Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Benzina vs Motorina
Last Updated: Mar 19 2023 15:19, Started by
petredraghici
, Feb 05 2022 01:06
·
0
#20
Posted 05 February 2022 - 08:59
Alegere simpla, mergi mai mult prin mediul urban si drumuri scurte, benzina. Vrei masina de drum lung, motorina.
|
#21
Posted 05 February 2022 - 09:09
#22
Posted 05 February 2022 - 09:18
A10, on 05 februarie 2022 - 08:08, said:
costurile de intretinere sunt mai mari la diesel. Chiar daca teoretic consumul e mai mic, cheltuielile sunt mai mari..daca vrei sa ai o masina buna. Plus ca iarna un diesel..... Iarna un diesel porneste la fel de usor ca un benzinar. |
#23
Posted 05 February 2022 - 09:27
#24
Posted 05 February 2022 - 09:42
Bebeluka, on 05 februarie 2022 - 02:24, said:
Benzina Euro4 inca nu are restrictii. Nu stiu de ce(bine,stiu,dar nu zic) dar autoritatile spun ca dieselul E4 este mai poluant decat Benzina E4. Asa ca,mergi pe un benzinar E4 sau mai sus. Natural aspirat(cica astea au viata mai lunga..).Cilindree mare,sa fie treaba. Daca este injectie multipunct,merge si o instalatie GPL. Daca este injectie directa treaba cu GPL-ul este mai scumpa si mai complicata. Vezi tu. Spor. La cum functioneaza sistemul in zilele noastre,totu-i dubios. Se va scoate dieselul,are anumite restrictii deja si totusi,totusi pretul masinilor diesel se mentine la nivel ridicat cand ar trebui sa fie derizoriu,nu-i asa,iar pretul motorinei este net inferior benzinei. Iar chestia cu restrictiile o putem citi printre randuri.Interzicerea in centrele localitatilor si in alte anumite zone nu cred ca ar trebui sa fie un impediment.In viitorul foarte apropiat nici un fel de vehicul,fie el euro 1000 sau atomic nu va mai avea acces in acele zone.De asemenea pretul parcariii va deveni prohibitiv,asta cand gasesti ipotetic vorbind,loc de parcare. Si inca ceva.S-au fixat termene precise pentru eliminarea definitiva a motoarelor diesel,termene foarte scurte,apropiate.Si totusi se construiesc in draci masini noi cu motoare diesel.Sa stie constructorii ceva mai mult decat noi prostanii? _R_A_D_U, on 05 februarie 2022 - 09:27, said:
Dacă sunt întreținute corespunzător, motoarele TDI sunt ”pe viață”. Daca sunt intretinute corespunzator,cam toate motoarele sunt pe viata,indiferent daca-s diesel sau pe benzina. Facem desigur abstractie de uzura normala,care apare,chiar daca motorul este exploatat corespunzator. |
#25
Posted 05 February 2022 - 09:46
#26
Posted 05 February 2022 - 09:56
#28
Posted 05 February 2022 - 10:40
_R_A_D_U, on 05 februarie 2022 - 08:27, said: Ia un TDI verificat la sânge și ai mașină pe viață. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k8jVgrCYxLU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#29
Posted 05 February 2022 - 10:41
DarthBane, on 05 februarie 2022 - 07:23, said:
.......................... La o diferență de consum de 2 litri la sută de km, rezultă că am economisit 20.000 de litri de carburant. Ce zici, care e mai mult, carburantul sau piesele.schimbate ? ................... Si atunci vorbim deja de economie importanta si pe termen scurt. Pe termen lung treaba e evidenta, n-ar mai trebui discutata |
#30
Posted 05 February 2022 - 10:45
si 2 litri e exagerat... mai ales la drum lung, diferenta e nesemnificativa. Iar in oras la drumurile scurte iarna pentru un diesel mai bine mergi pe jos, o sa-ti fie mai cald macar
Edited by GlCA_Contras, 05 February 2022 - 10:45. |
#31
Posted 05 February 2022 - 11:01
GlCA_Contras, on 05 februarie 2022 - 10:40, said:
cam asta e adevarul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k8jVgrCYxLU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] N-am nimic cu el, dar băiatul pare cam prostănac... Adică judecă mașinile după jafurile pe care și le-a luat din târg. Eu făceam referire la o mașină ÎNTREȚINUTĂ, nicicum țepele care se vând în vitan.. Ca fapt divers, dacă îi cer 3000 pe a mea***, servisată doar în reprezentanță, i se pare enorm că pe olx sunt cu 1000. O ia pe aia cu 1000 apoi țipă că și-a luat țeapă. ***E doar un exemplu, n-am mașină de vânzare. |
#32
Posted 05 February 2022 - 11:02
Depinde de masini. Eu am mers si merg actual cu ambele tractor/benzinar
La Focus 1.0 aveam in jur de 8% media generala. La Golf 1.9 dizal 5,5% media generala. La 1.6 Logan ~8,5 la general. Extraurban Golfu ia 4% acolo unde Focusu lua 6% si Loganu ~6,5-6,8 (sub 7% ) . Nu e deloc nesemnificativ extraurban. Cu benzinaru turbo scoti consum mic extraurban daca mergi economic, fara accelerari/varfuri mari de viteza, depasiri si alte cele, adica trebuiesa vrei sa scoti consum decent. Altcumva...consuma mult daca te dai mai tare in acceleratie. La tractor iese mic consumul by default |
#33
Posted 05 February 2022 - 11:08
|
#34
Posted 05 February 2022 - 11:10
GlCA_Contras, on 05 februarie 2022 - 10:45, said:
si 2 litri e exagerat... mai ales la drum lung, diferenta e nesemnificativa. Iar in oras la drumurile scurte iarna pentru un diesel mai bine mergi pe jos, o sa-ti fie mai cald macar Cu tirifleașca benzinară (Fabia III, motor de 1L) îți scot când vrei tu între 4.4-4.5% dacă merg liniștit. Dacă mă dau la ea, e nenorocire. Cu dieselul, oricum aș tăvăli-o, nu sar de 5.5%. Ca fapt divers, pe bucata Budapesta-Lugoj am mers ca turbatul, cred că scotea flăcări pe eșapament iar la Petrom Lugoj (ăla de la ieșirea de pe autostrada) aveam media 122km/h iar consumul la pompă a fost 6.42%. Dacă resetam CB-ul fix la ieșirea din Budapesta, cred că aveam media de 150km/h. Nici nu vreau să mă gândesc ce consum aveam cu tirifleașca în acele condiții... Edited by _R_A_D_U, 05 February 2022 - 11:12. |
#36
Posted 05 February 2022 - 11:14
Prin oras, drumuri scurte, iarna, e clar benzina, motor mic, caldurica in masina. Daca mai iesi si printr-un concediu si excursie pe ea un 3 cilindii si turbina e foarte bun. Insa daca faci naveta 20 km prin afara orasului la serviciu clar diesel. Noi avem doua masini mititele, un diesel si o benzinara mica. Dieselul e pentru excursii si atat, am si garaj pentru el, vara il folosesc aproape in fiecare week-end, iarna poate trece si o luna si ceva intre porniri. Benzinara cea mica ne gandim s-o cam vindem deoarece din toamna trecuta ne-am mutat cu apartamentul foarte aproape de serviciu si avem supermarketuri la doi pasi, din octombrie si pana acum am consumat vreo 30 l de benzina cu ea, am facut cu ea cam 400 km cu un consum de 7,5l/100 km urban in conditii de iarna. La aproximativ 100 km pe luna cu masina nu prea mai merita s-o mai tinem, deocamdata i-am facut RCA pe un an ieri pentru ca n-am apucat sa ne gandim serios la asta, deci pana in august la ITP-ul pe care il trece usor nu ma mai costa nimic sa stea in parcare, poate mai pun in ea cumparaturile cand n-avem chef sa urcam patru etaje. Pentru vacante e clar ca pastram dieselul, consumul sau e cam constant 5-5l/100km fie ca merg cu 90 fie ca merg cu 130 km/h, de ce as lua pe benzina?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users