ți le schmbă dacă-s mâncate de rugină?

Doar manopera e mai mult de 300.

#27
florinpopa1

florinpopa1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,021
  • Înscris: 16.05.2021
Da, merita.

#28
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,257
  • Înscris: 21.03.2020

View Post_R_A_D_U, on 05 februarie 2022 - 08:27, said:




Ia un TDI verificat la sânge și ai mașină pe viață.
cam asta e adevarul:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k8jVgrCYxLU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#29
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007

View PostDarthBane, on 05 februarie 2022 - 07:23, said:

..........................
La o diferență de consum de 2 litri la sută de km, rezultă că am economisit 20.000 de litri de carburant.
Ce zici, care e mai mult, carburantul sau piesele.schimbate ?

...................
Depinde despre ce masini vorbim tractor vs benzinar, adica diferenta poate fi mai mare, cazul meu la media generala peste 3 litri/100km.
Si atunci vorbim deja de economie importanta si pe termen scurt. Pe termen lung treaba e evidenta, n-ar mai trebui discutata

#30
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,257
  • Înscris: 21.03.2020
si 2 litri e exagerat... mai ales la drum lung, diferenta e nesemnificativa. Iar in oras la drumurile scurte iarna pentru un diesel mai bine mergi pe jos, o sa-ti fie mai cald macar Posted Image

Edited by GlCA_Contras, 05 February 2022 - 10:45.


#31
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,078
  • Înscris: 16.10.2018

View PostGlCA_Contras, on 05 februarie 2022 - 10:40, said:

cam asta e adevarul:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k8jVgrCYxLU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

N-am nimic cu el, dar băiatul pare cam prostănac... Adică judecă mașinile după jafurile pe care și le-a luat din târg. Eu făceam referire la o mașină ÎNTREȚINUTĂ, nicicum țepele care se vând în vitan..

Ca fapt divers, dacă îi cer 3000 pe a mea***, servisată doar în reprezentanță, i se pare enorm că pe olx sunt cu 1000. O ia pe aia cu 1000 apoi țipă că și-a luat țeapă.
***E doar un exemplu, n-am mașină de vânzare.

#32
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,927
  • Înscris: 06.04.2007
Depinde de masini. Eu am mers si merg actual cu ambele tractor/benzinar
La Focus 1.0 aveam in jur de 8% media generala. La Golf 1.9 dizal 5,5% media generala.
La 1.6 Logan ~8,5 la general.

Extraurban Golfu ia 4% acolo unde Focusu lua 6% si Loganu ~6,5-6,8 (sub 7%  ) . Nu e deloc nesemnificativ extraurban. Cu benzinaru turbo scoti consum mic extraurban daca mergi economic, fara accelerari/varfuri mari de viteza, depasiri si alte cele, adica trebuiesa vrei sa scoti consum decent. Altcumva...consuma mult daca te dai mai tare in acceleratie.
La tractor iese mic consumul by default

#33
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,257
  • Înscris: 21.03.2020
Eu am facut  comparatie VW Sharan 1,9TDI = 8% cu 1,6 aspirat Peugeot = 8,5% ambele masini peste 1500 kg, la 110km/h aceeasi incarcatura... deci doar 0,5 l diferenta nu merita

#34
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,078
  • Înscris: 16.10.2018

View PostGlCA_Contras, on 05 februarie 2022 - 10:45, said:

si 2 litri e exagerat... mai ales la drum lung, diferenta e nesemnificativa. Iar in oras la drumurile scurte iarna pentru un diesel mai bine mergi pe jos, o sa-ti fie mai cald macar Posted Image

Cu tirifleașca benzinară (Fabia III, motor de 1L) îți scot când vrei tu între 4.4-4.5% dacă merg liniștit. Dacă mă dau la ea, e nenorocire. Cu dieselul, oricum aș tăvăli-o, nu sar de 5.5%. Ca fapt divers, pe bucata Budapesta-Lugoj am mers ca turbatul, cred că scotea flăcări pe eșapament iar la Petrom Lugoj (ăla de la ieșirea de pe autostrada) aveam media 122km/h iar consumul la pompă a fost 6.42%. Dacă resetam CB-ul fix la ieșirea din Budapesta, cred că aveam media de 150km/h. Nici nu vreau să mă gândesc ce consum aveam cu  tirifleașca în acele condiții...

Edited by _R_A_D_U, 05 February 2022 - 11:12.


#35
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,257
  • Înscris: 21.03.2020
SI in oras amandoua aveau 11 %

#36
spooky51

spooky51

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,815
  • Înscris: 29.09.2006
Prin oras, drumuri scurte, iarna, e clar benzina, motor mic, caldurica in masina. Daca mai iesi si printr-un concediu si excursie pe ea un 3 cilindii si turbina e foarte bun. Insa daca faci naveta 20 km prin afara orasului la serviciu clar diesel. Noi avem doua masini mititele, un diesel si o benzinara mica. Dieselul e pentru excursii si atat, am si garaj pentru el, vara il folosesc aproape in fiecare week-end, iarna poate trece si o luna si ceva intre porniri. Benzinara cea mica ne gandim s-o cam vindem deoarece din toamna trecuta ne-am mutat cu apartamentul foarte aproape de serviciu si avem supermarketuri la doi pasi, din octombrie si pana acum am consumat vreo 30 l de benzina cu ea, am facut cu ea cam 400 km cu un consum de 7,5l/100 km urban in conditii de iarna. La aproximativ 100 km pe luna cu masina nu prea mai merita s-o mai tinem, deocamdata i-am facut RCA pe un an ieri pentru ca n-am apucat sa ne gandim serios la asta, deci pana in august la ITP-ul pe care il trece usor nu ma mai costa nimic sa stea in parcare, poate mai pun in ea cumparaturile cand n-avem chef sa urcam patru etaje. Pentru vacante e clar ca pastram dieselul, consumul sau e cam constant 5-5l/100km fie ca merg cu 90 fie ca merg cu 130 km/h, de ce as lua pe benzina?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate